Vind eerste aflevering nooit heel leuk. Heb liever de 'normale' afleveringen waarin ze gewoon een zaak oplossen.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:19 schreef Peterselieman het volgende:
Opruimen van losse eindjes en Appie verder introduceren als nieuwe bad guy
Is toch een kut verhaallijnquote:Op zaterdag 8 februari 2025 12:34 schreef halfway het volgende:
Jammer dat Tygo ontslagen is, beetje flauwe reactie van Avro/tros
Werd ook weleens tijd. Er mag weleens wat meer moeite in producties worden gestopt. Ze deden een prima poging met Arcadia, maar zo zoutloos als Nederlanders zijn slaat dat natuurlijk weer niet aan.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:01 schreef Sunshine1982 het volgende:
BREEK
Victor Reinier stopt met Flikken Maastricht.
Victor Reinier (61) stopt met de AVROTROS-serie 'Flikken Maastricht'. Dat bevestigt de acteur aan RTL Boulevard. Het nieuws volgt nadat Victor in Belgische media beschuldigd werd van wangedrag op de set van de serie.
Eerder meldde showbizzblad Dag Allemaal dat Victor Reinier (Floris Wolfs) en Angela Schijf (Eva) niet meer door één deur kunnen. De twee zouden onenigheid hebben gehad rondom een scenario voor de serie, waarmee Victor het niet eens was. Angela zou daarop een opmerking hebben gemaakt over zijn gedrag en overstuur zijn weggelopen.
Het incident staat niet op zichzelf, aldus de Belgische krant HLN: Victor zou 'bekendstaan om zijn uitbarstingen' en 'vrouwonvriendelijk gedrag' op de set van Flikken Maastricht. De crew zou zelfs bang voor hem zijn.
https://www.rtl.nl/boulev(...)jc90fGKE96X-6apODBAg
Wat is dezequote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:01 schreef Sunshine1982 het volgende:
BREEK
Victor Reinier stopt met Flikken Maastricht.
Victor Reinier (61) stopt met de AVROTROS-serie 'Flikken Maastricht'. Dat bevestigt de acteur aan RTL Boulevard. Het nieuws volgt nadat Victor in Belgische media beschuldigd werd van wangedrag op de set van de serie.
Eerder meldde showbizzblad Dag Allemaal dat Victor Reinier (Floris Wolfs) en Angela Schijf (Eva) niet meer door één deur kunnen. De twee zouden onenigheid hebben gehad rondom een scenario voor de serie, waarmee Victor het niet eens was. Angela zou daarop een opmerking hebben gemaakt over zijn gedrag en overstuur zijn weggelopen.
Het incident staat niet op zichzelf, aldus de Belgische krant HLN: Victor zou 'bekendstaan om zijn uitbarstingen' en 'vrouwonvriendelijk gedrag' op de set van Flikken Maastricht. De crew zou zelfs bang voor hem zijn.
https://www.rtl.nl/boulev(...)jc90fGKE96X-6apODBAg
Einde serie lijkt me.
Ik ben al een hele tijd geleden gestopt met Flikken Maastricht. Ik vond het op den duur zo'n uitgemolken serie en dat was zeker wel 4 seizoenen terugquote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:04 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Werd ook weleens tijd. Er mag weleens wat meer moeite in producties worden gestopt. Ze deden een prima poging met Arcadia, maar zo zoutloos als Nederlanders zijn slaat dat natuurlijk weer niet aan.
Het kijkt prima weg in de weekenden tijdens de lunch of het sigaretten schieten, maar goed ik kan dan ook game playthroughs kijken. Boeiend is het allemaal geenzins.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:11 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik ben al een hele tijd geleden gestopt met Flikken Maastricht. Ik vond het op den duur zo'n uitgemolken serie en dat was zeker wel 4 seizoenen terug![]()
Maargoed, zo lang er mensen kijken vinden ze het wel prima verder.
Misschien was hij het zat om onnodige kutgesprekjes te moeten voeren met een lookalike van de bewindvoerder.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:27 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ja je kunt niet verdergaan met iemand anders nu. En er is dus nooit Fleva gekomen in the end. Wel benieuwd wat dan dat scenario is waarover hij viel
Nee dit seizoen is al opgenomen.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:11 schreef Irri-tante het volgende:
Ben benieuwd hoe nu verder, want Flikken Maastricht zonder Wolfs is geen Flikken Maastricht. Heeft het ook invloed op dit seizoen??
Ik heb zo'n vermoeden dat Angela nu ook niet meer verder wil. Wat ik me wel kan voorstellen, met iemand anders te gaan beginnen na 19 seizoenen lijkt mij niet echt top.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:11 schreef Irri-tante het volgende:
Ben benieuwd hoe nu verder, want Flikken Maastricht zonder Wolfs is geen Flikken Maastricht. Heeft het ook invloed op dit seizoen??
Het wordt denk ik die Vlaamse collega uit aflevering 1 of 2. Dat ligt er zo dik bovenop al, want volgens mij is het intern al veel langer besloten dat Reinier er mee zou stoppen.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:38 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vermoeden dat Angela nu ook niet meer verder wil. Wat ik me wel kan voorstellen, met iemand anders te gaan beginnen na 19 seizoenen lijkt mij niet echt top.
Ik hoop door Larry.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:50 schreef ESF1Gamer het volgende:
Zou Wolfs worden vermoord door Appie aan het eind van dit seizoen?
Dit is al lang geleden opgenomen. Bijna jaar terug.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 17:01 schreef Ronaldussen het volgende:
Ik had al een vermoeden dat hij eruit zou gaan. Vorige week had hij plotseling last van een trillende hand. Dus waarschijnlijk heeft ie dan Parkinson en is het einde dienstverband
Wat is er ook alweer met Daan de Vos gebeurd?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:50 schreef ESF1Gamer het volgende:
Zou Wolfs worden vermoord door Appie aan het eind van dit seizoen?
Vermoord door Wolfs?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 18:48 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Wat is er ook alweer met Daan de Vos gebeurd?
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 17:01 schreef Ronaldussen het volgende:
Ik had al een vermoeden dat hij eruit zou gaan. Vorige week had hij plotseling last van een trillende hand. Dus waarschijnlijk heeft ie dan Parkinson en is het einde dienstverband
Die nico moet erin om hun jaarlijke woke quota te halen.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:31 schreef GereDathan het volgende:
Was al een paar seizoenen wat minder fanatiek. Zonder Wolfs stop ik ook met kijken, zonder hem wordt de serie zielloos.
Ben ik ook gelijk van die vreselijke Nico af, irriteer me kapot aan die mislukte pannenkoek.
Dat zogenaamde woke boeit mij niks, ik zie een persoon. Maar ik zie in dit geval vooral een bar slechte acteur met een rol die werkelijk nergens over gaat al jaren. Je had net zo goed een WC rol kunnen filmen.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 21:17 schreef roos94 het volgende:
[..]
Die nico moet erin om hun jaarlijke woke quota te halen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |