Diegene ben ik niet.quote:Op donderdag 6 februari 2025 19:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Iemand zal het toch wel snappen
Ik snap hemquote:Op donderdag 6 februari 2025 19:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Uh, wat gaan we snappen?quote:Op donderdag 6 februari 2025 19:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik snap er geen zak van.quote:
Precies!quote:Op donderdag 6 februari 2025 19:32 schreef Domnivoor het volgende:
Zo moeilijk is het nou ook weer niet.
Het is weekend, ik snap helemaal niets meerquote:
Dan is het dus voor mij elke dag weekend.quote:Op donderdag 6 februari 2025 19:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het is weekend, ik snap helemaal niets meer
@Deisyy zei een tijdje geleden: "het is zaterdag, mijn hersenen staan uitquote:Op donderdag 6 februari 2025 19:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het is weekend, ik snap helemaal niets meer
Daarvoor hoeft het voor jou geen weekend te zijn.quote:Op donderdag 6 februari 2025 19:48 schreef maily het volgende:
[..]
@:Deisyy zei een tijdje geleden: "het is zaterdag, mijn hersenen staan uit"
Haquote:Op donderdag 6 februari 2025 19:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Daarvoor hoeft het voor jou geen weekend te zijn.
Dat zei ze op een woensdag toch?quote:Op donderdag 6 februari 2025 19:48 schreef maily het volgende:
[..]
@:Deisyy zei een tijdje geleden: "het is zaterdag, mijn hersenen staan uit"
Neequote:Op donderdag 6 februari 2025 20:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat zei ze op een woensdag toch?
Dat zou mij niets verbazen.quote:Op donderdag 6 februari 2025 20:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vandaag alweer donderdag... Waar is ze toch...quote:Op donderdag 6 februari 2025 20:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Tijd voor een opsporingsbericht.quote:Op donderdag 6 februari 2025 20:11 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Vandaag alweer donderdag... Waar is ze toch...
Het is er al een tijdje mistig.. dat kan het verklarenquote:Op donderdag 6 februari 2025 20:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Tijd voor een opsporingsbericht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
T is de leeftijd he, ze weet het zelf vast ook nietquote:Op donderdag 6 februari 2025 20:11 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Vandaag alweer donderdag... Waar is ze toch...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |