Tuurlijk moet dat kunnen....Maar als je net stapel verliefd bent en hem geen rust gunt als hij met de jongens is Kon ze dat heel makkelijk vergeten tijdens het dineetjequote:
Opvallend veel mensen van vorig jaar hebben nog contact. Alleen Ashly is een beetje een buitenbeen.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 18:37 schreef zodeju het volgende:
Ben benieuwd of uit deze groep nog lange vriendschappen zullen komen.
Toevallig is Tyron vandaag met Randy op de foto.
Idd, lijkt me ook niet echt.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 18:37 schreef zodeju het volgende:
Ben benieuwd of uit deze groep nog lange vriendschappen zullen komen.
Toevallig is Tyron vandaag met Randy op de foto.
Dat is de droom van BB.quote:
Die fouten zeggen dus wat over de persoonquote:Op vrijdag 7 februari 2025 18:43 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nou dat maakt me niet uit.....Maar om dit neer te zetten...
ik zie ook wel dat Axel, Jane, Elsa en Wicky heel leuk met elkaar omgaan.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 18:41 schreef Jockari het volgende:
[..]
Idd, lijkt me ook niet echt.
Mogelijk dat Jordy nog wel kortstondig contact houdt met Niels.
Verder zie ik ook geen lange vriendschappen ontstaan op heden.
Nee precies.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 18:44 schreef Verida het volgende:
[..]
Dit kun je toch niet serieus nemen.
Tot nu toe wel ja. Vanavond komt er een hoger hoogtepuntquote:Op vrijdag 7 februari 2025 18:52 schreef Schakeltopia het volgende:
hoogtepunt van de dag is aangebroken.
ETEN
ik hoop het zo, kan niet wachten!quote:Op vrijdag 7 februari 2025 18:57 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Tot nu toe wel ja. Vanavond komt er een hoger hoogtepunt
Dat gebeurt wel vaker bij mij, meestal als de gifjes ietsje langer zijnquote:
Ik zeg volgende week Couscous, Feta, Tomaten en Appelquote:Op vrijdag 7 februari 2025 18:57 schreef KinKiJan het volgende:
Ze zijn de hele week al zo blij met dit eten dat de volgende weekly basics bijna alleen maar tegen kan vallen
ohh lekkar x 100quote:Op vrijdag 7 februari 2025 18:56 schreef ledn81 het volgende:
Ik wilde net zeggen Jordy houdt ff zijn bakkes dicht.. maar die blijft maar doorlullen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hij zit er ook echt van te genietenquote:Op vrijdag 7 februari 2025 19:03 schreef mazaru het volgende:
Naast hem kun je wel zitten met eten. Normale happen, kauwen met zijn mond dicht![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 19:04 schreef Verida het volgende:
[..]
hij zit er ook echt van te genieten
Valt me op dat het dit jaar sowieso reuze meevalt met de cementmolens, vorig jaar was hel!quote:Op vrijdag 7 februari 2025 19:03 schreef mazaru het volgende:
Naast hem kun je wel zitten met eten. Normale happen, kauwen met zijn mond dicht![]()
[ afbeelding ]
Zolang hij zijn lippen tussendoor maar niet likt.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 19:03 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Daar stond hij al mee op vanmorgenquote:Op vrijdag 7 februari 2025 19:02 schreef Li0nHeart het volgende:
Pootje beseft zich geloof ik ineens dat hij nog een week in het huis moet zitten.
[ afbeelding ]
Volgens mij kwam dat voornamelijk door de botox of wat hij er ook in liet spuiten.....gelukkig is het nu niet meer vuurrood en wat geslonken.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 19:05 schreef marky het volgende:
[..]
Zolang hij zijn lippen tussendoor maar niet likt.
ik zou zo graag eens zien hoe hij eruit ziet met zijn haar gewoon naar achteren, of kortquote:
ja terwijl het wel mee valt, ik had van de week foto gepost van vroeger toen hij zijn haar nog anders droeg maar viel echt reuze mee zijn voorhoofdquote:
Vergadering over wie er naar huis gaat vanavondquote:Op vrijdag 7 februari 2025 19:22 schreef Kodiak100 het volgende:
Op de FEBO zijn ze zeker eten met twinstream
Was ik daarnet ook over aan het denken. Zag haar al slapen met die haarband en nu viel het me inderdaad ook op dat ze die zelfs onder de douche aanhoudt. Dat ding kan toch ook al lang niet meer fris zijn :/quote:Op vrijdag 7 februari 2025 19:18 schreef Koos1958 het volgende:
Elsa heb ik nog nooit haar haar zien wassen. Dat doekje zit dag en nacht op haar hoofd
Dit komt een beetje in de buurtquote:Op vrijdag 7 februari 2025 19:18 schreef Verida het volgende:
[..]
ik zou zo graag eens zien hoe hij eruit ziet met zijn haar gewoon naar achteren, of kort
hele vreemde obsessie heeft hij met die haarlijn
Ahhhhh flinke inhammenquote:Op vrijdag 7 februari 2025 19:25 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dit komt een beetje in de buurt![]()
[ afbeelding ]
ja dat is wel duidelijk, tijd voor een haar transplantatiequote:Op vrijdag 7 februari 2025 19:25 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dit komt een beetje in de buurt![]()
[ afbeelding ]
Ik wou tactisch op Eva stemmen, maar omdat de verschillen in de polls zo miniem zijn, heb ik dan toch maar op Jane gestemd zodat zij niet onverwacht slachtoffer zou worden van al dat tactisch stemmen waar velen het gisteren over hadden.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 19:19 schreef RelDaThief het volgende:
Nog maar wat stemmen voor Jane gestuurd.
Afstand met Jeffrey en Eva moet groter worden anders kan het nog tricky worden met BB's gemanipuleer.
(Als het al iets zou uithalen, maar goed toch maar beter doen... )
Ja terwijl je dreads gewoon mag wassen..Zal wel lekker stinken inmiddelsquote:Op vrijdag 7 februari 2025 19:24 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Was ik daarnet ook over aan het denken. Zag haar al slapen met die haarband en nu viel het me inderdaad ook op dat ze die zelfs onder de douche aanhoudt. Dat ding kan toch ook al lang niet meer fris zijn :/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |