Ja, dit, same.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:17 schreef Hznootje het volgende:
Owh ik ben nu al bang voor dat hoofd van Jeff als hij mag blijven..Ik kan dat niet aan denk ik
Ik ook niet, ik ga wat anders doenquote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:17 schreef Hznootje het volgende:
Owh ik ben nu al bang voor dat hoofd van Jeff als hij mag blijven..Ik kan dat niet aan denk ik
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:16 schreef greysbones het volgende:
ehhh
is Axel stiekem een fokker?
stagelopers heeft hij het over
kunnen we er vast aan wennen voor de luuuuuuuuuuuuuuvweeekquote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:17 schreef Cupfighter het volgende:
De TV uitzending laat teveel geknuffel zien
Ik ook niet. Maar dan wordt er toch echt gesjoemeld met de cijfers en is stemmen zinloos.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:17 schreef Hznootje het volgende:
@Whuzz !!quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:17 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Wie missen we allemaal dit jaar?!
Dimitri week ervoorquote:Op vrijdag 7 februari 2025 20:47 schreef Kinga het volgende:
Toen Dimi en Vera een koppeltje waren, moest toch ook een van de twee net voor Valentijn eruit toch? Genieten.
Dan gaat hij zich zoooo geweldig voelenquote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:17 schreef Hznootje het volgende:
Met Nawel toentertijd hebben ze 7 weken achter elkaar gesjoemeld.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:18 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar dan wordt er toch echt gesjoemeld met de cijfers en is stemmen zinloos.
Laten we het hopen dat ze dat doen om zijn exit wat dramatischer te maken.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:18 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar dan wordt er toch echt gesjoemeld met de cijfers en is stemmen zinloos.
ohh ik vond haar zo erg!!quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:19 schreef Kinga het volgende:
[..]
Met Nawel toentertijd hebben ze 7 weken achter elkaar gesjoemeld.
Toen was er nog geen poll van Salar die het 99,95% altijd goed heeft.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:19 schreef Kinga het volgende:
[..]
Met Nawel toentertijd hebben ze 7 weken achter elkaar gesjoemeld.
Iedereen heeft een Axel nodig in zijn levenquote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:26 schreef mazaru het volgende:
Hij brengt toch iedere dag de vrolijkheid in huis![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:27 schreef Ireth het volgende:
[..]
Iedereen heeft een Axel nodig in zijn leven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |