Ik ben altijd positief.quote:Op dinsdag 14 april 2026 20:07 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Kop op, niet zo pessimistisch. Je lijkt @:hetekip wel.
Die staat in VERquote:Op donderdag 16 april 2026 22:32 schreef Hetekip het volgende:
VER / Albert Camus is te vroeg gestorven.
Waarom dicht, is gewoon een serieus topic met een klacht.
We leven nu eenmaal in een maatschappij met verschillende culturen .quote:Op donderdag 23 april 2026 09:16 schreef Hetekip het volgende:
KLB / Zorgwekkende demografische verschuiving.
Waarom mag dit topic niet open, er loopt gewoon een discussie, beetje jammer om het dan maar dicht te lopen als een topic loopt.
Dan kun je elke klacht schrappen, want elke klacht zowat is nu eenmaal de situatie waarin we ons bevinden.quote:Op zaterdag 25 april 2026 09:24 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
We leven nu eenmaal in een maatschappij met verschillende culturen .
Wat moet ik met een lok haar? Bedoelde je lock?quote:
quote:Op vrijdag 17 april 2026 14:28 schreef Danny het volgende:
[..]
niets banbaars wmb. hadden wmb ook niet dicht gehoeven. Ik zou zelf iig het topic over je broer niet hebben gesloten.
Als zoiets gebeurt, meldt 't dan gewoon vlot, dan kan het desgewenst naar VER of een passend ander forum. Slotjes zijn een uiterste middel als er bv veel gespamd wordt of het is offtopic en past niet in een ander forum. Daarbuiten moeten slotjes imo zoveel mogelijk worden voorkomen. Topics zakken vanzelf wel omlaag als er geen interesse in is.
Maar goed, die modregel staat wel al in een nieuwe draft voor moderatie, maar die heb ik vooralsnog alleen zelf, dus daar zijn mods helemaal niet van op de hoogte. Nou ja, niet gedetailleerd of als 'regel'.
KLB is bedoeld voor klachten. Vooral een beetje luchtige doorgaans, maar ook andere klachten. Dat topic is niet echt een klacht.quote:Op zaterdag 25 april 2026 09:45 schreef Hetekip het volgende:
Hetekip in KLB / Mens
@:flitsbezorger
Waarom mag dit topic dan weer niet?
[..]
Drugs zijn verboden en daar moeten we op handhaven.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 21:51 schreef nostra het volgende:
Sinds wanneer zijn drugs een verboden onderwerp?
capuchon_jongen in KLB / kreeg slaap van drugs
Is weer openquote:Op zaterdag 2 mei 2026 21:51 schreef nostra het volgende:
Weet niet zo als iemand een topic opent met dat hij helemaal loco wordt van truffels vind ik persoonlijk dat niet kunnen.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 21:51 schreef nostra het volgende:
Ik heb ook nog nooit ergens gelezen dat dit niet mag.quote:Op maandag 4 mei 2026 21:17 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Weet niet zo als iemand een topic opent met dat hij helemaal loco wordt van truffels vind ik persoonlijk dat niet kunnen.
Maar mijn collega vind van wel, dus einde discussie
Lees het topic, je taalgebruik en het gebrek aan een fatsoenlijk geformuleerde klacht nog eens terug en vergelijk het met het tweede topic wat wel aan de criteria voldoetquote:Op donderdag 7 mei 2026 19:36 schreef Hetekip het volgende:
Plompzakker in KLB / Rob Jette
Waarom dicht @:plompzakker
en geef eens eerlijk antwoord
Maar het topic liep gewoon, er kwamen reacties en zo.quote:Op donderdag 7 mei 2026 19:56 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Lees het topic, je taalgebruik en het gebrek aan een fatsoenlijk geformuleerde klacht nog eens terug en vergelijk het met het tweede topic wat wel aan de criteria voldoet
Je mag bij zijn dat dat tweede topic open mag blijven. Normaal sluiten we een heropening van een gesloten topic gewoonquote:Op donderdag 7 mei 2026 19:57 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Maar het topic liep gewoon, er kwamen reacties en zo.
Verder was de klacht wel duidelijk geformuleerd, maar duidelijk je gaat gewoon weer de pik op mij hebben en mij gangstalkenis goed ik zal het onthouden.
Waarom zou je een tweede topic dat aan de criteria voldoet sluiten?quote:Op donderdag 7 mei 2026 19:59 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Je mag bij zijn dat dat tweede topic open mag blijven. Normaal sluiten we een heropening van een gesloten topic gewoon
Wat een treurig gejank. Modje sluit (terecht) een kuttopic en dan ligt het gelijk aan de mod en is hele wereld tegen mij. ALTIJD TEGEN MIJquote:Op donderdag 7 mei 2026 20:01 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Waarom zou je een tweede topic dat aan de criteria voldoet sluiten?
Maar goed sluit hem vooral, als dat je blijk maakt.
Blijf maar op de persoon modereren, ik snap heel goed wat je doet. Sluit elke post die ik doe maar
het maakt niet meer uit.
Raymond is wel een held.quote:Op donderdag 7 mei 2026 20:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wat een treurig gejank. Modje sluit (terecht) een kuttopic en dan ligt het gelijk aan de mod en is hele wereld tegen mij. ALTIJD TEGEN MIJ
Je lijkt Raymond van Barneveld wel.
[ afbeelding ]
Stel je niet aanquote:Op donderdag 7 mei 2026 20:01 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Waarom zou je een tweede topic dat aan de criteria voldoet sluiten?
Maar goed sluit hem vooral, als dat je blijk maakt.
Blijf maar op de persoon modereren, ik snap heel goed wat je doet. Sluit elke post die ik doe maar
het maakt niet meer uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |