Onze hont is een mastine, qua ras een veebeschermingshond. Je zou denken dat je dat in de praktijk niet merkt.quote:
Oud collega van m'n pa was een keer op bezoek en had d'r Pyrenese berghond mee. Ze zaten buiten, even rondje langs de randen van de tuin en het beest wist precies waar hij mocht komen en kon vrij rondlopen.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 10:30 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Onze hont is een mastine, qua ras een veebeschermingshond. Je zou denken dat je dat in de praktijk niet merkt.
Één van onze katten sneaked wel eens de gang in, en wordt dan of door mij terug gezet of krijgt een "wat doe jij hier klootzak?" Van mijn partner naar zijn hoofd geslingerd.
Hond let blijkbaar goed op, want specifiek die kat mag nu *niet* in de gang. Onderbuiks grommen, en als daar geen adequate actie op volgt een diepe zware "WOEF". Alle andere situaties: prima interactie tussen kat en hond.
Welke titel vind je niet goed dan?quote:Op vrijdag 7 februari 2025 10:29 schreef derLudolf het volgende:
Gisteren knalde een Nederlandse auto door een Duitse grenscontrole bij Bad Nieuweschans en reed richting de A31 om daar zuidwaarts te gaan. Opeen gegeven moment draaide de auto om en reed weer richting het noorden.
RTV Noord: Bundespolizei heeft de auto doorzeefd, vervolgens kon de auto worden klemgereden.
NDR: er wurde von der Polizei mit modernen Nagelsperren - sogenannten Stop-Sticks - zum Halt gezwungen.
Tja vind je het gek dat sommige mensen de reguliere media niet vertrouwen.
Met foto's van ingeslagen ramen, en lekke banden die aansluiten opquote:Nu.NL: " Nederlandse auto doorzeefd met kogels op Duitse snelweg "
quote:er wurde von der Polizei mit modernen Nagelsperren - sogenannten Stop-Sticks - zum Halt gezwungen.
Kogelgaten in zijkant auto, ramen ingeschoten.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 11:04 schreef fietsie het volgende:
[..]
Met foto's van ingeslagen ramen, en lekke banden die aansluiten op
[..]
Dat hoeft toch ook niet. Ik denk dat ze beide kloppen maar dat ze bij de NDR voor een wat minder schreuwerige kop hebben gekozen.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 10:59 schreef derLudolf het volgende:
Het is gewoon niet consistent. RTV Noord gaat af op zo'n 112 ramptoerist fotograaf, NDR op dpa dus ik neig meer NDR te geloven.
Mijn aanname is, de kogelgaten (duidelijk te zien op foto's) zaten misschien al in de auto, je moet immers ook wel iets op je kerfstok hebben wil je door een grenscontrole heen knallen.
Je kijkt duidelijk naar andere foto's.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 11:09 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Kogelgaten in zijkant auto, ramen ingeschoten.
????quote:Op vrijdag 7 februari 2025 11:30 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Filmpjes van kogelgat. Bootlickers: omnomnom laars.
Ja, dit! Ik organiseer met een klein groepje sinds 3 jaar een skireis. Van de ca. 500 medewerkers gaan er tussen de 25 en 40 mee. Dat is net aan een leuke groep om erop uit te gaan. We hebben gezegd dat 50 het maximale is dat we behapbaar vinden. Zo blijft het wel echt een relatief hecht groepje waarmee je ook nog gezamenlijk dingen kan regelen (bijvoorbeeld een lunch). Hoe groter de groep, hoe meer subgroepjes je zal krijgen, denk ik.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 10:15 schreef Candaasje het volgende:
Jammer van de wat mindere animo fles, maar wellicht is een groep van 31 nog wel leuker, makkelijker om iets een keer met z’n allen te doen en je spreekt elkaar misschien ook net wat meer?
Ja op zich zou dat helemaal niet gek zijn. Maar het is bij zo weinig mensen maar helemaal de vraag of het wel door kan gaan. We hebben de reissom natuurlijk al bepaald en de mensen hebben betaald bij inschrijving. Dan kunnen we niet zeggen "er komt bijna niemand dus betaal nog maar even een paar honderd euro extra". Want die bus kost hetzelfde natuurlijk.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 10:15 schreef Candaasje het volgende:
Jammer van de wat mindere animo fles, maar wellicht is een groep van 31 nog wel leuker, makkelijker om iets een keer met z’n allen te doen en je spreekt elkaar misschien ook net wat meer?
Dat is ook geen probleem hoor, we doen ter plekke eerst een stadswandeling in groepjes van 15 man en daarna mag iedereen zelf kijken waar ze heen willen. EN mocht het zo zijn dat een grote groep naar hetzelfde wil, dan hebben we gewoon een bus bij onsquote:Op vrijdag 7 februari 2025 11:50 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ja, dit! Ik organiseer met een klein groepje sinds 3 jaar een skireis. Van de ca. 500 medewerkers gaan er tussen de 25 en 40 mee. Dat is net aan een leuke groep om erop uit te gaan. We hebben gezegd dat 50 het maximale is dat we behapbaar vinden. Zo blijft het wel echt een relatief hecht groepje waarmee je ook nog gezamenlijk dingen kan regelen (bijvoorbeeld een lunch). Hoe groter de groep, hoe meer subgroepjes je zal krijgen, denk ik.
4 busjes huren ipv touringcar met chauffeur. Of kleinere bus, dubbeldekker van 86 personen is ook een duurder natuurlijkquote:Op vrijdag 7 februari 2025 11:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja op zich zou dat helemaal niet gek zijn. Maar het is bij zo weinig mensen maar helemaal de vraag of het wel door kan gaan. We hebben de reissom natuurlijk al bepaald en de mensen hebben betaald bij inschrijving. Dan kunnen we niet zeggen "er komt bijna niemand dus betaal nog maar even een paar honderd euro extra". Want die bus kost hetzelfde natuurlijk.
Gewoon de trein pakken, ook beter voor het duurzame imago van het bedrijf.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 11:55 schreef derLudolf het volgende:
[..]
4 busjes huren ipv touringcar met chauffeur. Of kleinere bus, dubbeldekker van 86 personen is ook een duurder natuurlijk
ja we gaan nu voor een kleinere bus maar het is maar net wat er beschikbaar is natuurlijk. En wat dat dan weer kost.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 11:55 schreef derLudolf het volgende:
[..]
4 busjes huren ipv touringcar met chauffeur. Of kleinere bus, dubbeldekker van 86 personen is ook een duurder natuurlijk
Dat er filmpjes zijn, waar duidelijk een kogelgat op te zien is. En die ramen zullen ook niet door de harde wind kapot zijn gegaan.quote:
Wat kost drinkwater daar eigenlijk?quote:Op vrijdag 7 februari 2025 12:17 schreef derLudolf het volgende:
Waterleidingsbedrijf was er vanochtend om waterleiding door te spoelen. Maar blijkbaar heb ik een te lage waterdruk. Ze bellen nog, neem aan dat leiding tot de meter net als in NL voor hun rekening is.
Dat er een filmpje is waar een ovaal gat te zien is. En je hebt duidelijk NIET foto's van de ramen gekeken.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 12:17 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Dat er filmpjes zijn, waar duidelijk een kogelgat op te zien is. En die ramen zullen ook niet door de harde wind kapot zijn gegaan.
Klopt. En de watermeter wordt net als de gasmeter om de 5 jaar vervangen. Dit is volgens de wet verplicht.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 12:17 schreef derLudolf het volgende:
Waterleidingsbedrijf was er vanochtend om waterleiding door te spoelen. Maar blijkbaar heb ik een te lage waterdruk. Ze bellen nog, neem aan dat leiding tot de meter net als in NL voor hun rekening is.
Hier in Kleve 1,38 Ex btw.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 12:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat kost drinkwater daar eigenlijk?
En vastrecht en zo? en wat we hier BoL noemen? (Belasting op Leidingwater)quote:Op vrijdag 7 februari 2025 12:36 schreef z80 het volgende:
[..]
Hier in Kleve 1,38 Ex btw.
Heb net de afrekening van afgelopen jaar binnen.
U vraagt, wij draaien.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 12:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En vastrecht en zo? en wat we hier BoL noemen? (Belasting op Leidingwater)
hmm, hier is hetquote:Op vrijdag 7 februari 2025 12:41 schreef z80 het volgende:
[..]
U vraagt, wij draaien.
22,08 per wooneenheid.
En weer lekker aan het rellen? Of van de verboden snoepjes gegeten?quote:Op vrijdag 7 februari 2025 12:15 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)er-kwetsbare-moeflon
Ftftft. Dus je neemt dieren, die je in een park zet enkel om te schieten omdat 't zo'n leuk schedeltje aan de muur geeft. Nu worden die dieren opgesnacked door de wolf, en wil een of ander schurftclubje die rijkeluishuisdieren laten beschermen
Ik weet van mijn voor vorige werkgever dat diverse directeuren naar Schotland gingen om te jagen, gezellig samen schieten met andere hoge hotemetoten. Voornamelijk op fazanten die speciaal uitgezet werden. Deden ze trouwens in Nederland ook, helaas (hoorde ik van chauffeurs) konden ze nauwelijks schieten, dus moesten echte jagers veelal dieren uit hun lijden verlossenquote:Op vrijdag 7 februari 2025 12:15 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ftftft. Dus je neemt dieren, die je in een park zet enkel om te schieten omdat 't zo'n leuk schedeltje aan de muur geeft. Nu worden die dieren opgesnacked door de wolf, en wil een of ander schurftclubje die rijkeluishuisdieren laten beschermen
Ik moet vooral lachen dat ze na 100 jaar een diersoort als inheems willen bestempelen. Ik heb onlangs wat ingelezen op inheemse planten. Na 1000 jaar in NL worden die nog steeds niet als écht inheems gezien, dus ze durven welquote:Op vrijdag 7 februari 2025 12:15 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Sorry niet goed gelezen.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 12:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
hmm, hier is het
water ¤ 1,25 per kuub incl BTW
¤ 56,46 vastrecht per jaar
¤ 0,463 per kuub BoL
Duurder dan daar dus alles bij elkaar
Wat hier de kosten voor de meter zijn. Is in Nederland het vastrecht. Dus de kosten voor het hebben van de aansluiting.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 13:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Voor de meter op zich betalen wij niet. Die wordt ook niet periodiek vervangen hier. Die van stroom en gas is ooit vervangen door een "Slimme meter" (alsof er nog niet genoeg intelligentie in dit huis woont) maar de watermeter is nog authentiek uit 2011
Inheems= einde vorige ijstijd hier aanwezig.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 13:00 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik moet vooral lachen dat ze na 100 jaar een diersoort als inheems willen bestempelen. Ik heb onlangs wat ingelezen op inheemse planten. Na 1000 jaar in NL worden die nog steeds niet als écht inheems gezien, dus ze durven wel.
Dat ze inmiddels nuttig zijn voor de leefomgeving, dat vind ik hier los van staan. Maar blijkbaar kan je in NL een dier niet beschermen als het niet inheems is.
Alle migranten het land uit!quote:Op vrijdag 7 februari 2025 13:38 schreef sigme het volgende:
[..]
Inheems= einde vorige ijstijd hier aanwezig.
Moe Flon hoort hier niet thuis, is geen bedreigde diersoort, laat Bor ze lekker snacken met een portie beukennootjesquote:Op vrijdag 7 februari 2025 12:15 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Zeker geen wetgeving hiervoor aanpassen. Exoten zijn maar al te vaak helemaal kut voor de biotoop. Chinese karpers, Amerikaanse rivierkreeften, wasberen. Nog afgezien van andere schade die ze aanrichten (bisamratten, konijnen, nutria)quote:Op vrijdag 7 februari 2025 13:00 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik moet vooral lachen dat ze na 100 jaar een diersoort als inheems willen bestempelen. Ik heb onlangs wat ingelezen op inheemse planten. Na 1000 jaar in NL worden die nog steeds niet als écht inheems gezien, dus ze durven wel.
Dat ze inmiddels nuttig zijn voor de leefomgeving, dat vind ik hier los van staan. Maar blijkbaar kan je in NL een dier niet beschermen als het niet inheems is.
Vorige of de laatste?quote:Op vrijdag 7 februari 2025 13:38 schreef sigme het volgende:
[..]
Inheems= einde vorige ijstijd hier aanwezig.
Shut…en er zijn nog 2 horren nodig voor velux ramen.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 13:05 schreef z80 het volgende:
Raam op de badkamer is nu zo hoog dat ik deze niet meer open kan zetten.
Een velux stok kun je er los bij kopen. Ik denk dat ik eens rond ga kijken of ik een 3d printer aan kan zetten.
Of dat ik van een stukje kunststof zelf wat maak. De velux prijzen zijn gewoon belachelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 14:19 schreef AnneX het volgende:
[..]
Shut…en er zijn nog 2 horren nodig voor velux ramen.
Zijn er goedkopere oplossingen? Weet iemand dat?
Het verhuizen to do lijstje is een schrift geworden.
Volgende stap is rubriceren op onderwerp. 😎
Vanmorgen kwam de huurbaas een bakkie doen met het duplicaat huurcontract.
Er waren 100 reacties. Poeh.
Lunch was een stuk ! van onderstaande appeltaart, koel, smaakvol, geen slagroom.Wat een drukte en geregel ineens zeker?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We have far more in common than that which devides us..
Goede planning!👍🏼 Bij schelden vertrek je! Volwassen mensen zeg.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 14:43 schreef Tele6 het volgende:
Ik heb net met de vertrouwenspersonen van de overkoepelende organisatie gepraat. Ging goed -- ze bleken bij erg vergelijkbare verenigingen met vergelijkbare issues/persoonlijkheden te zitten (elke vereniging heeft wel wat) en we hebben samen een plan van aanpak gemaakt. Ik ga:
1) bestuur van mijn club op de hoogte brengen van de situatie en mijn plan
2) met de twee trainers om wie het gaat praten, zodat ze hun hart kunnen luchten-- maar wel grenzen stellen want schelden hoeft bv niet
3) een vergadering houden waarin we met iedereen echte afspraken maken, en waarin we gesloten stemmingen houden dwz anonieme briefjes. Zodat het echt duidelijk is wat de meerderheid besluit
Stap voor stap.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 14:50 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Wat een drukte en geregel ineens zeker?
Ik heb duidelijk een DING gemistquote:Op vrijdag 7 februari 2025 14:43 schreef Tele6 het volgende:
Ik heb net met de vertrouwenspersonen van de overkoepelende organisatie gepraat. Ging goed -- ze bleken bij erg vergelijkbare verenigingen met vergelijkbare issues/persoonlijkheden te zitten (elke vereniging heeft wel wat) en we hebben samen een plan van aanpak gemaakt. Ik ga:
1) bestuur van mijn club op de hoogte brengen van de situatie en mijn plan
2) met de twee trainers om wie het gaat praten, zodat ze hun hart kunnen luchten-- maar wel grenzen stellen want schelden hoeft bv niet
3) een vergadering houden waarin we met iedereen echte afspraken maken, en waarin we gesloten stemmingen houden dwz anonieme briefjes. Zodat het echt duidelijk is wat de meerderheid besluit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Ik ben de voorzitter van de commissie waarin het drama zich bevindt. Dus ik breng bestuur op de hoogte, ik praat met de 2 trainers en ik plan de vergadering en zit hem voor.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 15:06 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik heb duidelijk een DING gemist
Fijn dat er een plan is. Zie jij dat ook zitten? En wat gaat jouw rol zijn bij de diverse onderdelen?
Zo te lezen gelukkig niks persoonlijks richting jou dus. Maar natuurlijk raakt het wel, als het jouw club betreft.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 15:16 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik ben de voorzitter van de commissie waarin het drama zich bevindt. Dus ik breng bestuur op de hoogte, ik praat met de 2 trainers en ik plan de vergadering en zit hem voor.
De vertrouwenspersonen zeiden nog wel dat ik ook maar een vrijwilliger ben en dat ik dit op het bestuur kan overdragen als het me boven het hoofd groeit. Maar ik ga toch nog een keer proberen om het met die twee trainers op te lossen voor ik het opgeef.
(En eventueel zelf opstap want als we het niet opgelost krijgen met die twee,dan hoeft het allemaal van mij ook niet meer daar)
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 15:13 schreef Cat-astrophe het volgende:
Nou, eindelijk OR gemaild *grom*
Is werkgever nu helemaal van de pot gerukt of zo!?Da’s geen goed werkgevergedragSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We have far more in common than that which devides us..
Nah ja, genoeg gemopper en gescheld richting mij ook inmiddels. En ik baal enorm van de medetrainers die er geïntimideerd zijn. Maar ik ga proberen om dit als een volwassene op te lossen. Zou zonde zijn om het op dit punt op te geven, ik heb het deels ook laten gebeuren door niet eerder grenzen te stellen / in te grijpen / hulp in te roepen.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 15:34 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Zo te lezen gelukkig niks persoonlijks richting jou dus. Maar natuurlijk raakt het wel, als het jouw club betreft.
Knap dat je de lead neemt! En zeker goed om je eigen grens duidelijk te hebben. Kan vaak ook al een stuk stress wegnemen.
De productwaarschuwing bij.... C4? Diesel? Nee, aromatherapiequote:Ontvlambare vloeistof en damp. Kan dodelijk zijn als de stof bij inslikken in de luchtwegen terechtkomt. Veroorzaakt huidirritatie. Kan een allergische huidreactie veroorzaken. Giftig voor in het water levende organismen, met langdurige gevolgen. Verwijderd houden van warmte, hete oppervlakken, vonken, open vuur en andere ontstekingsbronnen. Niet roken. In goed gesloten verpakking bewaren. Opslag- en opvangreservoir aarden. Explosieveilige [elektrische/ventilatie-/verlichtings-/…]apparatuur gebruiken. Vonkvrij gereedschap gebruiken. Maatregelen treffen om ontladingen van statische elektriciteit te voorkomen. Inademing van stof/rook/gas/nevel/damp/spuitnevel vermijden. Na het werken met dit product de contactzones grondig wassen. Verontreinigde werkkleding mag de werkruimte niet verlaten. Voorkom lozing in het milieu. Draag beschermende handschoenen/beschermende kleding/oogbescherming/gelaatsbescherming/gehoorbescherming. BIJ CONTACT MET DE HUID: Met veel water en zeep wassen. BIJ CONTACT MET DE HUID (of het haar): verontreinigde kleding onmiddellijk uittrekken. Huid met water afspoelen [of afdouchen]. Bij huidirritatie: een arts raadplegen. Bij huidirritatie of uitslag: een arts raadplegen. Verontreinigde kleding uittrekken en wassen alvorens deze opnieuw te gebruiken. In geval van brand: Blussen met droog chemisch product, schuim of CO2. Gelekte/gemorste stof opruimen. Op een goed geventileerde plaats bewaren. Koel bewaren. Inhoud/verpakking afvoeren in overeenstemming met alle toepasselijke wettelijke voorschriften.
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 16:01 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Nah ja, genoeg gemopper en gescheld richting mij ook inmiddels. En ik baal enorm van de medetrainers die er geïntimideerd zijn. Maar ik ga proberen om dit als een volwassene op te lossen. Zou zonde zijn om het op dit punt op te geven, ik heb het deels ook laten gebeuren door niet eerder grenzen te stellen / in te grijpen / hulp in te roepen.
Ik las net @locuta op reporteronline huiveringwekkendquote:Op vrijdag 7 februari 2025 17:08 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
The Government’s Computing Experts Say They Are Terrified
https://www.theatlantic.c(...)m_content=edit-promo
“This is the largest data breach and the largest IT security breach in our country’s history."
Toen Musk die digitale pleemuur overnam vond ie dat er teveel datacenters waren. De tijdslijn om ze uit te zetten beviel hem niet, dus vloog hij er heen, forceerde toegang en ging kabels knippen.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 17:08 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
The Government’s Computing Experts Say They Are Terrified
https://www.theatlantic.c(...)m_content=edit-promo
“This is the largest data breach and the largest IT security breach in our country’s history."
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 15:13 schreef Cat-astrophe het volgende:
Nou, eindelijk OR gemaild *grom*
Is werkgever nu helemaal van de pot gerukt of zo!?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wordt een hamerstukje voor de OR.Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
TBF ik ben positief(?) verrast dat dat nog draait.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 17:29 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Toen Musk die digitale pleemuur overnam vond ie dat er teveel datacenters waren. De tijdslijn om ze uit te zetten beviel hem niet, dus vloog hij er heen, forceerde toegang en ging kabels knippen.
Dat is niet wat je noemt “Best practice”
Eigenlijk hoop ik dat DOGE een systeem onderuit haalt en dit niet snel weer in de lucht te brengen is.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 17:29 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Toen Musk die digitale pleemuur overnam vond ie dat er teveel datacenters waren. De tijdslijn om ze uit te zetten beviel hem niet, dus vloog hij er heen, forceerde toegang en ging kabels knippen.
Dat is niet wat je noemt “Best practice”
Kwestie van tijd. Maar zoals het artikel van the Atlantic al uittekende; waarschijnlijk heeft musk de data waar hij geen toegang toe zou mogen hebben, dan al in handen.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 17:43 schreef z80 het volgende:
[..]
Eigenlijk hoop ik dat DOGE een systeem onderuit haalt en dit niet snel weer in de lucht te brengen is.
En dan het liefst eentje waar USA flink last van heeft.
Bijvoorbeeld het uitbetalen van salarissen, kan ouderwets zodat de mensen nog wel geld krijgen. Maar de overheid gaat plat. De luchtverkeersleidingssystemen of het pasasiers control system. Het volledige luchtverkeer in de USA plat. Heeft de rest van de wereld relatief weinig last van. Maar zorgt er wel voor dat direct duidelijk is dat het een puinzooi is bij DOGE.
Op bsky zijn the wired en de volglijst van bellingcat aanradersquote:Op vrijdag 7 februari 2025 17:25 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik las net @:locuta op reporteronline huiveringwekkend
En zoals Jim Wright/ stoneketlle aangaf; "Democrats can't fire Elon Musk.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 17:47 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Kwestie van tijd. Maar zoals het artikel van the Atlantic al uittekende; waarschijnlijk heeft musk de data waar hij geen toegang toe zou mogen hebben, dan al in handen.
Zullen Dugin & Putin blij mee zijn denk ik.
En iets me nucleair alleen, daar ben ik zo niet in thuis dat ik niet weet waar het over gaat.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 18:13 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
En zoals Jim Wright/ stoneketlle aangaf; "Democrats can't fire Elon Musk.
Republicans won't.
The only guy who can is Donald Trump and Elon Musk now has all of Trump's financial, business, and personal information. Everything the IRS, FBI, CIA, et al, knows about him. Musk has it all".
Je bedoelt de mensen die in de UK het experimenteel vaccin hebben gekregen?quote:Op vrijdag 7 februari 2025 18:18 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
En iets me nucleair alleen, daar ben ik zo niet in thuis dat ik niet weet waar het over gaat.
Las gisteren nog wel iets over een paar mensen die besmet waren met malaria voor een onderzoek dat door oa usaid betaald werd. Die hebben.nu geen toegang tot mogelijke noodzakelijke behandeling.
Ja datquote:Op vrijdag 7 februari 2025 18:28 schreef z80 het volgende:
[..]
Je bedoelt de mensen die in de UK het experimenteel vaccin hebben gekregen?
Ja die kunnen nu niet meer bij de data. En geen geld voor mogelijke bijwerkingen.
Het nieuws hierover zit inmiddels achter een betaalmuur van de nytimes.
Een linkdump naar wat? Of verwacht je dat mensen anno 1999 nog overal op klikken?quote:Op vrijdag 7 februari 2025 19:26 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
h**ps://bsky.app/profile/maxwellfrost.bsky.social/post/3lhlvcx6usk27
De bsky.app url had natuurlijk een hint kunnen zijn.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 19:42 schreef z80 het volgende:
[..]
Een linkdump naar wat? Of verwacht je dat mensen anno 1999 nog overal op klikken?
Aangezien een bsky.app url alles kan bevatten. Is het af te raden er op te klikken als je niet weet wat je kan verwachten. Dat weet inmiddels elke internet gebruiker.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 19:49 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
De bsky.app url had natuurlijk een hint kunnen zijn.
[ link | afbeelding ]
En deze is ook met bewegend beeld en geluid. Andere bron.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 19:49 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
De bsky.app url had natuurlijk een hint kunnen zijn.
[ link | afbeelding ]
Moet ik nu hier ook een statement over het linkje maken?quote:Op vrijdag 7 februari 2025 20:22 schreef z80 het volgende:
[..]
En deze is ook met bewegend beeld en geluid. Andere bron.
https://9gag.com/gag/a87AA33#comment
Dat zou inderdaad wel kunnen. Was het eerste waar ik aan dacht ook, maar googlen op anatomie schedel gaf geen fusienaad op voorhoofd aan, maar toen ik dit vanochtend las heb ik 't wat gerichter gegoogled en blijkt er inderdaad wel een te zittenquote:Op donderdag 6 februari 2025 23:05 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Fijn om van je te horen!
Zon, wandelen en podcasts klinkt uitstekend
Ik heb idd ook wel zo'n soort deuk in m'n voorhoofd. Is het niet gewoon de lijn waarlangs je schedel dichtgegroeid is? Net zoals het richeltje onder je neus en het kuiltje in je kin?
Hoe dan ook mag je wel eens aan mijn hoofd voelen want de achterkant van mijn hoofd is een soort maanlandschap. Blij dat ik haar heb. (Mijn pa is daar niet mee gezegend en zijn achterhoofd is niet charmant)
Leuk om te meeten! Ik hoor graag wanneer!
Met mij wel ok. Ik moest afgelopen week 3 presentaties geven (dinsdag, donderdag, dinsdag) en ben zooooo blij dat dat voorbij is. Het waren drie heel verschillende groepen en onderwerpen dus voorbereiden kostte megaveel tijd en hersenkracht. Dat kon er ook nog wel bij naast al m'n drama
Over drama gesproken, het betreffende stel is nu met vakantie en laat ons allemaal met rust. Ik spreek morgen 2 vertrouwenspersonen van de overkoepelende stichting waar onze club onder valt. Ben benieuwd of ze iets kunnen adviseren.
AMV (in POL) lijkt me dan eerder voor de hand liggen dan 1 vd tig topics in NWSquote:Op vrijdag 7 februari 2025 20:54 schreef AnneX het volgende:
He ha ho er is een U.S. topic.
Waar ik niet meer kom vanwege acute onpasselijkheid van alle berichten, die voorbij komen.
Mogen jullie berichten s.v.p. daarheen? EttovanBelgie in NWS / Trump inauguratie topic #15 De voorstelling is in volle gang
Verder ben ik digitaal vrijstaande koel- en vrieskasten aan het shoppen voor in het magazijn.
De koelkast in de keuken is te klein. Weet ik nu al.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh ja, dat aandenken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door vlindertje89 op 07-02-2025 21:22:58 ]
Je bent tegenwoordig unieker zonder, dus dat is niet jammerquote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:05 schreef vlindertje89 het volgende:
Maar ik wil geen tattoo. Dus dat is jammer. Dus nu zoek ik wat anders.
Ik ben er stiekem ook wel trots op, ja, dat ik die heb bedachtquote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:19 schreef Blues het volgende:
Die spreuk![]()
Ik ben wel vd tattoos , zou 'm zo laten zetten binnen kant arm![]()
Oh, dat is ook nog wel een idee. Ik wil wel graag iets wat ik op mn lijf kan dragen en altijd bij me heb, maar misschien zou dat bv wel op een plaatje in een armbandje gegraveerd kunnen worden of zo. En de jammer sloeg vooral op dat ik dan nu iets anders moet bedenkenquote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:19 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Je bent tegenwoordig unieker zonder, dus dat is niet jammer![]()
Dat plaatje kun je ook op metaal laten etsen, graveren of wat dan ook
Dat zou inderdaad ook kunnen. Ik heb liefst iets wat ik zelf kan zien (zonder kettinkje tevoorschijn te hoeven halen of spiegel te pakken haha), vandaar dat ik dacht aan ring, of nu Ludolf het zei armband. Maar als ik er daarmee niet uit kom, dan is kettinkje wel een optie.quote:
Ik noemde juist een ketting, ik heb een armband met bedeltjes die veel betekenen, maar als ik schrijf of typ hoor ik het steeds over het tafelblad gaan, heel irritantquote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:34 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Dat zou inderdaad ook kunnen. Ik heb liefst iets wat ik zelf kan zien (zonder kettinkje tevoorschijn te hoeven halen of spiegel te pakken haha), vandaar dat ik dacht aan ring, of nu Ludolf het zei armband. Maar als ik er daarmee niet uit kom, dan is kettinkje wel een optie.
Ik wil vooral mezelf wat moois geven als afsluiter van de hele periode vol angsten, waar ik dan hopelijk ook wat positiefs uit kan halen op moeilijke momenten. Hoe dat dan precies eruit ziet en in welke vorm moet ik nog even over nadenken (en het heeft ook geen haast natuurlijk). Maar jullie suggesties zijn fijn, helpt ook weer beetje in het nadenken.
Oh, dat is ook wel iets om rekening mee te houden ja. Geen bedeltjes of andere loshangende zaken die op tafel tikken. Zou ik ook heel irritant vindenquote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:41 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik noemde juist een ketting, ik heb een armband met bedeltjes die veel betekenen, maar als ik schrijf of typ hoor ik het steeds over het tafelblad gaan, heel irritant
Te laat… ik heb zittende vogel en wegvliegende vogel al op mij laten zettenquote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:19 schreef Blues het volgende:
Die spreuk![]()
Ik ben wel vd tattoos , zou 'm zo laten zetten binnen kant arm![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pokerface😇 heb ik niet. Knap van je.
OMG zo zit ik nog steeds!!! te bedenken waar ik de vrouw achter de rolstoel van kende die vorige week vrijdag!! langs m'n balie liep en riep Hey Bloeeeees!!!!quote:Op vrijdag 7 februari 2025 23:21 schreef Cat-astrophe het volgende:
Vanavond ‘hard’ moeten werken![]()
Kwam iemand tegen die erg blij was een bekend gezicht te zien, het was al zo lang geleden dat we elkaar zagen, gemeenschappelijke kennissen ditdat. Ze kletste uitgebreid met me bij. Deelde zelfs wat persoonlijk pijnlijke zaken die met sommige gemeenschappelijke kennissen te maken hebben. Tikje ongemakkelijk.
Ik weet inmiddels van welk clubje ik haar zou moeten kennen. Maar kan nog steeds geen persoon uit het verleden aan die enthousiaste persoon van nu koppelenZelfs bij mij komt dat normaal wat sneller
![]()
Gelukkig ben ik best goed in enthousiast doen en poker-face opzetten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |