SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Dit :quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op woensdag 5 februari 2025 15:34 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dit :OwhjaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Stinkbloemetjes?quote:Op woensdag 5 februari 2025 15:34 schreef Aapje30 het volgende:
ma1ly's voeten ruiken naar bloemetjes![]()
![]()
Zes uur vanmorgen was het nog zoquote:Op woensdag 5 februari 2025 03:16 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik vind het langzaam niet meer zo vreemd als er ergens een voordeur wordt opgeblazenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Voordeur opgeblazen?quote:Op woensdag 5 februari 2025 15:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zes uur vanmorgen was het nog zo![]()
Heb niks met voeten
Ja je kunt er leuk mee voetballen. Dat is wel leuk trouwens. Bolk.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
ik ben geen liefhebber van voetbalOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Nee weet wel met alles wat er al speelt ik dit niet lang meer ga volhouden.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
ja en sticks enzoquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Balen.quote:Op woensdag 5 februari 2025 15:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nee weet wel met alles wat er al speelt ik dit niet lang meer ga volhouden.
Wordt er ook actie ondernomen of alleen maar beloftes gedaan?
.en heb je nou al oordoppen?![]()
Heb je de kinderwagen en maxi-cosy al overgezet?quote:
En zorg dat er altijd genoeg benzine inzit.
En parkeer in de gunstigste richting.![]()
Nee, kan vrijdag pas ophalen, met nieuwe APK, onderhoudsbeurt en volle tankquote:Op woensdag 5 februari 2025 15:47 schreef maily het volgende:
[..]
Heb je de kinderwagen en maxi-cosy al overgezet?
En parkeer in de gunstigste richting.
Parkeren kan maar een kant op, woon in een eenrichtingsweg
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Deze?quote:Op woensdag 5 februari 2025 15:50 schreef StevenHyde het volgende:
S10 · Vlinders · Song · 2020
Bekijk deze YouTube-video![]()
Ja spotify doet t niet. Dan maar zo: Bekijk deze YouTube-videoquote:
Veel haters op Stien, maar ben al jaren fan.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Zij is geweldigquote:Op woensdag 5 februari 2025 15:52 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ja spotify doet t niet. Dan maar zo: Bekijk deze YouTube-video
Veel haters op Stien, maar ben al jaren fan.![]()
Heb je haar documentaire ook gezien?![]()
Ow vreemd, in de naam zag ik net iets van Vlinders.quote:Op woensdag 5 februari 2025 15:52 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ja spotify doet t niet. Dan maar zo: Bekijk deze YouTube-video
Veel haters op Stien, maar ben al jaren fan.![]()
![]()
De docu van enkele jaren terug wel. Maar de meest recente niet. Die zit volgens mij achter de betaalmuur van npo plus helaasquote:Op woensdag 5 februari 2025 15:52 schreef Aapje30 het volgende:
[..]
Zij is geweldig![]()
Heb je haar documentaire ook gezien?
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Klopt inderdaad, maar zeker het kijken waardquote:Op woensdag 5 februari 2025 15:57 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
De docu van enkele jaren terug wel. Maar de meest recente niet. Die zit volgens mij achter de betaalmuur van npo plus helaas![]()
![]()
Deze vrouw weetquote:Op woensdag 5 februari 2025 15:47 schreef maily het volgende:
[..]
Heb je de kinderwagen en maxi-cosy al overgezet?
En parkeer in de gunstigste richting.![]()
Tevens: huissleutels altijd paraat, de autosleutels op een vaste plek, de telefoon flink opgeladen, opladers mee voor in het ziekenhuis, extra doeken en dat soort dingen in de auto.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Ik heb je antwoord gegeven hoor Marioquote:Op woensdag 5 februari 2025 15:58 schreef mario390 het volgende:
kreg ik geen help van jou @:Dotteke ??
Ik heb gezegd moet je op de gekleurde balk klikken van de berichten dan heb je ze weer rechts staanWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
quote:Op woensdag 5 februari 2025 15:58 schreef mario390 het volgende:
kreg ik geen help van jou @:Dotteke ??quote:Op woensdag 5 februari 2025 13:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Op de gekleurde gedeelte van de dms klikken, dan gaan ze weer naar rechts![]()
Ze is er nu niet. Ze reageert vanzelf, komt goed.quote:Op woensdag 5 februari 2025 15:58 schreef mario390 het volgende:
kreg ik geen help van jou @:Dotteke ??Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op woensdag 5 februari 2025 15:59 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ze is er nu niet. Ze reageert vanzelf, komt goed.![]()
![]()
Oh, daar is ze net. Verdraaidquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
En dat je de route naar het ziekenhuis goed weet, en dat je zeker weet dat er geen afzettingen en omleidingen zijn!quote:Op woensdag 5 februari 2025 15:58 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Deze vrouw weet![]()
Tevens: huissleutels altijd paraat, de autosleutels op een vaste plek, de telefoon flink opgeladen, opladers mee voor in het ziekenhuis, extra doeken en dat soort dingen in de auto.Die shit hadden wij toen. Onnodig een mega omweg gemaakt!
(Ik gebruikte toen nog geen Google Maps en we woonden hier net nieuw.)
![]()
quote:Op woensdag 5 februari 2025 16:00 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oh, daar is ze net. Verdraaid![]()
![]()
Oh man. Nou, zulke dingen geven enorme stress.quote:Op woensdag 5 februari 2025 16:00 schreef ToT het volgende:
[..]
En dat je de route naar het ziekenhuis goed weet, en dat je zeker weet dat er geen afzettingen en omleidingen zijn!Die shit hadden wij toen. Onnodig een mega omweg gemaakt!
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Dit zijn waardevolle tips allemaal.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Thanks!quote:Op woensdag 5 februari 2025 15:57 schreef Aapje30 het volgende:
[..]
Klopt inderdaad, maar zeker het kijken waard
Dan kan ik je nog aanraden: Yous & Yay in het wild met froukje en s10Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
sorry ik heb das alles niet gezien,welke gekleurde balk??quote:Op woensdag 5 februari 2025 15:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb je antwoord gegeven hoor Mario
Ik heb gezegd moet je op de gekleurde balk klikken van de berichten dan heb je ze weer rechts staan![]()
En zorg dat je niet zit te gamen of in een spannende episode van een serie zit. Dat ze eerst nog een hele tijd moet wachten tot je klaar bent met gamen/Netflixenquote:Op woensdag 5 februari 2025 16:00 schreef ToT het volgende:
[..]
En dat je de route naar het ziekenhuis goed weet, en dat je zeker weet dat er geen afzettingen en omleidingen zijn!Die shit hadden wij toen. Onnodig een mega omweg gemaakt!
(Ik gebruikte toen nog geen Google Maps en we woonden hier net nieuw.)
![]()
![]()
Het bovenste stukje van de alertquote:Op woensdag 5 februari 2025 16:02 schreef mario390 het volgende:
[..]
sorry ik heb das alles niet gezien,welke gekleurde balk??![]()
Kijk ik had je al geantwoordquote:Op woensdag 5 februari 2025 15:58 schreef mario390 het volgende:
kreg ik geen help van jou @:Dotteke ??quote:Op woensdag 5 februari 2025 13:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Op de gekleurde gedeelte van de dms klikken, dan gaan ze weer naar rechtsWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
toblerone balkquote:Op woensdag 5 februari 2025 16:02 schreef mario390 het volgende:
[..]
sorry ik heb das alles niet gezien,welke gekleurde balk??
uhh bolkBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
In sommige games kun je niet saven, dus dan moet je het onderdeel wel even uitspelen.quote:Op woensdag 5 februari 2025 16:02 schreef JustinK het volgende:
[..]
En zorg dat je niet zit te gamen of in een spannende episode van een serie zit. Dat ze eerst nog een hele tijd moet wachten tot je klaar bent met gamen/NetflixenAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Dank jequote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja precies, moet ze ff wachtenquote:Op woensdag 5 februari 2025 16:03 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
In sommige games kun je niet saven, dus dan moet je het onderdeel wel even uitspelen.![]()
De titelbalk van de alert, zeg maar.quote:
Titelleiste
De Menüleiste van de popup.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op woensdag 5 februari 2025 16:01 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oh man. Nou, zulke dingen geven enorme stress.En accepteer GEEN stagiaires!
![]()
![]()
Holy shit, wat een drama!
Mocht je van cringe houden, kan ik het verhaal wel ff uittypen?![]()
![]()
Ik had lekker een uurtje geslapen, was zo moe en nog niet helemaal fit en zo om 18.30 nog een vergadering dus dacht ga ff lekker slapenquote:Op woensdag 5 februari 2025 16:00 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oh, daar is ze net. Verdraaid
Vergadering is wel via teams maar er komen toch twee man hierWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op woensdag 5 februari 2025 16:02 schreef JustinK het volgende:
[..]
En zorg dat je niet zit te gamen of in een spannende episode van een serie zit. Dat ze eerst nog een hele tijd moet wachten tot je klaar bent met gamen/Netflixen![]()
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: