SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Dit :quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op woensdag 5 februari 2025 15:34 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dit :OwhjaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Stinkbloemetjes?quote:Op woensdag 5 februari 2025 15:34 schreef Aapje30 het volgende:
ma1ly's voeten ruiken naar bloemetjes![]()
![]()
Zes uur vanmorgen was het nog zoquote:Op woensdag 5 februari 2025 03:16 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik vind het langzaam niet meer zo vreemd als er ergens een voordeur wordt opgeblazenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Voordeur opgeblazen?quote:Op woensdag 5 februari 2025 15:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zes uur vanmorgen was het nog zo![]()
Heb niks met voeten
Ja je kunt er leuk mee voetballen. Dat is wel leuk trouwens. Bolk.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
ik ben geen liefhebber van voetbalOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Nee weet wel met alles wat er al speelt ik dit niet lang meer ga volhouden.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
ja en sticks enzoquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Balen.quote:Op woensdag 5 februari 2025 15:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nee weet wel met alles wat er al speelt ik dit niet lang meer ga volhouden.
Wordt er ook actie ondernomen of alleen maar beloftes gedaan?
.en heb je nou al oordoppen?![]()
Heb je de kinderwagen en maxi-cosy al overgezet?quote:
En zorg dat er altijd genoeg benzine inzit.
En parkeer in de gunstigste richting.![]()
Nee, kan vrijdag pas ophalen, met nieuwe APK, onderhoudsbeurt en volle tankquote:Op woensdag 5 februari 2025 15:47 schreef maily het volgende:
[..]
Heb je de kinderwagen en maxi-cosy al overgezet?
En parkeer in de gunstigste richting.
Parkeren kan maar een kant op, woon in een eenrichtingsweg
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Deze?quote:Op woensdag 5 februari 2025 15:50 schreef StevenHyde het volgende:
S10 · Vlinders · Song · 2020
Bekijk deze YouTube-video![]()
Ja spotify doet t niet. Dan maar zo: Bekijk deze YouTube-videoquote:
Veel haters op Stien, maar ben al jaren fan.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Zij is geweldigquote:Op woensdag 5 februari 2025 15:52 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ja spotify doet t niet. Dan maar zo: Bekijk deze YouTube-video
Veel haters op Stien, maar ben al jaren fan.![]()
Heb je haar documentaire ook gezien?![]()
Ow vreemd, in de naam zag ik net iets van Vlinders.quote:Op woensdag 5 februari 2025 15:52 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ja spotify doet t niet. Dan maar zo: Bekijk deze YouTube-video
Veel haters op Stien, maar ben al jaren fan.![]()
![]()
De docu van enkele jaren terug wel. Maar de meest recente niet. Die zit volgens mij achter de betaalmuur van npo plus helaasquote:Op woensdag 5 februari 2025 15:52 schreef Aapje30 het volgende:
[..]
Zij is geweldig![]()
Heb je haar documentaire ook gezien?
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Klopt inderdaad, maar zeker het kijken waardquote:Op woensdag 5 februari 2025 15:57 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
De docu van enkele jaren terug wel. Maar de meest recente niet. Die zit volgens mij achter de betaalmuur van npo plus helaas![]()
![]()
Deze vrouw weetquote:Op woensdag 5 februari 2025 15:47 schreef maily het volgende:
[..]
Heb je de kinderwagen en maxi-cosy al overgezet?
En parkeer in de gunstigste richting.![]()
Tevens: huissleutels altijd paraat, de autosleutels op een vaste plek, de telefoon flink opgeladen, opladers mee voor in het ziekenhuis, extra doeken en dat soort dingen in de auto.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Ik heb je antwoord gegeven hoor Marioquote:Op woensdag 5 februari 2025 15:58 schreef mario390 het volgende:
kreg ik geen help van jou @:Dotteke ??
Ik heb gezegd moet je op de gekleurde balk klikken van de berichten dan heb je ze weer rechts staanWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
quote:Op woensdag 5 februari 2025 15:58 schreef mario390 het volgende:
kreg ik geen help van jou @:Dotteke ??quote:Op woensdag 5 februari 2025 13:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Op de gekleurde gedeelte van de dms klikken, dan gaan ze weer naar rechts![]()
Ze is er nu niet. Ze reageert vanzelf, komt goed.quote:Op woensdag 5 februari 2025 15:58 schreef mario390 het volgende:
kreg ik geen help van jou @:Dotteke ??Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op woensdag 5 februari 2025 15:59 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ze is er nu niet. Ze reageert vanzelf, komt goed.![]()
![]()
Oh, daar is ze net. Verdraaidquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
En dat je de route naar het ziekenhuis goed weet, en dat je zeker weet dat er geen afzettingen en omleidingen zijn!quote:Op woensdag 5 februari 2025 15:58 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Deze vrouw weet![]()
Tevens: huissleutels altijd paraat, de autosleutels op een vaste plek, de telefoon flink opgeladen, opladers mee voor in het ziekenhuis, extra doeken en dat soort dingen in de auto.Die shit hadden wij toen. Onnodig een mega omweg gemaakt!
(Ik gebruikte toen nog geen Google Maps en we woonden hier net nieuw.)
![]()
quote:Op woensdag 5 februari 2025 16:00 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oh, daar is ze net. Verdraaid![]()
![]()
Oh man. Nou, zulke dingen geven enorme stress.quote:Op woensdag 5 februari 2025 16:00 schreef ToT het volgende:
[..]
En dat je de route naar het ziekenhuis goed weet, en dat je zeker weet dat er geen afzettingen en omleidingen zijn!Die shit hadden wij toen. Onnodig een mega omweg gemaakt!
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Dit zijn waardevolle tips allemaal.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Thanks!quote:Op woensdag 5 februari 2025 15:57 schreef Aapje30 het volgende:
[..]
Klopt inderdaad, maar zeker het kijken waard
Dan kan ik je nog aanraden: Yous & Yay in het wild met froukje en s10Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
sorry ik heb das alles niet gezien,welke gekleurde balk??quote:Op woensdag 5 februari 2025 15:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb je antwoord gegeven hoor Mario
Ik heb gezegd moet je op de gekleurde balk klikken van de berichten dan heb je ze weer rechts staan![]()
En zorg dat je niet zit te gamen of in een spannende episode van een serie zit. Dat ze eerst nog een hele tijd moet wachten tot je klaar bent met gamen/Netflixenquote:Op woensdag 5 februari 2025 16:00 schreef ToT het volgende:
[..]
En dat je de route naar het ziekenhuis goed weet, en dat je zeker weet dat er geen afzettingen en omleidingen zijn!Die shit hadden wij toen. Onnodig een mega omweg gemaakt!
(Ik gebruikte toen nog geen Google Maps en we woonden hier net nieuw.)
![]()
![]()
Het bovenste stukje van de alertquote:Op woensdag 5 februari 2025 16:02 schreef mario390 het volgende:
[..]
sorry ik heb das alles niet gezien,welke gekleurde balk??![]()
Kijk ik had je al geantwoordquote:Op woensdag 5 februari 2025 15:58 schreef mario390 het volgende:
kreg ik geen help van jou @:Dotteke ??quote:Op woensdag 5 februari 2025 13:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Op de gekleurde gedeelte van de dms klikken, dan gaan ze weer naar rechtsWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
toblerone balkquote:Op woensdag 5 februari 2025 16:02 schreef mario390 het volgende:
[..]
sorry ik heb das alles niet gezien,welke gekleurde balk??
uhh bolkBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
In sommige games kun je niet saven, dus dan moet je het onderdeel wel even uitspelen.quote:Op woensdag 5 februari 2025 16:02 schreef JustinK het volgende:
[..]
En zorg dat je niet zit te gamen of in een spannende episode van een serie zit. Dat ze eerst nog een hele tijd moet wachten tot je klaar bent met gamen/NetflixenAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Dank jequote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja precies, moet ze ff wachtenquote:Op woensdag 5 februari 2025 16:03 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
In sommige games kun je niet saven, dus dan moet je het onderdeel wel even uitspelen.![]()
De titelbalk van de alert, zeg maar.quote:
Titelleiste
De Menüleiste van de popup.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op woensdag 5 februari 2025 16:01 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oh man. Nou, zulke dingen geven enorme stress.En accepteer GEEN stagiaires!
![]()
![]()
Holy shit, wat een drama!
Mocht je van cringe houden, kan ik het verhaal wel ff uittypen?![]()
![]()
Ik had lekker een uurtje geslapen, was zo moe en nog niet helemaal fit en zo om 18.30 nog een vergadering dus dacht ga ff lekker slapenquote:Op woensdag 5 februari 2025 16:00 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oh, daar is ze net. Verdraaid
Vergadering is wel via teams maar er komen toch twee man hierWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op woensdag 5 februari 2025 16:02 schreef JustinK het volgende:
[..]
En zorg dat je niet zit te gamen of in een spannende episode van een serie zit. Dat ze eerst nog een hele tijd moet wachten tot je klaar bent met gamen/Netflixen![]()
![]()
![]()
Ja natuurlijk, groot gelijk.quote:Op woensdag 5 februari 2025 16:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik had lekker een uurtje geslapen, was zo moe en nog niet helemaal fit en zo om 18.30 nog een vergadering dus dacht ga ff lekker slapen
Vergadering is wel via teams maar er komen toch twee man hier
Ik heb de werklaptop ook al uitgedrukt. Morgen verder.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja ik zocht even de duitse vertaling. Niet goed?quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op woensdag 5 februari 2025 16:02 schreef mario390 het volgende:
[..]
sorry ik heb das alles niet gezien,welke gekleurde balk??
Begin je met World of Warcraft net aan de Lei Shen raid, heeft je vrouw 40-45 cm ontsluiting.quote:Op woensdag 5 februari 2025 16:03 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
In sommige games kun je niet saven, dus dan moet je het onderdeel wel even uitspelen.
"Ja nu even niet, schat: dit is ff behoorlijk pittig en ik moet me kunnen concentreren! Hou van je, kuskus!"![]()
Hou je keutel maar ff inquote:Op woensdag 5 februari 2025 16:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Begin je met World of Warcraft net aan de Lei Shen raid, heeft je vrouw 40-45 cm ontsluiting.
"Ja nu even niet, schat: dit is ff behoorlijk pittig en ik moet me kunnen concentreren! Hou van je, kuskus!"![]()
![]()
Wat een prachtige uitlegquote:
Helderder dan dit kan niet.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Ik ga Dot een note geven... een pono!quote:Op woensdag 5 februari 2025 16:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wat een prachtige uitleg
Helderder dan dit kan niet.![]()
![]()
Ja, hier is niets op aan te merken. Complimenten voor Dottekes uitlegquote:Op woensdag 5 februari 2025 16:07 schreef ToT het volgende:
Ik zat te denken aan een screenshot te maken voor de uitleg, maar CBA.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
En nog lukt het nog steeds niet dus.quote:Op woensdag 5 februari 2025 16:09 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, hier is niets op aan te merken. Complimenten voor Dottekes uitleg![]()
![]()
Hier is niets bijzonders te zien?quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Nou...quote:Op woensdag 5 februari 2025 16:10 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hier is niets bijzonders te zien?![]()
#75quote:Op woensdag 5 februari 2025 15:59 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ze is er nu niet. Ze reageert vanzelf, komt goed.![]()
![]()
ja om dat hier niks vor opklicken is daar is legquote:Op woensdag 5 februari 2025 16:10 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hier is niets bijzonders te zien?![]()
Doen je mentions het weer?quote:Op woensdag 5 februari 2025 16:11 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja om dat hier niks vor opklicken is daar is leg![]()
bolkt?quote:I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
DIe roze balk kan je op klikken kijk naar mijn uitlegquote:quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
De Blokker is toch failliet?quote:
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Zwaailichtquote:Op woensdag 5 februari 2025 15:50 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Nee, kan vrijdag pas ophalen, met nieuwe APK, onderhoudsbeurt en volle tank
Parkeren kan maar een kant op, woon in een eenrichtingsweg![]()
Deken
Handdoeken![]()
nee daar gaat niks opklickenquote:Op woensdag 5 februari 2025 16:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
DIe roze balk kan je op klikken kijk naar mijn uitleg
[..]![]()
In zulke gevallen was het als helpdeskmedewerker onzettend handig dat je de PC van de gebruiker kon overnemen.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Je muis er op zetten en dan er gewoon op klikkenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja, dat zal wel, je gaat gewoon in de richting naar het ziekenhuis staan. Belangrijkquote:Op woensdag 5 februari 2025 15:50 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Nee, kan vrijdag pas ophalen, met nieuwe APK, onderhoudsbeurt en volle tank
Parkeren kan maar een kant op, woon in een eenrichtingsweg
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
op wat himmelnochmal?quote:Op woensdag 5 februari 2025 16:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je muis er op zetten en dan er gewoon op klikken![]()
Neeeeeequote:Op woensdag 5 februari 2025 16:16 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Per ongeluk 2 vega stoommaaltijden bij de Appie gehaald.
Dan straks maar wat frikandelletjes er achteraan opvreten!![]()
Vega?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Per ongeluk?quote:Op woensdag 5 februari 2025 16:16 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Per ongeluk 2 vega stoommaaltijden bij de Appie gehaald.
Dan straks maar wat frikandelletjes er achteraan opvreten!![]()
![]()
![]()
Er is heel wat in de bonus deze week.quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Nog een keer dan. Jij hebt andere kleurtjes maar het is het deel waar like alert, of updat of quote alert op staatquote:
Ga er dan even uit en start opnieuw.quote:
Wat heb je gedaan dan?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zijn z'n hele mentions niet gewoon verdwenen? En kan ie nergens op klikken....quote:Op woensdag 5 februari 2025 16:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nog een keer dan. Jij hebt andere kleurtjes maar het is het deel waar like alert, of updat of quote alert op staat
[ afbeelding ]![]()
Hij liep te videobellen met zijn verkering.quote:
Kijk eens wat een prachtige supermarkten we hier hebben en wat voor gemakkelijke maaltijden.
We say: prik prik ping.
@ToT![]()
Ja, dit is duidelijk zat.quote:Op woensdag 5 februari 2025 16:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nog een keer dan. Jij hebt andere kleurtjes maar het is het deel waar like alert, of updat of quote alert op staat
[ afbeelding ]Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Zit ik ook aan te denken.quote:Op woensdag 5 februari 2025 16:17 schreef JustinK het volgende:
[..]
Zijn z'n hele mentions niet gewoon verdwenen? En kan ie nergens op klikken....Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Ja de stoommaaltijden waren in de aanbieding. Een Italiaanse gehaald en nog een andere, en bij thuiskomst kijk ik naar de beschrijving er op: "...met vegetarische gehakt" enzo.quote:![]()
![]()
In de screenshots zie je ze wel staan linksquote:Op woensdag 5 februari 2025 16:17 schreef JustinK het volgende:
[..]
Zijn z'n hele mentions niet gewoon verdwenen? En kan ie nergens op klikken....Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mijn naam ook gewoon weer in beeld hequote:Op woensdag 5 februari 2025 16:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
![]()
quote:Op woensdag 5 februari 2025 16:17 schreef maily het volgende:
[..]
Hij liep te videobellen met zijn verkering.
Kijk eens wat een prachtige supermarkten we hier hebben en wat voor gemakkelijke maaltijden.
We say: prik prik ping.
@:ToT![]()
![]()
![]()
Met de smaak van echt vlees.quote:Op woensdag 5 februari 2025 16:18 schreef ToT het volgende:
[..]
[..]
Ja de stoommaaltijden waren in de aanbieding. Een Italiaanse gehaald en nog een andere, en bij thuiskomst kijk ik naar de beschrijving er op: "...met vegetarische gehakt" enzo.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Niks zeggen tegen mini.quote:Op woensdag 5 februari 2025 16:18 schreef ToT het volgende:
[..]
[..]
Ja de stoommaaltijden waren in de aanbieding. Een Italiaanse gehaald en nog een andere, en bij thuiskomst kijk ik naar de beschrijving er op: "...met vegetarische gehakt" enzo.
Es kijken of hij het doorheeft.![]()
Mag dat eigenlijk wel?!?quote:Op woensdag 5 februari 2025 16:18 schreef maily het volgende:
[..]
Mijn naam ook gewoon weer in beeld he![]()
![]()
maily is altijd daarquote:Op woensdag 5 februari 2025 16:18 schreef maily het volgende:
[..]
Mijn naam ook gewoon weer in beeld he
BolkDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
We gaan het beleven!quote:Op woensdag 5 februari 2025 16:18 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Met de smaak van echt vlees.![]()
![]()
Oh die vreet het sowieso niet!quote:Op woensdag 5 februari 2025 16:18 schreef maily het volgende:
[..]
Niks zeggen tegen mini.
Es kijken of hij het doorheeft.![]()
![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ik zie een groot groen vlakquote:Op woensdag 5 februari 2025 16:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
In de screenshots zie je ze wel staan links![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ook niet als je zegt dat het lekker is?quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik heb nog vega hamburgers in de vriezer, wie wil?Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Nu vraag ik me af @ToT dat als je het etiket niet gelezen had, had je het verschil vanavond dan wel geproefd?
Een lastige vraag, ik weet het.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Van wie waren ze?quote:Op woensdag 5 februari 2025 16:21 schreef mario390 het volgende:
ik zie nur ein niewe mention van tot rechts maar de 5 ouden zijn weg![]()
Ik weet echt niet mee hoe dat kon gebeuren
quote:Op woensdag 5 februari 2025 16:21 schreef drakin het volgende:
Ik heb nog vega hamburgers in de vriezer, wie wil?![]()
![]()
Klik eens boven in rechts op settings, dan op overige en dan kijken of je wel een vinkje hier bij heb staanquote:
Ik ook nietquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ja als je op de link in zo'n mention klikt dan verdwijnt de mention.quote:Op woensdag 5 februari 2025 16:21 schreef mario390 het volgende:
ik zie nur ein niewe mention van tot rechts maar de 5 ouden zijn wegAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Gelukkig heeft hij nog genoeg andere middeltjes in huis.quote:Op woensdag 5 februari 2025 16:18 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Met de smaak van echt vlees.![]()
![]()
Ja dat had ik ook al gezegd.quote:Op woensdag 5 februari 2025 16:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Klik eens boven in rechts op settings, dan op overige en dan kijken of je wel een vinkje hier bij heb staan
[ afbeelding ]![]()
Het nadeel van vega is dat het zo mega bewerkt isDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ik heb zo'n vermoeden he...quote:Op woensdag 5 februari 2025 16:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Klik eens boven in rechts op settings, dan op overige en dan kijken of je wel een vinkje hier bij heb staan
[ afbeelding ]
Dat is per ongeluk z'n mentions heeft weggeklikt
En ze niet meer ziet
Alleen de nieuwe![]()
Alles is gewoon te zien op FOK! Zelf er staat niets bij wat prive is.quote:
Meningeen weet al eerder dat er een like is gegeven dan de persoon die hem gezet heeft
quote:
yep bij alle 4quote:Op woensdag 5 februari 2025 16:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
O maar als je ze gekeken hebt gaan ze vanzelf weg of je hebt ter ongeluk op alles sluiten en verwijderen gekliktquote:Op woensdag 5 februari 2025 16:21 schreef mario390 het volgende:
ik zie nur ein niewe mention van tot rechts maar de 5 ouden zijn weg
Ja dat idee krijg ik nu ookquote:Op woensdag 5 februari 2025 16:23 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vermoeden he...
En ze niet meer ziet
Alleen de nieuweWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op woensdag 5 februari 2025 16:20 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ook niet als je zegt dat het lekker is?No way. Hij is extreem kieskeurig met wat hij eet.
Lijkt het ook maar in de verste verte een klein beetje op groente, en hij vreet het niet.![]()
Gewoon even het beeld van een kunstenaar opeten
Whehe ja dat kan ik pas zeggen als ik het eet!quote:Op woensdag 5 februari 2025 16:21 schreef gebrokenglas het volgende:
Nu vraag ik me af @:ToT dat als je het etiket niet gelezen had, had je het verschil vanavond dan wel geproefd?
Een lastige vraag, ik weet het.![]()
![]()
Dan denk ik toch echt dat je ze per ongeluk weg hebt geklikt. Gebeurd mij ook wel eensquote:
En dan zijn ze weg en kan je ze ook niet meer terug vinden.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:
Beetje creatiever zijn danquote:Op woensdag 5 februari 2025 16:26 schreef ToT het volgende:
[..]No way. Hij is extreem kieskeurig met wat hij eet.
Lijkt het ook maar in de verste verte een klein beetje op groente, en hij vreet het niet.
https://www.francescakook(...)ghetti-te-eten-geef/![]()
Je mag geen dms openbaren Mario haal maar snel weg En al zeker helemaal niet aan iemand vragen iets te posten in een forum waar je een ban hebtquote:Op woensdag 5 februari 2025 16:27 schreef mario390 het volgende:
hier bij dm is het nog maar hoe kreg ik dit nachn rechts?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja, maar dat is toch zoals het werkt? Niks aan de hand dus.quote:Op woensdag 5 februari 2025 16:23 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vermoeden he...
En ze niet meer ziet
Alleen de nieuweAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Als je ze eenmaal rechts hebt weggeklikt, komen ze niet meer zurückquote:Op woensdag 5 februari 2025 16:29 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja mar vor erklären dat het daar is maar niet rechts![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 5 februari 2025 16:30 schreef JustinK het volgende:
[..]
Als je ze eenmaal rechts hebt weggeklikt, komen ze niet meer zurück![]()
Had dat nog niet eens gelezen. Nu wel.quote:
ALs ik dit had geweten had ik mijn energie ook niet in helpen gestoken natuurlijk
Echt hequote:Op woensdag 5 februari 2025 16:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had dat nog niet eens gelezen. Nu wel.
ALs ik dit had geweten had ik mijn energie ook niet in helpen gestoken natuurlijk![]()
![]()
Ben 1 van die stoommaaltijden aan het eten.
Niet echt slecht, maar er ontbreekt textuur en smaak aan het gehakt.
Voor een keertje gaat het wel, ook al is het net niet helemaal een smaakvol geheel.![]()
quote:Op woensdag 5 februari 2025 16:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALs ik dit had geweten had ik mijn energie ook niet in helpen gestoken natuurlijkEcht he!
![]()
![]()
te laatquote:
Ja, dan vraagt hij het maar in ONZ FB ofzo.quote:Op woensdag 5 februari 2025 16:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALs ik dit had geweten had ik mijn energie ook niet in helpen gestoken natuurlijkAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Met je neus dicht eten scheelt ook. Dan proef je het niet.quote:Op woensdag 5 februari 2025 16:33 schreef ToT het volgende:
Voor een keertje gaat het wel, ook al is het net niet helemaal een smaakvol geheel.![]()
![]()
Wat curry erbij dan?quote:Op woensdag 5 februari 2025 16:33 schreef ToT het volgende:
Voor een keertje gaat het wel, ook al is het net niet helemaal een smaakvol geheel.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja van jou kan ik het verwachtenquote:Op woensdag 5 februari 2025 16:34 schreef JustinK het volgende:
Zal ik mijn dm's over Dot ook openbaren?
Hij heeft zichzelf weggekliktquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Hij weet wel wat lekker is dusquote:Op woensdag 5 februari 2025 16:26 schreef ToT het volgende:
[..]No way. Hij is extreem kieskeurig met wat hij eet.
Lijkt het ook maar in de verste verte een klein beetje op groente, en hij vreet het niet.![]()
![]()
Beetje bijkruidenquote:Op woensdag 5 februari 2025 16:33 schreef ToT het volgende:
Voor een keertje gaat het wel, ook al is het net niet helemaal een smaakvol geheel.Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
En je PoNo's over @greysbonesquote:Op woensdag 5 februari 2025 16:34 schreef JustinK het volgende:
Zal ik mijn dm's over Dot ook openbaren?![]()
![]()
Dat had je gisteren moeten doenquote:Op woensdag 5 februari 2025 16:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Zo'n culinaire barbaar ben ik ook weer niet!
Er gaat straks gewoon een frikandel achteraan!![]()
@maily![]()
Wij kunnen toch altijd zien wat er gewijzigd isquote:Op woensdag 5 februari 2025 16:35 schreef maily het volgende:
[..]
Ik wou er zelf geen gedoe over krijgen![]()
Maar ik snap het, maar heb het natuurlijk wel opgeslagen zodra ToT het zei
Had niet eens gelezen wat er in stond want gaat mij niets aan![]()
Ik dacht eigenlijk alleen aan Puzzie omdat het haar gesprek met hem wasWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja maar dat gehakt is dus nepgehakt.quote:Op woensdag 5 februari 2025 16:33 schreef ToT het volgende:
Voor een keertje gaat het wel, ook al is het net niet helemaal een smaakvol geheel.
Ik heb een keer een vegaburger gehad, nou ik hoef het niet nog een keer.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
dus omdat iemand een ban heeft is DTS ineens de helpdesk geworden
Het wordt met de dag mooier en mooier![]()
![]()
Whut?quote:Op woensdag 5 februari 2025 16:36 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dat had je gisteren moeten doen![]()
@:maily![]()
![]()
Ja jullie wel. Maar de rest hier bedoel ikquote:Op woensdag 5 februari 2025 16:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wij kunnen toch altijd zien wat er gewijzigd is![]()
Ik dacht eigenlijk alleen aan Puzzie omdat het haar gesprek met hem was![]()
![]()
Had niets met de ban te maken of met BB of met DTS gewoon een probleem met zijn dm'squote:Op woensdag 5 februari 2025 16:36 schreef Harrie het volgende:
Het wordt met de dag mooier en mooierWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja. Op de dag van de frikandel @ToTquote:Op woensdag 5 februari 2025 16:36 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dat had je gisteren moeten doen![]()
@:maily![]()
ONZ FB is wellicht een betere plek. Of anders in het FOK!kers helpen FOK!kers forum.quote:Op woensdag 5 februari 2025 16:36 schreef Harrie het volgende:
Het wordt met de dag mooier en mooierAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Je moet boos op jezelf zijn.quote:Op woensdag 5 februari 2025 16:37 schreef mario390 het volgende:
heb ik toch weggehalt dat was 1 weken geledden waar ik boos wasWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Snap je wel, goed dat je het verwijderd hebtquote:Op woensdag 5 februari 2025 16:37 schreef maily het volgende:
[..]
Ja jullie wel. Maar de rest hier bedoel ikWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op woensdag 5 februari 2025 16:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wij kunnen toch altijd zien wat er gewijzigd is![]()
Ik dacht eigenlijk alleen aan Puzzie omdat het haar gesprek met hem wasIk heb de link ook nog in m'n geschiedenis!
Dit was gewoon een eerlijke vergissing, het ging hem niet om het publiceren van de DM's natuurlijk, ZEKER niet met deze inhoud!![]()
![]()
oke, ik had ook niet de moeite genomen om terug te lezen want hij vraagt tegenwoordig iets en bljift dan net zo lang drammen tot iedereen een antword gegeben heeft dus ik geloof het allemaal wel verderquote:Op woensdag 5 februari 2025 16:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had niets met de ban te maken of met BB of met DTS gewoon een probleem met zijn dm's![]()
![]()
quote:Op woensdag 5 februari 2025 16:38 schreef Pinnenmutske het volgende:
Dts is leuk maar geen helpdesk voor 'domme' users
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Heel soms heb ik wel eens iets van vega zooi wat best aardig smaakt met een lapje vlees er bij.quote:Op woensdag 5 februari 2025 16:36 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja maar dat gehakt is dus nepgehakt.
Ik heb een keer en vegaburger gehad, nou ik hoef het niet nog een keer.![]()
selfs,en klaar nuquote:Op woensdag 5 februari 2025 16:38 schreef Pinnenmutske het volgende:
Dts is leuk maar geen helpdesk voor 'domme' users![]()
Owjah!quote:Op woensdag 5 februari 2025 16:37 schreef maily het volgende:
[..]
Ja. Op de dag van de frikandel @:ToT![]()
![]()
Hoeft ook niet, Dotteke heeft het keurig uitgelegd, met een zeer duidelijke animated gif. Duidelijker dan dat kan niet.quote:Op woensdag 5 februari 2025 16:38 schreef Harrie het volgende:
[..]
oke, ik had ook niet de moeite genomen om terug te lezen want hij vraagt tegenwoordig iets en bljift dan net zo lang drammen tot iedereen een antword gegeben heeft dus ik geloof het allemaal wel verderAutocorrect
(zelfst. naamw.)
We helpen hier toch iedereen, als iemand moeilijkheden of problemen heeft luisteren we ook of geven adviesquote:Op woensdag 5 februari 2025 16:37 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
ONZ FB is wellicht een betere plek. Of anders in het FOK!kers helpen FOK!kers forum.
Ik heb hier van de week ook gevraagd hoe ik mijn face ID weer terug kan krijgen op mijn iphoneWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
maar wie heeft er waar een ban danquote:Op woensdag 5 februari 2025 16:37 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
ONZ FB is wellicht een betere plek. Of anders in het FOK!kers helpen FOK!kers forum.![]()
(Nee ik wil niks over bans bespreken alleen begrijpen wie en waar)![]()
Ja nee zo werkt dat niet Mario..quote:Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Oja. Is je dat gelukt?quote:Op woensdag 5 februari 2025 16:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
We helpen hier toch iedereen, als iemand moeilijkheden of problemen heeft luisteren we ook of geven advies
Ik heb hier van de week ook gevraagd hoe ik mijn face ID weer terug kan krijgen op mijn iphoneAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Snap ik ook, daarom zei ik ook verwijder het maar snelquote:Op woensdag 5 februari 2025 16:38 schreef ToT het volgende:
[..]Ik heb de link ook nog in m'n geschiedenis!
Dit was gewoon een eerlijke vergissing, het ging hem niet om het publiceren van de DM's natuurlijk, ZEKER niet met deze inhoud!Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
je zal niet voor niks een vakantie hebbenquote:Op woensdag 5 februari 2025 16:40 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik heb me toch niet selfs de kuh vaka gegeven![]()
quote:Op woensdag 5 februari 2025 16:40 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ja nee zo werkt dat niet Mario..![]()
![]()
Ja maar jij mag gewoon alles vragen dot dat weet je tochquote:Op woensdag 5 februari 2025 16:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
We helpen hier toch iedereen, als iemand moeilijkheden of problemen heeft luisteren we ook of geven advies
Ik heb hier van de week ook gevraagd hoe ik mijn face ID weer terug kan krijgen op mijn iphone![]()
quote:Op woensdag 5 februari 2025 16:40 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik heb me toch niet selfs de kuh vaka gegeven![]()
![]()
Ja hoor je zou kunnen zeggenquote:
Mario wat ben je toch een domme ***** je bent zovaak gewaarschuwd en toch ga je door. Tja nu heb ik een ban eigen schuld dikke bult. En dan geef je je zelf een klap voor je kop
quote:Op woensdag 5 februari 2025 16:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja hoor je zou kunnen zeggen
Mario wat ben je toch een domme ***** je bent zovaak gewaarschuwd en toch ga je door. Tja nu heb ik een ban eigen schuld dikke bult. En dan geef je je zelf een klap voor je kop![]()
![]()
Of gooi je handy uit t raam.quote:Op woensdag 5 februari 2025 16:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja hoor je zou kunnen zeggen
Mario wat ben je toch een domme ***** je bent zovaak gewaarschuwd en toch ga je door. Tja nu heb ik een ban eigen schuld dikke bult. En dan geef je je zelf een klap voor je kop
Of een mes in de radiator @mario390![]()
Je hebt gelijk, en er dan achter komen dat hij in DM zegt dat hij boos op mij is omdat hij een ban heeft gekregenquote:Op woensdag 5 februari 2025 16:38 schreef Harrie het volgende:
[..]
oke, ik had ook niet de moeite genomen om terug te lezen want hij vraagt tegenwoordig iets en bljift dan net zo lang drammen tot iedereen een antword gegeben heeft dus ik geloof het allemaal wel verder![]()
Ik lees ook nooit terug hoor hierWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
.
[ Bericht 99% gewijzigd door gebrokenglas op 05-02-2025 16:43:35 ]Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Soms zeer vermakelijkquote:Op woensdag 5 februari 2025 16:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, en er dan achter komen dat hij in DM zegt dat hij boos op mij is omdat hij een ban heeft gekregen![]()
Ik lees ook nooit terug hoor hier![]()
![]()
jij bent ook veel te streng dus ik snap hem welquote:Op woensdag 5 februari 2025 16:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, en er dan achter komen dat hij in DM zegt dat hij boos op mij is omdat hij een ban heeft gekregen![]()
Ik lees ook nooit terug hoor hier![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: