ik hoop het zo, kan niet wachten!quote:Op vrijdag 7 februari 2025 18:57 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Tot nu toe wel ja. Vanavond komt er een hoger hoogtepunt
Dat gebeurt wel vaker bij mij, meestal als de gifjes ietsje langer zijnquote:
Ik zeg volgende week Couscous, Feta, Tomaten en Appelquote:Op vrijdag 7 februari 2025 18:57 schreef KinKiJan het volgende:
Ze zijn de hele week al zo blij met dit eten dat de volgende weekly basics bijna alleen maar tegen kan vallen
ohh lekkar x 100quote:Op vrijdag 7 februari 2025 18:56 schreef ledn81 het volgende:
Ik wilde net zeggen Jordy houdt ff zijn bakkes dicht.. maar die blijft maar doorlullen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hij zit er ook echt van te genietenquote:Op vrijdag 7 februari 2025 19:03 schreef mazaru het volgende:
Naast hem kun je wel zitten met eten. Normale happen, kauwen met zijn mond dicht![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 19:04 schreef Verida het volgende:
[..]
hij zit er ook echt van te genieten
Valt me op dat het dit jaar sowieso reuze meevalt met de cementmolens, vorig jaar was hel!quote:Op vrijdag 7 februari 2025 19:03 schreef mazaru het volgende:
Naast hem kun je wel zitten met eten. Normale happen, kauwen met zijn mond dicht![]()
[ afbeelding ]
Zolang hij zijn lippen tussendoor maar niet likt.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 19:03 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Daar stond hij al mee op vanmorgenquote:Op vrijdag 7 februari 2025 19:02 schreef Li0nHeart het volgende:
Pootje beseft zich geloof ik ineens dat hij nog een week in het huis moet zitten.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |