SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
FC Onverstaanbare Boeren vs Ongewassen Dokwerkers genotjes
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Dutje doen.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
In een heel rare opmerking voor Zijne Konijnlijkheid. Away Days vind ik wel een leuk youtube kanaal om te kijken dat draait om voetbal.
Die gozers gaan bij de raarste voetbal langs om te kijken hoe het nu echt is daar![]()
De TT waarvan je wist dat die ging komen, maar als hij er dan is, is het toch weer een momentjequote:
Hij maakt hem gewoon hoorquote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
De TT waarvan je wist dat die ging komen, maar als hij er dan is, is het toch weer een momentje![]()
Wat een baas, wat een OPquote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:52 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Hij maakt hem gewoon hoor
Dat is toch wel de doodstraf voor iedere manquote:![]()
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat is toch wel de doodstraf voor iedere man![]()
![]()
![]()
Of hel op aarde. Ieder zijn eigen definitiequote:
mooie challengequote:Op zaterdag 8 februari 2025 21:11 schreef Harrie het volgende:
[..]
Nee
[ afbeelding ]
Denk dat ik de frietpan zo gewoon aan slinger
I'm in![]()
![]()
Braddie zou een grote blij worden als je een dubbele XXL kapsalon met extra knoflook, twee grote friet speciaal, 5 jos brinkies, 4 xxl frikandellen en een sixpack cola om het weg te spoelen zou nemenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 21:08 schreef Harrie het volgende:
En dat wordt het langzaam aan tijd om eens na te gaan denken over een gezonde maaltijd![]()
Mega gezond natuurlijk want je krijgt maar liefst 0,00000000002 gram groente binnen
Oh HELLLLL no!quote:Op zaterdag 8 februari 2025 21:11 schreef Harrie het volgende:
[..]
Nee
[ afbeelding ]
Denk dat ik de frietpan zo gewoon aan slinger![]()
Net als de verjaardag van Paulientje valtquote:Op zaterdag 8 februari 2025 21:12 schreef JustinK het volgende:
Heb ik precies 30feb afgesproken om te gaan eten met vrienden![]()
Dikke harde ultra party op 30 februari
Lekker lekker lekker alleen ik mag geen cola hebben, zit te veel suiker in dus ik spoel mijn eten altijd weg metquote:Op zaterdag 8 februari 2025 21:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Braddie zou een grote blij worden als je een dubbele XXL kapsalon met extra knoflook, twee grote friet speciaal, 5 jos brinkies, 4 xxl frikandellen en een sixpack cola om het weg te spoelen zou nemen![]()
Mega gezond natuurlijk want je krijgt maar liefst 0,00000000002 gram groente binnen![]()
![]()
Kan hij zelf op antwoordenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 21:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Braddie zou een grote blij worden als je een dubbele XXL kapsalon met extra knoflook, twee grote friet speciaal, 5 jos brinkies, 4 xxl frikandellen en een sixpack cola om het weg te spoelen zou nemen![]()
Mega gezond natuurlijk want je krijgt maar liefst 0,00000000002 gram groente binnenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Dan maar 8 extra xxl kapsalonen en 15 XXL frikandellen met mayo extra bestellen ter compensatiequote:Op zaterdag 8 februari 2025 21:14 schreef Harrie het volgende:
[..]
Lekker lekker lekker alleen ik mag geen cola hebben, zit te veel suiker in dus ik spoel mijn eten altijd weg met
Wel cola light hequote:Op zaterdag 8 februari 2025 21:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Mega gezond natuurlijk want je krijgt maar liefst 0,00000000002 gram groente binnen![]()
Vette BBQ met een halve os er op!quote:Op zaterdag 8 februari 2025 21:14 schreef DerRabbit het volgende:
Dikke harde ultra party op 30 februari![]()
![]()
XXL frikandellen voor die ouwe pikkenpijperquote:Op zaterdag 8 februari 2025 21:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan maar 8 extra xxl kapsalonen en 15 XXL frikandellen met mayo extra bestellen ter compensatiedat weet je zeker
![]()
![]()
Wel zininquote:Op zaterdag 8 februari 2025 21:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Mega gezond natuurlijk want je krijgt maar liefst 0,00000000002 gram groente binnenTrust nobody![]()
@Harrie Hier worden een lading Furbies afgeslacht!
Bekijk deze YouTube-video
Met name vanaf 13:00 maar 2 minuten eerder ook al wel!![]()
2 minutenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 21:25 schreef ToT het volgende:
@:harrie Hier worden een lading Furbies afgeslacht!
Met name vanaf 13:00 maar 2 minuten eerder ook al wel!@maily
![]()
WillekeurigThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Oeh, klinkt goedquote:Op zaterdag 8 februari 2025 21:27 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja echt wel, sambalboontjes en rijst.![]()
![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 08-02-2025 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 1205 / +150 / +141 / 3930 / 4169
2. Harrie / 376 / +32 / +12 / 1169 / 1302
3. KillemWieft / 326 / +39 / +63 / 241 / 357
4. sp3c / 306 / +21 / +24 / 195 / 272
5. mascara-klodder / 264 / +86 / +15 / 285 / 383
6. DJMO / 212 / +11 / +78 / 226 / 320
7. Dr.Mikey / 173 / +32 / +43 / 209 / 293
8. _UserName_ / 132 / +6 / +5 / 241 / 296
9. mario390 / 125 / +25 / +0 / 340 / 415
10. Rob / 113 / +0 / +56 / 55 / 78
11. Pinnenmutske / 109 / +14 / +13 / 482 / 583
12. drakin / 107 / +0 / +0 / 551 / 623
13. greysbones / 106 / +8 / +0 / 1062 / 1119
14. Lovely / 91 / +6 / +13 / 900 / 997
15. sinterklaaskapoentje / 86 / +7 / +2 / 798 / 904
16. HappyCharly / 86 / +0 / +2 / 558 / 627
17. Bally-b / 82 / +0 / +0 / 57 / 81
18. ToT / 81 / +12 / +15 / 1329 / 1402
19. MizzezAmy / 79 / +1 / +10 / 479 / 553
20. gebrokenglas / 73 / +18 / +4 / 868 / 941SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Hier is het 23 graden en redelijk comfortabel.quote:
Vandaag bezig geweest, dan voelt het sneller fijn dan als je veel stil zit. Gisteren had ik het bijvoorbeeld een stuk frisser.![]()
23 is ook best warmquote:Op zaterdag 8 februari 2025 21:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Hier is het 23 graden en redelijk comfortabel.
Vandaag bezig geweest, dan voelt het sneller fijn dan als je veel stil zit. Gisteren had ik het bijvoorbeeld een stuk frisser.![]()
![]()
Heb je ook een warme Jus?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 21:32 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Heb dekentje sokken trui
Toch koud![]()
Hier is t koudquote:Op zaterdag 8 februari 2025 21:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Hier is het 23 graden en redelijk comfortabel.
Vandaag bezig geweest, dan voelt het sneller fijn dan als je veel stil zit. Gisteren had ik het bijvoorbeeld een stuk frisser.Trust nobody![]()
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 21:32 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Heb dekentje sokken trui
Toch koud![]()
![]()
De var mee een wonderThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
@Lovely Cassandra !!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
tja, wat een overdreven gedoequote:Op zaterdag 8 februari 2025 21:25 schreef ToT het volgende:
@:harrie Hier worden een lading Furbies afgeslacht!
Met name vanaf 13:00 maar 2 minuten eerder ook al wel!
* Harrie heeft hem afgezet![]()
Deze gast is gewoon knettergek, op zich is het wel geinig voor ff!quote:Op zaterdag 8 februari 2025 21:44 schreef Harrie het volgende:
[..]
tja, wat een overdreven gedoe
* Harrie heeft hem afgezet![]()
![]()
Ik ben ook knettergekquote:Op zaterdag 8 februari 2025 21:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Deze gast is gewoon knettergek, op zich is het wel geinig voor ff!maar dit is echt niet mijn ding
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
ReadThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
R.I.P DTS.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: