SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
eigenlijk alleen pils en ze moeten wel koud zijnquote:Op donderdag 6 februari 2025 16:35 schreef StevenHyde het volgende:
Welk bier drink je precies harrie?![]()
![]()
spannend was nu bb brasil
freeze was, en vrouw kwam terug wat ze dachten
de is dienstag naar huis, nee zij was in secretroom
en vent was in freeze ,zitzte op wc![]()
daar werd nu ook water gekort @greysbones @Puzzie![]()
lolquote:Op donderdag 6 februari 2025 16:36 schreef mario390 het volgende:
daar werd nu ook water gekort @:greysbones @:puzzie
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
dank je Hema, had haar al heeeeeeeeeeeel lang niet gezien dus dan komt dat altijd wat minder hard aan.quote:![]()
bolkDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
FlamkuchenDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
overhyped denk ikquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Sterkte @Harrie
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Tijdje pitabroodje als tosti gegeten, als er toen tiktok was was ik nu binnenquote:Op donderdag 6 februari 2025 16:42 schreef Aapje30 het volgende:
[..]
Misschien wel idd maar daarom niet minder lekkerDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
hij komt uit Oostenrijk, wist je dat niet?quote:Op donderdag 6 februari 2025 16:43 schreef StevenHyde het volgende:
mario spreek je een bepaald dialect?
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
quote:Op donderdag 6 februari 2025 16:44 schreef drakin het volgende:
[..]
Tijdje pitabroodje als tosti gegeten, als er toen tiktok was was ik nu binnen![]()
![]()
ik zit nu ook binnen, komt heel dichtbij zoquote:Op donderdag 6 februari 2025 16:44 schreef drakin het volgende:
[..]
Tijdje pitabroodje als tosti gegeten, als er toen tiktok was was ik nu binnenUw ADH vitamine Worst
Nee geen idee ik loop ook nog niet zolang mee in dit topic. Maar dan begrijp ik hetquote:Op donderdag 6 februari 2025 16:44 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
hij komt uit Oostenrijk, wist je dat niet?
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
au auquote:Op donderdag 6 februari 2025 16:45 schreef mario390 het volgende:
[..]
heb vandaag met nacht al 2 keer hnnngghhhhh
Uw ADH vitamine Worst
Wil slapen, maar nog wat werk te doen, maar zo geen zin dus zit ik hier![]()
Uw ADH vitamine Worst
met of zonder pitabroodje?quote:Op donderdag 6 februari 2025 16:45 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik zit nu ook binnen, komt heel dichtbij zoDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
toaster is beterquote:Op donderdag 6 februari 2025 16:45 schreef Pinnenmutske het volgende:
Moeten pitabroodjes in de toaster of microwave?![]()
vanwege wat dan?quote:Op donderdag 6 februari 2025 16:48 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee dat was niet wegen chili nuttenhad je ook puree op de wc?quote:Op donderdag 6 februari 2025 16:48 schreef mario390 het volgende:
middag hadden we knackwurst,spinat,pureeUw ADH vitamine Worst
quote:Op donderdag 6 februari 2025 16:28 schreef mario390 het volgende:
![]()
spolkDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
quote:Op donderdag 6 februari 2025 16:36 schreef mario390 het volgende:
daar werd nu ook water gekort @:greysbones @:puzzie![]()
![]()
jij hebt morgen wel spannende verhalen te vertellen bij de koffieautomaat zo te zienquote:Uw ADH vitamine Worst
nur zo om dat ik gisteren niet was hnnnnghhhquote:Op donderdag 6 februari 2025 16:49 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
vanwege wat dan?
[..]
had je ook puree op de wc?![]()
quote:Op donderdag 6 februari 2025 16:52 schreef maily het volgende:
[..]
Darum Eisklontjes im Eistee @:mario390
Uw ADH vitamine Worst
Soooo echt wel.quote:Op donderdag 6 februari 2025 16:52 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
jij hebt morgen wel spannende verhalen te vertellen bij de koffieautomaat zo te zien
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: