ze kunnen toch later terug komen als schoonmaakster of tuinman ofzoquote:Op maandag 10 februari 2025 18:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat is omdat het etnische zuivering IS..
Beiden zijn misdaden tegen de menselijkheid, voor zover ik weet maken we wat dat betreft geen onderscheid maar als jij het beter weet dan ben ik reuze benieuwd naar die ladderquote:Op maandag 10 februari 2025 18:43 schreef Monolith het volgende:
[..]
Mwoah ik zou mensen uitmoorden toch net een treetje hoger plaatsen dan het verdrijven van mensen op de ladder van erg.
#EtnischeZuiveringquote:Op maandag 10 februari 2025 19:15 schreef Tengano het volgende:
Nou on topic maar weer dan![]()
#ClearOutTheWholeThing
Plz.quote:Op maandag 10 februari 2025 19:17 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee waar jij het over hebt, dit topic gaat over de uitspraken die Trump doet over Gaza…
De etnische zuivering van de Gazastrook is gelinkt aan de VU?quote:Op maandag 10 februari 2025 19:15 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Ik had het daarover. Het is allemaal gelinkt dus het maakt niet uit.
Genocide is géén misdrijf tegen de menselijkheid. Het vormt een aparte categorie.quote:Op maandag 10 februari 2025 19:11 schreef sp3c het volgende:
[..]
Beiden zijn misdaden tegen de menselijkheid, voor zover ik weet maken we wat dat betreft geen onderscheid maar als jij het beter weet dan ben ik reuze benieuwd naar die ladder
Vandalisme en zware mishandeling zijn ook beiden geweldsdelicten, maar ik acht het tweede erger. In het geval van nationale wetgeving zie je dat dan ook terug in de strafmaat. Dat gaat voor dit soort misdaden dan weer niet op. Maar ik vind persoonlijk het uitmoorden van een grote groep mensen nog een tandje erger dan ze verdrijven, jij niet?quote:Op maandag 10 februari 2025 19:11 schreef sp3c het volgende:
[..]
Beiden zijn misdaden tegen de menselijkheid, voor zover ik weet maken we wat dat betreft geen onderscheid maar als jij het beter weet dan ben ik reuze benieuwd naar die ladder
Mail Hamasquote:Op maandag 10 februari 2025 19:19 schreef Monolith het volgende:
[..]
Vandalisme en zware mishandeling zijn ook beiden geweldsdelicten, maar ik acht het tweede erger. In het geval van nationale wetgeving zie je dat dan ook terug in de strafmaat. Dat gaat voor dit soort misdaden dan weer niet op. Maar ik vind persoonlijk het uitmoorden van een grote groep mensen nog een tandje erger dan ze verdrijven, jij niet?
Er zijn heel veel mensen die het niet kunnen volgen.quote:Op maandag 10 februari 2025 19:17 schreef MissButterflyy het volgende:
Ik heb echt geen idee waar jij het over hebt, dit topic gaat over de uitspraken die Trump doet over Gaza…
Ja dat ging laats ook al zo typisch met hem waardoor ik dacht dat zijn account overgenomen was of iets. Er is iets gebeurd i.i.g.quote:Op maandag 10 februari 2025 18:46 schreef Momo het volgende:
[..]
Ohja alle mensen die iets van compassie voor Palestijnse burger hebben zijn allemaal onderdeel van een beweging en denken allemaal hetzelfde. Van die ongelovige honden die geen kritiek durven te hebben op Hamas of de Koran.
Het gedrag van de apologeten in het Westen is allemaal gelinkt. Uiteindelijk is daar ook een link met Hamas ja. Want ja, de grootste terreuraanslag in 20 jaar was een "daad van verzet".quote:Op maandag 10 februari 2025 19:18 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
De etnische zuivering van de Gazastrook is gelinkt aan de VU?
Niet echt; mijn compassie wordt namelijk niet bepaald door politiek.quote:Op maandag 10 februari 2025 19:20 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Ja dat ging laats ook al zo typisch met hem waardoor ik dacht dat zijn account overgenomen was of iets. Er is iets gebeurd i.i.g.
Psychiatrie wordt in die contreien gezien als satanisch... Denk niet dat dat werkt.quote:Op maandag 10 februari 2025 19:21 schreef Monolith het volgende:
[..]
Vandalisme en zware mishandeling zijn ook beiden geweldsdelicten, maar ik acht het tweede erger. In het geval van nationale wetgeving zie je dat dan ook terug in de strafmaat. Dat gaat voor dit soort misdaden dan weer niet op. Maar ik vind persoonlijk het uitmoorden van een grote groep mensen nog een tandje erger dan ze verdrijven, jij niet?
[..]
Psychiater.
Ah ja. Dan is etnische zuivering van de Gazastrook wel terecht ja. Ofzo.quote:Op maandag 10 februari 2025 19:20 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Het gedrag van de apologeten in het Westen is allemaal gelinkt. Uiteindelijk is daar ook een link met Hamas ja. Want ja, de grootste terreuraanslag in 20 jaar was een "daad van verzet".
heel technisch gezien is ethnic cleansing überhaupt geen misdaad zelfsquote:Op maandag 10 februari 2025 19:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Genocide is géén misdrijf tegen de menselijkheid. Het vormt een aparte categorie.
Gozer, die types zijn allemaal als de dood 'racist' genoemd te worden.quote:Op maandag 10 februari 2025 19:20 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Het gedrag van de apologeten in het Westen is allemaal gelinkt. Uiteindelijk is daar ook een link met Hamas ja. Want ja, de grootste terreuraanslag in 20 jaar was een "daad van verzet".
Gaat alles wel lekker? Dat is weer een heel andere discussie.quote:Op maandag 10 februari 2025 19:25 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ah ja. Dan is etnische zuivering van de Gazastrook wel terecht ja. Ofzo.
Die moeten ook in de regio opgevangen worden natuurlijk, niet hier.quote:Op maandag 10 februari 2025 19:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Gozer, die types zijn allemaal als de dood 'racist' genoemd te worden.
Mochten hier 4 miljoen aartsconservatieve calvinistische roomwitte Afrikaners landen, zou hoongelach hen ten deel vallen. Rot op met je geloof en bijbel en achterlijke ideeen over vrouwen en homo's.
Maar ja, Afrikaners zijn wit.
Volgens mij gaat dit toppa daarover.quote:Op maandag 10 februari 2025 19:27 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Gaat alles wel lekker? Dat is weer een heel andere discussie.
Nee, die hebben het verdiend, of zo.quote:Op maandag 10 februari 2025 19:27 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Die moeten ook in de regio opgevangen worden natuurlijk.
Ik zie niemand in het Darfur topic. Jarenlang in het Syrië topic gepost en daar heb ik ook niemand gezien. De selectiviteit is overduidelijk.quote:Op maandag 10 februari 2025 19:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Gozer, die types zijn allemaal als de dood 'racist' genoemd te worden.
Mochten hier 4 miljoen aartsconservatieve calvinistische roomwitte Afrikaners landen, zou hoongelach hen ten deel vallen. Rot op met je geloof en bijbel en achterlijke ideeen over vrouwen en homo's.
Maar ja, Afrikaners zijn wit.
Protesten tegen de moorden op Afrikaner Boeren zul je hier dan ook niet snel zien... niet 'intersectioneel' genoeg. Nee, met Palestina heeft men ECHTE compassie. Compassie zo oppervlakkig als het kleurtje.
Ik kots erop
Staat leuk op facebook. Die gekke Trump toch. Loool.quote:Op maandag 10 februari 2025 19:29 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Ik zie niemand in het Darfur topic. Jarenlang in het Syrië topic gepost en daar heb ik ook niemand gezien. De selectiviteit is overduidelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |