Hejj Mogguh Dotje...quote:
Ja de tijd vliegtquote:Op maandag 10 februari 2025 06:45 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Hejj Mogguh Dotje...
Wat vliegt dat weekend toch om hé... niet normaal..😉
Oooh succes... latersss...quote:Op maandag 10 februari 2025 07:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja de tijd vliegt
Ik moet er zo vandoor word om 8.30 uur opgehaald. Vergadering in Apeldoorn
Kijken of er nog iets gezegd gaat worden over wat ze hadden kunnen winnenquote:
Wie, wat had kunnen winnen?quote:Op maandag 10 februari 2025 07:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kijken of er nog iets gezegd gaat worden over wat ze hadden kunnen winnen
Mijn vrouw vertelde het me net. Hij is ook niet oud geworden. 74quote:Op maandag 10 februari 2025 11:05 schreef Jockari het volgende:
Hoor net dat Ron Brandsteder overleden is.
Idd maar 74. Was destijds ook bij ons in vlaanderen een icoon.quote:Op maandag 10 februari 2025 11:25 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Mijn vrouw vertelde het me net. Hij is ook niet oud geworden. 74
Ja... idd... was ik wel even van geschrokkenquote:Op maandag 10 februari 2025 11:05 schreef Jockari het volgende:
Hoor net dat Ron Brandsteder overleden is.
Jij komt me dus gezelschap houdenquote:Op maandag 10 februari 2025 21:49 schreef Kissingbird het volgende:
[..]Jij staat op voor de eerste 6 uur
uhuquote:Op maandag 10 februari 2025 21:51 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Jij komt me dus gezelschap houden
quote:Op dinsdag 11 februari 2025 00:06 schreef Flory- het volgende:
[..]
Wait what? Werkte je voor tv of was je op tv? Vertel
Ik ben opgeleid als licht en geluidstechnicus, heel erg lang ook een bedrijf in gehad, wat TV maar vooral heel veel theater werk gedaan, van kleine producties tot hele grote. Bedrijf verkocht omdat ik klaar was met altijd maar weer de volgende opdracht(en) binnen hengelen. Tegenwoordig doe ik vooral nog opdrachten die ik zelf leuk vindt en kort duren.quote:
Tof zegquote:Op dinsdag 11 februari 2025 00:11 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
[..]
Ik ben opgeleid als licht en geluidstechnicus, heel erg lang ook een bedrijf in gehad, wat TV maar vooral heel veel theater werk gedaan, van kleine producties tot hele grote. Bedrijf verkocht omdat ik klaar was met altijd maar weer de volgende opdracht(en) binnen hengelen. Tegenwoordig doe ik vooral nog opdrachten die ik zelf leuk vindt en kort duren.
Jaaaa!quote:Op dinsdag 11 februari 2025 08:22 schreef Flory- het volgende:
Goedemorgen, veel sneeuw bij jullie?
[ afbeelding ]
Helemaal niets, hier regen, regen en regen.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 08:22 schreef Flory- het volgende:
Goedemorgen, veel sneeuw bij jullie?
[ afbeelding ]
Ik heb niets gezien gisterenavond.quote:Op woensdag 12 februari 2025 05:12 schreef Koos1958 het volgende:
Wat heb ik gisteravond genoten tot half 2 gekeken. En wat een sneue reacties daar van sommige mensen. Hoop echt dat sharice genomineerd blijft en moet vertrekken. Alleen wel risico dat David s vertrekt en ze dan weer net zo als wicky mag blijven
als in zeg je witte laag?quote:
Ja witte laag maar ben benieuwd voor hoelang...quote:Op woensdag 12 februari 2025 06:27 schreef kree het volgende:
[..]
als in zeg je witte laag?
Hahaha ik moet het nog zien hier, maarja krijg je als je aan de kust woont.
witte morgen dan. toch leuk. tis nog donker hier en ik zie geen sneeuw hierquote:Op woensdag 12 februari 2025 06:40 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja witte laag maar ben benieuwd voor hoelang...
Blijkt alleen in het noorden te sneeuwen...
ik poste beetje verongeluk hier. hahaha.quote:Op woensdag 12 februari 2025 06:41 schreef Frummelie het volgende:
Jeetje mina, kijk je een dagje niet, is er van alles aan de hand..Frum is even lekker aant teruglezen... even..
Ik liet m'n katjes om 06.00 naar buiten en toen voelde ik het op m'n arm haha...quote:Op woensdag 12 februari 2025 06:42 schreef kree het volgende:
[..]
witte morgen dan. toch leuk. tis nog donker hier en ik zie geen sneeuw hier
Per ongeluk?quote:Op woensdag 12 februari 2025 06:42 schreef kree het volgende:
[..]
ik poste beetje verongeluk hier. hahaha.
Het is altijd vreselijk gezellie hier...quote:Op woensdag 12 februari 2025 06:46 schreef kree het volgende:
[..]
haha ja maar maakt niet uit. klets ik hier ook ff bij
nou volg dit niet, maar ok jij praat iig gezelligquote:Op woensdag 12 februari 2025 06:50 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Het is altijd vreselijk gezellie hier...
Je volgt geen BB?quote:Op woensdag 12 februari 2025 06:52 schreef kree het volgende:
[..]
nou volg dit niet, maar ok jij praat iig gezellig
nee joh niet meer helemaal niet meer BB. eerste paar wel gekeken trouwens. Maarja dat is ook 10 jaar terug als het niet meer is.quote:Op woensdag 12 februari 2025 06:56 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Volg je wel BB?
Dank je... ik ben zo vreselijk gezellie..
lol wij moeten even contact houden voor evt dingetje met geluid danquote:Op dinsdag 11 februari 2025 00:11 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
[..]
Ik ben opgeleid als licht en geluidstechnicus, heel erg lang ook een bedrijf in gehad, wat TV maar vooral heel veel theater werk gedaan, van kleine producties tot hele grote. Bedrijf verkocht omdat ik klaar was met altijd maar weer de volgende opdracht(en) binnen hengelen. Tegenwoordig doe ik vooral nog opdrachten die ik zelf leuk vindt en kort duren.
Ja toen was het ook nog gaaf om naar te kijken... toen kon er nog van alles.. ik vind deze BB 1 van de minste... maar er is wel reuring dat maakt een hoop goed...quote:Op woensdag 12 februari 2025 06:57 schreef kree het volgende:
[..]
nee joh niet meer helemaal niet meer BB. eerste paar wel gekeken trouwens. Maarja dat is ook 10 jaar terug als het niet meer is.
gekeken dan vanaf eerste keer?quote:Op woensdag 12 februari 2025 07:01 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja toen was het ook nog gaaf om naar te kijken... toen kon er nog van alles.. ik vind deze BB 1 van de minste... maar er is wel reuring dat maakt een hoop goed...
ik ook in het begin was het nog leuk. maar nieuw beetje af.quote:
Lucky you hier geen vlokjequote:Op woensdag 12 februari 2025 06:17 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen all...![]()
Het sneeuwt hier als een malle... gezellie..
☃️❄️⛄️☃️❄️⛄️☃️❄️⛄️☃️❄️⛄️☃️❄️⛄️
Hey Kree, jijj hierquote:
Ik was er gisteren avond ook niet had vergaderingquote:Op woensdag 12 februari 2025 06:41 schreef Frummelie het volgende:
Jeetje mina, kijk je een dagje niet, is er van alles aan de hand..Frum is even lekker aant teruglezen... even..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |