Als ze buiten zijn houdt het nog geen week standquote:Op donderdag 6 februari 2025 14:28 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nee maar Jolien kan niet zonder Sjefke
Als ze vrijwillig gaat krijgt ze ook geen cent. Dat staat in het contractquote:Op donderdag 6 februari 2025 14:29 schreef Verida het volgende:
i
[..]
ik denk niet dat zij gaat
zij gaat heel theatraal zeggen dat ze blijft en gaat winnen voor hun samen. (mijn idee)
Nee maar dat weten wij ,.. Jolien leeft in haar toxische bubbelquote:Op donderdag 6 februari 2025 14:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als ze buiten zijn houdt het nog geen week stand
oh ja, ook dat nogquote:Op donderdag 6 februari 2025 14:30 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als ze vrijwillig gaat krijgt ze ook geen cent. Dat staat in het contract
Wat een manipuleren gedrocht zeg. Keanu kiest iemand uit om anderen tegen op te zetten.quote:Op donderdag 6 februari 2025 14:30 schreef Harry het volgende:
'Keanu tegen Jolien: zie je nou wel dat Jordy kortaf doet, met zijn "klaar punt".'
Precies dat is stap 1 maar ik zou mij niet verbazen als het dichtbij elkaar ligt, dat Eva gaatquote:Op donderdag 6 februari 2025 14:31 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Laten we eerst maar eens hopen en afwachten of Jeff weg gaat.
Dat zou ik dus bespreken met mijn liefje he.quote:Op donderdag 6 februari 2025 14:30 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als ze vrijwillig gaat krijgt ze ook geen cent. Dat staat in het contract
Dan kan ie lekker thuis naar haar gaan zitten kijken, met een schermpje Fok! er naastquote:Op donderdag 6 februari 2025 14:29 schreef Verida het volgende:
i
[..]
ik denk niet dat zij gaat
zij gaat heel theatraal zeggen dat ze blijft en gaat winnen voor hun samen. (mijn idee)
Keanu is jaloersquote:Op donderdag 6 februari 2025 14:34 schreef OmaJacky het volgende:
Keanu kan er gewoon niet mee omgaan dat hij niet echt een maatje heeft in het huis. Hoort eigenlijk nergens bij. Hij zit overal bij maar dat is het.
Lennie was z'n maatje en nu dat Niels weg is had hij denk ik gehoopt dat Jordy nu z'n maatje zou worden.
Nu ik hoor dat Keanu ook aan Matti heeft gezegd dat hij een afstand voelde ,ben ik er steeds meer zeker van.
En het lijkt erop dat de bourdoir groep uit elkaar gevallen is. Daar zat hij altijd bij.quote:Op donderdag 6 februari 2025 14:34 schreef OmaJacky het volgende:
Keanu kan er gewoon niet mee omgaan dat hij niet echt een maatje heeft in het huis. Hoort eigenlijk nergens bij. Hij zit overal bij maar dat is het.
Lennie was z'n maatje en nu dat Niels weg is had hij denk ik gehoopt dat Jordy nu z'n maatje zou worden.
Nu ik hoor dat Keanu ook aan Matti heeft gezegd dat hij een afstand voelde ,ben ik er steeds meer zeker van.
niet als je ook make-up op hebtquote:Op donderdag 6 februari 2025 14:36 schreef Droopie het volgende:
Ik heb echt nog nooit met wc papier tranen gedroogd.. dat kan toch prima met je kleding.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |