abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 22 april 2026 @ 19:55:51 #1
490410 Dr8gonOfLife
#VaccinatieschadeAwareness
pi_220635255
De statistieken van het CBS laten zien dat het aantal sterfgevallen de laatste jaren hoger is dan het aantal mensen dat geboren wordt. Verder neemt de bevolking toe, maar de verklaring daarvoor is immigratie. Zonder immigratie had er een bevolkingskrimp plaatsgevonden. Het aandeel allochtonen neemt in rap tempo toe. Er is sprake van een zorgwekkende demografische verschuiving...

Love Israël, Israël zal winnen tegen Hamas. De MRNA-crisis is de echte pandemie.
- Een volk dat voor tirannen zwicht,
- zal meer dan lijf en goed verliezen,
- dan dooft het licht. #stoplinks!!
  roze woensdag 22 april 2026 @ 19:56:39 #2
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220635258
Ok
Your beauty never ever scared me.
  woensdag 22 april 2026 @ 19:57:44 #3
490410 Dr8gonOfLife
#VaccinatieschadeAwareness
pi_220635273
quote:
1s.gif Op woensdag 22 april 2026 19:56 schreef Ama het volgende:
Ok
In het Nederland over 25 jaar moet jij, als vrouw, een burqa dragen.
Love Israël, Israël zal winnen tegen Hamas. De MRNA-crisis is de echte pandemie.
- Een volk dat voor tirannen zwicht,
- zal meer dan lijf en goed verliezen,
- dan dooft het licht. #stoplinks!!
pi_220635276
quote:
1s.gif Op woensdag 22 april 2026 19:56 schreef Ama het volgende:
Ok
Nee niet ok
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam, met dubbel s welteverstaan.
pi_220635298
Omvolking is een complottheorie roepen ze dan. :')

Dit is toch gewoon omvolking je vervangt autochtoon met allochtoon. Simpel.
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
pi_220635417
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_220635444
Kan iemand mij uitleggen wat het voordeel is van talloze uitheemse mensen (100 per week) die nederland binnenstromen. Ze werken niet in de zorg voor de hulpbehoevende ouderen, oogsten geen asperges. 99.99% is geen tandarts of raketgeleerde, chemicus of zelfs maar een topsporter. Geen entertainers. Geen detaché-werknemers. Werken ook niet in de horeca. Die bij de modewinkels komen allemaal uit Spanje of Oost-Europa. Maar wij worden wel verplicht hen te onderhouden met subsidies en uitkeringen want 'zielig'. Terwijl zij zich wél voortplanten. Welk kwaadaardige plan steekt hierachter?
pi_220635452
Gelukkig ben ik al de 50 gepasseerd… hoef ik niet meer aan te zien hoe dit “land” naar de knoppen gaat door een soort van auto immuun ziekte.
pi_220635458
quote:
1s.gif Op woensdag 22 april 2026 19:59 schreef Hetekip het volgende:

De tegenstanders van het woord “omvolking” vinden dat in dit woord de suggestie ligt besloten dat het zou gaan om bewust beleid. Terwijl, zo menen zij, het zuiver toeval is.

Of nog sterker: dat omvolking überhaupt niet bestaat. Dat nieuwe immigranten gewoon Nederlanders worden. Iedereen die migreert naar Nederland wordt ook een Nederlander, denken zij.
pi_220635509
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2026 20:17 schreef Kottnauer het volgende:

[..]
De tegenstanders van het woord “omvolking” vinden dat in dit woord de suggestie ligt besloten dat het zou gaan om bewust beleid. Terwijl, zo menen zij, het zuiver toeval is.

Of nog sterker: dat omvolking überhaupt niet bestaat. Dat nieuwe immigranten gewoon Nederlanders worden. Iedereen die migreert naar Nederland wordt ook een Nederlander, denken zij.
4e generatie die hier geboren is paradeert nogsteeds met buitenlandae vlaggen en hun onhebbelijke cultuur en agressieve gebruiken.

Moet wel vermelden dat Indiërs, chinezen totaal anders zijn in de omgang. En hen bedoel ik dan ook niet.
pi_220635612
Het valt me op dat zeker in de Randstad er steeds meer Nederlandse winkels verdwijnen en er toko's voor in de plaats komen. Ook in het straatbeeld zie je het. Op een gemiddelde zaterdag in een drukke winkelstraat is het merendeel van de bezoekers niet Nederlands.

Als autochtoon baart het me wel zorgen, want wat blijft er nog over van mijn Nederlandse identiteit op deze manier? Gaan Nederlandse gebruiken verdwijnen? Misschien de Nederlandse taal wel?

Het is niet zozeer haat want het brengt ook mooie dingen met zich mee zoals lekker eten en mooie vrouwen. Alleen je waant je soms te gast in je eigen land.
blablablabla
  woensdag 22 april 2026 @ 20:49:29 #12
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_220635670
Ok.
pi_220635803
Die dood gaan zijn vast allemaal gevaccineerd.
  woensdag 22 april 2026 @ 22:14:27 #14
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_220636241
Het raarste is dat het de afgelopen jaren juist enorm piekt, terwijl de weerwil tegen migratie enorm gegroeid is. Het migratiesaldo is met een factor 10 omhoog gegaan tov het begin van het millennium. Waarom?
The End Times are wild
pi_220636252
quote:
1s.gif Op woensdag 22 april 2026 20:22 schreef Spring_Sale het volgende:

Moet wel vermelden dat Indiërs, chinezen totaal anders zijn in de omgang. En hen bedoel ik dan ook niet.
Een hoop Aziaten integreren ook niet goed, maar boeiend , hoe vaak heb je die precies mensen lastig zien vallen op fatbikes
Een dag zonder vlees is een dag niet geleefd
pi_220636334
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2026 20:17 schreef Kottnauer het volgende:

[..]

Ze noemen het een natuurlijk proces wat al gedurende de hele geschiedenis van de mensheid plaatsvindt.

:')

Als je echter kijkt naar de aantallen die langdurige immigreerden uit totaal andere culturen, dan kun je zien dat dat echt complete onzin is. En ook toen was het bij de keren dat het grote aantallen betrof vaak conflict alom en gold het recht van de sterkste, waarbij er oorlogen uitbraken en vele doden vielen. In de gevallen waar het wel goed ging, werden andere volkeren onderling van elkaar gescheiden zodat ze geen andere keus hadden dan volledig aanpassen aan hun nieuwe thuis.
pi_220636551
Hele volksstammen vinden het wel prima. Dit is in Frankrijk:

twitter
pi_220636558
quote:
1s.gif Op woensdag 22 april 2026 23:14 schreef RotatoR het volgende:

[ x ]
Ik was afgelopen zaterdag op Gare du Nord in Parijs. Je zag daar was westerse toeristen rondlopen, maar verder had je totaal niet het idee dat je in een Europees land was.
Da gao nie nou!
pi_220636614
Toen Nederlands naar Indonesië en co gingen wat het ok maar als hiernaartoe komen omdat jij hun huizen heb kapot gemaakt is het ineens verbruining en omvolking. Moest je maar anti oorlog zijn.
pi_220636727
quote:
1s.gif Op woensdag 22 april 2026 20:38 schreef Elan het volgende:
Als autochtoon baart het me wel zorgen, want wat blijft er nog over van mijn Nederlandse identiteit op deze manier? Gaan Nederlandse gebruiken verdwijnen? Misschien de Nederlandse taal wel?
Over welke Nederlandse gebruiken zou je je dan zorgen maken of ze mogelijk verdwijnen?

Wat betreft het voortbestaan van de Nederlandse taal hoeven we ons niet direct zorgen te maken. We krijgen immers immigranten uit allerlei verschillende landen. De autochtone Nederlanders zullen nog heel erg lang de grootste bevolkingsgroep blijven. Immigranten hebben dus geen andere keuze dan Nederlands te leren.
pi_220636740
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2026 00:30 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
Over welke Nederlandse gebruiken zou je je dan zorgen maken of ze mogelijk verdwijnen?

Wat betreft het voortbestaan van de Nederlandse taal hoeven we ons niet direct zorgen te maken. We krijgen immers immigranten uit allerlei verschillende landen. De autochtone Nederlanders zullen nog heel erg lang de grootste bevolkingsgroep blijven. Immigranten hebben dus geen andere keuze dan Nederlands te leren.
Niet zozeer specifieke dingen, de totale manier van hoe je met elkaar om gaat hier. De open manier van communiceren. Dingen die hier sociaal geaccepteerd zijn maar in meer conservatieve immigrantenstromingen niet. De omgang tussen mannen en vrouwen. Uiteindelijk je te gast voelen in je eigen land dat een identiteitsloze smeltkroes van culturen is verworden.

Qua taal weet ik het zo net nog niet. Hele volksstammen die hier al decennia wonen spreken de taal nog altijd niet. Nederlands is een moeilijke taal en de meeste Nederlanders spreken tegenwoordig redelijk vloeiend Engels. In de grote steden zie je al op veel plekken dat men is overgegaan op Engels waar veel culturen samenkomen. In het bedrijfsleven heb je ook met steeds meer nationaliteiten te maken. Kan me voorstellen dat het op een bepaald moment gewoon praktischer is, zoals men in Friesland op de meeste plaatsen inmiddels gewoon Nederlands praat terwijl dat vroeger Fries was.
blablablabla
pi_220637136
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2026 22:14 schreef LXIV het volgende:
Het raarste is dat het de afgelopen jaren juist enorm piekt, terwijl de weerwil tegen migratie enorm gegroeid is. Het migratiesaldo is met een factor 10 omhoog gegaan tov het begin van het millennium. Waarom?
Omdat er de laatste jaren overal op de wereld meer oorlogen, natuurgeweld en andere redenen zijn om te vluchten?
Op donderdag 7 juli 2022 12:47 schreef LordofLeaves het volgende:
Bij deze ben jij de marimba van KLB. :P
pi_220637149
quote:
1s.gif Op woensdag 22 april 2026 19:59 schreef Hetekip het volgende:

"Omvolking" is de theorie dat dit een bewust plan van de overheid is. Het is zeker waar dat er veel immigratie is de laatste jaren, maar het is natuurlijk schattig naïef om te denken dat onze overheid in staat zou zijn om zulke grote demografische bewegingen bewust te manipuleren. Het lukt de Nederlandse overheid niet eens om voldoende transformatorhuisjes te laten bouwen of het toeslagendebacle op lossen, maar ze zouden wel in staat zijn om in het geheim hele volksstammen te bewegen? _O-
Op donderdag 7 juli 2022 12:47 schreef LordofLeaves het volgende:
Bij deze ben jij de marimba van KLB. :P
  donderdag 23 april 2026 @ 08:30:14 #24
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_220637220
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2026 08:06 schreef knoopie het volgende:

[..]
Omdat er de laatste jaren overal op de wereld meer oorlogen, natuurgeweld en andere redenen zijn om te vluchten?
Dat is niet zo
The End Times are wild
  donderdag 23 april 2026 @ 08:31:38 #25
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_220637226
quote:
1s.gif Op woensdag 22 april 2026 23:14 schreef RotatoR het volgende:

[ x ]
Jarenlange indoctrinatie op school en in de media
The End Times are wild