Sow mijn slotjes zijn op voor vandaagquote:Op maandag 30 maart 2026 22:05 schreef Hetekip het volgende:
Succes met opruimen Capuchon, ik heb er niet aan meegedaan ik ben een brave jongen.
Gaan we tenminste eindelijk eens fatsoenlijke gesprekjes aanknopen in de """echte""" wereld.quote:Op woensdag 1 april 2026 19:46 schreef Hetekip het volgende:
Ik wil alleen maar kwijt dat ik het onzin vind dat de SC nu dicht moet.
Ik wil helemaal geen gesprekjes aanknopen in deze circus Rens clownswereld met meerdere dimensies die nergens op slaan. Ik wil een kaassoufle en twee pistolen en dat Capuchon Jongen de slowchat laat door bestaanquote:Op woensdag 1 april 2026 20:13 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Gaan we tenminste eindelijk eens fatsoenlijke gesprekjes aanknopen in de """echte""" wereld.
quote:Op woensdag 1 april 2026 20:16 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Ik wil helemaal geen gesprekjes aanknopen in deze circus Rens clownswereld met meerdere dimensies die nergens op slaan. Ik wil een kaassoufle en twee pistolen en dat Capuchon Jongen de slowchat laat door bestaan
eigenlijk kan hij het niet maken om hem zomaar dicht te gooien
was wel een goede grap capuquote:Op woensdag 1 april 2026 20:22 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]![]()
je bent er wel goed ingetrapt! haha
Zeg maar eerlijk, jij hoopte van harte dat het waar was. Je had de wekker waarschijnlijk al gezet om het te kunnen checken en het vervolgens te vieren.quote:Op woensdag 1 april 2026 20:25 schreef Solotovski het volgende:
Alsof je er echt bent ingetrapt
T is goed met je
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |