SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Oh ja, voor de geboorte van Mini-ToT kregen we hier ook een stevige rekening, was ook een foutje.quote:Op woensdag 5 februari 2025 20:52 schreef greysbones het volgende:
Kreeg na mijn keizersnede ook de rekening van het ziekenhuis
Was gelukkig een foutje
Maar dat was iets van 1000 euro voor de kamer, geen tienduizenden euro's.![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
quote:Op woensdag 5 februari 2025 20:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja precies.
Ik had ook een foto van een rekening gezien van ruim een ton voor een gipsje om een gebroken arm.
:')![]()
Voor dochter was ¤25000quote:Op woensdag 5 februari 2025 20:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh ja, voor de geboorte van Mini-ToT kregen we hier ook een stevige rekening, was ook een foutje.
Maar dat was iets van 1000 euro voor de kamer, geen tienduizenden euro's.
En voor mij ¤20000Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op woensdag 5 februari 2025 20:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
Voor dochter was ¤25000
En voor mij ¤20000!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
![]()
Nederlandse zorg is ook niet goedkoopquote:
We zien dat alleen normaal gesproken nietThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op woensdag 5 februari 2025 20:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja nee, dat is wat ik hem geappt heb!
Daarna dat hij gemist werd.![]()
![]()
Ow!quote:Op woensdag 5 februari 2025 21:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dan krijgt hij meerdere appjes![]()
Alleen maar beter!
![]()
![]()
Ja jij was me er eentjequote:Op woensdag 5 februari 2025 21:06 schreef maily het volgende:
[..]
i was not half the frikandel I used to be![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: