SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:14 schreef Aapje30 het volgende:
Justin, dat mag dus niet he, jij ligt er uit!![]()
![]()
![]()
![]()
smakelijkquote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:16 schreef Harrie het volgende:
Friet speciaal een een paar frikandellen met satesaus dus als ik niet meer terug kom![]()
![]()
Klopt! We moeten het over exen hebben waar we 2 maanden een relatie mee gehad hebben!quote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:14 schreef Aapje30 het volgende:
Justin, dat mag dus niet he, jij ligt er uit!![]()
Owh, nou dan heb ik een kort verhaalquote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:16 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Klopt! We moeten het over exen hebben waar we 2 maanden een relatie mee gehad hebben!![]()
![]()
Sowiesoquote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:16 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Klopt! We moeten het over exen hebben waar we 2 maanden een relatie mee gehad hebben!![]()
Dat zei mijn ex ook!quote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:16 schreef Aapje30 het volgende:
[..]
Owh, nou dan heb ik een kort verhaal![]()
kan ik nog inschrijvenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:16 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Klopt! We moeten het over exen hebben waar we 2 maanden een relatie mee gehad hebben!is er nog tijd
![]()
![]()
2 minuten!quote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:17 schreef Harrie het volgende:
[..]
kan ik nog inschrijvenis er nog tijd
![]()
Nog 1 minuut.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:17 schreef Harrie het volgende:
[..]
![]()
Er is ALTIJD tijdquote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:17 schreef Harrie het volgende:
[..]
![]()
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:18 schreef ToT het volgende:
Die griet verstond volgens mij geen zak van wat hij allemaal zei!![]()
![]()
Dat is net geen kinder verkeringquote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:16 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Klopt! We moeten het over exen hebben waar we 2 maanden een relatie mee gehad hebben!
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Tiener verkering?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat is net geen kinder verkering![]()
![]()
Ik zou twee maanden het nog leuk hebben samen noemen.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Oehquote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:21 schreef AardappelSchotel het volgende:
Nog 3 punten en @:aapje30 gaat over mij heen!![]()
![]()
Als het maar veilig gebeurt!quote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:21 schreef AardappelSchotel het volgende:
Nog 3 punten en @:aapje30 gaat over mij heen!![]()
![]()
Zolang hij maar betaald.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:18 schreef ToT het volgende:
Die griet verstond volgens mij geen zak van wat hij allemaal zei!They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Zoiets inderdaad, dan zit je echt nog in date fasequote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik zou twee maanden het nog leuk hebben samen noemen.![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Kon ook een vooraf gemaakt filmpje izjn.quote:
Zou niet opvallen, aangezien hij haar waarschijnlijk ook niet eens kan verstaan!![]()
![]()
Slaapverwekkend deze voetbalwedstrijdThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nee, want je houdt niet van enge seriesquote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:29 schreef HappyCharly het volgende:
Twijfel of ik enge serie zal kijken nu![]()
Altijd goedquote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:29 schreef HappyCharly het volgende:
Twijfel of ik enge serie zal kijken nuThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Bolletje bolkThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
2 keer de helftquote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:30 schreef ToT het volgende:
Hoeveel DTS-koppels hebben we nu inmiddels?![]()
![]()
Er is zelfs een dts babyquote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:30 schreef ToT het volgende:
Hoeveel DTS-koppels hebben we nu inmiddels?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Wadslak en Already_In_use toch.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
He?quote:Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Ow ja volgens mij idd wel wat van meegekregen.quote:
Dat zal een interessant voor de kleine worden als die opgroeit!![]()
![]()
Eerste woordje zal geen verrassing zijn (geweest)quote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow ja volgens mij idd wel wat van meegekregen.
Dat zal een interessant voor de kleine worden als die opgroeit!![]()
![]()
KlobThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:35 schreef JustinK het volgende:
[..]
Eerste woordje zal geen verrassing zijn (geweest)quote:![]()
![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
JaThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
HeftigWell, life can be a riot
Als die ene vlogger een superheld was geweest.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Ruben Koet bij je moeder wonen en een vijfde kind verwachten
R.I.P DTS.![]()
Ruben KoetThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
dan ben je niet goedquote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ruben Koet bij je moeder wonen en een vijfde kind verwachten![]()
![]()
Dat is Pieter Postquote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:44 schreef Harrie het volgende:
[..]
dat is toch die depressieve postbode![]()
En die hij al heeft gaan waarschijnlijk allemaal de wajong inquote:
R.I.P DTS.![]()
No way? Dat is wel absurd..quote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ruben Koet bij je moeder wonen en een vijfde kind verwachten
Zonde hoe die man is afgegleden na z'n scheiding eigenlijk
Well, life can be a riot
![]()
R.I.P DTS.![]()
eerst had ie wel een spetterende carrière wil je zeggenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:46 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
No way? Dat is wel absurd..
Zonde hoe die man is afgegleden na z'n scheiding eigenlijkOf was dat zijn ex
![]()
![]()
Nou hij had geen spetterende carrière nee. Maar het ging hem wel wat meer voor de wind. En na z'n scheiding ging 'ie eigenlijk van chalet naar chalet, en verbleef daar een paar weken / maanden per keer. Zag z'n kids weinig, ging fysiek achteruit. De transparantie was mooi om te zien, maar het was heel triest om die aftakeling te zienquote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:46 schreef Harrie het volgende:
[..]
eerst had ie wel een spetterende carrière wil je zeggenOf was dat zijn ex
Well, life can be a riot
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:46 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
No way? Dat is wel absurd..
Zonde hoe die man is afgegleden na z'n scheiding eigenlijkQua vrouw is hij er wel op vooruit gegaan.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:46 schreef Harrie het volgende:
[..]
eerst had ie wel een spetterende carrière wil je zeggenOf was dat zijn ex
Niet heel veel maar toch wel wat.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
ja woningen liggen voor het oprapen, zeker na een scheidingquote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:48 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Nou hij had geen spetterende carrière nee. Maar het ging hem wel wat meer voor de wind. En na z'n scheiding ging 'ie eigenlijk van chalet naar chalet, en verbleef daar een paar weken / maanden per keer. Zag z'n kids weinig, ging fysiek achteruit. De transparantie was mooi om te zien, maar het was heel triest om die aftakeling te zien![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Dat hoor je mij nergens zeggen.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:50 schreef Harrie het volgende:
[..]
ja woningen liggen voor het oprapen, zeker na een scheidingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Maar het is ontzettend sneu hoe het al jaren voor die man tobben is.Well, life can be a riot
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:51 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Dat hoor je mij nergens zeggen.Nee jij zegt er verder niks overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Maar het is ontzettend sneu hoe het al jaren voor die man tobben is.![]()
![]()
Hij kan inmiddels met zijn nieuwe vriendin weer op huizenjacht dus zo slecht zou het allemaal niet zijn.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
1They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Eindelijk weer een keer gewonnenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Duck Hunt
Well, life can be a riot
Feyenoord,quote:
Duck hunt vroeger wel gespeeld werkt niet op moderne televisies.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Die nieuwe vriendin eet niet meer hele pot mayonaise in een keer op hoop ikquote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hij kan inmiddels met zijn nieuwe vriendin weer op huizenjacht dus zo slecht zou het allemaal niet zijn.
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Jawel maar niet TE engquote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:29 schreef JustinK het volgende:
[..]
Nee, want je houdt niet van enge seriesTrust nobody![]()
Volgens mij doet zij ook niet in elk gerecht ketjap manis.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 23:05 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Die nieuwe vriendin eet niet meer hele pot mayonaise in een keer op hoop ikWell, life can be a riot
Ik speelde vroeger een keer strip-mortal kombat met een lesbische chick die een weekje ruzie had met haar vriendinnetje terwijl we bier dronken en wiet rookte maar net toen we beiden in ondergoed zaten moest ze de laatste bus naar huis hebben telt dat als ex?quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 23:07 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Volgens mij doet zij ook niet in elk gerecht ketjap manis.
