Er is een verschil tussen spraakmakend en bloedirritantquote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:47 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nou eigenlijk is best wel stom hem naar huis te hebben gestuurd, denk dat je met hem nog wel wat had kunnen beleven.
we zeuren altijd dat het saai is, maar komt ook door onszelf spraakmakende personen en klieren worden altijd als eerste naar huis gestuurd en dan houd je een braaf saai zooitje over
we hebben jordy nogquote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:48 schreef mazaru het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen spraakmakend en bloedirritant
die hadden geen relatie hequote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:41 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Die trekt wel bij Zo was Jill ook toen Thomas eruit moest maar die herpakte zich ook wel
dan nog... had het wel tv en stream momenten gemaaktquote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:48 schreef mazaru het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen spraakmakend en bloedirritant
Ik denk dat die nog op vakantie isquote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:49 schreef Paul het volgende:
valt me nu pas op hoe goed figuur Sharice heeft @:mario390 om mee te smikkelen
[ afbeelding ]
Milenaquote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:50 schreef Droopie het volgende:
Iemand al zin om te speculeren voor de bank volgende week?
Axel krijgt niet meer genoeg stemmen, die heeft Jolien in zijn zak + team redelijk normaal
Denk dat Keanu de volgende is die gaat, samen met Jordy op de bank.
Speculeren is zinloos, een groot deel zal wel weer door spellen komen.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:50 schreef Droopie het volgende:
Axel krijgt niet meer genoeg stemmen, die heeft Jolien in zijn zak + team redelijk normaal
Nou Mattie hoeft er van mijn echt niet uit laat die maar zitten waar die zitquote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:48 schreef Puzzie het volgende:
Volgende Kiki en Mattie op de bank voor de 'experience'
Ik ben voorrrr
Volgende week weer denk ik? Tempo lijkt altijd beetje om de week te zijn laatste seizoenen.quote:
Jolien mag ook nog even uithuilen in de DBK hequote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:51 schreef KinKiJan het volgende:
Al weer een tijdje dubbele stream ...
Ze waren net al bezig met mattie en Kiki voor de experience om genomineerd op de bank te zittenquote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:50 schreef Droopie het volgende:
Die ziet hiermee haar bank ook natuurlijk dichterbij komen.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:49 schreef Paul het volgende:
valt me nu pas op hoe goed figuur Sharice heeft @:mario390 om mee te smikkelen
[ afbeelding ]
ik moet bij deze screens van huilende Jolien in allerlei poses opeens zo aan Grease denken. Dat stukje dat Sandy - Hopelessly Devoted To You zingtquote:
Van mij wel , puur om idd te voelen hoe het is om op de bank te zittenquote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:51 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Nou Mattie hoeft er van mijn echt niet uit laat die maar zitten waar die zit
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:51 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Jolien mag ook nog even uithuilen in de DBK he
ik hoop dat het door spellen geregeld gaat wordenquote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:50 schreef Droopie het volgende:
wat heeft dat met haar figuur te maken heequote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:51 schreef Jockari het volgende:
[..]
Die ziet hiermee haar bank ook natuurlijk dichterbij komen.
Die post zoveel in dat internationale topic, maar dat is een andere orde qua spellen en huis zeg.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:50 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik denk dat die nog op vakantie is
Keanu, Milena, Eva en ???quote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:50 schreef Droopie het volgende:
die gaat er ook niet uitquote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:52 schreef zodeju het volgende:
Persoonlijk zou ik het erg zonde vinden als Mattie er al uitgestuurd wordt. Wat houden we over alleen mensjes van koebaja gebeuren. Er komen geen nieuwe dus dit is het.....En ik kan genieten van die smile van hem en die glitter ogen.
Ligt eraan of de camera op haar staat anders heeft het geen zinquote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:52 schreef Kodiak100 het volgende:
Jolien zal vast nog in een hoekje aan het wenen zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Afwisseling van de wacht.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:53 schreef Puzzie het volgende:
Gewoon weer twee streams op de woonkamer
zou idd wel nu saaier kunnen worden, had ik al vooraf gezegd heequote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:52 schreef zodeju het volgende:
Persoonlijk zou ik het erg zonde vinden als Mattie er al uitgestuurd wordt. Wat houden we over alleen mensjes van koebaja gebeuren. Er komen geen nieuwe dus dit is het.....En ik kan genieten van die smile van hem en die glitter ogen.
er zat een klein zigeunermeisje helemaal alleen...huilend huilend op een grote steen !!quote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:52 schreef Kodiak100 het volgende:
Jolien zal vast nog in een hoekje aan het wenen zijn
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:53 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ligt eraan of de camera op haar staat anders heeft het geen zin
Tv momentje he
je kan ook op de plee janken maar dan ziet niemand hetik vind het echt niet een "jong onschuldig meisje" Ze lijkt mij redelijk geslepen en doortrapt. (mijn persoonlijke mening)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Elsa en Wicky hadden het over Loki, dat dat een kat wasquote:
Ah oke......wel een leuke naam voor een kat.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
Elsa en Wicky hadden het over Loki, dat dat een kat was
Ik dus ook hij heeft wel een leuk koppiequote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:52 schreef zodeju het volgende:
Maar Loki was een slechterikquote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:56 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ah oke......wel een leuke naam voor een kat.
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:53 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ligt eraan of de camera op haar staat anders heeft het geen zin
Tv momentje he
je kan ook op de plee janken maar dan ziet niemand hetAch ja ze is verdrietig en verdriet is niet perse een goede raadgeverSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze is gewend aan camera's., groot publiek dat haar bekijkt, mooie speeches houden etcquote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:55 schreef Verida het volgende:
[..]
ik vind het echt niet een "jong onschuldig meisje" Ze lijkt mij redelijk geslepen en doortrapt. (mijn persoonlijke mening)
maw stelenquote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:58 schreef ledn81 het volgende:
Jeff deed pranks met Mattie?
Appels en peren verstoppen?
Mooi he?quote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:58 schreef superniger het volgende:
Ik post hier even om Jeffrey uit te zwaaien.
En eten van de rest jattenquote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:58 schreef ledn81 het volgende:
Jeff deed pranks met Mattie?
Appels en peren verstoppen?
Eentje met dubbele agenda.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:55 schreef Verida het volgende:
[..]
ik vind het echt niet een "jong onschuldig meisje" Ze lijkt mij redelijk geslepen en doortrapt. (mijn persoonlijke mening)
Nou de eerste kus was er toen wel he en wat een verdriet had ze dagen lang eerst en daar was ook meer dan alleen vriendschap ookal is dat niets gewordenquote:
Ik geloof niet dat je daarvoor perse een hoog IQ moet hebben. Je moet je kunstjes doen en houden van aandachtquote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:58 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ze is gewend aan camera's., groot publiek dat haar bekijkt, mooie speeches houden etc
Echt geen domme meid
Ik denk dat Keanu (nog) niet door de bewoners zelf zou genomineerd worden. Meerderen hebben al uitgesproken dat het een schat van een jongen is en dat ze hem in de finale zien.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:50 schreef Droopie het volgende:
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 23:00 schreef Schakeltopia het volgende:
ik heb nu al 3 keer dat stukje van jeffrey in de dagboekkamer gekeken na zijn exit.
GENOT
ik heb het over NIels en Jordy he over wie heb jij het?quote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:59 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Nou de eerste kus was er toen wel he en wat een verdriet had ze dagen lang eerst en daar was ook meer dan alleen vriendschap ookal is dat niets geworden
Oh ja iedereen die op hem heeft gestemdquote:Op vrijdag 7 februari 2025 23:00 schreef Schakeltopia het volgende:
iedereen krijgt geld vanwege jeffrey zijn exit. mooi man, net nog jammeren
En saaie streams en mopperende cossersquote:
Matti dacht ikquote:Op vrijdag 7 februari 2025 23:02 schreef Kinga het volgende:
Hmm, wie heeft Elsa genomineerd dan? Ze staat hier niet bij
Toppersquote:Op vrijdag 7 februari 2025 23:03 schreef mazaru het volgende:
Allemaal op Jeffrey gestemd![]()
[ afbeelding ]
jolienquote:Op vrijdag 7 februari 2025 23:02 schreef Kinga het volgende:
Hmm, wie heeft Elsa genomineerd dan? Ze staat hier niet bij
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 23:08 schreef Flow3r het volgende:
Jolien ; jeff maakte hier sfeer
nou, en hoe
nou, en hoe
Charissa misschien? Die komt uit dezelfde streek toch? Westland?quote:Op vrijdag 7 februari 2025 23:06 schreef Puzzie het volgende:
Een vriendin van Axel doet mee met Bondgenoten
nou, en hoe
een kutsfeer is ook een sfeerquote:Op vrijdag 7 februari 2025 23:08 schreef Flow3r het volgende:
nou, en hoe
Ik zie die 2 na BB niet meer samen.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 23:08 schreef Flow3r het volgende:
nou, en hoe
is toch ook wel triestquote:Op vrijdag 7 februari 2025 23:09 schreef Puzzie het volgende:
Nog nooit iemand gehad die lief was als hij
ik hoor geen klagen, wel dat ze het rot vindt voor bepaalde mensenquote:Op vrijdag 7 februari 2025 23:11 schreef Joyce-43 het volgende:
eva ook even klagen, komt aandacht te kort zeker
voor zijn waggaquote:Op vrijdag 7 februari 2025 23:11 schreef Kodiak100 het volgende:
Volgens Keanu moet Jeff gaan strijden voor zijn rijbewijs
ze had het erover dat ze geen houding wisten te geven tegen over haar dus dat ze der momenteel links lieten liggenquote:Op vrijdag 7 februari 2025 23:11 schreef Puzzie het volgende:
[..]
ik hoor geen klagen, wel dat ze het rot vindt voor bepaalde mensen
Aanstellerquote:Op vrijdag 7 februari 2025 23:15 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ze had het erover dat ze geen houding wisten te geven tegen over haar dus dat ze der momenteel links lieten liggen
maar jij heb een Eva vlek dus ik ga hier niet verder meer in discussie over
dat zou erg jammer wezenquote:
ging ze der eigen weer opmaken? zat even meer op laptop dan tv te kijkenquote:
De manier waarop is bepalend, Jeff was altijd zo verongelijkt, Eva is gewoon brutaalquote:Op vrijdag 7 februari 2025 23:14 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dit bedoel ik nu is het leuk en niet onbeschoft......
Wat heeft ze ook grote voeten, valt me nu pas op.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 23:18 schreef Hoempah het volgende:
Kousenband! straks ziet iemand mij in bh....
[ afbeelding ]
Medebewoners.. cameras is iets andersquote:Op vrijdag 7 februari 2025 23:18 schreef Hoempah het volgende:
Kousenband! straks ziet iemand mij in bh....
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 23:16 schreef Puzzie het volgende:
[..]
AanstellerMaar blijkbaar heb ik je gekwetst. kusje erop?
Maar ze is er dus nogquote:Op vrijdag 7 februari 2025 23:20 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]ja was in de sfeer gekomen door BB
Dat zou dus kunnen ik hou niet zo van brutale en heb dan nog liever verongelijkt. Vind het dan meer een reden en gewoon een grote bek niet.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 23:18 schreef Flow3r het volgende:
[..]
De manier waarop is bepalend, Jeff was altijd zo verongelijkt, Eva is gewoon brutaal
ja ben blij voor jou, maar ik kan wel jankenquote:
Fietsen dusquote:Op vrijdag 7 februari 2025 23:21 schreef spapaars het volgende:
Misschien iets als, lopen en voor elke km geld.
dit is brutaal, adrem en ze doet verder wel gewoon wat er wordt gevraagdquote:Op vrijdag 7 februari 2025 23:21 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat zou dus kunnen ik hou niet zo van brutale en heb dan nog liever verongelijkt. Vind het dan meer een reden en gewoon een grote bek niet.
Dus het is inderdaad bepalend waarop maar voor iedereen anders
quote:Vanavond kunnen jullie geld verdienen, en wel door kilometers te maken. Kilometers op de verschillende toestellen die hier staan. Per kilometer verdienen jullie 10 euro. Jullie mogen zelf wisselen van toestel. Neem allemaal dadelijk een startbewijs en een zweetbandje. En als je wisselt schrijf dan even op hoeveel kilometer je op het afgelopen toestel hebt gemaakt. Als jullie dreigen in te kakken, er liggen bars en sportdrankjes, dus het moet wel lukken. Veel kilometers, veel geld. De tijd start als de muziek aangaat.
kloptquote:Op vrijdag 7 februari 2025 23:26 schreef Kinga het volgende:
Voor elke 1 km 10 euro? Heb ik dat goed gehoord?
Ja, maar sommigen zijn natuurlijk efficienter.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 23:27 schreef chufi het volgende:
Leveren al die toestellen hetzelfde aaantal kilometers ?
Zouden de kilometers in de taxi ook meetellen?quote:
ja en verkeerd hahaquote:
Ze lachte alweer, met een banaan.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 23:29 schreef Kodiak100 het volgende:
Kunnen ze meteen even dat verdriet er uit zweten
Die gaan er geheid ruzie om krijgen.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 23:29 schreef Joyce-43 het volgende:
Dom om nu alles te gaan eten zeg! wie weet wanneer je weer krijgt
ze hebben de hele dag honger geleden. Dus ik snap het wel. Maar ze doen nog te jolig. Dit gaat om serieuze knaken. En individueel spel. Ik zou de hele nacht doorfietsen tot ik erbij neerval.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 23:29 schreef Joyce-43 het volgende:
Dom om nu alles te gaan eten zeg! wie weet wanneer je weer krijgt
moeten hun spieren wel beetje opwarmen voor te beginnenquote:Op vrijdag 7 februari 2025 23:30 schreef Jackiegekkie het volgende:
oh ze krijgen er nog muziek bij ook.
Ipv te staan springen en hun energie op te doen, zouden ze beter op de toestellen kruipen, niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |