Echt he eerst stapjes in de gang. Ik dacht hij gaat!quote:Op donderdag 6 februari 2025 13:50 schreef Flow3r het volgende:
Jordy gaat maar op bed liggen, moed verzamelen voor de zware taak die hem wacht
Ik zou net een Jane zijn en iedereen elke dag hoog in zn emotie vinden zitten denk ikquote:Op donderdag 6 februari 2025 13:51 schreef Droopie het volgende:
Ik denk steeds vaker dat ik met mijn gedrag prima in de top 3 kan komen. Loop even naar Keanu toe, hoor het 15 minuten aan, 5 minuten "ja maar dat is jouw gevoel, 15 herhaling aanhoren (aantal spijkers in het plafond tellen) 5 minuten "het is wat het is Keanu, ik heb niets tegen je" maarre ik moet van Elsa afwassen, ga je mee. En dat weet je dat Keanu liever naar Jolien loopt om zijn kant nog een keer te vertellen, heb ik rust.
Precies gewoon Keanu lekker laten gaarkoken in zijn eigen sopquote:Op donderdag 6 februari 2025 13:51 schreef Kissingbird het volgende:
Jordy zei eergister of zo al hier helemaal klaar mee te zijn... het geanalyseer .. gister al gesprek nu weer deze onzin.
maar goed.. hij doet het zichzelf aan.. hij stemt in met weeer een gesprek.
misschien wil hij wel heel erg graag aan Jordy vertellen dat hij playmobil poppetjes spaart......quote:
Gister kwam keanuquote:Op donderdag 6 februari 2025 13:52 schreef OmaJacky het volgende:
Ik heb nu toch wel een beetje medelijden met Jordy.
Hij heeft gisteren al duidelijk gemaakt dat er niks is.
En nu is die Keanu zo manipulerend bezig omdat Jordy niet aan hem gevraagd heeft wat hij verzamelde.
Man3 wat een zielig figuur.
Maar dat is nou net het probleem: zeggen dat je je best zult doenquote:Op donderdag 6 februari 2025 13:53 schreef Li0nHeart het volgende:
Ja, als Jordy zijnde moet je hier een beetje slim mee omgaan, want dit kun je nooit winnen. Net doen of je het begrijpt, beetje meebewegen, zeggen dat je het heel vervelend vindt. Dat je het absoluut niet zo bedoelt natuurlijk, maar dat je je best zult doen dat Keanu zich niet zo hoeft te voelen. Anders kom je echt nooit van Keanu af.
Ik geloof oprecht dat Jolien probeerd om twee van haar "vrienden" in het huis tot elkaar te brengen maar ze zijn gewoon te verschillend. Waar Jordy een beetje los is gekomen is Keanu blijven hangen in een continu zelfbevestigingsmodus.quote:Op donderdag 6 februari 2025 13:44 schreef Aardbeienmoes het volgende: Arme Jordy, hij moet zich verantwoorden voor een gevoel van Keanu, terwijl hij zich van geen kwaad bewust is. het zeikwijf blijft maar doordrammen
quote:Op donderdag 6 februari 2025 13:58 schreef Kodiak100 het volgende:
geef mij 5 minuten met Keanu daarbinnen en hij gaat jankend naar huis
Je weet waar het is ....quote:Op donderdag 6 februari 2025 13:58 schreef Kodiak100 het volgende:
Ga dan!quote:Op donderdag 6 februari 2025 13:58 schreef Kodiak100 het volgende:
Spann0ndquote:Op donderdag 6 februari 2025 13:58 schreef Kodiak100 het volgende:
Wil je dan ook even een gesprekje hebben met Jeff ?quote:Op donderdag 6 februari 2025 13:58 schreef Kodiak100 het volgende:
quote:Op donderdag 6 februari 2025 14:01 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Jij wilde toch meedoen volgend seizoen
BB is druk met de podcastquote:Op donderdag 6 februari 2025 14:03 schreef ruudpuntenel het volgende:
Vorig jaar waren er nog sancties als ze sliepen buiten....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |