abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_216614007
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2025 17:14 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Wat een onzin.

Ja, het is effectief. Lijkt mij ook logisch.
Maar wat Israël deed door een heel gebied volledig af te snijden van voedsel en water is gewoon een grote misdaad.

Humanitair en qua oorlogsrecht.

Dat Hamas (en Israël) de gevangen geen 5 sterren gerecht voor schotelen is natuurlijk logisch.
Het is geen misdaad. Anders had het Israel wel gestopt.
pi_216614328
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2025 20:14 schreef Tengano het volgende:

[..]
Laten we maar blij zijn dat er nooit een Palestina komt.

Van dat hele Gaza hebben we meer dan genoeg ellende gehad, bah bah.
Laten we alle landen buiten de EU pre-emptive nuken, dan hebben we daar ook nooit meer last van.
  zondag 9 februari 2025 @ 23:21:12 #28
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_216614361
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2025 23:16 schreef SymbolicFrank het volgende:
Laten we alle landen buiten de EU pre-emptive nuken, dan hebben we daar ook nooit meer last van.
Dat is toch helemaal geen vergelijking :')

Het is toch niet zo dat Engeland hier jaarlijks lynchpartijen aanricht :')
pi_216614452
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2025 23:21 schreef Tengano het volgende:

[..]
Dat is toch helemaal geen vergelijking :')

Het is toch niet zo dat Engeland hier jaarlijks lynchpartijen aanricht :')
Weet je wel niet wat Engeland in het verleden allemaal gedaan heeft? En die hebben ook atoombommen! Supergevaarlijk!!!
  zondag 9 februari 2025 @ 23:36:09 #30
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_216614489
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2025 23:31 schreef SymbolicFrank het volgende:
Weet je wel niet wat Engeland in het verleden allemaal gedaan heeft? En die hebben ook atoombommen! Supergevaarlijk!!!
Er is een wezenlijk verschil tussen dingen waar je bevreesd voor bent, maar wat je niet zeker weet,

of lynchpartijen die de Palestijnen met alle macht willen voortzetten, wat ze ook gewoon zelf roepen.

Als wij binnen de TBS mensen hebben zitten die vertellen dat ze nog steeds mensen willen vermoorden, dan krijgen ze geen verlof en mogen ze niet naar buiten.

Zolang de Palestijenen nog steeds leven van hun bloeddorst om Joden af te slachten, kun je ze dus beter ergens op gepaste afstand laten wonen.

Zo absurd is dat toch niet? Of is het feit dat je ergens geboren bent belangrijker dan dat een volk voortdurend met lynchpartijen wordt bestookt?
pi_216614503
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2025 23:36 schreef Tengano het volgende:

[..]
Er is een wezenlijk verschil tussen dingen waar je bevreesd voor bent, maar wat je niet zeker weet,

of lynchpartijen die de Palestijnen met alle macht willen voortzetten, wat ze ook gewoon zelf roepen.

Als wij binnen de TBS mensen hebben zitten die vertellen dat ze nog steeds mensen willen vermoorden, dan krijgen ze geen verlof en mogen ze niet naar buiten.

Zolang de Palestijenen nog steeds leven van hun bloeddorst om Joden af te slachten, kun je ze dus beter ergens op gepaste afstand laten wonen.

Zo absurd is dat toch niet? Of is het feit dat je ergens geboren bent belangrijker dan dat een volk voortdurend met lynchpartijen wordt bestookt?
Ik ben vooral bang, dat mensen zoals jij de macht krijgen om te doen wat ze willen.
pi_216614728
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2025 23:31 schreef SymbolicFrank het volgende:

[..]
Goede vergelijking ook :')
pi_216616057
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2025 23:38 schreef SymbolicFrank het volgende:

[..]
Ik ben vooral bang, dat mensen zoals jij de macht krijgen om te doen wat ze willen.
Waarom?
Intolerant voor intolerantie
pi_216616185
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2025 00:10 schreef havanagila het volgende:

[..]
Goede vergelijking ook :')
Ik lees voortdurend rare vergelijkingen van deze user. Dat lijkt mij geen fijne manier van discussiëren
pi_216616254
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2025 14:50 schreef Cuendillar het volgende:

Teveel users, ook in dit topic, staan niet open voor "de andere kant".
Toch heel grappig om deze woorden uit jouw mond te zien komen.

Want als er iemand hier alleen maar onzin spuwt uit 1 propaganda onzin kant dan ben jij het.
pi_216616262
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2025 23:36 schreef Tengano het volgende:

Leuk dat je je haat weer zo toont.

Want wat betreffende de eeuwige lynchpartijen door Israël?
En de eeuwige poging van Israël om de Palestijnen uit te roeien?
pi_216616276
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2025 22:42 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Het is geen misdaad. Anders had het Israel wel gestopt.
Ah ja, het Israël dat constant oorlogs en humanitaire misdaden pleegt zou dit niet doen. Uhu.....
pi_216616282
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2025 21:23 schreef havanagila het volgende:

[..]
Oef, 7 oktober is er niks bij.
De tientallen jaren terreur van Israël al helemaal niet. Laat staan de afgelopen 1,5 jaar.
pi_216616742
Gossi wat een geklaag over gevangenen die in een regio zitten waar geen voedsel naar binnen mag komen. De Palestijnse gevangenen in een regio waar genoeg voedsel is, komen er slechter uit. Maar daar hoor je niemand over binnen Israël.
pi_216616848
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2025 09:22 schreef Chadi het volgende:
Gossi wat een geklaag over gevangenen die in een regio zitten waar geen voedsel naar binnen mag komen. De Palestijnse gevangenen in een regio waar genoeg voedsel is, komen er slechter uit. Maar daar hoor je niemand over binnen Israël.
Wat vind jij van het feit dat de meeste Palestijnen er goed doorvoed uitzien?
pi_216616866
quote:
11s.gif Op maandag 10 februari 2025 09:35 schreef Cuendillar het volgende:

[..]
Wat vind jij van het feit dat de meeste Palestijnen er goed doorvoed uitzien?
Dat is geen feit. Dat is een fabeltje.
pi_216616940
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2025 09:37 schreef Chadi het volgende:

[..]
Dat is geen feit. Dat is een fabeltje.
Het komt je narratief niet goed uit. Dan móet het wel een fabeltje zijn. :Y

Nee, dat is een feit en daarover kun je niet discussiëren. Dus nogmaals de vraag: wat vind je daarvan?
  maandag 10 februari 2025 @ 09:50:16 #43
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_216617008
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2025 08:20 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Leuk dat je je haat weer zo toont.

Want wat betreffende de eeuwige lynchpartijen door Israël?
En de eeuwige poging van Israël om de Palestijnen uit te roeien?
Als ze dat zouden willen, dan waren er al lang geen palestijnen meer..
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_216617016
Dat de palestijnen het lef hebben om als goyem een uitverkorene aan dezelfde standaarden te houden als waar zij onder gebukt gaan.

Er is genoeg voedsel in israel en toch komen Palestijnen die gegijzeld zijn er over het algemeen veel slechter uit. Neem ibrahim al shawish. Dat is toch horror.
pi_216617036
quote:
10s.gif Op maandag 10 februari 2025 09:44 schreef Cuendillar het volgende:

[..]
Het komt je narratief niet goed uit. Dan móet het wel een fabeltje zijn. :Y

Nee, dat is een feit en daarover kun je niet discussiëren. Dus nogmaals de vraag: wat vind je daarvan?
Dat is geen feit. Wat uit jouw hoge hoed komt om je narratieve leven in te blazen is nooit feit geweest. Allemaal fictie. Maar mocht je het een feit noemen dan moet je eens bij de WHO en HRW, Oxfam gaan werken om hun onderzoeken te doen.
  maandag 10 februari 2025 @ 10:00:52 #46
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_216617129
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2025 09:52 schreef Chadi het volgende:

[..]
Dat is geen feit. Wat uit jouw hoge hoed komt om je narratieve leven in te blazen is nooit feit geweest. Allemaal fictie. Maar mocht je het een feit noemen dan moet je eens bij de WHO en HRW, Oxfam gaan werken om hun onderzoeken te doen.
Alsof dat ideologievrije organisaties zijn wanneer het op Israël aankomt.
pi_216617152
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2025 10:00 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Alsof dat ideologievrije organisaties zijn wanneer het op Israël aankomt.
Slachtoffer rol zodra voor Israël dezelfde standaarden gelden. Grow up!
  maandag 10 februari 2025 @ 10:05:01 #48
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_216617189
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2025 10:02 schreef Chadi het volgende:

[..]
Slachtoffer rol zodra voor Israël dezelfde standaarden gelden. Grow up!
Nee, een feitelijke constatering. Mensen die daar werken komen van studies waar links progressieve ideologie en de laatste jaren meer woke ideologie de norm is.

Als het op Israël aankomt, zijn er maar weinig mensen / organisaties te vertrouwen.
pi_216617277
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2025 09:52 schreef Chadi het volgende:

[..]
Ik snap het, dit is moeilijk te accepteren... maar het is gewoon zo. Er was meer dan genoeg voedsel in Gaza maar uiteraard ging alles eerst naar Hamas en hun geallieerde stammen, de rest mocht verrekken voor het narratief dat jij zo graag en gretig wil geloven.

Maar ja, dit is natuurlijk geen leugen:

twitter

Derde keer dat ik het vraag: wat vind je hier nou van? Niet echt beelden van hongerende mensen toch?
pi_216617608
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2025 09:50 schreef Chadi het volgende:
Dat de palestijnen het lef hebben om als goyem een uitverkorene aan dezelfde standaarden te houden als waar zij onder gebukt gaan.

Er is genoeg voedsel in israel en toch komen Palestijnen die gegijzeld zijn er over het algemeen veel slechter uit. Neem ibrahim al shawish. Dat is toch horror.
Hmm.

Goyem?
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')