Uw ADH vitamine Worst
wel een goed verhaalquote:Op zaterdag 8 februari 2025 23:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik speelde vroeger een keer strip-mortal kombat met een lesbische chick die een weekje ruzie had met haar vriendinnetje terwijl we bier dronken en wiet rookte maar net toen we beiden in ondergoed zaten moest ze de laatste bus naar huis hebben telt dat als ex?![]()
![]()
Ik was toen wel chagrijnig daarna want was al klaar voor een wiepje.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 8 februari 2025 23:07 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Volgens mij doet zij ook niet in elk gerecht ketjap manis.Uw ADH vitamine Worst
Ja goffer, dat snap ik.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 23:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik was toen wel chagrijnig daarna want was al klaar voor een wiepje.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ik begrijp jequote:Op zaterdag 8 februari 2025 23:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik was toen wel chagrijnig daarna want was al klaar voor een wiepje.![]()
![]()
Die is mooi jaquote:
Bekijk deze YouTube-video
Doen we dalijk beetje Ketjap Manis bij. Ze noemt 't meer Ketchup Manis dan Ketjap Manis
Well, life can be a riot
ff een biertje nog hoor.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ja bolk gvdIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
DJolk
Zat al in alleen der stringetje he pakte ze de laatste bus. Daarna was het weer aan met der vriendin wilde ze alleen nog normaal mortal kombat doen had ik toen geen zin in.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 23:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zat al in alleen der stringetje he pakte ze de laatste bus. Daarna was het weer aan met der vriendin wilde ze alleen nog normaal mortal kombat doen had ik toen geen zin in.
Jij ook ouwe!quote:![]()
Tenminste, ik ga ervan uit dat je wel een patertje voor je hebt."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Zag in station Den Haag HS reclame van Tilburg.com dat moet een teken zijnquote:Uw ADH vitamine Worst
Toen woonde ik nog in Enschede.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 23:13 schreef Harrie het volgende:
[..]
niet te hard want dan gaat de onderbuurman klagen
Die Buurman snapte er niks van dat er elke week een nieuwe voor de deur stond
R.I.P DTS.![]()
Buurvrouw. Wat een kut is dat trouwensquote:Op zaterdag 8 februari 2025 23:13 schreef Harrie het volgende:
[..]
niet te hard want dan gaat de onderbuurman klagen
Ik zat vandaag in een trein naar Den Haag het komt allemaal wel dicht bij zoquote:Op zaterdag 8 februari 2025 23:13 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Zag in station Den Haag HS reclame van Tilburg.com dat moet een teken zijn![]()
![]()
Lekker kut naar roepen dan met een halve liter in je handquote:Op zaterdag 8 februari 2025 23:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Buurvrouw. Wat een kut is dat trouwensUw ADH vitamine Worst
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 23:15 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Lekker kut naar roepen dan met een halve liter in je handDeze Man
![]()
![]()
Wat was dat dan voor reclame?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 23:13 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Zag in station Den Haag HS reclame van Tilburg.com dat moet een teken zijn
Was een turkse drugsdealer die een deel van zijn been miste wel een aardige vent verder geen last van.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Wil wel een béétje de vrede bewaren in de buurtquote:Op zaterdag 8 februari 2025 23:15 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Lekker kut naar roepen dan met een halve liter in je hand![]()
Maar verder goed plan wel."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Die had wat teveel van zijn eigen voorraad gesnoept natuurlijk .quote:Op zaterdag 8 februari 2025 23:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
Was een turkse drugsdealer die een deel van zijn been miste wel een aardige vent verder geen last van."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Dat je naar Tilburg moet komen voor events en feesten en zoquote:
Uw ADH vitamine Worst
en voor de nachtquote:Op zaterdag 8 februari 2025 23:17 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dat je naar Tilburg moet komen voor events en feesten en zo![]()
Altijd wel rustig had alleen soms in de nacht klanten voor hem aan de deur.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 23:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Die had wat teveel van zijn eigen voorraad gesnoept natuurlijk .They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Op 013 komt wel genoeg volk van buiten de stad af altijd ja. En Spoorpark Live begint ook wel best 'groot' te worden.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 23:17 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dat je naar Tilburg moet komen voor events en feesten en zo
En de kermis is leuk als je van dat soort dingen houdt
quote:Dat wordt op z'n vroegst in mei jongens.quote:
En dan ga ik nu nog lakens op mijn bed gooienTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
dan pak ik nog een pilskequote:Op zaterdag 8 februari 2025 23:22 schreef ieniminimuis het volgende:
En dan ga ik nu nog lakens op mijn bed gooien![]()
Waarom zo laat pas, alhoewel het met een zwoele lenteavond ook wel lekker isquote:Op zaterdag 8 februari 2025 23:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
[..]
Dat wordt op z'n vroegst in mei jongens.Uw ADH vitamine Worst
eind februari is er ook een feestjequote:Op zaterdag 8 februari 2025 23:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
[..]
Dat wordt op z'n vroegst in mei jongens.
https://www.013.nl/programma/98733/kontebonke![]()
Daarom, het nachtleven is leuker als je ook wat de terrassen op kan.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 23:23 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Waarom zo laat pas, alhoewel het met een zwoele lenteavond ook wel lekker is
Wel samen gemaakt met een vriend hoor.quote:
Morgen nog een klein dingetje doen wat we vergeten waren en nog even in de olie zettenTrotste mama van Ambar
Die sla ik ff overquote:Op zaterdag 8 februari 2025 23:24 schreef maily het volgende:
[..]
eind februari is er ook een feestje
Wordt dit jaar waarschijnlijk soberso geen carnaval
Wat ga je maken?quote:Well, life can be a riot
Ja zeker. De naaikamer krijgt nu vormquote:Trotste mama van Ambar
Ben je daar?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 23:24 schreef maily het volgende:
[..]
https://www.013.nl/programma/98733/kontebonkeUw ADH vitamine Worst
zonder Franky Boyquote:Op zaterdag 8 februari 2025 23:24 schreef maily het volgende:
[..]
![]()
* Harrie gaat ook geen carnaval vierenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 23:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Die sla ik ff over![]()
Wordt dit jaar waarschijnlijk soberso geen carnaval![]()
![]()
Hier ga ik wel naar toequote:Op zaterdag 8 februari 2025 23:24 schreef maily het volgende:
[..]
https://www.013.nl/programma/93333/saxon
Dat is zo'n beetje de meest ouwe lullen rock die je kan krijgen!
Jammerquote:Op zaterdag 8 februari 2025 23:26 schreef maily het volgende:
[..]
nee. ik zie elke week dat reclamebordUw ADH vitamine Worst
dat vindt @tong80 ook leuk denk ikquote:Op zaterdag 8 februari 2025 23:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hier ga ik wel naar toe![]()
https://www.013.nl/programma/93333/saxon
Dat is zo'n beetje de meest ouwe lullen rock die je kan krijgen!![]()
![]()
Normaal doe ik wel een dagje maar moet carnavalszondag dus al naar 013 om te rocken en ik ben echt te oud om 2 dagen achter elkaar te zuipen tegenwoordig.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 23:27 schreef Harrie het volgende:
[..]
* Harrie gaat ook geen carnaval vieren![]()
![]()
Wat een treurnis, dat ouder worden...."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Zijn vast nog kaartjesquote:Op zaterdag 8 februari 2025 23:28 schreef maily het volgende:
[..]
dat vindt @:tong80 ook leuk denk ik
daarom heb ik een airbnb geboekt, beetje in de sauna hangen ipv zuipenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 23:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Normaal doe ik wel een dagje maar moet carnavalszondag dus al naar 013 om te rocken en ik ben echt te oud om 2 dagen achter elkaar te zuipen tegenwoordig.![]()
![]()
Wat een treurnis, dat ouder worden....![]()
![]()
Een tafel op wieltjes gewoon![]()
En uitklapbaar dus iets langer te maken
Trotste mama van Ambar
Verrijdbare tafelquote:Op zaterdag 8 februari 2025 23:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Well, life can be a riot
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 23:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zat al in alleen der stringetje he pakte ze de laatste bus. Daarna was het weer aan met der vriendin wilde ze alleen nog normaal mortal kombat doen had ik toen geen zin in.
Trust nobody![]()
Ach merendeels van je leeftijdsgenoten zit met gillende kinderen in een drukke binnenstad in het weekend met moeders de vrouw, die kunnen al helemaal niet langs zoveel feesten en concertenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 23:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Normaal doe ik wel een dagje maar moet carnavalszondag dus al naar 013 om te rocken en ik ben echt te oud om 2 dagen achter elkaar te zuipen tegenwoordig.![]()
![]()
Wat een treurnis, dat ouder worden....Uw ADH vitamine Worst
Ik heb ooit sex gehad op een tafel op wieltjes... komt wel heel dichtbij zoquote:Op zaterdag 8 februari 2025 23:30 schreef ieniminimuis het volgende:
En uitklapbaar dus iets langer te maken![]()
![]()
Als dat niet lekker naaien wordtquote:Op zaterdag 8 februari 2025 23:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Uw ADH vitamine Worst
Je rolt 'm er zo in
Well, life can be a riot
Gillende kinderen hebben de meeste van mijn leeftijdsgenoten al niet eens meer johquote:Op zaterdag 8 februari 2025 23:32 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ach merendeels van je leeftijdsgenoten zit met gillende kinderen in een drukke binnenstad in het weekend met moeders de vrouw, die kunnen al helemaal niet langs zoveel feesten en concerten![]()
Zo erg is het al. Die hebben kinderen die zélf naar feesten en concerten willen."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
herkenbaarquote:Op zaterdag 8 februari 2025 23:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Gillende kinderen hebben de meeste van mijn leeftijdsgenoten al niet eens meer joh![]()
Zo erg is het al. Die hebben kinderen die zélf naar feesten en concerten willen.
en dan gaan ze aan de drank en drugs![]()
![]()
Oh die zijn op tijd begonnen danquote:Op zaterdag 8 februari 2025 23:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Gillende kinderen hebben de meeste van mijn leeftijdsgenoten al niet eens meer joh![]()
Zo erg is het al. Die hebben kinderen die zélf naar feesten en concerten willen.
Uw ADH vitamine Worst
Nee joh, is allemaal 45+ bij mij hè. De eerste uit mijn vriendengroep wordt dit jaar al 50.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 23:38 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Oh die zijn op tijd begonnen dan"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Nu komt het echt wel heel dicht bijquote:Op zaterdag 8 februari 2025 23:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nee joh, is allemaal 45+ bij mij hè. De eerste uit mijn vriendengroep wordt dit jaar al 50.![]()
![]()
Tegenwoordig is kinderen ver na 30e dan in de 20er jarenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 23:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nee joh, is allemaal 45+ bij mij hè. De eerste uit mijn vriendengroep wordt dit jaar al 50.Uw ADH vitamine Worst
Ha ha. Nee daar heb ik echt helemaal niks mee. M'n broer was vanavond bij High Vis. Eén van de beste live bands momenteel. Dat is mijn cup of thee. Truste en tot merrege......................quote:Op zaterdag 8 februari 2025 23:28 schreef maily het volgende:
[..]
dat vindt @:tong80 ook leuk denk ik
https://www.dansendeberen(...)-universum-aftasten/
Rock on................................
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
ff als voorbeeld, die van mij zijn 17 en 18 en ik was 30+ toen de oudste geboren werd dus mag jij de rekensom makenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 23:40 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Tegenwoordig is kinderen ver na 30e dan in de 20er jaren![]()
![]()
Heb één vriendenkoppel die pas na hun 40e zijn begonnen, die zitten dus wel nog in de gillende kutkinderenfasequote:Op zaterdag 8 februari 2025 23:40 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Tegenwoordig is kinderen ver na 30e dan in de 20er jaren
Ciaoquote:Well, life can be a riot
Beterquote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Misschien ook niet.quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Je kan't nooit weten van te vorenWell, life can be a riot
"Da je d'r ook wat bij drinken kan", aldus wijlen kroegbaas Jolkequote:![]()
wijs manquote:Op zaterdag 8 februari 2025 23:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
"Da je d'r ook wat bij drinken kan", aldus wijlen kroegbaas Jolke![]()
![]()
![]()
Heerlijke barfilosoof was dat .quote:![]()
![]()
Wat is er mooier dan een hobby waarbij je wat drinken kanquote:Op zaterdag 8 februari 2025 23:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
"Da je d'r ook wat bij drinken kan", aldus wijlen kroegbaas Jolke
Uw ADH vitamine Worst
ff z'n stukje over dry januari zoekenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 23:52 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Wat is er mooier dan een hobby waarbij je wat drinken kan
ProostThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Water kan zó lekker zijn hequote:Well, life can be a riot
WaterbolkIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
RummetjeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Wat?quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Wie "ze"quote:
Maar een goed glas ijskoud water met ijsblokjes op een zomerse dag, er is bijna niks beter
Well, life can be a riot
Als je met een enorme nadorst wakker wordt omdat je teveel hebt gezopen vooralquote:Uw ADH vitamine Worst
The deepThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
zeker welquote:Op zaterdag 8 februari 2025 23:56 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Wie "ze"
Maar een goed glas ijskoud water met ijsblokjes op een zomerse dag, er is bijna niks betergewoon een koude pater
![]()
![]()
Niks slechter bedoel je, tenzij je graag last van je maag / buik wil.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 23:56 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Wie "ze"
Maar een goed glas ijskoud water met ijsblokjes op een zomerse dag, er is bijna niks beterIk heb er één en ik ben er trots op
![]()
R.I.P DTS.![]()
Water met een smaakje?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 23:56 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Zeker wanneer er een smaakje bij is.
Well, life can be a riot
Geen ijsquote:Op zaterdag 8 februari 2025 23:56 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Wie "ze"
Maar een goed glas ijskoud water met ijsblokjes op een zomerse dag, er is bijna niks beterWerewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Ja mee eens wel. Maar ik drink niet zo vaak een biertjequote:
Well, life can be a riot
Uberhaupt als je 'S nachts wakker word met een zoute smaak in je bek of een droge bek is een glas water echtquote:Op zaterdag 8 februari 2025 23:57 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Als je met een enorme nadorst wakker wordt omdat je teveel hebt gezopen vooral
Well, life can be a riot
jij bent zo'n verstandige fit-boy dat is beterquote:Op zaterdag 8 februari 2025 23:58 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ja mee eens wel. Maar ik drink niet zo vaak een biertje![]()
![]()
Dat dusquote:Op zaterdag 8 februari 2025 23:59 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Uberhaupt als je 'S nachts wakker word met een zoute smaak in je bek of een droge bek is een glas water echtWerewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Ik was vorige week op een borrel dus en daar ging het ook ff over dry january.
"Heb jij echt serieus aan dry january gedaan kerel? Goed man!"
-"Ja, nou, dat denkt de vrouw dus...."
"Wat?Heb je gewoon gezopen al die tijd?"
-"Ja nee, maar de vrouw wilde dat doen en ik ook wel maar had wel reisjes voor het werk allemaal deze maand...."
"Kan je toch ook gewoon geen alcohol drinken?"
-"Ja.... Dat had in theorie wel gekunnen ja denk ik....."
Mooie gast![]()
echt niet goed dezequote:Op zaterdag 8 februari 2025 23:59 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Uberhaupt als je 'S nachts wakker word met een zoute smaak in je bek of een droge bek is een glas water echt![]()
![]()
Doet me hier aan denkenquote:Op zondag 9 februari 2025 00:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik was vorige week op een borrel dus en daar ging het ook ff over dry january.
"Heb jij echt serieus aan dry january gedaan kerel? Goed man!"
-"Ja, nou, dat denkt de vrouw dus...."
"Wat?Heb je gewoon gezopen al die tijd?"
-"Ja nee, maar de vrouw wilde dat doen en ik ook wel maar had wel reisjes voor het werk allemaal deze maand...."
"Kan je toch ook gewoon geen alcohol drinken?"
-"Ja.... Dat had in theorie wel gekunnen ja denk ik....."
Mooie gast![]()
Bekijk deze YouTube-videoWell, life can be a riot
![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
Poh, ff niet hoor.quote:
Ik zit er wel sterk over te denken om eens een keer een droge 2 weken te doen.![]()
Nu alleen ff nog een goede periode voor zoeken. Zal wel november worden, da's toch wel de saaiste kutmaand van het jaar denk ik
ik drink nooit op 30 en 31 februari, bevalt primaquote:Op zondag 9 februari 2025 00:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik zit er wel sterk over te denken om eens een keer een droge 2 weken te doen.![]()
Nu alleen ff nog een goede periode voor zoeken. Zal wel november worden, da's toch wel de saaiste kutmaand van het jaar denk ik
Forum Opties Forumhop: Hop naar: