SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Dotteke is heeeel streng.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Op tijd remmen 😉quote:Op woensdag 5 februari 2025 16:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat heb ik ook met verkeersboetes. Ik rijd zelf te hard of door rood. Wil ik geen boete, dan had ik niet door rood moeten rijden.
Is dat een mooie analogie?Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
mailybolk justinbolkAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja de verkeerde gebolkt.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Nee met geen mogelijkheid krijg ik dat meer voor elkaarquote:quote:Op woensdag 5 februari 2025 16:40 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik heb me toch niet selfs de kuh vaka gegevenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ja maar jij hebt al punkten zat.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Wat is zat?quote:Op woensdag 5 februari 2025 16:45 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja maar jij hebt al punkten zat.![]()
![]()
quote:Op woensdag 5 februari 2025 16:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee met geen mogelijkheid krijg ik dat meer voor elkaar
[..]Ik kan je niet helpen, mijn iPhone SE heeft geen face id. Ik kan het niet zelf uittesten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
*plop*quote:Op woensdag 5 februari 2025 16:46 schreef Harrie het volgende:
[..]
tot zo ver het nieuws, we gaan over naar de reclame![]()
![]()
uncle roger kijken (Die heeft ook een grafhekel aan groenten)quote:Op woensdag 5 februari 2025 16:45 schreef maily het volgende:
@:ToT kijk je weleens kookfilmpjes met mini?
ow en kinderen hahahahahahaha![]()
Isn't it lonely at the top?quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Nope, maar dat is wel een idee!quote:Op woensdag 5 februari 2025 16:45 schreef maily het volgende:
@:ToT kijk je weleens kookfilmpjes met mini?![]()
![]()
Sorted Foodquote:Op woensdag 5 februari 2025 16:45 schreef maily het volgende:
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Ik wou je helpen herinnerenquote:Op woensdag 5 februari 2025 16:47 schreef Harrie het volgende:
[..]
je bent er lekker op tijd bij vandaag![]()
Da's idd wel een idee.quote:Op woensdag 5 februari 2025 16:45 schreef maily het volgende:
Beginnen we met het koken van een ei.
Water koken, eitje erin, 8 minuten naar het borrelende water kijken, afgieten, eitje afpellen en
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ow dat ik niet zou vergeten om te drinken......quote:
komt goed maar ik zit nog bij te komen van gisteren![]()
![]()
8 minuten?? Wil je er iemand mee dood gooien?quote:Op woensdag 5 februari 2025 16:48 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Da's idd wel een idee.
Water koken, eitje erin, 8 minuten naar het borrelende water kijken, afgieten, eitje afpellen en![]()
![]()
zat = ruim voldoende.quote:Op woensdag 5 februari 2025 16:47 schreef JustinK het volgende:
[..]
Weet ik nog steeds niet wat zat punten zijnAutocorrect
(zelfst. naamw.)
https://www.francescakook(...)ghetti-te-eten-geef/quote:Op woensdag 5 februari 2025 16:48 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Da's idd wel een idee.
Water koken, eitje erin, 8 minuten naar het borrelende water kijken, afgieten, eitje afpellen en
Waarom ik mijn kind geen roze spaghetti geef![]()
8 minuten bevalt me beter dan 5 of 6 minuten koken.quote:Op woensdag 5 februari 2025 16:48 schreef JustinK het volgende:
[..]
8 minuten?? Wil je er iemand mee dood gooien?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
een beetje fatsoenlijk formaat ei mag best 8 minuten hebbenquote:Op woensdag 5 februari 2025 16:48 schreef JustinK het volgende:
[..]
8 minuten?? Wil je er iemand mee dood gooien?
die kwartel eitjes worden net kanonskogels dat is wat anders![]()
Dan zijn ze wel hardgekookt ja.quote:Op woensdag 5 februari 2025 16:49 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
8 minuten bevalt me beter dan 5 of 6 minuten koken.![]()
Ruim 6 minuten vind ik meer dan genoeg voor een groot eiquote:Op woensdag 5 februari 2025 16:49 schreef Harrie het volgende:
[..]
een beetje fatsoenlijk formaat ei mag best 8 minuten hebben
die kwartel eitjes worden net kanonskogels dat is wat anders![]()
![]()
Serieus?quote:Op woensdag 5 februari 2025 16:49 schreef Harrie het volgende:
[..]
een beetje fatsoenlijk formaat ei mag best 8 minuten hebben
die kwartel eitjes worden net kanonskogels dat is wat andersWerewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
ik heb mijn ei liever gekookt ipv alleen opgewarmd maar smaken verschillenquote:Op woensdag 5 februari 2025 16:50 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ruim 6 minuten vind ik meer dan genoeg voor een groot ei![]()
Ik heb diverse tijden geprobeerd voor het goed koken van een ei, 8 minuten bevalt me het best.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Als je ruim 6 minuten alleen opgewarmd vindt, dan moet je je klauwen eens 6 minuten in heet water stoppenquote:Op woensdag 5 februari 2025 16:51 schreef Harrie het volgende:
[..]
ik heb mijn ei liever gekookt ipv alleen opgewarmd maar smaken verschillen![]()
![]()
Ik bolk liever 6 minutenquote:Op woensdag 5 februari 2025 16:52 schreef JustinK het volgende:
[..]
Als je ruim 6 minuten alleen opgewarmd vindt, dan moet je je klauwen eens 6 minuten in heet water stoppen
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
En die ben je dan zat?quote:Op woensdag 5 februari 2025 16:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Sommige DTS'ers zijn hier 's avonds meestal ruim voldoende idd.![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Ja ik ben hier!!quote:Op woensdag 5 februari 2025 15:35 schreef maily het volgende:
@:sinterklaaskapoentje we zitten hier!!:')![]()
lieverd, ik heb gewoon vingers enzo en niet alleen een stompje en daar zit geen kalklaag omheen dus een beetje slecht vergelijk welquote:Op woensdag 5 februari 2025 16:52 schreef JustinK het volgende:
[..]
Als je ruim 6 minuten alleen opgewarmd vindt, dan moet je je klauwen eens 6 minuten in heet water stoppen![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: