quote:
Ja kom brengen danquote:
Ja er zit niks anders op he?quote:
Welterusten. Ik kan niet terug naar bed. Moet op tijd wakker zijn om naar Aalsmeer te kunnen straks. Ben bang dat ik me verslaap als ik nu terug naar bed gaquote:
Gij wordt in ieder geval bedanktquote:
Oh ja puntjes voor uquote:
quote:
Geen tijd voor om meer te spelen. Zeker komende maanden niet. Heb een strippenkaart bij het zaans medisch centrum voor diverse zaken (slaapapneu, gynaecoloog en neuroloog oa) om van de overige afspraken met psychiater en gedragstherapeut nog maar niet te spreken.quote:
Ja dan kan het nietquote:Op zaterdag 8 februari 2025 06:53 schreef DJMO het volgende:
[..]
Geen tijd voor om meer te spelen. Zeker komende maanden niet. Heb een strippenkaart bij het zaans medisch centrum voor diverse zaken (slaapapneu, gynaecoloog en neuroloog oa) om van de overige afspraken met psychiater en gedragstherapeut nog maar niet te spreken.
Nee, het is vandaag..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
Jij niet als het goed isquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |