SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Oh ja, voor de geboorte van Mini-ToT kregen we hier ook een stevige rekening, was ook een foutje.quote:Op woensdag 5 februari 2025 20:52 schreef greysbones het volgende:
Kreeg na mijn keizersnede ook de rekening van het ziekenhuis
Was gelukkig een foutje
Maar dat was iets van 1000 euro voor de kamer, geen tienduizenden euro's.![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
quote:Op woensdag 5 februari 2025 20:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja precies.
Ik had ook een foto van een rekening gezien van ruim een ton voor een gipsje om een gebroken arm.
:')![]()
Voor dochter was ¤25000quote:Op woensdag 5 februari 2025 20:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh ja, voor de geboorte van Mini-ToT kregen we hier ook een stevige rekening, was ook een foutje.
Maar dat was iets van 1000 euro voor de kamer, geen tienduizenden euro's.
En voor mij ¤20000Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op woensdag 5 februari 2025 20:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
Voor dochter was ¤25000
En voor mij ¤20000!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
![]()
Nederlandse zorg is ook niet goedkoopquote:
We zien dat alleen normaal gesproken nietThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op woensdag 5 februari 2025 20:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja nee, dat is wat ik hem geappt heb!
Daarna dat hij gemist werd.![]()
![]()
Ow!quote:Op woensdag 5 februari 2025 21:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dan krijgt hij meerdere appjes![]()
Alleen maar beter!
![]()
![]()
Ja jij was me er eentjequote:Op woensdag 5 februari 2025 21:06 schreef maily het volgende:
[..]
i was not half the frikandel I used to be![]()
![]()
Ben echt tering druk momenteel, halve bedrijf ziek. En huis verder klaar maken voor verkoop. Werk me slag in de rondte momenteel. Maar kreeg ineens wat appjes en dacht dan toch maar even melden "no worries"quote:Op woensdag 5 februari 2025 21:10 schreef maily het volgende:
[..]
heeeej!!![]()
![]()
wat fijn om te lezen!
welcome back![]()
Lach met een schone bips![]()
TTvoor jouquote:Op woensdag 5 februari 2025 21:11 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ben echt tering druk momenteel, halve bedrijf ziek. En huis verder klaar maken voor verkoop. Werk me slag in de rondte momenteel. Maar kreeg ineens wat appjes en dacht dan toch maar even melden "now worries"
als het verder goed gaat gaat het goed!quote:Op woensdag 5 februari 2025 21:11 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ben echt tering druk momenteel, halve bedrijf ziek. En huis verder klaar maken voor verkoop. Werk me slag in de rondte momenteel. Maar kreeg ineens wat appjes en dacht dan toch maar even melden "now worries"
dat is alles wat we wilden weten![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 5 februari 2025 21:11 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ben echt tering druk momenteel, halve bedrijf ziek. En huis verder klaar maken voor verkoop. Werk me slag in de rondte momenteel. Maar kreeg ineens wat appjes en dacht dan toch maar even melden "no worries"Whaha!
![]()
![]()
Ja hoor, iedereen bij ons op de zaak valt om met griep... En mij slaat ie over steeds...quote:Op woensdag 5 februari 2025 21:12 schreef maily het volgende:
[..]
als het verder goed gaat gaat het goed!
dat is alles wat we wilden weten
We zijn weer gerust gesteldquote:Op woensdag 5 februari 2025 21:11 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ben echt tering druk momenteel, halve bedrijf ziek. En huis verder klaar maken voor verkoop. Werk me slag in de rondte momenteel. Maar kreeg ineens wat appjes en dacht dan toch maar even melden "no worries"![]()
![]()
Zelfs de griep wil je nietquote:Op woensdag 5 februari 2025 21:13 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja hoor, iedereen bij ons op de zaak valt om met griep... En mij slaat ie over steeds...![]()
![]()
![]()
wees blij joh.quote:Op woensdag 5 februari 2025 21:13 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja hoor, iedereen bij ons op de zaak valt om met griep... En mij slaat ie over steeds...
maarreh
V O E T E N![]()
quote:Op woensdag 5 februari 2025 21:14 schreef maily het volgende:
[..]
ik dacht he wat staat daar, maar ik had het dus goed gezien
quote:Op woensdag 5 februari 2025 21:14 schreef maily het volgende:
[..]
ik dacht he wat staat daar, maar ik had het dus goed gezien
Ja gezien wel, maar te laat voor de quotequote:Op woensdag 5 februari 2025 21:15 schreef maily het volgende:
[..]
ik heb het ook gezien
helaas te laat voor een printscreen![]()
![]()
Wees blij, straks zit je op een cruise en krijg je het te pakken!quote:Op woensdag 5 februari 2025 21:13 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja hoor, iedereen bij ons op de zaak valt om met griep... En mij slaat ie over steeds...![]()
![]()
Ik denk altijd aan je broederquote:Op woensdag 5 februari 2025 21:16 schreef loveyoulongtime het volgende:
Maar lief dat jullie aan me dachten![]()
![]()
Jou kunnen we tenminste bereikenquote:Op woensdag 5 februari 2025 21:16 schreef loveyoulongtime het volgende:
Maar lief dat jullie aan me dachten
al 3 of 4 topicsquote:Op woensdag 5 februari 2025 21:16 schreef loveyoulongtime het volgende:
Maar lief dat jullie aan me dachten![]()
![]()
![]()
ALARMMMMquote:
HEEFT ER IEMAND EEN TEILTJE VOOR JUSTINThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Heb voor eind Mei een vakantie gepland staan, of dat een vakantie gaat worden of het definitieve vertrek gaat nog even spannend worden.quote:Op woensdag 5 februari 2025 21:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Wees blij, straks zit je op een cruise en krijg je het te pakken!Lach met een schone bips![]()
@Speklap3000quote:Op woensdag 5 februari 2025 21:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jou kunnen we tenminste bereiken![]()
quote:Op woensdag 5 februari 2025 21:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
ALARMMMM
HEEFT ER IEMAND EEN TEILTJE VOOR JUSTIN![]()
![]()
quote:Op woensdag 5 februari 2025 21:17 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Heb voor eind Mei een vakantie gepland staan, of dat een vakantie gaat worden of het definitieve vertrek gaat nog even spannend worden.![]()
![]()
6 paar sokken ook goed?quote:Op woensdag 5 februari 2025 21:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
ALARMMMM
HEEFT ER IEMAND EEN TEILTJE VOOR JUSTIN
@Kissingbird![]()
Witte sportsokkenquote:Op woensdag 5 februari 2025 21:18 schreef maily het volgende:
[..]
6 paar sokken ook goed?
@:KissingBird
Ik heb er het afgelopen half jaar 2 bij gekregen van een of andere stomme modquote:
Die staat er nogquote:
Maar wel 8 anderen eruit
ik dus 8 minderquote:Op woensdag 5 februari 2025 21:20 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik heb er het afgelopen half jaar 2 bij gekregen van een of andere stomme mod
namen en rugnummersquote:Op woensdag 5 februari 2025 21:20 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik heb er het afgelopen half jaar 2 bij gekregen van een of andere stomme mod![]()
![]()
En alleen omdat ik iemand een lul noemde, nou ja zeg.quote:Op woensdag 5 februari 2025 21:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die staat er nog
Maar wel 8 anderen eruit
[..]
ik dus 8 minderLach met een schone bips![]()
Maar is het ook een lul?quote:Op woensdag 5 februari 2025 21:22 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
En alleen omdat ik iemand een lul noemde, nou ja zeg.![]()
Geen idee, kan niet zien welke mod toen aan de crack was. Totaal onterechte notes uiteraardquote:
Ik heb geen PoNo van die stomme modquote:Op woensdag 5 februari 2025 21:22 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
En alleen omdat ik iemand een lul noemde, nou ja zeg.
een liefkozende lul?quote:Op woensdag 5 februari 2025 21:23 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Die wel, bij jou is het liefkozend
uh ....![]()
Die snapt er echt niks van.quote:Op woensdag 5 februari 2025 21:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik heb geen PoNo van die stomme modLach met een schone bips![]()
Neequote:Op woensdag 5 februari 2025 21:23 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Die snapt er echt niks van.
Misschien dat hij daarom geen mod meer is
WieOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Want ik snap allesOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Dat zal het zijn, die verdiende het gewoon niet.quote:Op woensdag 5 februari 2025 21:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee
Misschien dat hij daarom geen mod meer isLach met een schone bips![]()
Maar ik welquote:Op woensdag 5 februari 2025 21:24 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dat zal het zijn, die verdiende het gewoon niet.
quote:Op woensdag 5 februari 2025 21:23 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Die wel, bij jou is het liefkozend![]()
![]()
quote:Op woensdag 5 februari 2025 21:26 schreef greysbones het volgende:
Zelfs nog een prachtige UI gemaakt voor die mod![]()
![]()
De betreffende mod die jij bedoelt is ook gewoon een ondankbare hond. Zelfs bij de vuilnisbakken bij de afhaalchinees zouden ze hem moeten wegschoppenquote:Op woensdag 5 februari 2025 21:26 schreef greysbones het volgende:
Zelfs nog een prachtige UI gemaakt voor die mod
Lach met een schone bipssinterklaaskapoentje
![]()
quote:Op woensdag 5 februari 2025 21:28 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
De betreffende mod die jij bedoelt is ook gewoon een ondankbare hond. Zelfs bij de vuilnisbakken bij de afhaalchinees zouden ze hem moeten wegschoppenZo dannnnnn!
![]()
![]()
quote:Op woensdag 5 februari 2025 21:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
Neeee
Die ene
Die van voeten houdt![]()
![]()
ToT was not zo snappie....quote:Ik zou zoiets nooit over een ander mens zeggen dan over mezelf
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 05-02-2025 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 712 / +190 / +222 / 2485 / 2655
2. Harrie / 232 / +33 / +63 / 699 / 774
3. sp3c / 171 / +59 / +1 / 137 / 186
4. KillemWieft / 170 / +59 / +19 / 136 / 210
5. mascara-klodder / 156 / +8 / +148 / 117 / 149
6. _UserName_ / 121 / +3 / +12 / 235 / 281
7. DJMO / 115 / +31 / +4 / 121 / 173
8. Dr.Mikey / 88 / +12 / +13 / 134 / 188
9. drakin / 86 / +47 / +0 / 398 / 450
10. greysbones / 85 / +6 / +1 / 729 / 769
11. Bally-b / 82 / +59 / +0 / 44 / 68
12. HappyCharly / 73 / +0 / +2 / 366 / 417
13. Lovely / 71 / +14 / +13 / 618 / 688
14. MizzezAmy / 66 / +6 / +0 / 412 / 472
15. sinterklaaskapoentje / 63 / +12 / +14 / 491 / 557
16. Rob / 57 / +12 / +4 / 38 / 54
17. AardappelSchotel / 56 / +26 / +0 / 481 / 520
18. Pinnenmutske / 48 / +13 / +3 / 214 / 257
19. maily / 47 / +6 / +11 / 918 / 980
20. gebrokenglas / 46 / +2 / +4 / 512 / 560SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
I knowquote:Op woensdag 5 februari 2025 21:29 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
ToT was not zo snappie....Ik zou zoiets nooit over een ander mens zeggen dan over mezelf
Ik neem aan dat mensen van mijn generatie deze shit nog niet hebben meegemaakt of zo.quote:Op woensdag 5 februari 2025 21:29 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
ToT was not zo snappie....Ik zou zoiets nooit over een ander mens zeggen dan over mezelf
![]()
![]()
Aah tip van flip
Je smart Watch kan eigenlijk helemaal nog niet zo goed je slaap ‘lezen’Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Wellewaar ouwe, toen stonden mensen ook uit vuilnisbakken vreten te vissen. Lijkt wel meer te worden zelfs in klein plaatsje als hier....quote:Op woensdag 5 februari 2025 21:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik neem aan dat mensen van mijn generatie deze shit nog niet hebben meegemaakt of zo.Lach met een schone bips![]()
Ja er komt toch altijd poep uit een arie?quote:Op woensdag 5 februari 2025 21:34 schreef greysbones het volgende:
Arie praat ook poep aldus programma![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Goed nieuws show even, jaar afrekening van de energie maatschappij binnen. Maandbedrag van 311 naar 1871568 euro krijg ik terug
Loont wel het oude hout opstoken wat mijn vader ooit nog had gekocht. En boven dus alleen keramisch verwarmen nog. Geen gas meer sinds Mei.
FF enzoquote:Op woensdag 5 februari 2025 21:36 schreef JustinK het volgende:
[..]
ff de laatste discussie van kree teruglezen![]()
![]()
Heeft die geen permban door het lekken van die DM's dan?quote:Op woensdag 5 februari 2025 21:36 schreef maily het volgende:
waar blijft @:mario390 met zijn popquiz?![]()
![]()
En dan verkopenquote:Op woensdag 5 februari 2025 21:36 schreef loveyoulongtime het volgende:
Goed nieuws show even, jaar afrekening van de energie maatschappij binnen. Maandbedrag van 311 naar 1871568 euro krijg ik terug
Loont wel het oude hout opstoken wat mijn vader ooit nog had gekocht. En boven dus alleen keramisch verwarmen nog. Geen gas meer sinds Mei.
quote:Op woensdag 5 februari 2025 21:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Heeft die geen permban door het lekken van die DM's dan?dunno
![]()
![]()
quote:Op woensdag 5 februari 2025 21:36 schreef loveyoulongtime het volgende:
Hee beterrrrrrr!!!!
sinterklaaskapoentje
![]()
Is die zo slaapverwekkend?quote:Op woensdag 5 februari 2025 21:36 schreef JustinK het volgende:
[..]
ff de laatste discussie van kree teruglezen:')![]()
Ach als je een beetje onnozel doet mag allesquote:Op woensdag 5 februari 2025 21:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Heeft die geen permban door het lekken van die DM's dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
nee hij is niet doorgestreeptquote:Op woensdag 5 februari 2025 21:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Die "rechterin" zou zo zijn executiebevel hebben kunnen opstellen!![]()
![]()
Ergens tussen het dijenkletsen en de ergernissen in, heb je wel een fase van slaapverwekking idd!quote:Op woensdag 5 februari 2025 21:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Is die zo slaapverwekkend?![]()
![]()
quote:Op woensdag 5 februari 2025 21:39 schreef ToT het volgende:
Dus mario heeft geen Brazillian, ondanks dat hij altijd naar die BB daar kijkt?![]()
![]()
Is wel inderdaad goeie keuze geweest over te stappen naar electrisch en de houtkachel voor nu beneden. Voor de douche en keuken zo'n doorloop warm water heater opgehangen en aangesloten. Douchen doe ik toch snel. 4600 KWH stroom verbruikt en tot Mei had ik gas ook erbij en 546m³ verbruikt. Was gas nog duurder dan de stroom over een jaar....quote:Lach met een schone bipssinterklaaskapoentje
![]()
Fun Fact
Er zijn meer vuurwapens dan mensen in de VS
:')![]()
BB is toch BareBack?quote:Op woensdag 5 februari 2025 21:39 schreef ToT het volgende:
Dus mario heeft geen Brazillian, ondanks dat hij altijd naar die BB daar kijkt?Lach met een schone bips![]()
Werkt die doorloop op krachtstroom? De aanleg van dat alles kan aardig in de papieren lopen.quote:Op woensdag 5 februari 2025 21:40 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Is wel inderdaad goeie keuze geweest over te stappen naar electrisch en de houtkachel voor nu beneden. Voor de douche en keuken zo'n doorloop warm water heater opgehangen en aangesloten. Douchen doe ik toch snel. 4600 KWH stroom verbruikt en tot Mei had ik gas ook erbij en 546m³ verbruikt. Was gas nog duurder dan de stroom over een jaar....![]()
quote:Op woensdag 5 februari 2025 21:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Fun Fact
Er zijn meer vuurwapens dan mensen in de VS
Deze meneer en zijn vrouw hebben driekwart daarvan in hun bezit!![]()
![]()
Nee, heb 600W dingen gekocht. Gaat prima, ja duurt iets langer voor het water op temperatuur is. Maar verwarmt toch tot 60 graden ofzo. Moet koud water erbij open draaien wil ik mijn klauwen niet verbranden als het warm is.quote:Op woensdag 5 februari 2025 21:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Werkt die doorloop op krachtstroom? De aanleg van dat alles kan aardig in de papieren lopen.Lach met een schone bips![]()
Ow had ik dat maar eerder geweten!quote:Op woensdag 5 februari 2025 21:43 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nee, heb 600W dingen gekocht. Gaat prima, ja duurt iets langer voor het water op temperatuur is. Maar verwarmt toch tot 60 graden ofzo. Moet koud water erbij open draaien wil ik mijn klauwen niet verbranden als het warm is.
Nou ja, de warmtepompboiler hier doet het ook prima!![]()
![]()
Dat moet ook, boven de 55 graden moet het zijn.quote:Op woensdag 5 februari 2025 21:43 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nee, heb 600W dingen gekocht. Gaat prima, ja duurt iets langer voor het water op temperatuur is. Maar verwarmt toch tot 60 graden ofzo. Moet koud water erbij open draaien wil ik mijn klauwen niet verbranden als het warm is.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
FUN?quote:Op woensdag 5 februari 2025 21:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Fun Fact
Er zijn meer vuurwapens dan mensen in de VS![]()
Was voor mij ook een gokje, want had geen idee wat ik aan stroom zou gaan verbruiken na ik mijn broer eruit geschopt had hier omdat ie niet wilde mee betalen. Maar toen de CV weer stuk ging dacht ik, ik probeer het gewoon op deze manier. Voor 1 persoon huishouden bespaar je dus echt veel. Denk voor meerdere personen in 1 huis ga je wel heel veel meer stroom gebruiken en zal het denk ik onrednabel zijnquote:Op woensdag 5 februari 2025 21:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow had ik dat maar eerder geweten!
Nou ja, de warmtepompboiler hier doet het ook prima!Lach met een schone bips![]()
Klopt, houdt ook uiteindes van de leidingen bacterie vrij.quote:Op woensdag 5 februari 2025 21:44 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat moet ook, boven de 55 graden moet het zijn.Lach met een schone bipssinterklaaskapoentje
![]()
quote:Op woensdag 5 februari 2025 21:48 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Klopt, houdt ook uiteindes van de leidingen bacterie vrij.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op woensdag 5 februari 2025 21:48 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Klopt, houdt ook uiteindes van de leidingen bacterie vrij.![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Daar twijfel ik ook niet aan bij jou.quote:Op woensdag 5 februari 2025 21:50 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja, ik lees me wel in voordat ik iets echt stoms zou gaan doen
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Dank u voor dit vertrouwenquote:Op woensdag 5 februari 2025 21:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Daar twijfel ik ook niet aan bij jou.
ToTballenbakbolkAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik bolk.quote:Op woensdag 5 februari 2025 21:55 schreef ToT het volgende:
[..]Wat was je met mijn ballen van plan?!?
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.sinterklaaskapoentje
![]()
Een van die verhalen van mij is opgepikt door een youtuber die die verhalen voorlasquote:Op woensdag 5 februari 2025 21:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Heb je nog reacties op je verhaal gehad toen?
Meer dan een half miljoen keer bekekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:')![]()
Dat staat raar zeg...
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op woensdag 5 februari 2025 21:56 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Een van die verhalen van mij is opgepikt door een youtuber die die verhalen voorlas
Meer dan een half miljoen keer bekekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Zo, even aangepast naar wat veiligers.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Morgen weer 5 uur op?quote:Op woensdag 5 februari 2025 21:57 schreef Bally-b het volgende:
[..]
Ja buitengewoon, altijd bezig. En ga zo alweer vlakAutocorrect
(zelfst. naamw.)
100.000 kilo bonen van Boer Kees hoeven niet te worden weggegooidquote:Op woensdag 5 februari 2025 21:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Hoe zit het trouwens met de sperziebonen van boer Kees?
![]()
![]()
![]()
Klinkt niet verkeerd!quote:Op woensdag 5 februari 2025 21:57 schreef Bally-b het volgende:
[..]
Ja buitengewoon, altijd bezig. En ga zo alweer vlak![]()
![]()
ToT Heimlich im arsch gefickt is niet veiliger?quote:Op woensdag 5 februari 2025 21:57 schreef gebrokenglas het volgende:
Zo, even aangepast naar wat veiligers.
Kut weer een ninja edit.Lach met een schone bips![]()
quote:Op woensdag 5 februari 2025 21:58 schreef maily het volgende:
[..]
100.000 kilo bonen van Boer Kees hoeven niet te worden weggegooid
![]()
Woei!
![]()
@ToT ?quote:Op woensdag 5 februari 2025 21:58 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
ToT Heimlich im arsch gefickt is niet veiliger?
Kut weer een ninja edit.![]()
Ik pas mijn posts vaak aan.quote:Op woensdag 5 februari 2025 21:58 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
ToT Heimlich im arsch gefickt is niet veiliger?
Kut weer een ninja edit.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Neinquote:Op woensdag 5 februari 2025 22:00 schreef maily het volgende:
[..]
gauw editen voordat iemand een printscreentje kan maken
In paper scissors, stone komt geen voet voor dus jij hebt verloren. Voor straf onder een koude douche 100 weesgebedjes opzeggenquote:
Weesgegroetjes, klootviool!quote:Op woensdag 5 februari 2025 22:04 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
In paper scissors, stone komt geen voet voor dus jij hebt verloren. Voor straf onder een koude douche 100 weesgebedjes opzeggen![]()
![]()
weesgebedjes?quote:Op woensdag 5 februari 2025 22:04 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
In paper scissors, stone komt geen voet voor dus jij hebt verloren. Voor straf onder een koude douche 100 weesgebedjes opzeggen![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 5 februari 2025 22:00 schreef maily het volgende:
[..]
gauw editen voordat iemand een printscreentje kan maken
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Snel editten!quote:Op woensdag 5 februari 2025 22:04 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
In paper scissors, stone komt geen voet voor dus jij hebt verloren. Voor straf onder een koude douche 100 weesgebedjes opzeggenAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Al editten we de posts nog zo snelquote:
maily achterhaalt ons wel.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op woensdag 5 februari 2025 22:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Al editten we de posts nog zo snel
maily achterhaalt ons wel.![]()
![]()
Het weesgebedjes was inderdaad omdat ik er geen ruk vanaf weet, maar ik zei "rock, scissors, stone" Dat was bewussie want dacht daar valt wel iemand over omdat het Rock moest zijnquote:Op woensdag 5 februari 2025 22:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Al editten we de posts nog zo snel
maily achterhaalt ons wel.Helaas.....
Mijn ouders prevelden het Onze Vader en he Wees Gegroetje altijd sneller op dan dat Eminem het zou kunnen rappen. De pan draadjesvlees in jus werd op tafel gezet terwijl mijn moeder die vroeger een non was plichtmatig de woorden zo snel mogelijk er uit gooide zonder de handen nog te vouwen, waarna pa (een koster) als een ware ninja sneller dan zijn schaduw een kruisje sloeg zodat we konden gaan bunkeren.![]()
Zonde om het eten koud te laten worden immers....Autocorrect
(zelfst. naamw.)
draadjesvlees trouwens![]()
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Tja, en als er daadwerkelijk iemand zat te luisteren of je de woorden goed en met overtuiging zat op te dreunen, was het ook weer wat anders.quote:Op woensdag 5 februari 2025 22:11 schreef gebrokenglas het volgende:
Zonde om het eten koud te laten worden immers....![]()
Oh jammer. Goeie draadjesvlees met jus isquote:Op woensdag 5 februari 2025 22:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Niet zoals mijn moeder het klaar maakte.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Medelijden met je vader hoe ze dingen klaar maakte dan..quote:Op woensdag 5 februari 2025 22:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Niet zoals mijn moeder het klaar maakte.
De groenetn waren altijd half kapot gekookt, de gebakken aardappels waren ook altijd eerst helemaal kapot gekookt waarna ze in dikke stukken gesneden werden en ff snel in een pan gegooid werden en er weer uit gehaald werden zodra ze een kleurtje kregen. Naast peper zout, laurier, kruidnagel en gebakken uitjes werden er nauwelijks dingen gebruikt die de smaak konden verbeteren (wel iets aan spekkruiden uit een potje soms) enz.quote:Op woensdag 5 februari 2025 22:13 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oh jammer. Goeie draadjesvlees met jus is![]()
Ik zie geen vraagteken.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Voor hem moest het juist zo flauw en slap mogelijk gemaakt worden vanwege zijn maagzweer, maar ze waren ook echt van de oude garde en hielden niet van die moderne liflafjes.quote:Op woensdag 5 februari 2025 22:13 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Medelijden met je vader hoe ze dingen klaar maakte dan..![]()
????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????quote:sinterklaaskapoentje
![]()
Dit klinkt best te eten hoorquote:Op woensdag 5 februari 2025 22:15 schreef ToT het volgende:
[..]
De groenetn waren altijd half kapot gekookt, de gebakken aardappels waren ook altijd eerst helemaal kapot gekookt waarna ze in dikke stukken gesneden werden en ff snel in een pan gegooid werden en er weer uit gehaald werden zodra ze een kleurtje kregen. Naast peper zout, laurier, kruidnagel en gebakken uitjes werden er nauwelijks dingen gebruikt die de smaak konden verbeteren (wel iets aan spekkruiden uit een potje soms) enz.:')![]()
Smaken verschillen.quote:Op woensdag 5 februari 2025 22:16 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dit klinkt best te eten hoor![]()
![]()
Bedoelde meer het klaarmaken op andere manierquote:Op woensdag 5 februari 2025 22:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Voor hem moest het juist zo flauw en slap mogelijk gemaakt worden vanwege zijn maagzweer, maar ze waren ook echt van de oude garde en hielden niet van die moderne liflafjes.
Ik zie een heleboel vraagtekens......quote:Op woensdag 5 februari 2025 22:16 schreef maily het volgende:
[..]
????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ah!quote:Op woensdag 5 februari 2025 22:16 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Bedoelde meer het klaarmaken op andere manierJa nee dat is geloof ik ook maar een paar keer gebeurd volgens mij!
![]()
![]()
Gooi ze in de vergadering!quote:Op woensdag 5 februari 2025 22:20 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nee zag gewoon een hele hoop vraagtekens![]()
![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 5 februari 2025 22:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik weet niet eens meer hoe het heet of van wie het is!
quote:Op woensdag 5 februari 2025 22:21 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-videoYay!
![]()
Ik hou echt zoveel van dit soort muziek, ja ben een weirdo wat dat aangaatquote:
Haha nee same here man, maar ik hou ook van genoeg muziek die mijn Indonesische schone weer wat vraagtekens laat krijgen over mij!quote:Op woensdag 5 februari 2025 22:23 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik hou echt zoveel van dit soort muziek, ja ben een weirdo wat dat aangaatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 5 februari 2025 22:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha nee same here man, maar ik hou ook van genoeg muziek die mijn Indonesische schone weer wat vraagtekens laat krijgen over mij!Speelt niet afSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja potverquote:
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
Het beste is natuurlijk trancequote:Op woensdag 5 februari 2025 22:23 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik hou echt zoveel van dit soort muziek, ja ben een weirdo wat dat aangaat
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: