Ja die gast was jaren geleden ook al in Spanje bezig met bedreigde berggeiten ...quote:Op woensdag 5 februari 2025 16:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mocht jij op vakantie willen naar Italie, pas even op dat je geen Trump tegenkomt![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 5 februari 2025 18:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Nu weet ik zeker dat we in een omgekeerde wereld leven..
Op de site van het AD zie ik deze twee filmpjes onder elkaar![]()
[ afbeelding ]
nanananananananana Batdrakin.quote:
heyyyquote:
quote:
D.quote:
Denk dat het best verassend kan zijn wie er komtquote:
Heet jij Wilma of ga je zo heten na je operatie?quote:
Omdat je even door moet gaan om te zorgen dat dat zo blijftquote:Op donderdag 6 februari 2025 00:35 schreef Superbadeendje het volgende:
Morgen fysio maar ondertussen waggel ik weer net zo goed als voorheen. Dus waarom is mij nu een vraag.
Ik zal het morgen met haar wel even overleggen. Vlak nadat ik uit het ziekenhuis kwam had ik met sommige dingen wel moeite als ik mij nergens aan kon vasthouden. Daar heb ik nu ook geen last meer van.quote:Op donderdag 6 februari 2025 00:39 schreef drakin het volgende:
[..]
Omdat je even door moet gaan om te zorgen dat dat zo blijft
Maar fysio kan best zeggen dat morgen laatste keer is
nicequote:Op donderdag 6 februari 2025 00:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zal het morgen met haar wel even overleggen. Vlak nadat ik uit het ziekenhuis kwam had ik met sommige dingen wel moeite als ik mij nergens aan kon vasthouden. Daar heb ik nu ook geen last meer van.
Zoiets idd.quote:Op donderdag 6 februari 2025 00:44 schreef drakin het volgende:
[..]
nice![]()
Nog even een laatste apk voor eendjes dus
Hey vakantigangert, hoe is het in de sneeuw?quote:
Hey Dotquote:Op donderdag 6 februari 2025 10:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey vakantigangert, hoe is het in de sneeuw?
Oeps, dat is even wat minder. Maar een biertje en in de zon zitten kijken naar al die mensen die aan het skieen zijn is ook niet verkeerd.quote:Op donderdag 6 februari 2025 11:15 schreef engine het volgende:
[..]
Hey Dot![]()
Het is echt heerlijk. We hebben nu al vijf dagen zon![]()
Alleen lichamelijk gaat het wat stroef vandaag. Rare frats uitgehaald om iemand te ontwijken en sta nu stijf van de spierpijn.
Dus maar ietsje rustiger aan en vaker zitten
quote:Op donderdag 6 februari 2025 11:15 schreef Domnivoor het volgende:
RIP Graaf Grisenstijn
[ afbeelding ]
(nos.nl)
Edit: NWS / Ferd Hugas (87) overleden
quote:Op donderdag 6 februari 2025 14:27 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik dacht ff dat hier ' no fisting' stond
Je bent een echte Foksterquote:
Al die films blijven toch wel tofquote:Op donderdag 6 februari 2025 18:02 schreef marcb1974 het volgende:
Van de zomer weer eens naar de bios
Bekijk deze YouTube-video
quote:Op donderdag 6 februari 2025 14:27 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik dacht ff dat hier ' no fisting' stond
Ja preziezquote:Op donderdag 6 februari 2025 18:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ach.. er is al zo veel verboden
Ja!quote:Op donderdag 6 februari 2025 18:02 schreef marcb1974 het volgende:
Van de zomer weer eens naar de bios
Wat vinden vegetariërs eigenlijk van dierlijke carnivoren?quote:Op donderdag 6 februari 2025 18:20 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja!
Eens kijken of ik @:Aoibhin mee kan krijgen
Ze heeft carnivore katten dus dat is niet zo’n probleemquote:Op donderdag 6 februari 2025 18:20 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wat vinden vegetariërs eigenlijk van dierlijke carnivoren?
Maar katten eten ook gras ... dus...quote:Op donderdag 6 februari 2025 18:23 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ze heeft carnivore katten dus dat is niet zo’n probleem
Dat zijn een stelletje dierenbeulenquote:Op donderdag 6 februari 2025 18:20 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wat vinden vegetariërs eigenlijk van dierlijke carnivoren?
Kijk, dat is consequent !quote:Op donderdag 6 februari 2025 18:25 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat zijn een stelletje dierenbeulen
Om te kunnenquote:Op donderdag 6 februari 2025 18:24 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Maar katten eten ook gras ... dus...
Dat is zielig voor dat grasquote:Op donderdag 6 februari 2025 18:24 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Maar katten eten ook gras ... dus...
Dat is "kattengras"quote:Op donderdag 6 februari 2025 18:26 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Huh? Ik dacht dat ze er stoned van werden
Gras groeit dan wel weer aanquote:
Kattengrasquote:Op donderdag 6 februari 2025 18:26 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Huh? Ik dacht dat ze er stoned van werden
Ja.. Dat heb ik ook met sommige groenten.. zo lus ik er ook nog wel een paar..quote:Op donderdag 6 februari 2025 18:27 schreef maily het volgende:
[..]
Dat is "kattengras"
Maar als ze gewoon gras eten is dat omdat ze iets verkeerds hebben gegeten.
quote:Op donderdag 6 februari 2025 18:29 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja.. Dat heb ik ook met sommige groenten.. zo lus ik er ook nog wel een paar..
Conclusie: Ze lusten dus groen.
En dan ook nog Scarlet erinquote:Op donderdag 6 februari 2025 18:08 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Al die films blijven toch wel tof
Hoezo kijken of............?quote:Op donderdag 6 februari 2025 18:20 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja!
Eens kijken of ik @:Aoibhin mee kan krijgen
Hagedissen ontwikkelen een nieuwe staart maar die is zwakker. Bovendien kunnen ze die niet meer afwerpen. Dat kan maar één keer.quote:Op donderdag 6 februari 2025 18:28 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Gras groeit dan wel weer aan
Dat zet me aan het denken... hagedisstaarten en krabbescharen kun je prima eten als vegetariër
quote:Op donderdag 6 februari 2025 18:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoezo kijken of............?
Dat is toch gewoon een mededeling?
Echt waar.. wow, weer wat geleerd!quote:Op donderdag 6 februari 2025 18:34 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Hagedissen ontwikkelen een nieuwe staart maar die is zwakker. Bovendien kunnen ze die niet meer afwerpen. Dat kan maar één keer.
Ga zelf die film maar kijken.quote:
quote:Op donderdag 6 februari 2025 18:42 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik wil weten wat zij tegen Puzzie zei
Diegene ben ik niet.quote:Op donderdag 6 februari 2025 19:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Iemand zal het toch wel snappen
Ik snap hemquote:Op donderdag 6 februari 2025 19:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Uh, wat gaan we snappen?quote:Op donderdag 6 februari 2025 19:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik snap er geen zak van.quote:
Precies!quote:Op donderdag 6 februari 2025 19:32 schreef Domnivoor het volgende:
Zo moeilijk is het nou ook weer niet.
Het is weekend, ik snap helemaal niets meerquote:
Dan is het dus voor mij elke dag weekend.quote:Op donderdag 6 februari 2025 19:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het is weekend, ik snap helemaal niets meer
@Deisyy zei een tijdje geleden: "het is zaterdag, mijn hersenen staan uitquote:Op donderdag 6 februari 2025 19:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het is weekend, ik snap helemaal niets meer
Daarvoor hoeft het voor jou geen weekend te zijn.quote:Op donderdag 6 februari 2025 19:48 schreef maily het volgende:
[..]
@:Deisyy zei een tijdje geleden: "het is zaterdag, mijn hersenen staan uit"
Haquote:Op donderdag 6 februari 2025 19:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Daarvoor hoeft het voor jou geen weekend te zijn.
Dat zei ze op een woensdag toch?quote:Op donderdag 6 februari 2025 19:48 schreef maily het volgende:
[..]
@:Deisyy zei een tijdje geleden: "het is zaterdag, mijn hersenen staan uit"
Neequote:Op donderdag 6 februari 2025 20:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat zei ze op een woensdag toch?
Dat zou mij niets verbazen.quote:Op donderdag 6 februari 2025 20:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vandaag alweer donderdag... Waar is ze toch...quote:Op donderdag 6 februari 2025 20:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Tijd voor een opsporingsbericht.quote:Op donderdag 6 februari 2025 20:11 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Vandaag alweer donderdag... Waar is ze toch...
Het is er al een tijdje mistig.. dat kan het verklarenquote:Op donderdag 6 februari 2025 20:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Tijd voor een opsporingsbericht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
T is de leeftijd he, ze weet het zelf vast ook nietquote:Op donderdag 6 februari 2025 20:11 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Vandaag alweer donderdag... Waar is ze toch...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
quote:Op donderdag 6 februari 2025 21:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje
Dat was een korte carrière ....quote:Op donderdag 6 februari 2025 21:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
quote:Op donderdag 6 februari 2025 21:21 schreef Superbadeendje het volgende:
Dit ben ik vanmiddag bij de fysio.Dat is een eendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen woerd.![]()
Eend is een verzamelnaam.quote:
Behalve in de bijtquote:Op donderdag 6 februari 2025 21:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Eend is een verzamelnaam.
Dat ken ikquote:Op donderdag 6 februari 2025 20:23 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Het is er al een tijdje mistig.. dat kan het verklaren
Snap ikquote:
Maar ze staan wel mooiquote:Op donderdag 6 februari 2025 21:53 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Snap ik
Ik zag je op het balkon zitten in één van de shotsDe pauwenveren gaven het weg
Ik dreigde te ontsporenquote:
Zo'n goede invloed heb ik op mensenquote:Op donderdag 6 februari 2025 22:03 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik dreigde te ontsporen
Maar nu zet ik kamille lavendel thee
Ook op badeendjes?quote:Op donderdag 6 februari 2025 22:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo'n goede invloed heb ik op mensen
Slaapverwekkend of rustgevend?quote:Op donderdag 6 februari 2025 22:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo'n goede invloed heb ik op mensen
quote:Op donderdag 6 februari 2025 22:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Slaapverwekkend of rustgevend?Zeg het maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Gewoon weer bij deel 1 beginnen.quote:Op donderdag 6 februari 2025 23:23 schreef marcb1974 het volgende:
Dat moment dat je serie weer is afgelopen
Zou kunnen,quote:Op donderdag 6 februari 2025 23:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Gewoon weer bij deel 1 beginnen.
Dat is ook een optie.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 00:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zou kunnen,
al denk ik dat ik van de week een andere ga zoeken
Goed plan.quote:
Made in China.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 06:04 schreef Domnivoor het volgende:
Een geweven mand van 10.500 jaar oud, gevonden in Israël
[ afbeelding ]
TLDR: mand!
Morge.quote:
Hij moet er zelf maar eens in kruipenquote:Op vrijdag 7 februari 2025 17:33 schreef marcb1974 het volgende:
Lekker man, diemusk
met zijn kutraketten
https://www.ad.nl/buitenl(...)rotzooi-op~a49d2dcc/
Die neemt geen blad voor de mond.quote:
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 17:47 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Die neemt geen blad voor de mond.
Dus daar kwam je bloedneus vandaanquote:Op vrijdag 7 februari 2025 17:30 schreef Domnivoor het volgende:
Lekker potje matten in de Jaarbeurs![]()
[ x ]
Schaafwonden op de ellebogen.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 19:44 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dus daar kwam je bloedneus vandaan
quote:
Touché!quote:Op vrijdag 7 februari 2025 19:44 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dus daar kwam je bloedneus vandaan
Ik kwam net dit stukje tekst over de mand tegen:quote:Op vrijdag 7 februari 2025 06:04 schreef Domnivoor het volgende:
Een geweven mand van 10.500 jaar oud, gevonden in Israël
[ afbeelding ]
TLDR: mand!
quote:The world's oldest woven basket, 10,500 years old. It was discovered in a cave in the Judean Desert of Israel. Researchers took samples from four different pieces to find the age of the basket, and as a result of the analysis, they concluded that the basket was produced approximately 10,500 years ago during the Pre-Pottery Neolithic (PPN) period. Dr. from the Department of Archeology. Haim Cohen: "This is the most exciting discovery I have ever come across. The basket has a capacity of approximately 92 liters. We don't yet know what type of plant was used to make this, but we are investigating. However, we can already say that two people were weaving and one of these people was left-handed." he said.
Veel te lang. Moet korter.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik kwam net dit stukje tekst over de mand tegen:
[..]
Oud mandje om badeendjes in te doen.quote:
Nee, nog korter. Kort.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Oud mandje om badeendjes in te doen.
Zo goed?
Badeendjesmandje.quote:
Dat is te veel eer.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:27 schreef Soury het volgende:
Deze sc kan ondertussen wel omgedoopt worden tot badeend sc.
Ze gaan de wereld overnemen hequote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:32 schreef chufi het volgende:
Zelfs hoog in de bergen kom je ze tegen
[ afbeelding ]
lolquote:Op vrijdag 7 februari 2025 23:10 schreef chufi het volgende:
Onze kustlijn wordt al bewaakt
[ afbeelding ]
Ook ‘s nachtsquote:Op vrijdag 7 februari 2025 23:10 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
There are morequote:Op vrijdag 7 februari 2025 23:10 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Kill them with firequote:Op vrijdag 7 februari 2025 23:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[ afbeelding ]
Midjourney's interpretation of the world's largest rubber duck collection
Ja. Weg met AIquote:
Ik ga zo even een varkenshaasje halen.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 11:15 schreef chufi het volgende:
Wat gaan we eten vandaag dus ... nog geen idee..
Aoibhin komt hier dus sowieso iets lekkersquote:Op zaterdag 8 februari 2025 11:15 schreef chufi het volgende:
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 11:32 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Aoibhin komt hier dus sowieso iets lekkers
Met zo'n verrassings doe-het-zelf pakket ?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 11:32 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Aoibhin komt hier dus sowieso iets lekkers
Waarschijnlijk Pizza met mede-bewoner. We hadden vorige week ook al besteld, maar de pizza's kwamen pas een half uur na aangeven bezorgtijd en waren totaal niet warm. Dat had ik aangegeven en nu krijgen we 1 pizza gratis ter compensatiequote:Op zaterdag 8 februari 2025 11:15 schreef chufi het volgende:
Ik heb er liever iets anders opquote:Op zaterdag 8 februari 2025 11:39 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Waarschijnlijk Pizza met mede-bewoner. We hadden vorige week ook al besteld, maar de pizza's kwamen pas een half uur na aangeven bezorgtijd en waren totaal niet warm. Dat had ik aangegeven en nu krijgen we 1 pizza gratis ter compensatie
Ananas?quote:
Nou, dan moet ik er iets van brouwen en dan is het maar afwachten wat het wordt 🤢quote:Op zaterdag 8 februari 2025 11:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Met zo'n verrassings doe-het-zelf pakket ?
Brouwen?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 11:49 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Nou, dan moet ik er iets van brouwen en dan is het maar afwachten wat het wordt 🤢
Lekkerquote:
Vreemd verhaalquote:Op zaterdag 8 februari 2025 12:10 schreef drakin het volgende:
Ik denk dat ik een banaan koop en dat maar even als avondeten neem. Totaal geen tijd vandaag.
Wauw!quote:Op zaterdag 8 februari 2025 12:08 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Dofleinia armata
[ afbeelding ]
Eet smakelijk?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 12:08 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Dofleinia armata
[ afbeelding ]
Dat ding lijkt mij niet te vreten.quote:
Een eend die niet aan seafood doetquote:Op zaterdag 8 februari 2025 13:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat ding lijkt mij niet te vreten.
Ik laat wel mijn frikandellen even in het frituurvet zwemmen.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 13:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Een eend die niet aan seafood doet
Varkens- en paardenorganen?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 14:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik laat wel mijn frikandellen even in het frituurvet zwemmen.
Dat dus jaquote:Op zaterdag 8 februari 2025 14:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Die zag ik eerder idd.. bij de Canarische eilanden gevonden, niet veel later overleden ...
Vreemd want ze leven op grote diepte. De "hengel" geeft aan het uiteinde licht en zo vangen ze visjes.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 14:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Die zag ik eerder idd.. bij de Canarische eilanden gevonden, niet veel later overleden ...
Daarom ging kennelijk ook dood ... ziek en verdwaald ... en mogelijk helemaal opgeblazenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 16:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Vreemd want ze leven op grote diepte. De "hengel" geeft aan het uiteinde licht en zo vangen ze visjes.
Wel mooi om te zien hoe veelzijdig de natuur met oplossingen is.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 16:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Vreemd want ze leven op grote diepte. De "hengel" geeft aan het uiteinde licht en zo vangen ze visjes.
Pigs in spacequote:
Wat voor bijzonders gaat er gebeuren?quote:
En wanneer?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat voor bijzonders gaat er gebeuren?
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat voor bijzonders gaat er gebeuren?
Een vriend van me komt op tv, om 21:40.quote:
Bij opsporing verzocht?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:36 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
[..]
Een vriend van me komt op tv, om 21:40.
Is dat het nieuwe 'boer zoekt vrouw' ?quote:
Bij dat 112 programma?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:36 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
[..]
Een vriend van me komt op tv, om 21:40.
Zal wel net zoiets zijn, denk ik.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Is dat het nieuwe 'boer zoekt vrouw' ?
112? Nee, iets met een 3.quote:
113? Dat is toch voor mensen in psychische nood?quote:
Volgens mij als je aan zelfmoord denkt.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 21:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
113? Dat is toch voor mensen in psychische nood?
Vandaag welquote:
Zou het? Je moet een hoop van die troep eten volgens de 'richtlijnen'quote:
Ja wie zijn die richtlijnen ?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zou het? Je moet een hoop van die troep eten volgens de 'richtlijnen'
Wie weet ik niet,quote:
Dat verschilt per instantie.quote:
Afrika is de Broccoli erg grootquote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:33 schreef chufi het volgende:
Wat zijn allemaal groenten , dat verschilt per land
Nee.quote:
Hier welquote:Op zaterdag 8 februari 2025 23:12 schreef marcb1974 het volgende:
Hebben jullie een 'kring om de maan'?
https://www.nu.nl/binnenl(...)r-wel-bijzonder.html
Hier niet te zien.
Altijd die vegans weer.quote:
Ik dacht ongeveer een uur geleden toen ik nog buiten was "verrek! een kring om de maan!" maar dacht dat het gewoon te maken had met het licht uit de omgeving.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 23:12 schreef marcb1974 het volgende:
Hebben jullie een 'kring om de maan'?
https://www.nu.nl/binnenl(...)r-wel-bijzonder.html
Hier niet te zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |