mooie challengequote:Op zaterdag 8 februari 2025 21:11 schreef Harrie het volgende:
[..]
Nee
[ afbeelding ]
Denk dat ik de frietpan zo gewoon aan slinger
Braddie zou een grote blij worden als je een dubbele XXL kapsalon met extra knoflook, twee grote friet speciaal, 5 jos brinkies, 4 xxl frikandellen en een sixpack cola om het weg te spoelen zou nemenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 21:08 schreef Harrie het volgende:
En dat wordt het langzaam aan tijd om eens na te gaan denken over een gezonde maaltijd
Oh HELLLLL no!quote:Op zaterdag 8 februari 2025 21:11 schreef Harrie het volgende:
[..]
Nee
[ afbeelding ]
Denk dat ik de frietpan zo gewoon aan slinger
Net als de verjaardag van Paulientje valtquote:Op zaterdag 8 februari 2025 21:12 schreef JustinK het volgende:
Heb ik precies 30feb afgesproken om te gaan eten met vrienden
Lekker lekker lekker alleen ik mag geen cola hebben, zit te veel suiker in dus ik spoel mijn eten altijd weg metquote:Op zaterdag 8 februari 2025 21:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Braddie zou een grote blij worden als je een dubbele XXL kapsalon met extra knoflook, twee grote friet speciaal, 5 jos brinkies, 4 xxl frikandellen en een sixpack cola om het weg te spoelen zou nemen![]()
Mega gezond natuurlijk want je krijgt maar liefst 0,00000000002 gram groente binnen
Kan hij zelf op antwoordenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 21:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Braddie zou een grote blij worden als je een dubbele XXL kapsalon met extra knoflook, twee grote friet speciaal, 5 jos brinkies, 4 xxl frikandellen en een sixpack cola om het weg te spoelen zou nemen![]()
Mega gezond natuurlijk want je krijgt maar liefst 0,00000000002 gram groente binnen
Dan maar 8 extra xxl kapsalonen en 15 XXL frikandellen met mayo extra bestellen ter compensatiequote:Op zaterdag 8 februari 2025 21:14 schreef Harrie het volgende:
[..]
Lekker lekker lekker alleen ik mag geen cola hebben, zit te veel suiker in dus ik spoel mijn eten altijd weg met
Wel cola light hequote:Op zaterdag 8 februari 2025 21:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |