Echt he eerst stapjes in de gang. Ik dacht hij gaat!quote:Op donderdag 6 februari 2025 13:50 schreef Flow3r het volgende:
Jordy gaat maar op bed liggen, moed verzamelen voor de zware taak die hem wacht
Ik zou net een Jane zijn en iedereen elke dag hoog in zn emotie vinden zitten denk ikquote:Op donderdag 6 februari 2025 13:51 schreef Droopie het volgende:
Ik denk steeds vaker dat ik met mijn gedrag prima in de top 3 kan komen. Loop even naar Keanu toe, hoor het 15 minuten aan, 5 minuten "ja maar dat is jouw gevoel, 15 herhaling aanhoren (aantal spijkers in het plafond tellen) 5 minuten "het is wat het is Keanu, ik heb niets tegen je" maarre ik moet van Elsa afwassen, ga je mee. En dat weet je dat Keanu liever naar Jolien loopt om zijn kant nog een keer te vertellen, heb ik rust.
Precies gewoon Keanu lekker laten gaarkoken in zijn eigen sopquote:Op donderdag 6 februari 2025 13:51 schreef Kissingbird het volgende:
Jordy zei eergister of zo al hier helemaal klaar mee te zijn... het geanalyseer .. gister al gesprek nu weer deze onzin.
maar goed.. hij doet het zichzelf aan.. hij stemt in met weeer een gesprek.
misschien wil hij wel heel erg graag aan Jordy vertellen dat hij playmobil poppetjes spaart......quote:
Gister kwam keanuquote:Op donderdag 6 februari 2025 13:52 schreef OmaJacky het volgende:
Ik heb nu toch wel een beetje medelijden met Jordy.
Hij heeft gisteren al duidelijk gemaakt dat er niks is.
En nu is die Keanu zo manipulerend bezig omdat Jordy niet aan hem gevraagd heeft wat hij verzamelde.
Man3 wat een zielig figuur.
Maar dat is nou net het probleem: zeggen dat je je best zult doenquote:Op donderdag 6 februari 2025 13:53 schreef Li0nHeart het volgende:
Ja, als Jordy zijnde moet je hier een beetje slim mee omgaan, want dit kun je nooit winnen. Net doen of je het begrijpt, beetje meebewegen, zeggen dat je het heel vervelend vindt. Dat je het absoluut niet zo bedoelt natuurlijk, maar dat je je best zult doen dat Keanu zich niet zo hoeft te voelen. Anders kom je echt nooit van Keanu af.
Ik geloof oprecht dat Jolien probeerd om twee van haar "vrienden" in het huis tot elkaar te brengen maar ze zijn gewoon te verschillend. Waar Jordy een beetje los is gekomen is Keanu blijven hangen in een continu zelfbevestigingsmodus.quote:Op donderdag 6 februari 2025 13:44 schreef Aardbeienmoes het volgende: Arme Jordy, hij moet zich verantwoorden voor een gevoel van Keanu, terwijl hij zich van geen kwaad bewust is. het zeikwijf blijft maar doordrammen
quote:Op donderdag 6 februari 2025 13:58 schreef Kodiak100 het volgende:
geef mij 5 minuten met Keanu daarbinnen en hij gaat jankend naar huis
Je weet waar het is ....quote:Op donderdag 6 februari 2025 13:58 schreef Kodiak100 het volgende:
Ga dan!quote:Op donderdag 6 februari 2025 13:58 schreef Kodiak100 het volgende:
Spann0ndquote:Op donderdag 6 februari 2025 13:58 schreef Kodiak100 het volgende:
Wil je dan ook even een gesprekje hebben met Jeff ?quote:Op donderdag 6 februari 2025 13:58 schreef Kodiak100 het volgende:
quote:Op donderdag 6 februari 2025 14:01 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Jij wilde toch meedoen volgend seizoen
BB is druk met de podcastquote:Op donderdag 6 februari 2025 14:03 schreef ruudpuntenel het volgende:
Vorig jaar waren er nog sancties als ze sliepen buiten....
Geen warm water meerquote:Op donderdag 6 februari 2025 14:06 schreef Kodiak100 het volgende:
Dat gezeur over die Big Brother kebabshop![]()
* Kodiak100 Hoopt dat BB de bewoners een paar dagen op enkel slob zet, gewoon omdat het kan
Jeffrey is prima. Die naam komt toch vrijquote:Op donderdag 6 februari 2025 14:08 schreef Poesjuh het volgende:
Ze willen een naam bedenken voor hun rat
Of Evaquote:Op donderdag 6 februari 2025 14:08 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Jeffrey is prima. Die naam komt toch vrij
Das mij om het Eva even, ook die zal snel vrijkomen.quote:
Make my dayquote:Op donderdag 6 februari 2025 14:10 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik verwacht toch wel dat "love"week een drama voor ze wordt.
Te beginnen met de exit van Jeffrey vrijdag en een huilende Jolien die ook vertrekt
quote:Op donderdag 6 februari 2025 14:12 schreef Puzzie het volgende:
Keanu heeft behoefte om iemand van thuis te spreken
Jammer jaquote:Op donderdag 6 februari 2025 14:14 schreef spapaars het volgende:
Het rare is, dat ze die podcasts op de streams brengen als een sl.
Maar live niet mogen meekijken.
Ja, geef ze wat om mee te jagen. Hebben wij op de stream ook wat actiequote:Op donderdag 6 februari 2025 14:08 schreef Kodiak100 het volgende:
In plaats van dat ze eens de jacht openen op de huisrat willen ze hem een naam geven
de rat vangen is lekker eten vanavond, Moet je ze dan eens hun best zien doen.quote:Op donderdag 6 februari 2025 14:15 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja, geef ze wat om mee te jagen. Hebben wij op de stream ook wat actie [ afbeelding ]
quote:Op donderdag 6 februari 2025 13:53 schreef Verida het volgende:
[..]
misschien wil hij wel heel erg graag aan Jordy vertellen dat hij playmobil poppetjes spaart......
Als Sjefke weg moet gaat zij ook.quote:Op donderdag 6 februari 2025 14:22 schreef Verity het volgende:
Begin haast te denken dat Jolien bang is dat Jeffrey naar huis gaat. Ze is zo bezig met vredestichten tussen Keanu en Jordy, dat het haast lijkt dat ze een bondje wil vormen met die 2 als Jeffrey inderdaad het huis verlaat.
Ik moet het nog zien.quote:Op donderdag 6 februari 2025 14:23 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Als Sjefke weg moet gaat zij ook.
quote:Op donderdag 6 februari 2025 14:08 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Jeffrey is prima. Die naam komt toch vrij
Ben benieuwd of ze dat ook echt doet. Zal ze morgen haar spullen ook alvast inpakken, voor het geval dat?quote:Op donderdag 6 februari 2025 14:23 schreef Puzzie het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 6 februari 2025 14:23 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat gaat Jolien doen, Jolien stelt zich afhankelijk op van mannen...quote:Op donderdag 6 februari 2025 14:27 schreef Verity het volgende:
[..]
Ben benieuwd of ze dat ook echt doet. Zal ze morgen haar spullen ook alvast inpakken, voor het geval dat?
Nee maar Jolien kan niet zonder Sjefkequote:Op donderdag 6 februari 2025 14:27 schreef mazaru het volgende:
[..]Dat zou stom zijn. Hij zou dat niet doen als zij eruit zou gaan.
Ze zijn ervan overtuigd dat hij zo populair is dat hij niet gaat. Mocht hij wel gaan dan ligt het aan BB omdat die hem negatief heeft neergezetquote:Op donderdag 6 februari 2025 14:27 schreef Verity het volgende:
[..]
Ben benieuwd of ze dat ook echt doet. Zal ze morgen haar spullen ook alvast inpakken, voor het geval dat?
ik denk niet dat zij gaatquote:Op donderdag 6 februari 2025 14:27 schreef mazaru het volgende:
[..]Dat zou stom zijn. Hij zou dat niet doen als zij eruit zou gaan.
Als ze buiten zijn houdt het nog geen week standquote:Op donderdag 6 februari 2025 14:28 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nee maar Jolien kan niet zonder Sjefke
Als ze vrijwillig gaat krijgt ze ook geen cent. Dat staat in het contractquote:Op donderdag 6 februari 2025 14:29 schreef Verida het volgende:
i
[..]
ik denk niet dat zij gaat
zij gaat heel theatraal zeggen dat ze blijft en gaat winnen voor hun samen. (mijn idee)
Nee maar dat weten wij ,.. Jolien leeft in haar toxische bubbelquote:Op donderdag 6 februari 2025 14:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als ze buiten zijn houdt het nog geen week stand
oh ja, ook dat nogquote:Op donderdag 6 februari 2025 14:30 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als ze vrijwillig gaat krijgt ze ook geen cent. Dat staat in het contract
Wat een manipuleren gedrocht zeg. Keanu kiest iemand uit om anderen tegen op te zetten.quote:Op donderdag 6 februari 2025 14:30 schreef Harry het volgende:
'Keanu tegen Jolien: zie je nou wel dat Jordy kortaf doet, met zijn "klaar punt".'
Precies dat is stap 1 maar ik zou mij niet verbazen als het dichtbij elkaar ligt, dat Eva gaatquote:Op donderdag 6 februari 2025 14:31 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Laten we eerst maar eens hopen en afwachten of Jeff weg gaat.
Dat zou ik dus bespreken met mijn liefje he.quote:Op donderdag 6 februari 2025 14:30 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als ze vrijwillig gaat krijgt ze ook geen cent. Dat staat in het contract
Dan kan ie lekker thuis naar haar gaan zitten kijken, met een schermpje Fok! er naastquote:Op donderdag 6 februari 2025 14:29 schreef Verida het volgende:
i
[..]
ik denk niet dat zij gaat
zij gaat heel theatraal zeggen dat ze blijft en gaat winnen voor hun samen. (mijn idee)
Keanu is jaloersquote:Op donderdag 6 februari 2025 14:34 schreef OmaJacky het volgende:
Keanu kan er gewoon niet mee omgaan dat hij niet echt een maatje heeft in het huis. Hoort eigenlijk nergens bij. Hij zit overal bij maar dat is het.
Lennie was z'n maatje en nu dat Niels weg is had hij denk ik gehoopt dat Jordy nu z'n maatje zou worden.
Nu ik hoor dat Keanu ook aan Matti heeft gezegd dat hij een afstand voelde ,ben ik er steeds meer zeker van.
En het lijkt erop dat de bourdoir groep uit elkaar gevallen is. Daar zat hij altijd bij.quote:Op donderdag 6 februari 2025 14:34 schreef OmaJacky het volgende:
Keanu kan er gewoon niet mee omgaan dat hij niet echt een maatje heeft in het huis. Hoort eigenlijk nergens bij. Hij zit overal bij maar dat is het.
Lennie was z'n maatje en nu dat Niels weg is had hij denk ik gehoopt dat Jordy nu z'n maatje zou worden.
Nu ik hoor dat Keanu ook aan Matti heeft gezegd dat hij een afstand voelde ,ben ik er steeds meer zeker van.
niet als je ook make-up op hebtquote:Op donderdag 6 februari 2025 14:36 schreef Droopie het volgende:
Ik heb echt nog nooit met wc papier tranen gedroogd.. dat kan toch prima met je kleding.
Korte podcast deze keer dan , of ligt dat aan mij?quote:
Jeffrey mag daar best nog blijven zitten voor een extra aflevering, maar die hoeft niet achter SL opgenomenquote:Op donderdag 6 februari 2025 14:38 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Korte podcast deze keer dan , of ligt dat aan mij?
Ik hoorde EELLLSAAAA roepen?quote:Op donderdag 6 februari 2025 14:40 schreef Jockari het volgende:
Staat iemand aan het hek te roepen ?
bleef het maar bij horenquote:Op donderdag 6 februari 2025 14:42 schreef Jockari het volgende:
Pootje gaat horen wat er loos is buiten .
[ afbeelding ]
altijd zo leuk als Jordy gefrustreerd isquote:
Hij moet ze de opdrachten wel laten doen, natuurlijk. Zonder te zeggen dat het een secret mission is of wat de prijs isquote:
met wie moet Mattie dit doenquote:Op donderdag 6 februari 2025 14:48 schreef Puzzie het volgende:
Alle kussens in een halve maan leggen op elkaar en daar allemaal onder gaan liggen
Voor Wicky![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 6 februari 2025 14:49 schreef mazaru het volgende:
Met Jordy samen een flamingo nadoen in de vijver
Die was voor Mattiequote:Op donderdag 6 februari 2025 14:51 schreef Verity het volgende:
De kussenopdracht gaat mis toch? Mattheus ligt er alleen onder
Denk dat het ook een grote faal wordt, volgens mij mocht hij niks zeggen en had hij moeten doen alsof hij zelf een leuk idee had voor een spelletje of zo, nu is het wel duidelijk dat ie het van BB moest doen, beter had hij gezegd dat ie niks mocht zeggen, 2 minuutjes gewacht en dan zeggen dat ie zich verveelt en een leuk spelletje weetquote:Op donderdag 6 februari 2025 14:49 schreef Verity het volgende:
Vind het niet echt een secret mission, maar wel leuk dat er een beetje actie is. Iedereen volgt ook maar braaf.
Had hij die opdracht ook niet aan Wicky gegeven?quote:Op donderdag 6 februari 2025 14:51 schreef Verity het volgende:
Ja ik keek net maar schoenen lijken op elkaar dus geen ideequote:Op donderdag 6 februari 2025 14:51 schreef Tascha071 het volgende:
Hoop dat ze ook schoenen wisselende
moest er 1 onder leggenquote:Op donderdag 6 februari 2025 14:51 schreef Verity het volgende:
Elke opdracht moest door 2 personen gedaan worden, niet meer of minderquote:Op donderdag 6 februari 2025 14:52 schreef Tascha071 het volgende:
Waarom laat ie niet meer mensen sjouwen
- 2 bewoners moeten alle kussens uit het hele huis verzamelen en die op de ronde bank leggen en er onder gaan liggenquote:
Had ook 2 verstaan.quote:Op donderdag 6 februari 2025 14:54 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
- 2 bewoners moeten alle kussens uit het hele huis verzamelen en die op de ronde bank leggen en er onder gaan liggen
(zo heb ik het ingetikt terwijl BB de opdrachten gaf aan de telefoon)
Nog nooit zelf een stukje boomstam proberen te tillen, kater1?quote:
DavidS : Boomstam is boomstamquote:Op donderdag 6 februari 2025 14:56 schreef Joyce-43 het volgende:
denk dat die niet hoeft toch vuurblok
ja en niemand vraagt door deden ze vorig jaar welquote:Op donderdag 6 februari 2025 14:55 schreef Verity het volgende:
Vind het ook leuk dat iedereen het ook doet, voor hetzelfde geld krijgt Pootje een vrijstelling voor volgende week
Denk dat als Jeffrey er was geweest, dit wel was gebeurdquote:Op donderdag 6 februari 2025 14:56 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja en niemand vraagt door deden ze vorig jaar wel
quote:Op donderdag 6 februari 2025 14:56 schreef Jockari het volgende:
Jordy heeft zwembroek al aan voor als de jaccuzi komt zegt ie
Boomstam is boomstam zegt Davidquote:Op donderdag 6 februari 2025 14:56 schreef Joyce-43 het volgende:
denk dat die niet hoeft toch vuurblok
Ze denken waarschijnlijk niet na, maar 2 opdrachten zijn toch goeie hints voor wat er te winnen valt:quote:Op donderdag 6 februari 2025 14:55 schreef Verity het volgende:
Vind het ook leuk dat iedereen het ook doet, voor hetzelfde geld krijgt Pootje een vrijstelling voor volgende week
hoe komen ze daar dan bij?quote:Op donderdag 6 februari 2025 14:58 schreef Li0nHeart het volgende:
Gaan ze zo teleurgesteld zijn omdat er geen jacuzzi komt.
ja ze waren al snel aan het gokkenquote:Op donderdag 6 februari 2025 14:57 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Ze denken waarschijnlijk niet na, maar 2 opdrachten zijn toch goeie hints voor wat er te winnen valt:
* flamingo in vijver - komen echte tuinflamingo's?
* paddenstoelen en boomstammen - komt tuinmeubilair
Overal jaloers opquote:Op donderdag 6 februari 2025 14:59 schreef Jackiegekkie het volgende:
Keanu heeft NATUURLIJK meteen weer te klagen.
Kut dat hij niet mocht meehelpen........
Podcastquote:Op donderdag 6 februari 2025 14:59 schreef Flow3r het volgende:
waar is Jeff eigenlijk? Onder de kussens ?
Podcast , Mattie moest onder de kussens.quote:Op donderdag 6 februari 2025 14:59 schreef Flow3r het volgende:
waar is Jeff eigenlijk? Onder de kussens ?
Hoe dan? Die je til je niet even de tuin in met 'n paar man. Daar is een kraan voor nodig.quote:
Opblaas hottubquote:Op donderdag 6 februari 2025 15:01 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Hoe dan? Die je til je niet even de tuin in met 'n paar man. Daar is een kraan voor nodig.
Pootje zei niet die van de bedden, weet niet of ze die opdracht halen.quote:Op donderdag 6 februari 2025 15:01 schreef Joyce-43 het volgende:
hebben ze wel alle kussen? ook die van de bedden?
quote:Op donderdag 6 februari 2025 14:57 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Ze denken waarschijnlijk niet na, maar 2 opdrachten zijn toch goeie hints voor wat er te winnen valt:
* flamingo in vijver - komen echte tuinflamingo's?
* paddenstoelen en boomstammen - komt tuinmeubilair
Past wel bij het thema!quote:
Jacuzzi inflatable moet kunnen.quote:Op donderdag 6 februari 2025 15:01 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Hoe dan? Die je til je niet even de tuin in met 'n paar man. Daar is een kraan voor nodig.
nou jij hebt echt geen lol hahaquote:
Jaquote:Op donderdag 6 februari 2025 15:02 schreef BB-King het volgende:
Ligt Wicky ook onder de kussens bij Matt?
Misschien omdat Keanu aan die boomstammen heeft gezeten?quote:Op donderdag 6 februari 2025 15:04 schreef Verity het volgende:
Jolien zei toch al dat ze een van de boomstammen had aangeraakt? Misschien daarom afgekeurd?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |