SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:14 schreef Aapje30 het volgende:
Justin, dat mag dus niet he, jij ligt er uit!![]()
![]()
![]()
![]()
smakelijkquote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:16 schreef Harrie het volgende:
Friet speciaal een een paar frikandellen met satesaus dus als ik niet meer terug kom![]()
![]()
Klopt! We moeten het over exen hebben waar we 2 maanden een relatie mee gehad hebben!quote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:14 schreef Aapje30 het volgende:
Justin, dat mag dus niet he, jij ligt er uit!![]()
Owh, nou dan heb ik een kort verhaalquote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:16 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Klopt! We moeten het over exen hebben waar we 2 maanden een relatie mee gehad hebben!![]()
![]()
Sowiesoquote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:16 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Klopt! We moeten het over exen hebben waar we 2 maanden een relatie mee gehad hebben!![]()
Dat zei mijn ex ook!quote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:16 schreef Aapje30 het volgende:
[..]
Owh, nou dan heb ik een kort verhaal![]()
kan ik nog inschrijvenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:16 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Klopt! We moeten het over exen hebben waar we 2 maanden een relatie mee gehad hebben!is er nog tijd
![]()
![]()
2 minuten!quote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:17 schreef Harrie het volgende:
[..]
kan ik nog inschrijvenis er nog tijd
![]()
Nog 1 minuut.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:17 schreef Harrie het volgende:
[..]
![]()
Er is ALTIJD tijdquote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:17 schreef Harrie het volgende:
[..]
![]()
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:18 schreef ToT het volgende:
Die griet verstond volgens mij geen zak van wat hij allemaal zei!![]()
![]()
Dat is net geen kinder verkeringquote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:16 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Klopt! We moeten het over exen hebben waar we 2 maanden een relatie mee gehad hebben!
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Tiener verkering?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat is net geen kinder verkering![]()
![]()
Ik zou twee maanden het nog leuk hebben samen noemen.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Oehquote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:21 schreef AardappelSchotel het volgende:
Nog 3 punten en @:aapje30 gaat over mij heen!![]()
![]()
Als het maar veilig gebeurt!quote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:21 schreef AardappelSchotel het volgende:
Nog 3 punten en @:aapje30 gaat over mij heen!![]()
![]()
Zolang hij maar betaald.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:18 schreef ToT het volgende:
Die griet verstond volgens mij geen zak van wat hij allemaal zei!They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Zoiets inderdaad, dan zit je echt nog in date fasequote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik zou twee maanden het nog leuk hebben samen noemen.![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Kon ook een vooraf gemaakt filmpje izjn.quote:
Zou niet opvallen, aangezien hij haar waarschijnlijk ook niet eens kan verstaan!![]()
![]()
Slaapverwekkend deze voetbalwedstrijdThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nee, want je houdt niet van enge seriesquote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:29 schreef HappyCharly het volgende:
Twijfel of ik enge serie zal kijken nu![]()
Altijd goedquote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:29 schreef HappyCharly het volgende:
Twijfel of ik enge serie zal kijken nuThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Bolletje bolkThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
2 keer de helftquote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:30 schreef ToT het volgende:
Hoeveel DTS-koppels hebben we nu inmiddels?![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: