SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Dotteke is heeeel streng.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Op tijd remmen 😉quote:Op woensdag 5 februari 2025 16:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat heb ik ook met verkeersboetes. Ik rijd zelf te hard of door rood. Wil ik geen boete, dan had ik niet door rood moeten rijden.
Is dat een mooie analogie?Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
mailybolk justinbolkAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja de verkeerde gebolkt.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Nee met geen mogelijkheid krijg ik dat meer voor elkaarquote:quote:Op woensdag 5 februari 2025 16:40 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik heb me toch niet selfs de kuh vaka gegevenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ja maar jij hebt al punkten zat.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Wat is zat?quote:Op woensdag 5 februari 2025 16:45 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja maar jij hebt al punkten zat.![]()
![]()
quote:Op woensdag 5 februari 2025 16:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee met geen mogelijkheid krijg ik dat meer voor elkaar
[..]Ik kan je niet helpen, mijn iPhone SE heeft geen face id. Ik kan het niet zelf uittesten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
*plop*quote:Op woensdag 5 februari 2025 16:46 schreef Harrie het volgende:
[..]
tot zo ver het nieuws, we gaan over naar de reclame![]()
![]()
uncle roger kijken (Die heeft ook een grafhekel aan groenten)quote:Op woensdag 5 februari 2025 16:45 schreef maily het volgende:
@:ToT kijk je weleens kookfilmpjes met mini?
ow en kinderen hahahahahahaha![]()
Isn't it lonely at the top?quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Nope, maar dat is wel een idee!quote:Op woensdag 5 februari 2025 16:45 schreef maily het volgende:
@:ToT kijk je weleens kookfilmpjes met mini?![]()
![]()
Sorted Foodquote:Op woensdag 5 februari 2025 16:45 schreef maily het volgende:
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Ik wou je helpen herinnerenquote:Op woensdag 5 februari 2025 16:47 schreef Harrie het volgende:
[..]
je bent er lekker op tijd bij vandaag![]()
Da's idd wel een idee.quote:Op woensdag 5 februari 2025 16:45 schreef maily het volgende:
Beginnen we met het koken van een ei.
Water koken, eitje erin, 8 minuten naar het borrelende water kijken, afgieten, eitje afpellen en
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ow dat ik niet zou vergeten om te drinken......quote:
komt goed maar ik zit nog bij te komen van gisteren![]()
![]()
8 minuten?? Wil je er iemand mee dood gooien?quote:Op woensdag 5 februari 2025 16:48 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Da's idd wel een idee.
Water koken, eitje erin, 8 minuten naar het borrelende water kijken, afgieten, eitje afpellen en![]()
![]()
zat = ruim voldoende.quote:Op woensdag 5 februari 2025 16:47 schreef JustinK het volgende:
[..]
Weet ik nog steeds niet wat zat punten zijnAutocorrect
(zelfst. naamw.)
https://www.francescakook(...)ghetti-te-eten-geef/quote:Op woensdag 5 februari 2025 16:48 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Da's idd wel een idee.
Water koken, eitje erin, 8 minuten naar het borrelende water kijken, afgieten, eitje afpellen en
Waarom ik mijn kind geen roze spaghetti geef![]()
8 minuten bevalt me beter dan 5 of 6 minuten koken.quote:Op woensdag 5 februari 2025 16:48 schreef JustinK het volgende:
[..]
8 minuten?? Wil je er iemand mee dood gooien?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
een beetje fatsoenlijk formaat ei mag best 8 minuten hebbenquote:Op woensdag 5 februari 2025 16:48 schreef JustinK het volgende:
[..]
8 minuten?? Wil je er iemand mee dood gooien?
die kwartel eitjes worden net kanonskogels dat is wat anders![]()
Dan zijn ze wel hardgekookt ja.quote:Op woensdag 5 februari 2025 16:49 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
8 minuten bevalt me beter dan 5 of 6 minuten koken.![]()
Ruim 6 minuten vind ik meer dan genoeg voor een groot eiquote:Op woensdag 5 februari 2025 16:49 schreef Harrie het volgende:
[..]
een beetje fatsoenlijk formaat ei mag best 8 minuten hebben
die kwartel eitjes worden net kanonskogels dat is wat anders![]()
![]()
Serieus?quote:Op woensdag 5 februari 2025 16:49 schreef Harrie het volgende:
[..]
een beetje fatsoenlijk formaat ei mag best 8 minuten hebben
die kwartel eitjes worden net kanonskogels dat is wat andersWerewolf
ik heb mijn ei liever gekookt ipv alleen opgewarmd maar smaken verschillenquote:Op woensdag 5 februari 2025 16:50 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ruim 6 minuten vind ik meer dan genoeg voor een groot ei![]()
Ik heb diverse tijden geprobeerd voor het goed koken van een ei, 8 minuten bevalt me het best.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Als je ruim 6 minuten alleen opgewarmd vindt, dan moet je je klauwen eens 6 minuten in heet water stoppenquote:Op woensdag 5 februari 2025 16:51 schreef Harrie het volgende:
[..]
ik heb mijn ei liever gekookt ipv alleen opgewarmd maar smaken verschillen![]()
![]()
Ik bolk liever 6 minutenquote:Op woensdag 5 februari 2025 16:52 schreef JustinK het volgende:
[..]
Als je ruim 6 minuten alleen opgewarmd vindt, dan moet je je klauwen eens 6 minuten in heet water stoppen
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
En die ben je dan zat?quote:Op woensdag 5 februari 2025 16:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Sommige DTS'ers zijn hier 's avonds meestal ruim voldoende idd.![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Ja ik ben hier!!quote:Op woensdag 5 februari 2025 15:35 schreef maily het volgende:
@:sinterklaaskapoentje we zitten hier!!:')![]()
lieverd, ik heb gewoon vingers enzo en niet alleen een stompje en daar zit geen kalklaag omheen dus een beetje slecht vergelijk welquote:Op woensdag 5 februari 2025 16:52 schreef JustinK het volgende:
[..]
Als je ruim 6 minuten alleen opgewarmd vindt, dan moet je je klauwen eens 6 minuten in heet water stoppen![]()
![]()
Ik snap er geen bal van.quote:Op woensdag 5 februari 2025 16:46 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik kan je niet helpen, mijn iPhone SE heeft geen face id. Ik kan het niet zelf uittesten.
Er staat stel face ID opnieuw in daar klik ik op dan krijg ik schakel 'bescherming voor gestolen apparaat; uit om Face ID opnieuw in te stellen. Klik ik daar op uit krijg ik gezicht niet herkend, probeer Face ID opnieuw
Dus kom geen steek verderWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mooi van het onderwerp afgewekenquote:Op woensdag 5 februari 2025 16:54 schreef Harrie het volgende:
[..]
lieverd, ik heb gewoon vingers enzo en niet alleen een stompje en daar zit geen kalklaag omheen dus een beetje slecht vergelijk wel![]()
![]()
als je echt zat bent kun je helemaal niet meer typen of bolken dat is dan gewoon volledig onmogelijkquote:
en slechts aangeschoten is gebrek aan doorzettingsvermogen
dus beter gewoon een standaarddrinker zijn dan heb je geen gedoe![]()
![]()
quote:Op woensdag 5 februari 2025 16:55 schreef Harrie het volgende:
[..]
als je echt zat bent kun je helemaal niet meer typen of bolken dat is dan gewoon volledig onmogelijk
en slechts aangeschoten is gebrek aan doorzettingsvermogen
dus beter gewoon een standaarddrinker zijn dan heb je geen gedoe![]()
![]()
![]()
Misschien geniet je er morgen op de pot iets meer vanquote:Op woensdag 5 februari 2025 16:55 schreef ToT het volgende:
Meh, de nasmaak van die stoommaaltijd is matig.![]()
![]()
Ik ga eens kijkenquote:Op woensdag 5 februari 2025 16:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik snap er geen bal van.
Er staat stel face ID opnieuw in daar klik ik op dan krijg ik schakel 'bescherming voor gestolen apparaat; uit om Face ID opnieuw in te stellen. Klik ik daar op uit krijg ik gezicht niet herkend, probeer Face ID opnieuw
Dus kom geen steek verderAutocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op woensdag 5 februari 2025 16:54 schreef Harrie het volgende:
[..]
lieverd, ik heb gewoon vingers enzo en niet alleen een stompje en daar zit geen kalklaag omheen dus een beetje slecht vergelijk welMario HELP me ff ik snap het nietquote:Op woensdag 5 februari 2025 16:52 schreef JustinK het volgende:
[..]
Als je ruim 6 minuten alleen opgewarmd vindt, dan moet je je klauwen eens 6 minuten in heet water stoppen![]()
![]()
![]()
Zo lang, maar dan doe je ze pas in het water als het ei al kookt?quote:Op woensdag 5 februari 2025 16:51 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik heb diverse tijden geprobeerd voor het goed koken van een ei, 8 minuten bevalt me het best.
Ik doe ze drie tot 4 minuten koken, maar doe ze al gelijk in het water niet pas als het kooktWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Toch best heet he 6 minuten met je mooie vingertjes in het kokende waterquote:Op woensdag 5 februari 2025 16:57 schreef Harrie het volgende:
[..]
[..]
Mario HELP me ff ik snap het niet![]()
![]()
![]()
Heb je alleen face ID ingesteld? Geen vingerafdruk of een toegangscode?quote:Op woensdag 5 februari 2025 16:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik snap er geen bal van.
Dus kom geen steek verderAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Je moet toch altijd met iets anders ook kunnen identificeren lijkt me?quote:Op woensdag 5 februari 2025 17:03 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Heb je alleen face ID ingesteld? Geen vingerafdruk of een toegangscode?![]()
Ja toegangscode ook. Die moet ik nu iedere keer invullen als ik in mijn mobiel wilquote:Op woensdag 5 februari 2025 17:03 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Heb je alleen face ID ingesteld? Geen vingerafdruk of een toegangscode?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee, gelijk als ik het water op het gasfornuis zet.quote:Op woensdag 5 februari 2025 16:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo lang, maar dan doe je ze pas in het water als het ei al kookt?
Ik doe ze drie tot 4 minuten koken, maar doe ze al gelijk in het water niet pas als het kookt
Als je de eitjes pas in het water gooit als het water kookt, dan barsten ze direct.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.sinterklaaskapoentje
![]()
gewoon code 0000 lekker snelquote:Op woensdag 5 februari 2025 17:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja toegangscode ook. Die moet ik nu iedere keer invullen als ik in mijn mobiel wil:')![]()
Je moet ze ook niet gooienquote:Op woensdag 5 februari 2025 17:04 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, gelijk als ik het water op het gasfornuis zet.
Als je de eitjes pas in het water gooit als het water kookt, dan barsten ze direct.![]()
![]()
Pizza besteld is 1 plus 1 gratis ook bij bezorgen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Mooie dealquote:Op woensdag 5 februari 2025 17:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
Pizza besteld is 1 plus 1 gratis ook bij bezorgen.![]()
![]()
Ka dat is het eerste wat dieven zouden proberenquote:Op woensdag 5 februari 2025 17:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
gewoon code 0000 lekker snel
Ik haat dat steeds die toegangscode intoetsen Vond face ID net zo makkelijk.
Snap niet waarom die er in een keer uit is.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hi allen
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
face ID uit zetten door met code te bevesgtigen dot en dan weer helemaal opnieuw ff face ID aan zetten dan zal het wel weer werken tochquote:Op woensdag 5 februari 2025 17:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ka dat is het eerste wat dieven zouden proberen
Ik haat dat steeds die toegangscode intoetsen Vond face ID net zo makkelijk.
Snap niet waarom die er in een keer uit is.![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Eet je die allebei op?quote:Op woensdag 5 februari 2025 17:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
Pizza besteld is 1 plus 1 gratis ook bij bezorgen.:')![]()
quote:Op woensdag 5 februari 2025 16:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo lang, maar dan doe je ze pas in het water als het ei al kookt?
Ik doe ze drie tot 4 minuten koken, maar doe ze al gelijk in het water niet pas als het kookt
Het water mag toch wel effe kokenWerewolf
1 voor de buurman hont denk ikquote:Op woensdag 5 februari 2025 17:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Eet je die allebei op?![]()
Anders ga je ff langs zeker?quote:Op woensdag 5 februari 2025 17:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Eet je die allebei op?![]()
![]()
Aha.quote:Op woensdag 5 februari 2025 17:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja toegangscode ook. Die moet ik nu iedere keer invullen als ik in mijn mobiel wil
Als ik het doe is het:
"Instellingen" -> "Touch ID en toegangscode" -> dan de code + volgende -> dan iets naar beneden naar "Bescherming voor gestolen apparaat" -> dan heb je "bescherming voor gestolen apparaat" en die staat aan. Druk ik op die schakelaar dan moet ik touch id gebruiken, en dan krijg ik een "beveiligingsverstraling vereist om bescherming voor gestolen apparaat te wijzigen". Het volgende item dus.
Kun je niet eerst een vingerafdruk toevoegen, en dat je die dan gebruikt (ipv de Face ID) om die "bescherming voor gestolen apparaat" uit te zetten?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Weet ik niet heb maat kleiner besteld als normaal.quote:Op woensdag 5 februari 2025 17:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Eet je die allebei op?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Domino's!quote:Op woensdag 5 februari 2025 17:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
Pizza besteld is 1 plus 1 gratis ook bij bezorgen.![]()
![]()
Medium?quote:Op woensdag 5 februari 2025 17:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Weet ik niet heb maat kleiner besteld als normaal.sinterklaaskapoentje
![]()
Ik wil weer zelf wat koken. Dan kan ik iets lekkers maken.quote::')sinterklaaskapoentje
![]()
Domino'squote:
Ik neem meestal de meat lovers speciale:')![]()
American supreme meatloverquote:Op woensdag 5 februari 2025 17:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Domino's
Ik neem meestal de meat lovers speciale![]()
![]()
Sallyquote:
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
New york.quote:Ja denk het 25 cm ipv van 30.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja precies. Dan is 2 ook nog best veelquote:Op woensdag 5 februari 2025 17:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
New york.
[..]
Ja denk het 25 cm ipv van 30.![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Daar kun je er wel twee van op als je een goeie eter bentquote:Op woensdag 5 februari 2025 17:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
New york.
[..]
Ja denk het 25 cm ipv van 30.:')![]()
Voor mij teveelquote:Op woensdag 5 februari 2025 17:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Daar kun je er wel twee van op als je een goeie eter bent![]()
![]()
Ik kan hem niet uitzetten er staat face ID opnieuw instellen. En dat lukt dus niet.quote:Op woensdag 5 februari 2025 17:06 schreef Harrie het volgende:
[..]
face ID uit zetten door met code te bevesgtigen dot en dan weer helemaal opnieuw ff face ID aan zetten dan zal het wel weer werken toch
Als ik naar face ID toegangscode gaat moet ik met toegangscode naar binnen.
Dat lukt dan wel, maar nieuwe Face ID aanmaken lukt niet omdat mijn faceid niet werktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb vingerafdruk op mijn laptop. 9 van dde 10 keer werkt die niet en moet ik alsnog mijn code gebruikenquote:Op woensdag 5 februari 2025 17:08 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Aha.
Als ik het doe is het:
"Instellingen" -> "Touch ID en toegangscode" -> dan de code + volgende -> dan iets naar beneden naar "Bescherming voor gestolen apparaat" -> dan heb je "bescherming voor gestolen apparaat" en die staat aan. Druk ik op die schakelaar dan moet ik touch id gebruiken, en dan krijg ik een "beveiligingsverstraling vereist om bescherming voor gestolen apparaat te wijzigen". Het volgende item dus.
Kun je niet eerst een vingerafdruk toevoegen, en dat je die dan gebruikt (ipv de Face ID) om die "bescherming voor gestolen apparaat" uit te zetten?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Op telefoon werkt het meestal primaquote:Op woensdag 5 februari 2025 17:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb vingerafdruk op mijn laptop. 9 van dde 10 keer werkt die niet en moet ik alsnog mijn code gebruiken![]()
quote:Op woensdag 5 februari 2025 17:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik kan hem niet uitzetten er staat face ID opnieuw instellen. En dat lukt dus niet.
Dat lukt dan wel, maar nieuwe Face ID aanmaken lukt niet omdat mijn faceid niet werktOke ik snap je probleem maar ik heb echt geen idee verder.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* Harrie heeft ooit zijn Iphone terug ingeleverd bij zijn baas omdat ik er gek van werd en de logica niet kan begrijpen.![]()
Ja als ik dit nu zo meemaak snap ik jequote:Op woensdag 5 februari 2025 17:16 schreef Harrie het volgende:
[..]
Oke ik snap je probleem maar ik heb echt geen idee verder.
* Harrie heeft ooit zijn Iphone terug ingeleverd bij zijn baas omdat ik er gek van werd en de logica niet kan begrijpen.
Maar ik gebruik al jaren en jaren de iphone maar nooit problemen gehad.
In ieder geval bedankt
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
4,5 minuten hierquote:Op woensdag 5 februari 2025 16:51 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik heb diverse tijden geprobeerd voor het goed koken van een ei, 8 minuten bevalt me het best.![]()
![]()
[..]
Ik kan hem niet uitzetten er staat face ID opnieuw instellen. En dat lukt dus niet.
Dat lukt dan wel, maar nieuwe Face ID aanmaken lukt niet omdat mijn faceid niet werkteen kip-ei probleem dus....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Heb je alle 4 die vinkjes aanstaan?quote:Op woensdag 5 februari 2025 16:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik snap er geen bal van.
Dus kom geen steek verder![]()
![]()
Hup een frikandel!quote:Op woensdag 5 februari 2025 16:55 schreef ToT het volgende:
Meh, de nasmaak van die stoommaaltijd is matig.![]()
quote:Op woensdag 5 februari 2025 17:19 schreef maily het volgende:
[..]
Heb je alle 4 die vinkjes aanstaan?![]()
![]()
Nee heb de vinkjes even uitgezet en de musjes aangezetquote:Op woensdag 5 februari 2025 17:19 schreef maily het volgende:
[..]
Heb je alle 4 die vinkjes aanstaan?
Nee hoor. Eerst inprikken.quote:Op woensdag 5 februari 2025 17:04 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, gelijk als ik het water op het gasfornuis zet.
Als je de eitjes pas in het water gooit als het water kookt, dan barsten ze direct.![]()
Even gekeken kan geen vingerafdruk op mijn mobiel instellenquote:Op woensdag 5 februari 2025 17:16 schreef JustinK het volgende:
[..]
Op telefoon werkt het meestal primaWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja je komt niet veel verder en op internet kan ik het ook niet vindenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op woensdag 5 februari 2025 17:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Even gekeken kan geen vingerafdruk op mijn mobiel instellen![]()
![]()
Ook een voor de buurman?quote:Op woensdag 5 februari 2025 17:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
Pizza besteld is 1 plus 1 gratis ook bij bezorgen.
Met voorwaarden![]()
![]()
quote:Op woensdag 5 februari 2025 17:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Even gekeken kan geen vingerafdruk op mijn mobiel instellen
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
[..]
Dat lukt dan wel, maar nieuwe Face ID aanmaken lukt niet omdat mijn faceid niet werktIk zou ermee langs een telefoonwinkel gaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 5 februari 2025 17:13 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja precies. Dan is 2 ook nog best veelHeb op twee droge plakken brood nog niks op vandaag. Eerst die Buurman tot in de morgen zes uur lawaai maken, moest om 1 uur vanmiddag ergens zijn half 12 wekker gezet snel douchen en bij thuiskomst gelijk gaan liggen rond half vier dus eten schoot er een beetje bij in.quote:Op woensdag 5 februari 2025 17:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Daar kun je er wel twee van op als je een goeie eter bentThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
ik op mijn oude ook niet meer want ineens had die geen vingerafdrukreader meer terwijl die er nog gewoon zitquote:Op woensdag 5 februari 2025 17:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Even gekeken kan geen vingerafdruk op mijn mobiel instellen![]()
![]()
quote:Op woensdag 5 februari 2025 17:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
[..]
Heb op twee droge plakken brood nog niks op vandaag. Eerst die Buurman tot in de morgen zes uur lawaai maken, moest om 1 uur vanmiddag ergens zijn half 12 wekker gezet snel douchen en bij thuiskomst gelijk gaan liggen rond half vier dus eten schoot er een beetje bij in.![]()
![]()
Is wel het beste, maar moet eerst mijn bronchitus over zijn voor ik met dit weer op de scoot de stad in gaquote:Op woensdag 5 februari 2025 17:25 schreef maily het volgende:
[..]
Ik zou ermee langs een telefoonwinkel gaan.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Maar volgens zijn begeleider doet hij zijn bestquote:
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ze doen er alles aan de mensen maar een nieuwe gaan kopen. Net als met Windowsquote:Op woensdag 5 februari 2025 17:25 schreef Harrie het volgende:
[..]
ik op mijn oude ook niet meer want ineens had die geen vingerafdrukreader meer terwijl die er nog gewoon zit
Op een gegeven moment zijn er geen updates meer en moet je welWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jaja... manmanmanquote:Op woensdag 5 februari 2025 17:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Maar volgens zijn begeleider doet hij zijn bestZo schiet het nooit op
![]()
Ik zie nu je topic!quote:Op woensdag 5 februari 2025 17:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is wel het beste, maar moet eerst mijn bronchitus over zijn voor ik met dit weer op de scoot de stad in ga![]()
![]()
quote:Op woensdag 5 februari 2025 17:20 schreef Sally het volgende:
Btw, @ TT....
Joehooeeee.... @:loveyoulongtime ....?!
![]()
Die leest niet terug en bekijkt zijn mentions zelden.quote:Op woensdag 5 februari 2025 17:20 schreef Sally het volgende:
Btw, @ TT....
Joehooeeee.... @:loveyoulongtime ....?![]()
Ow voeten![]()
![]()
Dan is zijn voordeur er uit rammen en onderweg naar binnen zijn eigen knuppel bij de deur mee pakkenquote:Op woensdag 5 februari 2025 17:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Maar volgens zijn begeleider doet hij zijn best
hem daarmee ff een goed pak rammel geven maar hem niet kapot slaan ook gewoon een beetje extra motivatie geven om nog beter zijn best te doen toch![]()
![]()
Had je nou al goeie oordoppen?quote:Op woensdag 5 februari 2025 17:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Maar volgens zijn begeleider doet hij zijn best![]()
ik lees ook nooit terugquote:Op woensdag 5 februari 2025 17:32 schreef maily het volgende:
[..]
Die leest niet terug en bekijkt zijn mentions zelden.![]()
Ow voeten![]()
![]()
![]()
Wat is brol?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja wie weet.quote:Op woensdag 5 februari 2025 17:36 schreef maily het volgende:
[..]
Benieuwd of we voor t volgende songfestival weer een leuke smiley krijgen.![]()
![]()
Het begrip brol heeft 3 verschillende betekenissen: 1) rommel. allerlei prullen; allerlei dingen van weinig waarde; rommel. 2) ondeugdelijke waar. ondeugdelijke of vieze waar.quote:Werewolf
Een keer zo 'gekkie' die meedoet was meer dan genoegquote:Op woensdag 5 februari 2025 17:36 schreef maily het volgende:
[..]
Benieuwd of we voor t volgende songfestival weer een leuke smiley krijgen.
Kan er nog wel een smiley komenquote:Op woensdag 5 februari 2025 17:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Een keer zo 'gekkie' die meedoet was meer dan genoeg![]()
![]()
Oquote:![]()
Ik gebruik al jaren een iphone, en altijd afdankertjes van andere. Maar nog nooit moeilijkheden of problemen gehad.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op woensdag 5 februari 2025 17:38 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Het begrip brol heeft 3 verschillende betekenissen: 1) rommel. allerlei prullen; allerlei dingen van weinig waarde; rommel. 2) ondeugdelijke waar. ondeugdelijke of vieze waar.
Nu jij nogquote:
zo is het maar netquote:Op woensdag 5 februari 2025 17:34 schreef maily het volgende:
[..]
Als het belangrijk is bellen ze wel terugVoor service en garantie ben ik met vakantie
Voor sex en bier ben ik er binnen een kwartier
![]()
Alles kanquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik vond t leuk.quote:Op woensdag 5 februari 2025 17:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Een keer zo 'gekkie' die meedoet was meer dan genoeg
En jammer dat t zo afgelopen is.![]()
Dat gaat je niet lukken als ik zeg Harrie kom maar een biertje halen hierquote:Op woensdag 5 februari 2025 17:42 schreef Harrie het volgende:
[..]
zo is het maar netVoor service en garantie ben ik met vakantie
En voor frikandellen?quote:Op woensdag 5 februari 2025 17:42 schreef Harrie het volgende:
[..]
zo is het maar netVoor service en garantie ben ik met vakantie
Eerst tot 20 tellen?![]()
Ik vond hem vreselijk, nare gast vond ik het.quote:Op woensdag 5 februari 2025 17:43 schreef maily het volgende:
[..]
Ik vond t leuk.
En jammer dat t zo afgelopen is.
Maar goed hij had genoeg fansWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ben ik er ook zoquote:Op woensdag 5 februari 2025 17:43 schreef maily het volgende:
[..]
En voor frikandellen?
Eerst tot 20 tellen?Daarom werk ik ook regionaalquote:Op woensdag 5 februari 2025 17:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat gaat je niet lukken als ik zeg Harrie kom maar een biertje halen hier![]()
![]()
Dat stond er niet bijquote:Op woensdag 5 februari 2025 17:44 schreef Harrie het volgende:
[..]
ben ik er ook zo
[..]
Daarom werk ik ook regionaal
O ik had mijn brilleke niet opquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :Psinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...sinterklaaskapoentje
![]()
quote:Meoah. Matig. Kan erger. Ouders komen vanavond langs das wel leuk.quote::')![]()
Die letterjes zijn niet zo klein als die van jouquote:Op woensdag 5 februari 2025 17:52 schreef Harrie het volgende:
[..]
misschien die eens opzetten dan de faceID proberen
Need a hug?quote:Op woensdag 5 februari 2025 18:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
[..]
Meoah. Matig. Kan erger. Ouders komen vanavond langs das wel leuk.
Dat is wel gezellig
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Hihiquote:Op woensdag 5 februari 2025 18:07 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oja
Was ik helemaal vergetenDan bolk maar door
![]()
![]()
Gedaan, maar hij zegt dat het zo gaat in dit spelquote:
Staat zelfs in de OPquote:Op woensdag 5 februari 2025 18:13 schreef Lovely het volgende:
[..]
Gedaan, maar hij zegt dat het zo gaat in dit spel![]()
![]()
Valt me vies tegen van jou ....quote:Op woensdag 5 februari 2025 18:13 schreef Lovely het volgende:
[..]
Gedaan, maar hij zegt dat het zo gaat in dit spel
Jij bent echt wel een van de weinigen die hem lik op stuk kan geven.![]()
Sorryquote:Op woensdag 5 februari 2025 18:14 schreef maily het volgende:
[..]
Valt me vies tegen van jou ....
Jij bent echt wel een van de weinigen die hem lik op stuk kan geven.
Geef ik die hem vanavond wel
Oehquote:Op woensdag 5 februari 2025 18:15 schreef Lovely het volgende:
[..]
Sorry
Geef ik die hem vanavond wel![]()
![]()
You go girlquote:Op woensdag 5 februari 2025 18:15 schreef Lovely het volgende:
[..]
Sorry
Geef ik die hem vanavond wel![]()
![]()
![]()
Owquote:Op woensdag 5 februari 2025 18:17 schreef Lovely het volgende:
[..]
Daar praat je vanavond wel anders over meneer![]()
![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
quote:
Even Mascara-klodder aan de telefoon gehad dat doet me ook goed:')![]()
Ah dat is fijn.. even je hart luchtenquote:Op woensdag 5 februari 2025 18:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Even Mascara-klodder aan de telefoon gehad dat doet me ook goed"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
quote:Op woensdag 5 februari 2025 18:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Even Mascara-klodder aan de telefoon gehad dat doet me ook goed![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 05-02-2025 18:28:32 ]sinterklaaskapoentje
![]()
Ja en bij mijn ouders vanavond ookquote:Op woensdag 5 februari 2025 18:27 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah dat is fijn.. even je hart luchtenquote:
:')![]()
Heb je ook wel eens dingen op geschreven in een schrift/boek?quote:Op woensdag 5 februari 2025 18:28 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja en bij mijn ouders vanavond ook
[..]"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕sinterklaaskapoentje
![]()
Ja wel eens gedaan. Piekerkwartiertje = een kwartier lang juist wel piekeren en alles wat je dwars zit opschrijven. Maar het had eigenlijk niet zo veel effect.quote:Op woensdag 5 februari 2025 18:30 schreef Lovely het volgende:
[..]
Heb je ook wel eens dingen op geschreven in een schrift/boek?:')![]()
Ah ok.. klinkt op zich wel als een goed idee, als het idd werkt..quote:Op woensdag 5 februari 2025 18:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja wel eens gedaan. Piekerkwartiertje = een kwartier lang juist wel piekeren en alles wat je dwars zit opschrijven. Maar het had eigenlijk niet zo veel effect."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕sinterklaaskapoentje
![]()
Misschien snel weer eens proberen. Heb het niet heel lang geprobeerd.quote:Op woensdag 5 februari 2025 18:35 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah ok.. klinkt op zich wel als een goed idee, als het idd werkt..:')sinterklaaskapoentje
![]()
Ik ben al klaar met eten joh. Half 6 al hier.quote::')![]()
Wat destijds niet hielp kan misschien nu wel helpenquote:Op woensdag 5 februari 2025 18:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja wel eens gedaan. Piekerkwartiertje = een kwartier lang juist wel piekeren en alles wat je dwars zit opschrijven. Maar het had eigenlijk niet zo veel effect.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: