Dat dus jaquote:Op zaterdag 8 februari 2025 14:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Die zag ik eerder idd.. bij de Canarische eilanden gevonden, niet veel later overleden ...
Vreemd want ze leven op grote diepte. De "hengel" geeft aan het uiteinde licht en zo vangen ze visjes.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 14:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Die zag ik eerder idd.. bij de Canarische eilanden gevonden, niet veel later overleden ...
Daarom ging kennelijk ook dood ... ziek en verdwaald ... en mogelijk helemaal opgeblazenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 16:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Vreemd want ze leven op grote diepte. De "hengel" geeft aan het uiteinde licht en zo vangen ze visjes.
Wel mooi om te zien hoe veelzijdig de natuur met oplossingen is.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 16:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Vreemd want ze leven op grote diepte. De "hengel" geeft aan het uiteinde licht en zo vangen ze visjes.
Pigs in spacequote:
Wat voor bijzonders gaat er gebeuren?quote:
En wanneer?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat voor bijzonders gaat er gebeuren?
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat voor bijzonders gaat er gebeuren?
Een vriend van me komt op tv, om 21:40.quote:
Bij opsporing verzocht?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:36 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
[..]
Een vriend van me komt op tv, om 21:40.
Is dat het nieuwe 'boer zoekt vrouw' ?quote:
Bij dat 112 programma?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:36 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
[..]
Een vriend van me komt op tv, om 21:40.
Zal wel net zoiets zijn, denk ik.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Is dat het nieuwe 'boer zoekt vrouw' ?
112? Nee, iets met een 3.quote:
113? Dat is toch voor mensen in psychische nood?quote:
Volgens mij als je aan zelfmoord denkt.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 21:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
113? Dat is toch voor mensen in psychische nood?
Vandaag welquote:
Zou het? Je moet een hoop van die troep eten volgens de 'richtlijnen'quote:
Ja wie zijn die richtlijnen ?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zou het? Je moet een hoop van die troep eten volgens de 'richtlijnen'
Wie weet ik niet,quote:
Dat verschilt per instantie.quote:
Afrika is de Broccoli erg grootquote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:33 schreef chufi het volgende:
Wat zijn allemaal groenten , dat verschilt per land
Nee.quote:
Hier welquote:Op zaterdag 8 februari 2025 23:12 schreef marcb1974 het volgende:
Hebben jullie een 'kring om de maan'?
https://www.nu.nl/binnenl(...)r-wel-bijzonder.html
Hier niet te zien.
Altijd die vegans weer.quote:
Ik dacht ongeveer een uur geleden toen ik nog buiten was "verrek! een kring om de maan!" maar dacht dat het gewoon te maken had met het licht uit de omgeving.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 23:12 schreef marcb1974 het volgende:
Hebben jullie een 'kring om de maan'?
https://www.nu.nl/binnenl(...)r-wel-bijzonder.html
Hier niet te zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |