Dat klopt. Je suggereert alleen iets dat niet is gezegd. Vandaar de vraag of het wel lekker gaat.quote:Op maandag 10 februari 2025 19:28 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Volgens mij gaat dit toppa daarover.
Ja, daar post sowieso amper iemand.quote:Op maandag 10 februari 2025 19:29 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Ik zie niemand in het Darfur topic. Jarenlang in het Syrië topic gepost en daar heb ik ook niemand gezien. De selectiviteit is overduidelijk.
Etnische zuivering is dan wél weer een misdaad tegen de menselijkheid.quote:Op maandag 10 februari 2025 19:26 schreef sp3c het volgende:
[..]
heel technisch gezien is ethnic cleansing überhaupt geen misdaad zelfs
nee, dat is legitiem verzetquote:Op maandag 10 februari 2025 19:30 schreef Tengano het volgende:
Als Israel Hamas wil uitroeien, is dat dan ook Genosiede?
Bekijk deze YouTube-video
Wat is er?quote:Op maandag 10 februari 2025 19:31 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
nee, dat is legitiem verzet
QED....quote:Op maandag 10 februari 2025 19:30 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ja, daar post sowieso amper iemand.
Er is ook een concept als culturele regio, daarom kunnen ze hier prima opgevangen worden.quote:Op maandag 10 februari 2025 19:27 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Die moeten ook in de regio opgevangen worden natuurlijk, niet hier.
Of een eigen blanke boerenstaat...quote:Op maandag 10 februari 2025 19:27 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Die moeten ook in de regio opgevangen worden natuurlijk, niet hier.
Vooral ook gewoon een conflict waar niemand iets om geeft en een land dat geopolitiek niet boeit, bot gezegd. Dat in tegenstelling tot Oekraïne of het Midden-Oosten. Wat hier nog extra meespeelt is het surrealistische optreden van onze New Yorkse vastgoedboer natuurlijk.quote:Op maandag 10 februari 2025 19:32 schreef Richestorags het volgende:
[..]
QED....
Dat is een veel groter conflict. Heel Zuid-Sudan is bijkans een tentenkamp. Maar ja, niet het gewenste daderprofiel.
Precies, uiteindelijk ligt de schuld bij het Westen.quote:Op maandag 10 februari 2025 19:36 schreef Monolith het volgende:
[..]
Vooral ook gewoon een conflict waar niemand iets om geeft en een land dat geopolitiek niet boeit, bot gezegd. Dat in tegenstelling tot Oekraïne of het Midden-Oosten. Wat hier nog extra meespeelt is het surrealistische optreden van onze New Yorkse vastgoedboer natuurlijk.
In godsnaam, open een topic waarin jij je druk kan maken over waar andere mensen zich druk over maken, en hoe fout die mensen wel niet zijn en hoe GOED jij bent. Want jij hebt gelijk. Want dat zeg je toch?quote:Op maandag 10 februari 2025 19:34 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Of een eigen blanke boerenstaat...
From the river to the sea Oranje Vrijstaat will be free, zoiets?
Y? N?
Echt, bespaar me je selectieve verontwaardiging... ik ben niet degene die mensen doorverwijst naar de GGZ omdat ze anders denken dan ik.quote:Op maandag 10 februari 2025 19:38 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
In godsnaam, open een topic over waarin jij je druk kan maken over waar andere mensen zich druk over maken, en hoe fout die mensen wel niet zijn en hoe GOED jij bent. Want jij hebt gelijk. Want dat zeg je toch?
Je voelt je wel verheven hè, zeikerd dat je bent.
Gaza is geopolitiek en economisch gezien totaal irrelevant. Het is geeneens een land nog. Ze worden relevant gemaakt om moverende redenen.quote:Op maandag 10 februari 2025 19:36 schreef Monolith het volgende:
[..]
Vooral ook gewoon een conflict waar niemand iets om geeft en een land dat geopolitiek niet boeit, bot gezegd. Dat in tegenstelling tot Oekraïne of het Midden-Oosten. Wat hier nog extra meespeelt is het surrealistische optreden van onze New Yorkse vastgoedboer natuurlijk.
Dat zegt hij helemaal niet, maar blijkbaar heb je stropoppen nodig om je gelijk te halen?quote:Op maandag 10 februari 2025 19:37 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Precies, uiteindelijk ligt de schuld bij het Westen.
De tandjes, hoeveel kloons ga je nog aanmaken?quote:Op maandag 10 februari 2025 19:39 schreef HardeFeiten het volgende:
[..]
Dat zegt hij helemaal niet, maar blijkbaar heb je stropoppen nodig om je gelijk te halen?
Net als 93/94? Want dat was niet zo'n groot succes.quote:Op maandag 10 februari 2025 19:34 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Of een eigen blanke boerenstaat...
From the river to the sea Oranje Vrijstaat will be free, zoiets?
Y? N?
Volkeren hebben kennelijk recht op een eigen etnostaat, van de river to the sea.quote:Op maandag 10 februari 2025 19:42 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Net als 93/94? Want dat was niet zo'n groot succes.
Is niet gedefinieerdquote:Op maandag 10 februari 2025 19:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Etnische zuivering is dan wél weer een misdaad tegen de menselijkheid.
Dit meen je niet toch? TOCH?quote:Op maandag 10 februari 2025 19:39 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Gaza is geopolitiek en economisch gezien totaal irrelevant. Het is geeneens een land nog. Ze worden relevant gemaakt om moverende redenen.
Darfur, Yemen, Syrië, het lot van de Koerden zijn allemaal veel grotere issues. Niemand geeft er wat om omdat er geen gewenst daderprofiel is: geen koloniaal Westen en geen Joden.
Ik heb het niet specifiek over Gaza, maar over het Midden-Oosten. En het conflict heeft impact op de bredere regio. Dat het Westen zich tegen het conflict aan bemoeit is natuurlijk de reden dat het hier meer aandacht geniet. En hoe zit dat met Oekraïne? Daar zijn de slachtoffers blank en overwegend Christen.quote:Op maandag 10 februari 2025 19:39 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Gaza is geopolitiek en economisch gezien totaal irrelevant. Het is geeneens een land nog. Ze worden relevant gemaakt om moverende redenen.
Darfur, Yemen, Syrië, het lot van de Koerden zijn allemaal veel grotere issues. Niemand geeft er wat om omdat er geen gewent daderprofiel is: geen koloniaal Westen en geen Joden.
Ik weet niet wat je mij allemaal in de schoenen probeert te schuiven eigenlijk.quote:Op maandag 10 februari 2025 19:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Volkeren hebben kennelijk recht op een eigen etnostaat, van de river to the sea.
Toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |