Persoonlijk vind ik het zonde dat je er ouder uitziet dan nodig en ik ben simpelweg een liefhebber van langer haar. Ik gruwel van de haardracht die ze privé heeft. Maar dat moet ze lekker allemaal zelf weten, haar leven. En haar leven hoeft niet in het teken te staan van wat ik wel of niet leuk vindquote:Op maandag 13 mei 2024 22:55 schreef Ronaldussen het volgende:
Ik vind dit kapsel haar dan weer beter staan dan haar pruik. Dat ze ouder wordt, mag gezien worden, toch? Niks mis mee.
Zaten we daarom nou naar zo gaar ali express masker te kijken ?quote:Op maandag 20 januari 2025 08:57 schreef GereDathan het volgende:
Wel bizar om te lezen dat Tycho niet om privé omstandigheden uit de serie ging maar omdat hij zijn vingertjes niet thuis kon houden
Was dat een masker? Maar inderdaad, dat is de reden dat hij vervangen is.quote:Op maandag 20 januari 2025 12:45 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Zaten we daarom nou naar zo gaar ali express masker te kijken ?
Is dat lange haar een PRUIK?? En die heeft ze dan ook nog een naam gegeven?? Ik leer nieuwe dingen hier!quote:Op maandag 13 mei 2024 15:57 schreef GereDathan het volgende:
Angela wordt zichtbaar ouder, mede door deze korte haardracht. Nu heeft ze deze haardracht privé al jaren, voor de serie gebruikt ze al jaren een pruik (Pietsie).
Dit niet wetenquote:Op vrijdag 24 januari 2025 20:00 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Is dat lange haar een PRUIK?? En die heeft ze dan ook nog een naam gegeven?? Ik leer nieuwe dingen hier!
Hoe moet ik dit weten dan? Het is niet dat ze die in een serie afdoet ofzo.quote:
Deze over het hoofd gezien of niet begrepen?quote:Op zaterdag 25 januari 2025 11:05 schreef GereDathan het volgende:
In het nieuwe seizoen heeft ze geen pruik meer op.
quote:
Pietsie is er nog wel tot dusverre. In aflevering twee ook?quote:Op vrijdag 7 februari 2025 20:41 schreef roos94 het volgende:
Ik heb de 1e twee afleveringen al gezien. Leuk weer
Nee hij gaat er dan af.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 20:56 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Pietsie is er nog wel tot dusverre. In aflevering twee ook?
Alles went. Haar keuze.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:54 schreef Coppi het volgende:
Zo, wat ziet Eva er ineens uit als een Libelle vrouw uit Ootmarsum zeg. Dit kapsel maakt haar 15 jaar ouder en 50% minder stoer.
Dat is die korpschef uit Amsterdam die het voor Wolfs opnam bij de Rijksrecherche?quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:19 schreef Peterselieman het volgende:
Opruimen van losse eindjes en Appie verder introduceren als nieuwe bad guy
15 jaar ouder was ook de bedoeling, ze heeft vanaf het begin dit kapsel gehad van de toen 26 jarige Evaquote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:54 schreef Coppi het volgende:
Zo, wat ziet Eva er ineens uit als een Libelle vrouw uit Ootmarsum zeg. Dit kapsel maakt haar 15 jaar ouder en 50% minder stoer.
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 07:38 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Dat is die korpschef uit Amsterdam die het voor Wolfs opnam bij de Rijksrecherche?
[..]
15 jaar ouder was ook de bedoeling, ze heeft vanaf het begin dit kapsel gehad van de toen 26 jarige Eva
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |