Niks? Was een regulier karakter voor 1 aflevering.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 12:31 schreef Piebe het volgende:
[..]
Benieuwd wat de rol van Kraaijkamp Jr verder gaat zijn.
De serie kennende denk ik van wel, de verhaallijn rond Maus lijkt redelijk afgerond. Ook Marion is aan het eind aan het geraken.quote:En de inbreng van die seriemoordende vriend van Maurice zal ook niet beperkt blijven tot een paar gesprekjes in de gevangenis vermoed ik.
Denk het toch ook. Ik had in mijn hoofd dat er iets in de seizoenomschrijving stond over een iemand met criminele contacten. Maar die persoon heet anders.quote:Op zondag 18 februari 2024 17:32 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Niks? Was een regulier karakter voor 1 aflevering.
Zo'n Hannibal Lector-achtig karakter (Heel intelligent en beleeft, maar ondertussen zo gevaarlijk als wat zal toch wel iets gaan proberen, qua ontsnapping. Of hij praat Eva zo'n schuldgevoel aan dat ze het niet meer ziet zitten...quote:De serie kennende denk ik van wel, de verhaallijn rond Maus lijkt redelijk afgerond. Ook Marion is aan het eind aan het geraken.
Of weer naar de drugs gaat grijpen. Zeker na het 'eindbeeld' afgelopen aflevering.quote:Op zondag 18 februari 2024 19:34 schreef Piebe het volgende:
Zo'n Hannibal Lector-achtig karakter (Heel intelligent en beleeft, maar ondertussen zo gevaarlijk als wat zal toch wel iets gaan proberen, qua ontsnapping. Of hij praat Eva zo'n schuldgevoel aan dat ze het niet meer ziet zitten...
Ik denk dat ze “in de fout” gaat en iets met die kant van de familie gaat doen..quote:Op zondag 18 februari 2024 19:36 schreef Pinuts het volgende:
[..]
Of weer naar de drugs gaat grijpen. Zeker na het 'eindbeeld' afgelopen aflevering.
Die openingsscene kwam uit Psycho. Klassieke scene.quote:Op maandag 26 februari 2024 10:20 schreef GereDathan het volgende:
Die verhaallijn van Eva zal nog wel even lopen, met wat geluk tot halverwege het volgende seizoen.
De rol van Nico is mij echt compleet onduidelijk, voelt echt aan als "we moeten iets met een genderneutraal persoon in de serie verwerken, doe dit maar". Draagt echt op geen enkel vlak bij.
Verder een prima aflevering, begin was 1 op 1 uit een film gehaald (zij mijn partner, ik heb geen idee). De technische stuk van Larry klopte wel aardig (voor mij al IT'er altijd fijn) en vond het een leuke invalshoek. Romeo/Marion ook eindelijk weer een beetje een echte zaak, al miste ik wel een beetje een afronding met bewijs.
Had wel het gevoel alsof er net teveel in de aflevering gestopt werd, af en toe zeer abrupte overschakelingen tussen Eva/Wolfs - Romeo/Marion. Net of er net te weinig tijd was. Is niet specifiek iets voor Oda als regisseuse (ze heeft er al meerdere geregisseerd en dat is verder niet heel speciaal).
De rol van Nico is mij echt compleet onduidelijk, voelt echt aan als "we moeten iets met een genderneutraal persoon in de serie verwerken, doe dit maar". Draagt echt op geen enkel vlak bij.quote:Op maandag 26 februari 2024 10:20 schreef GereDathan het volgende:
Die verhaallijn van Eva zal nog wel even lopen, met wat geluk tot halverwege het volgende seizoen.
De rol van Nico is mij echt compleet onduidelijk, voelt echt aan als "we moeten iets met een genderneutraal persoon in de serie verwerken, doe dit maar". Draagt echt op geen enkel vlak bij.
Verder een prima aflevering, begin was 1 op 1 uit een film gehaald (zei mijn partner, ik heb geen idee). Het technische stuk van Larry klopte wel aardig (voor mij al IT'er altijd fijn) en vond het een leuke invalshoek. Romeo/Marion ook eindelijk weer een beetje een echte zaak, al miste ik wel een beetje een afronding met bewijs.
Had wel het gevoel alsof er net teveel in de aflevering gestopt werd, af en toe zeer abrupte overschakelingen tussen Eva/Wolfs - Romeo/Marion. Net of er net te weinig tijd was. Is niet specifiek iets voor Oda als regisseuse (ze heeft er al meerdere geregisseerd en dat is verder niet heel speciaal).
Die gaat waarschijnlijk slachtoffer worden van een wraakactie van dat nichtje van Eva, aan d'r boze blik te zien bij de cliffhanger van deze aflevering...quote:Op vrijdag 15 maart 2024 21:31 schreef King_Merc het volgende:
De rol van Nico is mij echt compleet onduidelijk
Ik ben nog aan het terugkijken. Zojuist 2 afleveringen gezien. Nu alleen nog die van gisteren terugkijken.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 09:59 schreef Piebe het volgende:
Iemand nog gekeken de afgelopen 2 weken.
#Kick
Daar dacht ik ook meteen aan bij het zien van Tjong. Daar past heel goed een E achterquote:
Dat dacht ik ook iddquote:Op vrijdag 29 maart 2024 21:30 schreef derLudolf het volgende:
Die woning van de boekhouder, met die ondergrondse garage. Is dat ook niet de locatie waar die zwarte chef tussen twee auto's werd geplet?
Dat was ook mijn eerste gedachte en opmerking. Martina heette ze geloof ik?quote:Op vrijdag 29 maart 2024 21:30 schreef derLudolf het volgende:
Die woning van de boekhouder, met die ondergrondse garage. Is dat ook niet de locatie waar die zwarte chef tussen twee auto's werd geplet?
We (ik) zaten mis. Toch nog een terugkeer. Al was het onbeduidend verder. Denk nog steeds niet dat er echt een verhaallijn inzit.quote:Op zondag 18 februari 2024 19:34 schreef Piebe het volgende:
[..]
Denk het toch ook. Ik had in mijn hoofd dat er iets in de seizoenomschrijving stond over een iemand met criminele contacten. Maar die persoon heet anders.
Ik dacht even dat Wolfs hartproblemen ging krijgen. (Kan nog steeds natuurlijk)quote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:27 schreef GereDathan het volgende:
[..]
We (ik) zaten mis. Toch nog een terugkeer. Al was het onbeduidend verder. Denk nog steeds niet dat er echt een verhaallijn inzit.
Zwakke aflevering gisteren in ieder geval. Marion is amper hersteld van PTSS en nu loopt Wolfs ineens te trillen.
Overigens wel een leuk detail opgezocht over die Ferrari (kenteken is gewoon correct). Enkele jaren geleden was een APK afkeurpunt de..... loszittende nummerplaat
Oh ja, dat was de naamquote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:21 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Dat was ook mijn eerste gedachte en opmerking. Martina heette ze geloof ik?
Haha, dat uit zich niet in een trillende hand op het moment dat het voor hem spannend wordtquote:Op zaterdag 30 maart 2024 18:36 schreef Piebe het volgende:
Ik
[..]
Ik dacht even dat Wolfs hartproblemen ging krijgen. (Kan nog steeds natuurlijk)
Nee, die is niet dood. Want dan was het wel gehoord op het bureau. Je ziet hem later in de uitzending ook naar de auto geholpen worden toch?quote:Op dinsdag 2 april 2024 11:39 schreef monkyyy het volgende:
Ik vraag me af of die gast wel echt dood is. En die taxi chauffeur die niet thuis is gekomen blijft ook vaag
Frieda woonde in een oud pandquote:Op dinsdag 2 april 2024 11:53 schreef GereDathan het volgende:
En ik heb gisteravond ook het mysterie van het gerecyclede huis ontrafelt. Het is volkomen logisch dat we dit huis weer zagen.
De oude teamchef, Donna Martina, woonde in het huis wat we vrijdag zagen. Bij dat huis werd ze door Eddie vermoord met de auto die haar plette tegen de garagedeur aan. Nu zagen we exact dit huis weer, maar dan vanuit het perspectief van de buurman. In het huis woont nu heel logisch Thea Zitman, de nieuwe teamchef. Het betreffende huis is dus een huis waar in principe elke teamchef die van elders komt zal wonen. Net als bijvoorbeeld het Witte Huis of 10 Downing Street in de UK. De functie van teamchef binnen de politie is een functie die vaak opgevuld wordt door mensen die capabel zijn, maar niet perse in de nabijheid van hun nieuwe werk wonen. Zie je ook bij burgemeesters. Dus is er een woning voor ingericht om deze mensen te huisvesten.
En daarmee is het voor mij heel logisch dat we nu dit huis weer zagen.
En ik twijfel nu of we het huis niet al eerder gezien hebben bij eerdere teamchefs. Niet bij elke teamchef hebben we hun woning gezien volgens mij, maar wel bij bijvoorbeeld Frieda Mechels die in haar achtertuin vermoord werd met die fles drank. Maar het is voor mij te lang geleden om te herinneren of dit hetzelfde huis was.
En die serveerster die die telefoon pakte. Was dat dezelfde met wie Wolfs later sprak?quote:Op dinsdag 2 april 2024 11:39 schreef monkyyy het volgende:
Ik vraag me af of die gast wel echt dood is. En die taxi chauffeur die niet thuis is gekomen blijft ook vaag
Voor mijn gevoel heeft hij zich er wel echt bij neergelegd dat het nooit wat gaat worden met Eva en is het niet overduidelijk dat hij op haar geilt.quote:Op donderdag 11 april 2024 16:25 schreef CofyFerkeert het volgende:
Vraagje? Zit Wolfs nog steeds zo op Eva te geilen?
Daardoor kijk ik het niet meer.
Dit seizoen heeft 13 afleveringen. Momenteel zijn er 11 op tv geweest en staan er 12 op NPO plus. Als je NPO plus kijkt is het dus inderdaad nog 1 afleveringquote:Op zondag 14 april 2024 20:38 schreef Loll het volgende:
Is volgende week dan toch echt de laatste aflevering? De aflevering die afgelopen vrijdag online is gezet was weer erg spannend btw.
quote:Op maandag 15 april 2024 15:51 schreef Crohnjurist het volgende:
[..]
Dit seizoen heeft 13 afleveringen. Momenteel zijn er 11 op tv geweest en staan er 12 op NPO plus. Als je NPO plus kijkt is het dus inderdaad nog 1 aflevering
Neee niet nu alquote:Op maandag 15 april 2024 15:51 schreef Crohnjurist het volgende:
[..]
Dit seizoen heeft 13 afleveringen. Momenteel zijn er 11 op tv geweest en staan er 12 op NPO plus. Als je NPO plus kijkt is het dus inderdaad nog 1 aflevering
Moest lachenquote:Op donderdag 11 april 2024 16:25 schreef CofyFerkeert het volgende:
Vraagje? Zit Wolfs nog steeds zo op Eva te geilen?
Daardoor kijk ik het niet meer.
Ik hoop het niet om Wolfs te pesten 😝😝😝quote:Op woensdag 17 april 2024 16:12 schreef Poppejans1.4 het volgende:
[..]
Moest lachen
Ik ben dan weer zo'n romanticus dat ik gewoon nog stééds hoop dat ze toch echt wat krijgen samen.
Veel blijven zitten.. XDquote:Op zaterdag 20 april 2024 08:20 schreef Poppejans1.4 het volgende:
Nogal bijzonder dat een psycholoog zulke informatie deelt rondom een patiënt én dan ook nog dat dat helemaal matcht met wat er daadwerkelijk is geworden van die nicht van Eva
Toen ze die identificatie gegevens opzocht van haar nicht, was er geboortejaar 1987 te zien.
Eva zei dat ze bij elkaar in de klas zaten op de basisschool, Eva's verjaardag/leeftijd is wel vaker aan bod gekomen in Flikken en zij is toch echt een aantal jaren ouder
Inderdaad, klopte niet. Als ze ongeveer even oud zouden zijn, zou Eva in het eerste seizoen 19-20 zijn geweestquote:Op zaterdag 20 april 2024 08:20 schreef Poppejans1.4 het volgende:
Toen ze die identificatie gegevens opzocht van haar nicht, was er geboortejaar 1987 te zien.
Eva zei dat ze bij elkaar in de klas zaten op de basisschool, Eva's verjaardag/leeftijd is wel vaker aan bod gekomen in Flikken en zij is toch echt een aantal jaren ouder
Prima, hopelijk houden ze de kwaliteit van dit seizoen vastquote:Op vrijdag 26 april 2024 12:35 schreef Sjoerd102 het volgende:
https://www.l1nieuws.nl/e(...)stricht-aangekondigd
omdat het niet op hetzelfde moment is opgenomen natuurlijk.quote:Op vrijdag 26 april 2024 21:22 schreef Bomenverzameling het volgende:
Hoe komt dat bij de scenes van Marion sneeuw ligt en bij die van Eva niet??
Okee. maar de tijdlijn moet toch gewoon gelijklopen imoquote:Op vrijdag 26 april 2024 21:22 schreef lars91 het volgende:
[..]
omdat het niet op hetzelfde moment is opgenomen natuurlijk.
Persoonlijk vind ik het zonde dat je er ouder uitziet dan nodig en ik ben simpelweg een liefhebber van langer haar. Ik gruwel van de haardracht die ze privé heeft. Maar dat moet ze lekker allemaal zelf weten, haar leven. En haar leven hoeft niet in het teken te staan van wat ik wel of niet leuk vindquote:Op maandag 13 mei 2024 22:55 schreef Ronaldussen het volgende:
Ik vind dit kapsel haar dan weer beter staan dan haar pruik. Dat ze ouder wordt, mag gezien worden, toch? Niks mis mee.
Zaten we daarom nou naar zo gaar ali express masker te kijken ?quote:Op maandag 20 januari 2025 08:57 schreef GereDathan het volgende:
Wel bizar om te lezen dat Tycho niet om privé omstandigheden uit de serie ging maar omdat hij zijn vingertjes niet thuis kon houden
Was dat een masker? Maar inderdaad, dat is de reden dat hij vervangen is.quote:Op maandag 20 januari 2025 12:45 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Zaten we daarom nou naar zo gaar ali express masker te kijken ?
Is dat lange haar een PRUIK?? En die heeft ze dan ook nog een naam gegeven?? Ik leer nieuwe dingen hier!quote:Op maandag 13 mei 2024 15:57 schreef GereDathan het volgende:
Angela wordt zichtbaar ouder, mede door deze korte haardracht. Nu heeft ze deze haardracht privé al jaren, voor de serie gebruikt ze al jaren een pruik (Pietsie).
Dit niet wetenquote:Op vrijdag 24 januari 2025 20:00 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Is dat lange haar een PRUIK?? En die heeft ze dan ook nog een naam gegeven?? Ik leer nieuwe dingen hier!
Hoe moet ik dit weten dan? Het is niet dat ze die in een serie afdoet ofzo.quote:
Deze over het hoofd gezien of niet begrepen?quote:Op zaterdag 25 januari 2025 11:05 schreef GereDathan het volgende:
In het nieuwe seizoen heeft ze geen pruik meer op.
quote:
Pietsie is er nog wel tot dusverre. In aflevering twee ook?quote:Op vrijdag 7 februari 2025 20:41 schreef roos94 het volgende:
Ik heb de 1e twee afleveringen al gezien. Leuk weer
Nee hij gaat er dan af.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 20:56 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Pietsie is er nog wel tot dusverre. In aflevering twee ook?
Alles went. Haar keuze.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:54 schreef Coppi het volgende:
Zo, wat ziet Eva er ineens uit als een Libelle vrouw uit Ootmarsum zeg. Dit kapsel maakt haar 15 jaar ouder en 50% minder stoer.
Dat is die korpschef uit Amsterdam die het voor Wolfs opnam bij de Rijksrecherche?quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:19 schreef Peterselieman het volgende:
Opruimen van losse eindjes en Appie verder introduceren als nieuwe bad guy
15 jaar ouder was ook de bedoeling, ze heeft vanaf het begin dit kapsel gehad van de toen 26 jarige Evaquote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:54 schreef Coppi het volgende:
Zo, wat ziet Eva er ineens uit als een Libelle vrouw uit Ootmarsum zeg. Dit kapsel maakt haar 15 jaar ouder en 50% minder stoer.
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 07:38 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Dat is die korpschef uit Amsterdam die het voor Wolfs opnam bij de Rijksrecherche?
[..]
15 jaar ouder was ook de bedoeling, ze heeft vanaf het begin dit kapsel gehad van de toen 26 jarige Eva
Vind eerste aflevering nooit heel leuk. Heb liever de 'normale' afleveringen waarin ze gewoon een zaak oplossen.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:19 schreef Peterselieman het volgende:
Opruimen van losse eindjes en Appie verder introduceren als nieuwe bad guy
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |