tenzij we Eva te veel stemmen hebben gegeven..quote:Op vrijdag 7 februari 2025 20:44 schreef Kodiak100 het volgende:
Nog 1 uurtje en we weten het![]()
Dubbele exit zou de kers op de taart zijn
Dat eerst kijken of niemand het ziet, en dan kusjes geven, wat een pubergedrag.quote:
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 20:44 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat eerst kijken of niemand het ziet, en dan kusjes geven, wat een pubergedrag.
En nu nog wat promotiebeelden om een goede reden te geven Jef niet te laten gaan.
Hou es op zegquote:Op vrijdag 7 februari 2025 20:45 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Nog een uurtje, en dan is Eva voorgoed historie, Eva wie ...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Evil Jeff is naar de achtergrond?quote:Op vrijdag 7 februari 2025 20:47 schreef kater1 het volgende:
Op tv Jefflien veel zendtijd zoenend en super verliefd. Ik denk hou de niet tv uitzending kijkers even op de hoogte
Ik kijk niet voor niks niet hé..quote:Op vrijdag 7 februari 2025 20:47 schreef kater1 het volgende:
Op tv Jefflien veel zendtijd zoenend en super verliefd. Ik denk hou de niet tv uitzending kijkers even op de hoogte
Was wel flink ingekortquote:Op vrijdag 7 februari 2025 20:47 schreef Kodiak100 het volgende:
Lekker twinstream op het popcorn knagen
Zag net de de ik ben zielig toespraak van Jeff in de uitzending zit
is al goedquote:Op vrijdag 7 februari 2025 20:48 schreef odie22 het volgende:
dit meen je niet, was ik weer de laatstesorry hoor
In de intro noch niet maar daarnaquote:Op vrijdag 7 februari 2025 20:47 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Evil Jeff is naar de achtergrond?
Yep. ook een stukje van z'n zielige toespraak. Ook wel bewoners over de sfeer slecht met Jeffrey maar dat valt een beetje wegquote:Op vrijdag 7 februari 2025 20:47 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Evil Jeff is naar de achtergrond?
Daar hoop ik ook op.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 20:50 schreef Kinga het volgende:
Een dubbele exit zou eigenlijk geweldig zijn, dan is Jeffrey niet het middelpunt van belangstelling.. een laatste middelvinger zou leuk zijn.
No problemquote:Op vrijdag 7 februari 2025 20:48 schreef odie22 het volgende:
dit meen je niet, was ik weer de laatstesorry hoor
ook voor jou?quote:Op vrijdag 7 februari 2025 20:47 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Dit gaat wel de spannendste exit worden tot nu toe ....
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 20:54 schreef ledn81 het volgende:
Jeffrey gaat sowieso slob meenemen mocht ie gaan. "weggeven aan een fan"![]()
ik hoop dat ie kan kiezen welke van de 2 de slob mag hebben
Die kaartjes moeten morgen al binnen zijnquote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:01 schreef Kinga het volgende:
Noop. We gaan geen enkele screenshotten voor Valentijnskaartjes![]()
Zo obvious wat ze doen
Fuck! Vergeet mijn liefdesverklaring voor DavidS!quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:02 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Die kaartjes moeten morgen al binnen zijn
Dat zal meneer Ireth vast niet erg vindenquote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:03 schreef Ireth het volgende:
[..]
Fuck! Vergeet mijn liefdesverklaring voor DavidS!
Weerwolven Dot.. ze hebben het al ff niet gedaan, maar je bent het toch niet vergetenquote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:03 schreef Dotteke het volgende:
Zo te zien zitten ze al klaar voor de live
ze heeft wel giga hoogwater hahaquote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:01 schreef Droopie het volgende:
Sharice ziet er geweldig uit vanavond.
Wel grappig dat ze lacht op een foto, maar binnen 2 seconden haar mondje weer gaat hangen.
Ssttt...quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:04 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Dat zal meneer Ireth vast niet erg vinden
Hoe kan je David nou vergeten?quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:03 schreef Ireth het volgende:
[..]
O heb het geluid niet aan, zag ze zo mooi bij elkaar zittenquote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:04 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Weerwolven Dot.. ze hebben het al ff niet gedaan, maar je bent het toch niet vergeten
niet die met been omhoog haha en kusquote:
Vandaag verstuurd, morgen in huis!quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:03 schreef Ireth het volgende:
[..]
ze maken al fotos vanaf dag 1quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:01 schreef Kinga het volgende:
Noop. We gaan geen enkele screenshotten voor Valentijnskaartjes![]()
Zo obvious wat ze doen
Voor de zekerheid maar gewoon een 'treintoken' van Amsterdam Bijlmer Arena naar Station St.Niklaas gestuurd, uiteraard met de de tekst dat het hem gegund is, anders krijgen we dát weerquote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:02 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Die kaartjes moeten morgen al binnen zijn
Laatste keer dat het kanquote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:06 schreef kater1 het volgende:
tv uitzending Jefflien to the max helaas
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:06 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Voor de zekerheid maar gewoon een 'treintoken' van Amsterdam Bijlmer Arena naar Station St.Niklaas gestuurd, uiteraard met de de tekst dat het hem gegund is, anders krijgen we dát weer
Ik pisquote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:06 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Voor de zekerheid maar gewoon een 'treintoken' van Amsterdam Bijlmer Arena naar Station St.Niklaas gestuurd, uiteraard met de de tekst dat het hem gegund is, anders krijgen we dát weer
1 grote promotiecampagne.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:06 schreef kater1 het volgende:
tv uitzending Jefflien to the max helaas
Of niet, de sentimentele laatste stuiptrekkingen van een échte liefde!quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:10 schreef Lillfex het volgende:
Dussssssss die blijft wel Wat een aanfluiting deze BB
Jeff gestemdquote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:12 schreef Kodiak100 het volgende:
19 minuten totdat de lijnen sluiten
STEM
STEM
STEM
STEM
EVA
Als hij blijft en we moeten daar 14 februari de hele dag naar kijken dan sla ik over. Misselijk stel vind ik het. Get a room... somewhere in Africaquote:
Yepquote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:14 schreef odie22 het volgende:
pootje dus verkeerd gezegd tegen matti met die kussens
Dit is niet Den Fucking Hartog he, dat je het even weetquote:
owwwwquote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:15 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dit is niet Den Fucking Hartog he, dat je het even weet
Ja, dit, same.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:17 schreef Hznootje het volgende:
Owh ik ben nu al bang voor dat hoofd van Jeff als hij mag blijven..Ik kan dat niet aan denk ik
Ik ook niet, ik ga wat anders doenquote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:17 schreef Hznootje het volgende:
Owh ik ben nu al bang voor dat hoofd van Jeff als hij mag blijven..Ik kan dat niet aan denk ik
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:16 schreef greysbones het volgende:
ehhh
is Axel stiekem een fokker?
stagelopers heeft hij het over
kunnen we er vast aan wennen voor de luuuuuuuuuuuuuuvweeekquote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:17 schreef Cupfighter het volgende:
De TV uitzending laat teveel geknuffel zien
Ik ook niet. Maar dan wordt er toch echt gesjoemeld met de cijfers en is stemmen zinloos.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:17 schreef Hznootje het volgende:
@Whuzz !!quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:17 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Wie missen we allemaal dit jaar?!
Dimitri week ervoorquote:Op vrijdag 7 februari 2025 20:47 schreef Kinga het volgende:
Toen Dimi en Vera een koppeltje waren, moest toch ook een van de twee net voor Valentijn eruit toch? Genieten.
Dan gaat hij zich zoooo geweldig voelenquote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:17 schreef Hznootje het volgende:
Met Nawel toentertijd hebben ze 7 weken achter elkaar gesjoemeld.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:18 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar dan wordt er toch echt gesjoemeld met de cijfers en is stemmen zinloos.
Laten we het hopen dat ze dat doen om zijn exit wat dramatischer te maken.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:18 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar dan wordt er toch echt gesjoemeld met de cijfers en is stemmen zinloos.
ohh ik vond haar zo erg!!quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:19 schreef Kinga het volgende:
[..]
Met Nawel toentertijd hebben ze 7 weken achter elkaar gesjoemeld.
Toen was er nog geen poll van Salar die het 99,95% altijd goed heeft.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:19 schreef Kinga het volgende:
[..]
Met Nawel toentertijd hebben ze 7 weken achter elkaar gesjoemeld.
Iedereen heeft een Axel nodig in zijn levenquote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:26 schreef mazaru het volgende:
Hij brengt toch iedere dag de vrolijkheid in huis![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:27 schreef Ireth het volgende:
[..]
Iedereen heeft een Axel nodig in zijn leven
Okaaaayquote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:29 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Blijf nou gewoon..wij moeten er ook doorheen
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:30 schreef Ireth het volgende:
* Ireth loopt ff door de COS met bitterballen!!!
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:29 schreef Ireth het volgende:
Iemand hier??in tvtopic geen respons...
Met reclame schakel ik naar een andere zender.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar daarna zijn we daar voor altijd vanafquote:
* ledn81 is nog ff snel plassenquote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:30 schreef Ireth het volgende:
Even een leuk liedje om de tijd te vullenquote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:29 schreef Kodiak100 het volgende:
Lijnen Dicht![]()
De notaris gaat tellen![]()
4 minuten tot live
hopelijk niet over de bitterballen van @Irethquote:
als het goed is wel , maar ja je weet het nooit zekerquote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:30 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar daarna zijn we daar voor altijd vanaf![]()
![]()
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:30 schreef Ireth het volgende:
Ik wil het nooit!!!! meer zien. Misselijkmakend vind ik het.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:31 schreef Puzzie het volgende:
[..]
als het goed is wel , maar ja je weet het nooit zeker
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
hopelijk niet over de bitterballen van @:Ireth
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik wil het nooit!!!! meer zien. Misselijkmakend vind ik het.
* Ireth gooit nieuwe bitterballen in de airfryerquote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
hopelijk niet over de bitterballen van @:Ireth
Vanochtend al, hoeft ook bijna niks in.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:33 schreef Hznootje het volgende:
Pfff duurt lang..Heeft Jeff zijn tas wel gepak? Heb ik helemaal niks van gezien
Wat moet ie inpakken dan? Hij heeft geen kast hahahahahahaquote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:33 schreef Hznootje het volgende:
Pfff duurt lang..Heeft Jeff zijn tas wel gepak? Heb ik helemaal niks van gezien
Niet handig nee, dat gaat ze er zometeen allemaal weer vanaf moeten jenkenquote:
ik vind haar niet mooier worden met al die make-upquote:
Wat wordt er toch geknoeid met die foto....Elsa heeft een super recht gebit En Jane heeft me daar een paar appel wangen dat ze haast er niet meer op lijkt.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:31 schreef KinKiJan het volgende:
Er gaat er dus 1 volgens de voiceover aan het eind van de aflevering van vandaag
[ afbeelding ]
Met mosterd?quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:30 schreef Ireth het volgende:
* greysbones gaat in ariana pose zitten, sluit je ogen stel je een langzaam druppende kraan voorquote:
Lekker dank jequote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:30 schreef Ireth het volgende:
Mee eensquote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:33 schreef Verida het volgende:
[..]
ik vind haar niet mooier worden met al die make-up
juist minder, heel erg 13 in een dozijn met een plastic uitstraling
Zou als BB haar nicotinepleisters gevenquote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:33 schreef LonesomeFairy het volgende:
Milena wil een sigaret. Ook spannings?
Haha inderdaad, Jane zei het laatste zelf ook al, er was ook van alles met haar haar gebeurd zei zequote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:33 schreef zodeju het volgende:
[..]
Wat wordt er toch geknoeid met die foto....Elsa heeft een super recht gebit En Jane heeft me daar een paar appel wangen dat ze haast er niet meer op lijkt.
Elsa is net als een manquote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:34 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Die pin op die band van Elsa, zo kinderachtig. Doe normaal, kousenband
Eva zei dat ook al. Allemaal afkickende rokersquote:
zij ook hoor.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:35 schreef Gerrie_55 het volgende:
Die 2 passen toch totaal niet bij elkaar hij is nog een kind
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:34 schreef Li0nHeart het volgende:
Axel : Je moet het zo zien... 1 van jullie zit vanavond bij de Mac.
lekker ik neem er 2 hqahaquote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:30 schreef Ireth het volgende:
ja ik vind het wel mooiquote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:33 schreef Verida het volgende:
[..]
ik vind haar niet mooier worden met al die make-up
juist minder, heel erg 13 in een dozijn met een plastic uitstraling
Of scheldenquote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:39 schreef Kinga het volgende:
ff snel dit topic vol posten, dan kunnen we feesten in de volgende
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:39 schreef Schakeltopia het volgende:
goh perongeluk verkeerde bordje he
De kast moet leeg hequote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:39 schreef tassie127 het volgende:
Van een live show van een uur gingen we al naar maar 15 minuten maar zelfs dat is nog te lang haha! Zet ze gewoon in die taxi!
Ja echt eerlijk waar hoorquote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:39 schreef Schakeltopia het volgende:
goh perongeluk verkeerde bordje he
vind de wangen wel kloppen hoor en Elsa heeft echt geen recht gebitquote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:33 schreef zodeju het volgende:
[..]
Wat wordt er toch geknoeid met die foto....Elsa heeft een super recht gebit En Jane heeft me daar een paar appel wangen dat ze haast er niet meer op lijkt.
Ja, die was goed gezegd.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:41 schreef Ireth het volgende:
"Let me be the bigger person!" GO JANE!!
Alle polls staat hij onderop ik open nietquote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:41 schreef Schakeltopia het volgende:
potverdikkie ik vind het spannend!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |