Er zullen er wel meer zijn die bij de bank werken en zich ‘s nachts in de touwen hijsen. Ik vind een sexfeest of parenclub iig behoorlijk kinky.quote:Op woensdag 5 februari 2025 15:56 schreef TheVoice4ever het volgende: [..] ze werkt bij de bank, lijkt me redelijk braaf of zo misschien s'avonds/s'nachts dat ze een andere kant heeft, dat weet ik niet
Jaquote:Op woensdag 5 februari 2025 16:03 schreef Li0nHeart het volgende:
Is dit de Keanu dit vanmiddag zei dat hij niet in een groepje zit?
Hij zit in alle groepjes waar hij zich in kan wurmenquote:Op woensdag 5 februari 2025 16:03 schreef Li0nHeart het volgende:
Is dit de Keanu dit vanmiddag zei dat hij niet in een groepje zit?
Gelukkig is Keanu zelf niet jaloersquote:Op woensdag 5 februari 2025 16:04 schreef Li0nHeart het volgende:
Keanu : het zijn vooral de blikken die ik krijg ... is het jaloezie? Wat is het? Er zit iets. En dat gevoel heb ik al iets langer, maar dat heb ik nog niet uitgesproken, want ik wil niet slecht praten, maar....
Gaat ie doen hoor echtquote:Op woensdag 5 februari 2025 16:04 schreef Flow3r het volgende:
Dacht dat keanu altijd iemand zelf zou confronteren ?
niet dus
jankerd
Dat snap ik ookquote:Op woensdag 5 februari 2025 16:12 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik snap wel waarom Jordy hem uit de weg gaat, wellicht onbewust.
Dat is ook wel een beetje zijn eigen schuld want hij doet het zelf ook..quote:Op woensdag 5 februari 2025 16:14 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik denk dat Jordy wel voelt dat er heel veel over hem gelult wordt. Hij is echt niet achterlijk
En alleen Lenie die naar hem toekwam.quote:Op woensdag 5 februari 2025 16:15 schreef Koos1958 het volgende:
Keanu zijn gevoel dat in begin hem nodig had, en nu niet meer. Keanu die zelf dagen en dagen in de aparte ruimte verbleef ipv in de groep.
Juist jaquote:Op woensdag 5 februari 2025 16:18 schreef Folies het volgende:
Even iets zoeken om toch nog je gelijk te halen Kenau, je kan het!!
quote:Op woensdag 5 februari 2025 16:20 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
"Ja! Eeh.. Ik kan je vertellen, ik heb honger, en ik verveel me, dus ja!"
"Dus wat gaan we doen? NIKS! Want we kunnen niks doen hier!"quote:Op woensdag 5 februari 2025 16:20 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
"Ja! Eeh.. Ik kan je vertellen, ik heb honger, en ik verveel me, dus ja!"
Janlul als jij het gevoel hebt en de ander totaal niet dan ligt het echt bij jou zelf. Jeff de 2equote:
Ook zoiets, de een na de ander ligt te maffen of zich voor dood te houden. Waar blijven die boetes?quote:
Ja, ga lekker met een dikke jas buiten zitten in het zonnetje. ....jemig wat een luie mensen die niets anders kunnen dan hangen en liggenquote:
Hoezo moet een ander emotie hebben als die het niet voelt. Is toch juist eerlijk dan nep te doenquote:Op woensdag 5 februari 2025 16:25 schreef Li0nHeart het volgende:
Keanu : Ik zei, ik zit er wel mee, maar er kwam gewoon geen emotie van af.
Ja ik snap ook niet dat ze niet strenger worden aangepakt .quote:Op woensdag 5 februari 2025 16:25 schreef Snensie het volgende:
[..]
Ook zoiets, de een na de ander ligt te maffen of zich voor dood te houden. Waar blijven die boetes?
Alles is anders dit jaar hequote:Op woensdag 5 februari 2025 16:26 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja ik snap ook niet dat ze niet strenger worden aangepakt .
Daar heeft hij wel gelijk in.quote:Op woensdag 5 februari 2025 16:27 schreef Li0nHeart het volgende:
Keanu : Kijk hoe hij met Jeff en Mattie omgaat, alsof hij hun grootste fan is.
Huh? Ze zijn single nu en het was Jordyquote:Op woensdag 5 februari 2025 16:27 schreef basicsaint het volgende:
Boete voor Pootje. Stond al onder de douche toen David nog kwam aanlopen.
Dat zou geweldig zijn mjaquote:Op woensdag 5 februari 2025 16:27 schreef basicsaint het volgende:
Er zijn geen koppels meer toch?quote:Op woensdag 5 februari 2025 16:27 schreef basicsaint het volgende:
Hij doet dat gezien de rest eigenlijk maar heel weinig. Jordy praat het meest over zijn prive of we het allemaal horen willen is de vraag.quote:Op woensdag 5 februari 2025 16:15 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat is ook wel een beetje zijn eigen schuld want hij doet het zelf ook..
Keanu is een zuigertquote:Op woensdag 5 februari 2025 16:29 schreef Li0nHeart het volgende:
Wat een vermoeiend persoon die Keanu.
Gister vertelde jordy aan pootje dat als iets is uitgesproken en afgesloten hij het ook achter zich laat. Pootje begreep datquote:
Hij heeft gister nog gezegd vergeven maar het zeker niet vergeten is. Sterker nog hij gaf vanmorgen nog bij Matti aan dat als Matti hem niet de vrijstelling had gegunt hij Jeff had genomineerd.quote:
Dat zijn zijn woorden, maar zijn daden spreken andersquote:Op woensdag 5 februari 2025 16:30 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Gister vertelde jordy aan pootje dat als iets is uitgesproken en afgesloten hij het ook achter zich laat. Pootje begreep dat
Misdadig gewoonquote:Op woensdag 5 februari 2025 16:32 schreef Kissingbird het volgende:
Er is niet gevraagd of hij ziek was
Inderdaad dat is het. Maar hij probeert zo goed te zijn de slijmert. Jordy is gewoon zoals hij is en zegt ook eerlijk wat er is. Zoals gister tegen pootjequote:Op woensdag 5 februari 2025 16:31 schreef mazaru het volgende:
Keanu is gewoon jaloers dat Jordy zich weer ingelikt heeft bij Jeffrey en Mattheus
quote:Op woensdag 5 februari 2025 16:32 schreef Li0nHeart het volgende:
Wij zijn er al lang klaar mee Keanu.
Allebei van die temels pfffquote:Op woensdag 5 februari 2025 16:33 schreef marky het volgende:
Sharice en Keanu denken dat ze gewoon op Jordy kunnen stemmen maar dat het verder 0 effect heeft op de situatie.
Eensquote:Op woensdag 5 februari 2025 16:27 schreef Li0nHeart het volgende:
Keanu : Kijk hoe hij met Jeff en Mattie omgaat, alsof hij hun grootste fan is.
En hebben bevestiging nodig , precies wat Keanu nu doet en net deedquote:Op woensdag 5 februari 2025 16:34 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Dat zei David S dus net ook: veel mensen praten hier in de ik ik ik vorm.
Hij bespreekt graag al zijn gesprekken met andere.quote:Op woensdag 5 februari 2025 16:36 schreef Koos1958 het volgende:
Keanu is zo eerlijk en oprecht. Vooral achter de rug van mensen om
Dit is echt te treurigquote:Op woensdag 5 februari 2025 16:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
Echt he! Nog erger dan schoolmeisjes
Keanu krijgt energie van drama.quote:Op woensdag 5 februari 2025 16:44 schreef Koos1958 het volgende:
Jordy zegt mens maak je niet zo druk. Altijd zit keanu bij mensen die het moeilijk hebben.
Ow ik hoop zondat hij morgen genomineerd isquote:Op woensdag 5 februari 2025 16:45 schreef mazaru het volgende:
Ah het zonnetje in huis is ook weer boven water
[ afbeelding ]
Ik zie echt niet hoe hij niet genomineerd kan zijn.quote:Op woensdag 5 februari 2025 16:46 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ow ik hoop zondat hij morgen genomineerd is
als het nou nog stoer eten stelen was, maar het is rommelen in de marge met 15 maiskorreltjes ofzoquote:Op woensdag 5 februari 2025 16:47 schreef mazaru het volgende:
Waar je mee omgaat wordt je mee besmet. Toen hij met Niels was hadden ze lol. Hij zit weer bij die zuurdesemgroep en zijn hoofd staat constant op chagrijn tenzij hij eten kan stelen met zijn nieuwe vrienden
[ afbeelding ]
Fritsiequote:
En aardappelschillen in zijn kast bewarenquote:Op woensdag 5 februari 2025 16:49 schreef Verida het volgende:
[..]
als het nou nog stoer eten stelen was, maar het is rommelen in de marge met 15 maiskorreltjes ofzo
Nee over het gezeur dat het gejat wordt.quote:Op woensdag 5 februari 2025 16:50 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Fritsie![]()
![]()
![]()
Oh Jordy.. heeft het nu over crackers die gepikt worden maar zelf heeft hij mais gejat.
Inderdaad voor hun 4. Jordy zegt keanu noemt dat mensen dingen pakken maar doet het zelf ook. Wees geen heilig boontje.quote:Op woensdag 5 februari 2025 16:50 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Fritsie![]()
![]()
![]()
Oh Jordy.. heeft het nu over crackers die gepikt worden maar zelf heeft hij mais gejat.
Hij maakt zich niet druk, maar hij heeft het er wel elke dag overquote:Op woensdag 5 februari 2025 16:50 schreef Kinga het volgende:
Jordy preekt dat mensen zich niet zo druk over alles moeten maken.
Ik meen mij een Jordy te herinneren die heeeeelemaal wappie werd toen mensen zich MOGELIJK niet aan afspraken gingen houden en hij MISSCHIEN genomineerd ging worden. Toen was het huis te klein.
AH, nu noemt ie weer die extra hamburgertjes. Maar hij maakt zich niet druk
oh ja, ook zo'n stoere actie....gered van de vuilnisbakquote:Op woensdag 5 februari 2025 16:50 schreef mazaru het volgende:
[..]
En aardappelschillen in zijn kast bewaren
En wat werd hij toen in de zeik genomen door zijn huidige 'vriendengroep'. Ze zaten hem vierkant uit te lachen en hij maar wachten in dat kamertjequote:Op woensdag 5 februari 2025 16:51 schreef Verida het volgende:
[..]
oh ja, ook zo'n stoere actie....gered van de vuilnisbak
Over gesprek wat jolien had sharice.quote:Op woensdag 5 februari 2025 16:52 schreef Joyce-43 het volgende:
over wie hebben JOlien en Jordy het?
Zielig eigenlijkquote:Op woensdag 5 februari 2025 16:53 schreef Kissingbird het volgende:
Jolien heeft niet het idee dat ze zichzelf verliest daar. Is meer zichzelf nu dan ze ooit is geweest.
oh ok dacht dat ze het over een man hadden ofzoquote:Op woensdag 5 februari 2025 16:53 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Over gesprek wat jolien had sharice.
Dan zouden ze niet gecast worden voor BBquote:Op woensdag 5 februari 2025 16:56 schreef Li0nHeart het volgende:
Hadden mensen nou maar een beetje zelfreflectie.
quote:Op woensdag 5 februari 2025 16:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dan zouden ze niet gecast worden voor BB
Ik ook.quote:Op woensdag 5 februari 2025 16:58 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik begrijp Jordy wel, dat eeuwig alles analyseren, elke blik, elk gevoel, elke lach, zou er ook gek van worden
Alleen doet Jordy zelf ook met twee maten meten ... hij weet altijd alles beter , is veel aan het woord, dus een beetje tegenstrijdig is het ook wel wat hij zegt.quote:Op woensdag 5 februari 2025 16:58 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik begrijp Jordy wel, dat eeuwig alles analyseren, elke blik, elk gevoel, elke lach, zou er ook gek van worden
quote:Op woensdag 5 februari 2025 17:00 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik verlang inmiddels naar een petanque toernooi.
Geef ik je gelijk in maar mis zo de lol die je in andere BBs wel veel zagquote:Op woensdag 5 februari 2025 17:00 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Alleen doet Jordy zelf ook met twee maten meten ... hij weet altijd alles beter , is veel aan het woord, dus een beetje tegenstrijdig is het ook wel wat hij zegt.
Geen lol, het enige is stiekem aardappelschillen bakken, wat maiskorrels jatten, om wat dan ook mee te doen. Verder is er weinig humor daar.quote:Op woensdag 5 februari 2025 16:59 schreef Lillfex het volgende:
Ik heb de streams uitgezet Ik ben het een beetje zat dat uitkouwen van gesprekken. Waar is de lol in deze groep
Die was er vanaf het begin al niet.quote:Op woensdag 5 februari 2025 17:01 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Geef ik je gelijk in maar mis zo de lol die je in andere BBs wel veel zag
Jordy bemoeit zich de laatste weken met niemand hij geeft advies soms maar gaat niet naar een of andere emo diepte zoeken naar het volgende plukje shit.quote:Op woensdag 5 februari 2025 17:00 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Alleen doet Jordy zelf ook met twee maten meten ... hij weet altijd alles beter , is veel aan het woord, dus een beetje tegenstrijdig is het ook wel wat hij zegt.
Dan zie ik idd andere streamsquote:Op woensdag 5 februari 2025 17:02 schreef marky het volgende:
[..]
Jordy bemoeit zich de laatste weken met niemand hij geeft advies soms maar gaat niet naar een of andere emo diepte zoeken naar het volgende plukje shit.
dat zei ik dus al whahhaquote:Op woensdag 5 februari 2025 16:59 schreef Gerrie_55 het volgende:
Ik hoorde eerder op de dag dat ze maar 1 persoon moesten noemen per koppel
Er werdt gezegd raar he maar 7 stemmen
En Ali met zijn grappen en grollen Dat zie je in deze groep niet.quote:Op woensdag 5 februari 2025 17:01 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Geen lol, het enige is stiekem aardappelschillen bakken, wat maiskorrels jatten, om wat dan ook mee te doen. Verder is er weinig humor daar.
Ik mis Salar, man3 wat heb ik daar om gelachen
Nah dat weet ik niet. Hij gaat die voorzichzelf gebruiken denk ik en hij weet dat Sharice die zo weer ongedaan kan maken zei die gisteren dan is het down the drainquote:Op woensdag 5 februari 2025 17:11 schreef Hznootje het volgende:
Wicky denkt dat Mattheus wat heeft ingezet omdat hij ineens weer kan lachen
Dat zeiden ze jaquote:Op woensdag 5 februari 2025 17:14 schreef Luna68 het volgende:
Hij? Ze zeiden net dat Matti 3 GC’s heeft? Hij heeft toch alleen de redding?
Ik wil het niet hebbenquote:Op woensdag 5 februari 2025 17:12 schreef KinKiJan het volgende:
Het valt Jane en Wicky op dat Jeffrey ineens zo 'zoet en blij' is. Ze speculeren over ingezette gamechangers die hem misschien gered hebben.
Bijna niemand wilde douchenquote:Op woensdag 5 februari 2025 17:21 schreef mazaru het volgende:
En waarom mocht Jeffrey 20 minuten douchen?
snap t ook nietquote:Op woensdag 5 februari 2025 17:21 schreef mazaru het volgende:
En waarom mocht Jeffrey 20 minuten douchen?
Ach, kunnen we nog langer genieten van Jeff zonder kleding.quote:Op woensdag 5 februari 2025 17:12 schreef KinKiJan het volgende:
Het valt Jane en Wicky op dat Jeffrey ineens zo 'zoet en blij' is. Ze speculeren over ingezette gamechangers die hem misschien gered hebben.
Die mocht gewoon slapen van BBquote:Op woensdag 5 februari 2025 17:26 schreef Luna68 het volgende:
Elsa is miraculeus hersteld van haar migraine? Ik ben nooit zo helder en vrolijk na een migraine-aanval
Milena, Jolien en Jeffje ookquote:Op woensdag 5 februari 2025 17:27 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Die mocht gewoon slapen van BB
ze zal wel flink hoofdpijn hebben gekregen van alle stress, is niet de eerste keerquote:Op woensdag 5 februari 2025 17:27 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Die mocht gewoon slapen van BB
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |