SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
eigenlijk alleen pils en ze moeten wel koud zijnquote:Op donderdag 6 februari 2025 16:35 schreef StevenHyde het volgende:
Welk bier drink je precies harrie?![]()
![]()
spannend was nu bb brasil
freeze was, en vrouw kwam terug wat ze dachten
de is dienstag naar huis, nee zij was in secretroom
en vent was in freeze ,zitzte op wc![]()
daar werd nu ook water gekort @greysbones @Puzzie![]()
lolquote:Op donderdag 6 februari 2025 16:36 schreef mario390 het volgende:
daar werd nu ook water gekort @:greysbones @:puzzie
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
dank je Hema, had haar al heeeeeeeeeeeel lang niet gezien dus dan komt dat altijd wat minder hard aan.quote:![]()
bolkDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
FlamkuchenDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
overhyped denk ikquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Sterkte @Harrie
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Tijdje pitabroodje als tosti gegeten, als er toen tiktok was was ik nu binnenquote:Op donderdag 6 februari 2025 16:42 schreef Aapje30 het volgende:
[..]
Misschien wel idd maar daarom niet minder lekkerDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
hij komt uit Oostenrijk, wist je dat niet?quote:Op donderdag 6 februari 2025 16:43 schreef StevenHyde het volgende:
mario spreek je een bepaald dialect?
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
quote:Op donderdag 6 februari 2025 16:44 schreef drakin het volgende:
[..]
Tijdje pitabroodje als tosti gegeten, als er toen tiktok was was ik nu binnen![]()
![]()
ik zit nu ook binnen, komt heel dichtbij zoquote:Op donderdag 6 februari 2025 16:44 schreef drakin het volgende:
[..]
Tijdje pitabroodje als tosti gegeten, als er toen tiktok was was ik nu binnenUw ADH vitamine Worst
Nee geen idee ik loop ook nog niet zolang mee in dit topic. Maar dan begrijp ik hetquote:Op donderdag 6 februari 2025 16:44 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
hij komt uit Oostenrijk, wist je dat niet?
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
au auquote:Op donderdag 6 februari 2025 16:45 schreef mario390 het volgende:
[..]
heb vandaag met nacht al 2 keer hnnngghhhhh
Uw ADH vitamine Worst
Wil slapen, maar nog wat werk te doen, maar zo geen zin dus zit ik hier![]()
Uw ADH vitamine Worst
met of zonder pitabroodje?quote:Op donderdag 6 februari 2025 16:45 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik zit nu ook binnen, komt heel dichtbij zoDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
toaster is beterquote:Op donderdag 6 februari 2025 16:45 schreef Pinnenmutske het volgende:
Moeten pitabroodjes in de toaster of microwave?![]()
vanwege wat dan?quote:Op donderdag 6 februari 2025 16:48 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee dat was niet wegen chili nuttenhad je ook puree op de wc?quote:Op donderdag 6 februari 2025 16:48 schreef mario390 het volgende:
middag hadden we knackwurst,spinat,pureeUw ADH vitamine Worst
quote:Op donderdag 6 februari 2025 16:28 schreef mario390 het volgende:
![]()
spolkDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
quote:Op donderdag 6 februari 2025 16:36 schreef mario390 het volgende:
daar werd nu ook water gekort @:greysbones @:puzzie![]()
![]()
jij hebt morgen wel spannende verhalen te vertellen bij de koffieautomaat zo te zienquote:Uw ADH vitamine Worst
nur zo om dat ik gisteren niet was hnnnnghhhquote:Op donderdag 6 februari 2025 16:49 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
vanwege wat dan?
[..]
had je ook puree op de wc?![]()
quote:Op donderdag 6 februari 2025 16:52 schreef maily het volgende:
[..]
Darum Eisklontjes im Eistee @:mario390
Uw ADH vitamine Worst
Soooo echt wel.quote:Op donderdag 6 februari 2025 16:52 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
jij hebt morgen wel spannende verhalen te vertellen bij de koffieautomaat zo te zien
![]()
![]()
ik zie het helemaal voor me dat je opeens met Oostenrijks accent gaat pratenquote:
Uw ADH vitamine Worst
Daarmee los je geen puzzel opquote:Op donderdag 6 februari 2025 16:52 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
moeilijk gedoe, gewoon bier drinkenDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
quote:Op donderdag 6 februari 2025 16:55 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik zie het helemaal voor me dat je opeens met Oostenrijks accent gaat praten![]()
die arme mensen aan wie ik die verhalen ga doen:
"nggghhhhhhhh gestern nicht, knackwurst, spinaat, puree, freeze, BBBrasil![]()
.
[ Bericht 98% gewijzigd door DJMO op 06-02-2025 16:56:51 ]Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
to latequote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
nog steeds beter te volgen dan de romane van kreequote:Op donderdag 6 februari 2025 16:56 schreef maily het volgende:
[..]![]()
die arme mensen aan wie ik die verhalen ga doen:
"nggghhhhhhhh gestern nicht, knackwurst, spinaat, puree, freeze, BBBrasilUw ADH vitamine Worst
Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.quote:Op donderdag 6 februari 2025 16:56 schreef mario390 het volgende:
kennt jemand nog mijn topic?
TV / Buitenland Real Soap TietuhUw ADH vitamine Worst
Dat jaquote:Op donderdag 6 februari 2025 16:58 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.![]()
![]()
Zul je net zienquote:Op donderdag 6 februari 2025 17:01 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
jammer wou net even goed afberen![]()
![]()
ik zie het nietquote:Op donderdag 6 februari 2025 16:56 schreef mario390 het volgende:
kennt jemand nog mijn topic?
TV / Buitenland Real Soap Tietuh![]()
Ik ook nietquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Deze bedoel jequote:Op donderdag 6 februari 2025 17:16 schreef mario390 het volgende:
leider kunnen zich meiden de string zo wisselen dat man niks ziet
TV / Buitenland Real Soap TietuhWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Die zie ik welquote:Op donderdag 6 februari 2025 17:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Deze bedoel je
![]()
Paul
![]()
Winnaar 5 FOK-awards 2022![]()
quote:Op donderdag 6 februari 2025 17:16 schreef mario390 het volgende:
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
yep, doe zo dat ik weer posten kannquote:Op donderdag 6 februari 2025 17:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Deze bedoel je
Zie net dat Chufi ook al scanmann tietuh in RLS naar boven heeft geschopt, was ook al een tijd niet meer ingepost.quote:Op donderdag 6 februari 2025 17:22 schreef mario390 het volgende:
[..]
yep, doe zo dat ik weer posten kann
Het is wat met jullie mannen met al die tietuh topics
Echt he, die komen echt wat te kort in hun levenquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :Psinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
quote:Op donderdag 6 februari 2025 17:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Echt he, die komen echt wat te kort in hun levenTietenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:')![]()
[..]
Echt he, die komen echt wat te kort in hun levenKloptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Jullie zitten achter de verkeerde punten aan, Bolk punten in plaats van tettenquote:
Komt ze nu mee hoorquote:Op donderdag 6 februari 2025 17:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jullie zitten achter de verkeerde punten aan, Bolk punten in plaats van tetten![]()
![]()
[..]
Echt he, die komen echt wat te kort in hun levenJa, da's echt balenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Nein. Mit ansjovis en feta en olijven en tomaat.quote:
Dressing van olijfolie, balsamico-azijn en gembersiroop.![]()
![]()
Ben jij nou een tieten- of een kontenman trouwens?quote:Op donderdag 6 februari 2025 17:31 schreef mario390 het volgende:
van de jaren geleden
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dat was nog brasil 2018 als douche nog in slaapkamer was
[ afbeelding ]![]()
![]()
Nou prima kunnen leven, het ene tietenplaatje na het andere komt soms voorbijquote:Op donderdag 6 februari 2025 17:31 schreef ToT het volgende:
Het feit dat we prima kunnen leven zonder dat stuk, toont wel aan hoe efficiënt wij mannen zijn!
Hey GGquote:
quote:Op donderdag 6 februari 2025 17:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou prima kunnen leven, het ene tietenplaatje na het andere komt soms voorbijIk heb toevallig net vanmorgen eentje van m'n imgur account weggegooid!
![]()
![]()
Hee Dotteke, en anderenquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Daar hebben we onze winnaar van februariquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
beides,en kont op anquote:Op donderdag 6 februari 2025 17:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Ben jij nou een tieten- of een kontenman trouwens?komt op an
![]()
Bij mij is het nog maar de 6equote:Op donderdag 6 februari 2025 17:35 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Daar hebben we onze winnaar van februari![]()
![]()
quote:Op donderdag 6 februari 2025 17:36 schreef mario390 het volgende:
[..]
beides,en kont op ankomt op an
![]()
![]()
![]()
De kont op An?quote:Op donderdag 6 februari 2025 17:36 schreef mario390 het volgende:
[..]
beides,en kont op ankomt op an
Weet zij daarvan?![]()
O maar dat komt wel goed, toch?quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op donderdag 6 februari 2025 17:37 schreef mario390 het volgende:
in deze tijden kunnt ik ook veel meer
moelijk van stoel opstaanje snapt?
![]()
![]()
Ik zag het toch al niet dus ik mis niks.quote:Op donderdag 6 februari 2025 17:16 schreef mario390 het volgende:
Antwoord net als van @Harrie![]()
Met jouw puntenteller welquote:Op donderdag 6 februari 2025 17:38 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
O maar dat komt wel goed, toch?![]()
![]()
O ik zal eens kijken wat hij zegt....quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja moet wel echt zijnquote:Op donderdag 6 februari 2025 17:39 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee ik bedoel het komt op de meid op an, wat alles echt of niet is![]()
Geen neptieten.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Rosetta tut wehquote:Op donderdag 6 februari 2025 17:37 schreef mario390 het volgende:
@hemarookworst had het al voorspeld![]()
![]()
EN van maart, april, mei, juni, juli, aug, sept, okt, nov en decquote:Op donderdag 6 februari 2025 17:35 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Daar hebben we onze winnaar van februari
So wie bei Frau Muttiquote:Op donderdag 6 februari 2025 17:39 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee ik bedoel het komt op de meid op an, wat alles echt of niet is![]()
![]()
Fussili met truffeltapenade; de 2e vegan stoommaaltijd die ik per ongeluk gekocht had.
Is gewoon een lading prei met een beetje pasta waar een smaakje aan zit.
Oh, en er zitten stukjes champignon in, yay!![]()
![]()
Hey LovelyHey maily
Vertel, ik snap dat niet?quote:Op donderdag 6 februari 2025 17:37 schreef mario390 het volgende:
quote:Op donderdag 6 februari 2025 17:45 schreef mario390 het volgende:
polse tv 90s 35 twenty..met nance Slave.....Music![]()
![]()
![]()
![]()
nee om dat bij kijken wat van allein omhoog gingquote:Op donderdag 6 februari 2025 17:40 schreef maily het volgende:
[..]
Rosetta tut weh
@:hemarookworst had het al voorspeld![]()
Zo, dat is een binnen komertquote:
![]()
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Het wordt steeds gekker hier. Gebolkt op 0 seconden.MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
quote:Op donderdag 6 februari 2025 17:48 schreef ToT het volgende:
[..]
*Zucht...* Nou vooruit dan maar weer....
* ToT laat z'n broek maar weer eens zakken.
Doe maar snel weer omhoog
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
quote:Op donderdag 6 februari 2025 17:48 schreef ToT het volgende:
[..]
* ToT laat z'n broek maar weer eens zakken.![]()
Hey Nijnquote:
Je bureau?quote:Op donderdag 6 februari 2025 17:46 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee om dat bij kijken wat van allein omhoog ging![]()
Ja, die Justin weet van bolkenquote:Op donderdag 6 februari 2025 17:48 schreef Homijn het volgende:
Het wordt steeds gekker hier. Gebolkt op 0 seconden.
quote:quote:Op donderdag 6 februari 2025 17:48 schreef ToT het volgende:
[..]
* ToT laat z'n broek maar weer eens zakken.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nergens, mario die heeft daar blijkbaar last vanquote:Op donderdag 6 februari 2025 17:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow....ja maar waar ga je je stijve lul dan vandaan halen?
Van @:homijn?
de laidel heeft tijdelijk een diepvries pizza in chicago deep dish style, hopelijk beetje te vretenUw ADH vitamine Worst
Openritsen die gulpquote:Op donderdag 6 februari 2025 17:48 schreef ToT het volgende:
[..]
* ToT laat z'n broek maar weer eens zakken.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op donderdag 6 februari 2025 17:50 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nergens, mario die heeft daar blijkbaar last vanOwwwwww.....
* ToT trekt de onderbroek gauw weer over z'n halfstijfje heen.![]()
Ja die mario let goed op zijn zithouding en is helemaal arbo-ready met zijn zit -stabureauquote:Uw ADH vitamine Worst
O jee o jee ff een zwiepje aan gevenquote:Op donderdag 6 februari 2025 17:46 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee om dat bij kijken wat van allein omhoog gingWel oppassen dat het niet op je toetsenbord komt
Mini niet thuis zeker?quote:Op donderdag 6 februari 2025 17:51 schreef ToT het volgende:
[..]Owwwwww.....
* ToT trekt de onderbroek gauw weer over z'n halfstijfje heen.![]()
Net 10 kilo besteldquote:Op donderdag 6 februari 2025 17:51 schreef maily het volgende:
Jeetje er wordt gewaarschuwd voor afslankpillen die je via internet kunt kopen.
![]()
![]()
Hoop het ook voor je, anders wordt het bestellenquote:Op donderdag 6 februari 2025 17:50 schreef hemarookworst het volgende:
de laidel heeft tijdelijk een diepvries pizza in chicago deep dish style, hopelijk beetje te vreten
Wat ben je nou weer kwijt?quote:Op donderdag 6 februari 2025 17:52 schreef mario390 het volgende:
bij nederlandse bb 2025 blijvt dat ding lang verstoppt en gaat niet hoog
om dat niks te zien is daar![]()
ToT tochquote:Op donderdag 6 februari 2025 17:51 schreef ToT het volgende:
[..]Owwwwww.....
* ToT trekt de onderbroek gauw weer over z'n halfstijfje heen.
heb een kortingsbon ¤6 van thuisbezorgd, omdat ik al heel lang niet heb laten bezorgenquote:Op donderdag 6 februari 2025 17:52 schreef Lovely het volgende:
[..]
Hoop het ook voor je, anders wordt het bestellen
Uw ADH vitamine Worst
kann 2025 niet gebeuren, schon helemal niet bij bb ned.2025quote:Op donderdag 6 februari 2025 17:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O jee o jee ff een zwiepje aan gevenWel oppassen dat het niet op je toetsenbord komt
![]()
quote:Op donderdag 6 februari 2025 17:52 schreef mario390 het volgende:
![]()
![]()
Ik heb geluk, bij mij gaat er nooit wat omhoog en nee ik glij ook niet
Oh dan is t reden om weer wat te bestellen dusquote:Op donderdag 6 februari 2025 17:53 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
heb een kortingsbon ¤6 van thuisbezorgd, omdat ik al heel lang niet heb laten bezorgen
Heb je het over piemels?quote:Op donderdag 6 februari 2025 17:52 schreef mario390 het volgende:
In die andere BB toch wel? BB Ned Belg nietquote:Op donderdag 6 februari 2025 17:53 schreef mario390 het volgende:
[..]
kann 2025 niet gebeuren, schon helemal niet bij bb ned.2025Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik zal jou eens bestellenquote:Op donderdag 6 februari 2025 17:54 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oh dan is t reden om weer wat te bestellen dus![]()
![]()
in brasil douchen ze open in bikini altijd alle jarenquote:Op donderdag 6 februari 2025 17:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
In die andere BB toch wel? BB Ned Belg niet![]()
O heb je ook niets aan, daar blijft je bureau gewoon met de poten op de grond staan natuurlijkquote:Op donderdag 6 februari 2025 17:55 schreef mario390 het volgende:
[..]
in brasil douchen ze open in bikini altijd alle jarenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik moet eerlijk zeggen dat ondanks je wel iets mist qua bite, deze vegan maaltijd helemaal niet eens zo slecht was!![]()
TheoThee hier en niet verderquote:Op donderdag 6 februari 2025 17:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow....ja maar waar ga je je stijve lul dan vandaan halen?
Van @:homijn?
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Per ongeluk toch lekker!quote:Op donderdag 6 februari 2025 17:56 schreef ToT het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat ondanks je wel iets mist qua bite, deze vegan maaltijd helemaal niet eens zo slecht was!![]()
neh voorlopig nietquote:Op donderdag 6 februari 2025 17:54 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oh dan is t reden om weer wat te bestellen dusUw ADH vitamine Worst
Wat voor vegan maaltijd heb je?quote:Op donderdag 6 februari 2025 17:56 schreef ToT het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat ondanks je wel iets mist qua bite, deze vegan maaltijd helemaal niet eens zo slecht was!"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Nou waarom niet lekker in t weekend iets lekkers bestellenquote:
Ja, ik ben niet onaangenaam verrast, maar toch heb ik niet helemaal het gevoel dat ik echt een volledige maaltijd heb gehad.quote:
Straks nog ff wat snacken.![]()
quote:quote:Op donderdag 6 februari 2025 17:44 schreef ToT het volgende:
Fussili met truffeltapenade; de 2e vegan stoommaaltijd die ik per ongeluk gekocht had.
Is gewoon een lading prei met een beetje pasta waar een smaakje aan zit.
Oh, en er zitten stukjes champignon in, yay!![]()
![]()
Paar frikandellenquote:Op donderdag 6 februari 2025 17:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja, ik ben niet onaangenaam verrast, maar toch heb ik niet helemaal het gevoel dat ik echt een volledige maaltijd heb gehad.
Straks nog ff wat snacken.![]()
![]()
quote:Op donderdag 6 februari 2025 17:56 schreef ToT het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat ondanks je wel iets mist qua bite, deze vegan maaltijd helemaal niet eens zo slecht was!
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Dus dit is een blijvertje, de vega stoommaaltijd?quote:Op donderdag 6 februari 2025 17:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja, ik ben niet onaangenaam verrast, maar toch heb ik niet helemaal het gevoel dat ik echt een volledige maaltijd heb gehad.
Straks nog ff wat snacken.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Oh zit er niet veel in jammer wel.. dat er geen vlees in zit is niet altijd erg..quote:
Als ik nog iets in huis heb voor in de airfryer wel, ja!quote:Op donderdag 6 februari 2025 17:59 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dus dit is een blijvertje, de vega stoommaaltijd?![]()
![]()
Het was niet echt een super kleine maaltijd, het is gewoon qua hoeveelheid net voldoende, maar over een uur of 2 ga ik wel een vreetkick krijgen.quote:Op donderdag 6 februari 2025 18:00 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oh zit er niet veel in jammer wel.. dat er geen vlees in zit is niet altijd erg..
En de champignons en andere paddenstoelen die er in zaten gaven net niet echt voldoening voor een serieuze maaltijd.![]()
Dat is wel snel, zal mij even mooi makenquote:Op donderdag 6 februari 2025 18:01 schreef JustinK het volgende:
[..]
Je wordt over een half uur bezorgd
In het weekend heb ik juist meer tijd en zin om wat te maken of ik ga buitenshuisetenquote:Op donderdag 6 februari 2025 17:57 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou waarom niet lekker in t weekend iets lekkers bestellenUw ADH vitamine Worst
Lekker snackjes in de airfryerquote:Op donderdag 6 februari 2025 18:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Het was niet echt een super kleine maaltijd, het is gewoon qua hoeveelheid net voldoende, maar over een uur of 2 ga ik wel een vreetkick krijgen.
En de champignons en andere paddenstoelen die er in zaten gaven net niet echt voldoening voor een serieuze maaltijd.
Ik krijg hier heel verkeerde associaties bij!quote:Op donderdag 6 februari 2025 18:01 schreef JustinK het volgende:
[..]
Je wordt over een half uur bezorgd![]()
![]()
Ah ok, dat kan ookquote:Op donderdag 6 februari 2025 18:02 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
In het weekend heb ik juist meer tijd en zin om wat te maken of ik ga buitenshuiseten
Ben je alquote:Op donderdag 6 februari 2025 18:02 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dat is wel snel, zal mij even mooi maken![]()
![]()
Hopelijk heeft hij wel een bossie rozen, een doossie bonbons en een flessie 4711 als je daar aan komt!quote:![]()
![]()
Moet ie dat wel even snel halen, of zal hij dat al standaard in huis hebben?quote:Op donderdag 6 februari 2025 18:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Hopelijk heeft hij wel een bossie rozen, een doossie bonbons en een flessie 4711 als je daar aan komt!
Het is na zessen, zal er nog wat open zijn nu?quote:Op donderdag 6 februari 2025 18:07 schreef Lovely het volgende:
[..]
Moet ie dat wel even snel halen, of zal hij dat al standaard in huis hebben?![]()
![]()
Net gehaald op weg naar huisquote:Op donderdag 6 februari 2025 18:07 schreef Lovely het volgende:
[..]
Moet ie dat wel even snel halen, of zal hij dat al standaard in huis hebben?![]()
![]()
Supermarkt welquote:Op donderdag 6 februari 2025 18:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Het is na zessen, zal er nog wat open zijn nu?
Sjongequote:Op donderdag 6 februari 2025 18:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Als ik nog iets in huis heb voor in de airfryer wel, ja!
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Echte 4711, toe maarquote:Op donderdag 6 februari 2025 18:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Hopelijk heeft hij wel een bossie rozen, een doossie bonbons en een flessie 4711 als je daar aan komt!
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Van die luchtjes. Nivea, 8x4, Axe.... keuze genoeg.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja, had ik ook aan Kapoen geadviseerd voor z'n eerste date met Klodder, maar had er ook nog een gagball bij genoemd!quote:![]()
![]()
Heb ik vanmiddag op mijn lijst gezetquote:Op donderdag 6 februari 2025 18:11 schreef Lovely het volgende:
Ik ga vanavond deze serie kijken
https://www.filmvandaag.n(...)zweedse-misdaadserie![]()
![]()
![]()
Ik denk wel een leuke serie..quote:Op donderdag 6 februari 2025 18:12 schreef maily het volgende:
[..]
Heb ik vanmiddag op mijn lijst gezet![]()
Ja die is nieuw vandaagquote:Op donderdag 6 februari 2025 18:11 schreef Lovely het volgende:
Ik ga vanavond deze serie kijken
https://www.filmvandaag.n(...)zweedse-misdaadserie![]()
![]()
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Kipfilet met aardappels, wortels en sausje
Ja was best te eten
:')![]()
Lijkt me ook wel.quote:Op donderdag 6 februari 2025 18:14 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dit is ook wel een leuke
https://www.filmvandaag.nl/serie/13023-apple-cider-vinegar![]()
![]()
quote:Op donderdag 6 februari 2025 18:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Kipfilet met aardappels, wortels en sausje
Ja was best te eten![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: