Snap ikquote:
Maar ze staan wel mooiquote:Op donderdag 6 februari 2025 21:53 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Snap ik
Ik zag je op het balkon zitten in één van de shotsDe pauwenveren gaven het weg
Zo'n goede invloed heb ik op mensenquote:Op donderdag 6 februari 2025 22:03 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik dreigde te ontsporen
Maar nu zet ik kamille lavendel thee
Ook op badeendjes?quote:Op donderdag 6 februari 2025 22:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo'n goede invloed heb ik op mensen
Slaapverwekkend of rustgevend?quote:Op donderdag 6 februari 2025 22:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo'n goede invloed heb ik op mensen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Keyboard Knight
quote:Op donderdag 6 februari 2025 22:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Slaapverwekkend of rustgevend?Zeg het maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Gewoon weer bij deel 1 beginnen.quote:Op donderdag 6 februari 2025 23:23 schreef marcb1974 het volgende:
Dat moment dat je serie weer is afgelopen
Zou kunnen,quote:Op donderdag 6 februari 2025 23:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Gewoon weer bij deel 1 beginnen.
Dat is ook een optie.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 00:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zou kunnen,
al denk ik dat ik van de week een andere ga zoeken
Goed plan.quote:
Made in China.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 06:04 schreef Domnivoor het volgende:
Een geweven mand van 10.500 jaar oud, gevonden in Israël
[ afbeelding ]
TLDR: mand!
Morge.quote:
Hij moet er zelf maar eens in kruipenquote:Op vrijdag 7 februari 2025 17:33 schreef marcb1974 het volgende:
Lekker man, diemusk
met zijn kutraketten
https://www.ad.nl/buitenl(...)rotzooi-op~a49d2dcc/
Die neemt geen blad voor de mond.quote:
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 17:47 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Die neemt geen blad voor de mond.
Dus daar kwam je bloedneus vandaanquote:Op vrijdag 7 februari 2025 17:30 schreef Domnivoor het volgende:
Lekker potje matten in de Jaarbeurs![]()
[ x ]
Schaafwonden op de ellebogen.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 19:44 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dus daar kwam je bloedneus vandaan
quote:
Touché!quote:Op vrijdag 7 februari 2025 19:44 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dus daar kwam je bloedneus vandaan
Ik kwam net dit stukje tekst over de mand tegen:quote:Op vrijdag 7 februari 2025 06:04 schreef Domnivoor het volgende:
Een geweven mand van 10.500 jaar oud, gevonden in Israël
[ afbeelding ]
TLDR: mand!
quote:The world's oldest woven basket, 10,500 years old. It was discovered in a cave in the Judean Desert of Israel. Researchers took samples from four different pieces to find the age of the basket, and as a result of the analysis, they concluded that the basket was produced approximately 10,500 years ago during the Pre-Pottery Neolithic (PPN) period. Dr. from the Department of Archeology. Haim Cohen: "This is the most exciting discovery I have ever come across. The basket has a capacity of approximately 92 liters. We don't yet know what type of plant was used to make this, but we are investigating. However, we can already say that two people were weaving and one of these people was left-handed." he said.
Veel te lang. Moet korter.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik kwam net dit stukje tekst over de mand tegen:
[..]
Oud mandje om badeendjes in te doen.quote:
Nee, nog korter. Kort.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Oud mandje om badeendjes in te doen.
Zo goed?
Badeendjesmandje.quote:
Dat is te veel eer.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:27 schreef Soury het volgende:
Deze sc kan ondertussen wel omgedoopt worden tot badeend sc.
Ze gaan de wereld overnemen hequote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:32 schreef chufi het volgende:
Zelfs hoog in de bergen kom je ze tegen
[ afbeelding ]
lolquote:Op vrijdag 7 februari 2025 23:10 schreef chufi het volgende:
Onze kustlijn wordt al bewaakt
[ afbeelding ]
Ook ‘s nachtsquote:Op vrijdag 7 februari 2025 23:10 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
There are morequote:Op vrijdag 7 februari 2025 23:10 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
And morequote:
Kill them with firequote:Op vrijdag 7 februari 2025 23:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[ afbeelding ]
Midjourney's interpretation of the world's largest rubber duck collection
Ja. Weg met AIquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |