SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Is dat een bakkie thee terwijl je keuken in de brand staat? Sims stylequote:Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Ik hoop het nietquote:Op woensdag 5 februari 2025 13:28 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Is dat een bakkie thee terwijl je keuken in de brand staat? Sims style![]()
![]()
Volgens mij is het vooral alles omvattend voor 't geval je bepaalde voedingsstoffen niet uit eten haalt.quote:Op woensdag 5 februari 2025 13:28 schreef maily het volgende:
Wat zit er allemaal in die poeders en pillen dat je niet uit gewoon eten kunt halen?Well, life can be a riot
Uiteraard kun je alles ook gewoon uit eten halen, maar dan moet je elke dag enorm gevarieerd eten, en de ene dag zul je meer van het ene binnen krijgen en de andere dag meer van het ander.quote:Op woensdag 5 februari 2025 13:27 schreef maily het volgende:
Wat zit er allemaal in dat je niet uit gewoon eten kunt halen?
Wil je optimaal sporten en er optimale spieropbouw mee kunnen krijgen, dan zijn dit soort supplementen een heel fijn extraatje naast de reguliere voeding.
Sowieso als je het een half uur voor het sporten inneemt, heb je een mega boost van die stofjes op het moment dat je keihard aan je lichaam zit te werken.Dat gaat minder optimaal met gewoon 3 maaltijden per dag en wat fruit tussendoor enzo, wat uiteraard ook absoluut heel belangrijk is.
![]()
Ja daar heb ik een goedkope Kruidvat-variant van.quote:Op woensdag 5 februari 2025 13:29 schreef Pinnenmutske het volgende:
Het enige dat ik wel gebruik is Isostar.
![]()
![]()
Ik normaal van Decathlon maar niet meer geweest.quote:Op woensdag 5 februari 2025 13:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja daar heb ik een goedkope Kruidvat-variant van.Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Ik mag van de longarts buiten vitamine D niet eens aparte vitamie slikken. Die kunnen de groei van kanker versnellen volgens hemquote:Op woensdag 5 februari 2025 13:28 schreef maily het volgende:
Wat zit er allemaal in die poeders en pillen dat je niet uit gewoon eten kunt halen?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Da's bijzonder.quote:Op woensdag 5 februari 2025 13:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik mag van de longarts buiten vitamine D niet eens aparte vitamie slikken. Die kunnen de groei van kanker versnellen volgens hem
Ik weet wel dat suiker kanker kan versnellen en dat bijvoorbeeld Sint-Jacobskruid chemotherapie voor een zeer groot deel neutraliseert, maar dat alle vitamines buiten vitamine D stuk voor stuk allemaal kankergroei zouden versnellen is nieuw voor mij.![]()
Vitamine A is bij overdosering wel flink gevaarlijk, maar niet vanwege kanker.
Daarom moet je ook nooit de lever van een ijsbeer eten als je er eentje in je achtertuin zou afschieten!Die levers bevatten veel te veel vitamine A voor een mens.
![]()
Tegenwoordig meer de BolkKingquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik zou sowieso niet snel een ijsbeer afschieten om eerlijk te zijn. Gevaarlijk manquote:Op woensdag 5 februari 2025 13:36 schreef ToT het volgende:
Vitamine A is bij overdosering wel flink gevaarlijk, maar niet vanwege kanker.
Daarom moet je ook nooit de lever van een ijsbeer eten als je er eentje in je achtertuin zou afschieten!Die levers bevatten veel te veel vitamine A voor een mens.
Well, life can be a riot
Ik wist dat ook niet, maar hij waarschuwde mij er voor.quote:Op woensdag 5 februari 2025 13:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Da's bijzonder.
Ik weet wel dat suiker kanker kan versnellen en dat bijvoorbeeld Sint-Jacobskruid chemotherapie voor een zeer groot deel neutraliseert, maar dat alle vitamines buiten vitamine D stuk voor stuk allemaal kankergroei zouden versnellen is nieuw voor mij.
Dus ik hou mij er maar aan.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja nou als ik een achtertuin zou hebben en er zou er eentje in rondlopen, gegarandeerd dat ik 'm zou afknallen als ik een geweer zou hebben; ze zijn me te gevaarlijk bij huis rond te laten lopen!quote:Op woensdag 5 februari 2025 13:37 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ik zou sowieso niet snel een ijsbeer afschieten om eerlijk te zijn. Gevaarlijk man![]()
![]()
Voor mij blijft hij Lepelmanquote:![]()
Dat bolken gaat nergens over. Lepel wel.My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
A kijk daarom kan je zo goed bolken, je laat een lepel het werk doenquote:
Ja doktersadviezen kun je in het algemeen idd maar beter niet negeren.quote:Op woensdag 5 februari 2025 13:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik wist dat ook niet, maar hij waarschuwde mij er voor.
Dus ik hou mij er maar aan.![]()
Toch leuk dat je ook bolktquote:Op woensdag 5 februari 2025 13:38 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Voor mij blijft hij Lepelman![]()
Dat bolken gaat nergens over. Lepel wel.![]()
![]()
Ik bedoel dat ik naar dat VitMix van Kruidvat ga kijkenquote:Op woensdag 5 februari 2025 13:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik waarschuw wel ff; die pre-workout is behoorlijk extreem!
Kruidvat heeft 2 of 3 huismerk-varianten er op die wat minder heftig zijn.
Alleen weet ik niet of daar citrulline in zit; dat nam ik eerst altijd nog apart als ik ging sporten. In mijn huidige pre-workout zit het er ook al in.
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Kijken kijken niet kopenquote:Op woensdag 5 februari 2025 13:39 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ik naar dat VitMix van Kruidvat ga kijken![]()
![]()
quote:Op woensdag 5 februari 2025 13:39 schreef ToT het volgende:
Anyway, koter ophalen!
Ik hoop dat @:sinterklaaskapoentje alles nog ff terug gaat lezen.![]()
![]()
Ow!quote:Op woensdag 5 februari 2025 13:39 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ik naar dat VitMix van Kruidvat ga kijken![]()
![]()
Je bolkt zelf ook aardigquote:Op woensdag 5 februari 2025 13:38 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Voor mij blijft hij Lepelman![]()
Dat bolken gaat nergens over. Lepel wel.
O die kreeg advies vandaag toch?quote:Op woensdag 5 februari 2025 13:39 schreef ToT het volgende:
Anyway, koter ophalen!
Ik hoop dat @:sinterklaaskapoentje alles nog ff terug gaat lezen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Koterknuffelenquote:Op woensdag 5 februari 2025 13:39 schreef ToT het volgende:
Anyway, koter ophalen!
Ik hoop dat @:sinterklaaskapoentje alles nog ff terug gaat lezen.
Werewolf
Het is een leuke bolkpostquote:Op woensdag 5 februari 2025 13:40 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Toch gek dat mensen daar meteen mee komen
Bolk opquote:
Okequote:
Dat is weer een ander verhaal. Als ik een achtertuin zou hebben zou ik 'm ook doodschieten. Maar lijkt me niet dat 'ie hier op 't balkon komtquote:Op woensdag 5 februari 2025 13:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja nou als ik een achtertuin zou hebben en er zou er eentje in rondlopen, gegarandeerd dat ik 'm zou afknallen als ik een geweer zou hebben; ze zijn me te gevaarlijk bij huis rond te laten lopen!
Well, life can be a riot
Moet je wel een schietgeweer hebben.quote:Op woensdag 5 februari 2025 13:42 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Dat is weer een ander verhaal. Als ik een achtertuin zou hebben zou ik 'm ook doodschieten. Maar lijkt me niet dat 'ie hier op 't balkon komt![]()
Dat is mijn tekstquote:![]()
Ik zat dit hard op in m'n hoofd te zeggen, en toen zag ik jouw bericht
Well, life can be a riot
Ik schiet er wel op met mijn boogquote:Op woensdag 5 februari 2025 13:43 schreef maily het volgende:
[..]
Moet je wel een schietgeweer hebben.Werewolf
Yessquote:Op woensdag 5 februari 2025 13:44 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Ik schiet er wel op met mijn boog![]()
![]()
Of er met een boog omheen lopenquote:Op woensdag 5 februari 2025 13:44 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Ik schiet er wel op met mijn boog![]()
![]()
Omg ik droomde eens dat ik mis aan het schieten was.
Ok ik schiet wel mis maar niet extreem.Werewolf
Leuk zeg boogschieten. Hoe moeilijk is dat?quote:Op woensdag 5 februari 2025 13:46 schreef Pinnenmutske het volgende:
Omg ik droomde eens dat ik mis aan het schieten was.
Ok ik schiet wel mis maar niet extreem.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Valt mee hoorquote:Op woensdag 5 februari 2025 13:47 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Leuk zeg boogschieten. Hoe moeilijk is dat?![]()
MogguhOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
quote:
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
lappie?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
iig paar dagen vrijquote:
nog niks gedaanOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
ben wel van plan om op een gegeven moment wat te gaan doen
weet nog niet watOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
kan wel denkOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Valt best mee. Ik lig momenteel stil.quote:Op woensdag 5 februari 2025 13:47 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Leuk zeg boogschieten. Hoe moeilijk is dat?Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Was ff sportenIk kan op dit moment, nu dus, niet positief denken. Er zijn niet zo veel dingen die mij vrolijk maken. Bijna niks eigenlijk. Ik weet ook niet welke fronten precies bedoeld worden. Het komt straks weer neer op één gesprek per week en zelf dingen doen zoals sport en vrijwilligerswerk. Maar dat gevoel verdwijnt gewoon niet. Het wordt ook niet minder. Het wordt eerder erger. Pas in de avond gaat het liggen en heb ik wat rust.quote:Op woensdag 5 februari 2025 12:56 schreef ToT het volgende:
[..]
[..]
Dat gaan ze nu dus uitzoeken en opstellen.
Er zijn geen hapklare oplossingen voor dit soort dingen.
Je bent te intelligent voor simpele trucjes van "op een andere manier leren denken" enzo; je brein analyseert de zinnetjes die je voor jezelf zou moeten gebruiken en verwerpt die bij voorbaat al op basis van je levenservaringen en inzichten.
Daarom moet het op diverse fronten aangepakt worden zodat dat "anders leren denken" juist wel aan gaat slaan.:')![]()
Geblesseerd bedoel je? Of is het winterstop.quote:Op woensdag 5 februari 2025 14:01 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Valt best mee. Ik lig momenteel stil.
Zelf weleens geschoten als activiteit bij voetbal als kind. Was erg leuk tot mijn vriend naast me op mijn schuif ging schieten en mijn score niet meer klopte
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Beeld je even in dat een haarbal met ToT ging wandelen ipv andersom.
Opkikkertje.Werewolf
Klodder toch wel?quote:Op woensdag 5 februari 2025 14:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Was ff sporten
[..]
Ik kan op dit moment, nu dus, niet positief denken. Er zijn niet zo veel dingen die mij vrolijk maken. Bijna niks eigenlijk. Ik weet ook niet welke fronten precies bedoeld worden. Het komt straks weer neer op één gesprek per week en zelf dingen doen zoals sport en vrijwilligerswerk. Maar dat gevoel verdwijnt gewoon niet. Het wordt ook niet minder. Het wordt eerder erger. Pas in de avond gaat het liggen en heb ik wat rust.![]()
Wat maakte je vroeger wel vrolijk. En wat waren dingen wel je toen wel energie uit haalde?quote:Op woensdag 5 februari 2025 14:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Was ff sporten
[..]
Ik kan op dit moment, nu dus, niet positief denken. Er zijn niet zo veel dingen die mij vrolijk maken. Bijna niks eigenlijk. Ik weet ook niet welke fronten precies bedoeld worden. Het komt straks weer neer op één gesprek per week en zelf dingen doen zoals sport en vrijwilligerswerk. Maar dat gevoel verdwijnt gewoon niet. Het wordt ook niet minder. Het wordt eerder erger. Pas in de avond gaat het liggen en heb ik wat rust.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Blessures en mijn hoofd staat er niet naar.quote:Op woensdag 5 februari 2025 14:07 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Geblesseerd bedoel je? Of is het winterstop.
Zelf weleens geschoten als activiteit bij voetbal als kind. Was erg leuk tot mijn vriend naast me op mijn schuif ging schieten en mijn score niet meer klopte
Persoonlijke issues.Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025sinterklaaskapoentje
![]()
Vroeger werd ik vrolijk van spelen, voetballen (heb ik net een half uur geleden nog gedaan), gamen, zwemmen, spelletjes. Nu niet meer.quote:Op woensdag 5 februari 2025 14:08 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Wat maakte je vroeger wel vrolijk. En wat waren dingen wel je toen wel energie uit haalde?:')![]()
Jammer, hoop dat je binnenkort weer kunt gaan schieten. Lijkt me een leuke uitlaatklep.quote:Op woensdag 5 februari 2025 14:08 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Blessures en mijn hoofd staat er niet naar.
Persoonlijke issues.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Heb dan wel veel overeenkomsten in interesses. Wat voor games speelde je?quote:Op woensdag 5 februari 2025 14:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Vroeger werd ik vrolijk van spelen, voetballen (heb ik net een half uur geleden nog gedaan), gamen, zwemmen, spelletjes. Nu niet meer.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
justinbolkKOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.sinterklaaskapoentje
![]()
Van alles wat eigenlijk. Ik vond heel veel spelletjes leuk. Ik kon me er echt in verliezen.quote:Op woensdag 5 februari 2025 14:11 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Heb dan wel veel overeenkomsten in interesses. Wat voor games speelde je?:')![]()
Heb je een PlayStation?quote:Op woensdag 5 februari 2025 14:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Van alles wat eigenlijk. Ik vond heel veel spelletjes leuk. Ik kon me er echt in verliezen.![]()
Ik las "kuif"quote:Op woensdag 5 februari 2025 14:07 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Geblesseerd bedoel je? Of is het winterstop.
Zelf weleens geschoten als activiteit bij voetbal als kind. Was erg leuk tot mijn vriend naast me op mijn schuif ging schieten en mijn score niet meer klopte![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Ik heb een PlayStation, een playstation 2, atari 2600, videopac, NES, SNES, Nintendo 64, Gamecube, DS, Nintendo switch en xbox series Xquote::')![]()
Ik denk dat je verwachtte dat er één simpele hapklare oplossing zou komen.quote:Op woensdag 5 februari 2025 14:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Was ff sporten
[..]
Ik kan op dit moment, nu dus, niet positief denken. Er zijn niet zo veel dingen die mij vrolijk maken. Bijna niks eigenlijk. Ik weet ook niet welke fronten precies bedoeld worden. Het komt straks weer neer op één gesprek per week en zelf dingen doen zoals sport en vrijwilligerswerk. Maar dat gevoel verdwijnt gewoon niet. Het wordt ook niet minder. Het wordt eerder erger. Pas in de avond gaat het liggen en heb ik wat rust.
Helaas ...
En die teleurstelling weegt ook tegen.![]()
Mooie collectiequote:Op woensdag 5 februari 2025 14:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik heb een PlayStation, een playstation 2, atari 2600, videopac, NES, SNES, Nintendo 64, Gamecube, DS, Nintendo switch en xbox series X
Ik heb zelf de NES, SNES, N64 en GameCube en de PlayStation 2 t/m 5![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Nou ja die verwachting had ik al niet echt meer. Maar misschien wel wat concreters dan dit. Ik moet met mijn behandelaar thuis eerst eens kijken wat we nou gaan doen met dit advies. Want ik weet het niet zo goedquote:Op woensdag 5 februari 2025 14:16 schreef maily het volgende:
[..]
Ik denk dat je verwachtte dat er één simpele hapklare oplossing zou komen.
Helaas ...
En die teleurstelling weegt ook tegen.:')sinterklaaskapoentje
![]()
Netjes.quote:Op woensdag 5 februari 2025 14:17 schreef JustinK het volgende:
[..]
Mooie collectie
Ik heb zelf de NES, SNES, N64 en GameCube en de PlayStation 2 t/m 5
Mijn collectie ligt vooral te verstoffen omdat al die aansluitingen niet op mijn tv kunnen.:')sinterklaaskapoentje
![]()
Ook gewoon even rustig laten bezinken allemaalquote:Op woensdag 5 februari 2025 14:21 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nou ja die verwachting had ik al niet echt meer. Maar misschien wel wat concreters dan dit. Ik moet met mijn behandelaar thuis eerst eens kijken wat we nou gaan doen met dit advies. Want ik weet het niet zo goedsinterklaaskapoentje
![]()
Ja dat ten eerste. Ik heb het nog niet helemaal laten indalenquote:Op woensdag 5 februari 2025 14:22 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ook gewoon even rustig laten bezinken allemaal:')![]()
Ja ik speel eigenlijk ook alleen nog maar op de PS5quote:Op woensdag 5 februari 2025 14:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Netjes.
Mijn collectie ligt vooral te verstoffen omdat al die aansluitingen niet op mijn tv kunnen.sinterklaaskapoentje
![]()
Ik alleen op mijn Xboxquote:Op woensdag 5 februari 2025 14:24 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja ik speel eigenlijk ook alleen nog maar op de PS5:')![]()
quote:Op woensdag 5 februari 2025 14:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja dat ten eerste. Ik heb het nog niet helemaal laten indalen
Dot houdt van lekker vlot :Psinterklaaskapoentje
![]()
Nice Justin en klaas classic gamers. Hier ook:quote:Op woensdag 5 februari 2025 14:17 schreef JustinK het volgende:
[..]
Mooie collectie
Ik heb zelf de NES, SNES, N64 en GameCube en de PlayStation 2 t/m 5
Heb Sega master system 8bit, sega megadrive, nes, gamecube, xbox 360, wiuu, playstation 4, gameboy.
Die sega's 10 jaar terug via catawiki aangeschaftHaha heb menig johnny bravo in zijn kuif geschoten idd, hubba hubbaquote:Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Classic gamesquote:Op woensdag 5 februari 2025 14:28 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Nice Justin en klaas classic gamers. Hier ook:
Heb Sega master system 8bit, sega megadrive, nes, gamecube, xbox 360, wiuu, playstation 4, gameboy.
Die sega's 10 jaar terug via catawiki aangeschaft
[..]
Haha heb menig johnny bravo in zijn kuif geschoten idd, hubba hubba![]()
![]()
Op de nintendo switch kun je gameboy, nes en snes games spelen. Staan een hele serie op. Lekker relaxed op de bank megaman spelen. Misschien is dat wat voor je.quote:Op woensdag 5 februari 2025 14:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Netjes.
Mijn collectie ligt vooral te verstoffen omdat al die aansluitingen niet op mijn tv kunnen.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 05-02-2025 14:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 657 / +190 / +167 / 2199 / 2341
2. Harrie / 226 / +33 / +57 / 661 / 736
3. sp3c / 171 / +59 / +1 / 129 / 178
4. KillemWieft / 170 / +59 / +19 / 136 / 210
5. mascara-klodder / 155 / +8 / +147 / 114 / 146
6. _UserName_ / 121 / +3 / +12 / 230 / 275
7. DJMO / 115 / +31 / +4 / 120 / 172
8. Dr.Mikey / 88 / +12 / +13 / 128 / 181
9. drakin / 86 / +47 / +0 / 389 / 441
10. greysbones / 84 / +6 / +0 / 671 / 711
11. Bally-b / 82 / +59 / +0 / 44 / 68
12. HappyCharly / 73 / +0 / +2 / 363 / 413
13. MizzezAmy / 66 / +6 / +0 / 412 / 472
14. Lovely / 58 / +14 / +0 / 579 / 634
15. Rob / 57 / +12 / +4 / 38 / 54
16. AardappelSchotel / 56 / +26 / +0 / 481 / 520
17. sinterklaaskapoentje / 54 / +12 / +5 / 448 / 507
18. Pinnenmutske / 48 / +13 / +3 / 180 / 222
19. gebrokenglas / 45 / +2 / +3 / 458 / 504
20. ToT / 39 / +9 / +2 / 732 / 780SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
quote:Op woensdag 5 februari 2025 14:30 schreef Monitor het volgende:
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 05-02-2025 14:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 657 / +190 / +167 / 2199 / 2341
2. Harrie / 226 / +33 / +57 / 661 / 736
3. sp3c / 171 / +59 / +1 / 129 / 178
4. KillemWieft / 170 / +59 / +19 / 136 / 210
5. mascara-klodder / 155 / +8 / +147 / 114 / 146
6. _UserName_ / 121 / +3 / +12 / 230 / 275
7. DJMO / 115 / +31 / +4 / 120 / 172
8. Dr.Mikey / 88 / +12 / +13 / 128 / 181
9. drakin / 86 / +47 / +0 / 389 / 441
10. greysbones / 84 / +6 / +0 / 671 / 711
11. Bally-b / 82 / +59 / +0 / 44 / 68
12. HappyCharly / 73 / +0 / +2 / 363 / 413
13. MizzezAmy / 66 / +6 / +0 / 412 / 472
14. Lovely / 58 / +14 / +0 / 579 / 634
15. Rob / 57 / +12 / +4 / 38 / 54
16. AardappelSchotel / 56 / +26 / +0 / 481 / 520
17. sinterklaaskapoentje / 54 / +12 / +5 / 448 / 507
18. Pinnenmutske / 48 / +13 / +3 / 180 / 222
19. gebrokenglas / 45 / +2 / +3 / 458 / 504
20. ToT / 39 / +9 / +2 / 732 / 780Hoi monitor heb je aansluitingen voor de nes? En mag klaas je ff lenen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bastognekoeken koekoek jonguh!sinterklaaskapoentje
![]()
Ik heb de meeste van die consoles gekregen van een fokker die ze van de kringloop had waar hij werkte.quote:Op woensdag 5 februari 2025 14:28 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Nice Justin en klaas classic gamers. Hier ook:
Die sega's 10 jaar terug via catawiki aangeschaft
[..]
Haha heb menig johnny bravo in zijn kuif geschoten idd, hubba hubba
Ze stonden in de weg. Nou dan wil ik ze wel hebben:')![]()
Wat liefquote:Op woensdag 5 februari 2025 14:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik heb de meeste van die consoles gekregen van een fokker die ze van de kringloop had waar hij werkte.
Ze stonden in de weg. Nou dan wil ik ze wel hebben![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
[quote]Megaman 1 t/m 6 heb ik voor Xbox. Leuke games. Wel moeilijk...quote:Op woensdag 5 februari 2025 14:29 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Op de nintendo switch kun je gameboy, nes en snes games spelen. Staan een hele serie op. Lekker relaxed op de bank megaman spelen. Misschien is dat wat voor je.:')![]()
Vroeger waren de games ook veel moeilijker dan tegenwoordigquote:Op woensdag 5 februari 2025 14:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Megaman 1 t/m 6 heb ik voor Xbox. Leuke games. Wel moeilijk...sinterklaaskapoentje
![]()
Ja idd.quote:Op woensdag 5 februari 2025 14:35 schreef JustinK het volgende:
[..]
Vroeger waren de games ook veel moeilijker dan tegenwoordig:')sinterklaaskapoentje
![]()
Haha nooit gespeeld maar ik geloof je welquote:Op woensdag 5 februari 2025 14:37 schreef JustinK het volgende:
[..]
De eerste Turtles game op de NES... Manmanman:')![]()
Ja zo frustrerend... Heel wat uurtjes zoet mee geweestquote:Op woensdag 5 februari 2025 14:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Haha nooit gespeeld maar ik geloof je welsinterklaaskapoentje
![]()
Als kind had ik nooit zoveel spelletjes dus ik werd pro in de spelen die ik wel had.quote:Op woensdag 5 februari 2025 14:40 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja zo frustrerend... Heel wat uurtjes zoet mee geweest:')![]()
Ja als je maar lang genoeg speelt, dan word je vanzelf proquote:Op woensdag 5 februari 2025 14:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Als kind had ik nooit zoveel spelletjes dus ik werd pro in de spelen die ik wel had.![]()
Welke spellen ben je pro in?sinterklaaskapoentje
![]()
Ik was pro in Ninja Giden, Super Mario Bros 3quote:Op woensdag 5 februari 2025 14:43 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja als je maar lang genoeg speelt, dan word je vanzelf pro![]()
Welke spellen ben je pro in?:')![]()
quote:Op woensdag 5 februari 2025 14:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik was pro in Ninja Giden, Super Mario Bros 3
![]()
![]()
Woohooooquote:Op woensdag 5 februari 2025 14:47 schreef _UserName_ het volgende:
Vrijdag nieuwe auto ophalen, alles is geregeldmooi man
![]()
![]()
zou eigenlijk dinsdag klaar zijn maar situatie uitgelegd, hogere aanbetaling gedaan en nu is ie vrijdag klaar.. echt blij meeTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
quote:Op woensdag 5 februari 2025 14:48 schreef _UserName_ het volgende:
zou eigenlijk dinsdag klaar zijn maar situatie uitgelegd, hogere aanbetaling gedaan en nu is ie vrijdag klaar.. echt blij mee![]()
![]()
Die bundel met alle megamans samen? Die heb ik ook op de playstation.quote:Op woensdag 5 februari 2025 14:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Megaman 1 t/m 6 heb ik voor Xbox. Leuke games. Wel moeilijk...
Leuke hier is dat je ook de gameboy megamans kunt spelenZeker moeilijk.
Ik speel de laatste maanden op de PC: Football manager en Two point hospital (soort theme hospital cloon). Op de Ps4 alleen maar COD
ja kan wel janken zo blij.. andere auto heb ik gister stil moeten zetten langs de snelweg. dynamo kapot.. die is afgesleept en staat bij de garage om de hoek en gaat aar de stortTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
quote:Op woensdag 5 februari 2025 14:50 schreef _UserName_ het volgende:
ja kan wel janken zo blij.. andere auto heb ik gister stil moeten zetten langs de snelweg. dynamo kapot.. die is afgesleept en staat bij de garage om de hoek en gaat aar de stort![]()
![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Ja die. Heel gaaf.quote:
Ik weet nog dat ik de eerste wereld uitspeelde en mijn zus uit haar bed trok met de boodschap dat ik het spel had uitgespeeld.
Bleken er nog 7 werelden te zijn
:')sinterklaaskapoentje
![]()
Haha leuk zo'n jeugdherinnering.quote:Op woensdag 5 februari 2025 14:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja die. Heel gaaf.
Ik weet nog dat ik de eerste wereld uitspeelde en mijn zus uit haar bed trok met de boodschap dat ik het spel had uitgespeeld.
Bleken er nog 7 werelden te zijn
Ik had niet direct een NES. Dus ging deze game dan spelen bij de v&d waar dan een NES stond. Later de schade wel ingehaald toen ik zelf een NES kreeg. Wel met Mario 2 wat een bundel was. De minst leuke mario imo.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Zo dan komt de nieuwe precies op tijdquote:Op woensdag 5 februari 2025 14:50 schreef _UserName_ het volgende:
ja kan wel janken zo blij.. andere auto heb ik gister stil moeten zetten langs de snelweg. dynamo kapot.. die is afgesleept en staat bij de garage om de hoek en gaat aar de stort![]()
![]()
Haha mooiquote:Op woensdag 5 februari 2025 14:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja die. Heel gaaf.
Bleken er nog 7 werelden te zijnHad je nog wel ff flink wat tijd plezier mee dus
![]()
![]()
Nou ja, eigenlijk ging de oude te vroeg.. als die nu op de terugweg ging van waar we heen gingen.. dan had ik het makkelijker gehad, maar het is zoals het is..quote:Op woensdag 5 februari 2025 14:59 schreef JustinK het volgende:
[..]
Zo dan komt de nieuwe precies op tijdTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
klopt hele ochtend was het wat grijzigquote:Op woensdag 5 februari 2025 15:20 schreef Lovely het volgende:
[..]
Jaa duurde wel even voot die ging schijnensinterklaaskapoentje
![]()
Ik denk dat toen ik die NES kreeg dat het het mooiste moment van mijn leven was. Van Sinterklaas waar ik nog in geloofdequote:Op woensdag 5 februari 2025 14:57 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Haha leuk zo'n jeugdherinnering.
Ik had niet direct een NES. Dus ging deze game dan spelen bij de v&d waar dan een NES stond. Later de schade wel ingehaald toen ik zelf een NES kreeg. Wel met Mario 2 wat een bundel was. De minst leuke mario imo.:')![]()
Volgende weer meer zon,alleen gaat het ook vriezen in de nachtquote:Op woensdag 5 februari 2025 15:21 schreef Aapje30 het volgende:
[..]
klopt hele ochtend was het wat grijzig"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Liever dat weertje dan regenquote:Op woensdag 5 februari 2025 15:22 schreef Lovely het volgende:
[..]
Volgende weer meer zon,alleen gaat het ook vriezen in de nacht![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Dat probeer ik wel.quote:Op woensdag 5 februari 2025 14:55 schreef maily het volgende:
[..]![]()
Goed om je een grapje te zien maken.
Ik probeer ik positief te blijven maar lukt niet altijd:')![]()
quote:Op woensdag 5 februari 2025 15:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik denk dat toen ik die NES kreeg dat het het mooiste moment van mijn leven was. Van Sinterklaas waar ik nog in geloofde![]()
![]()
Je probeert het en dat is al heel knap!quote:Op woensdag 5 februari 2025 15:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dat probeer ik wel.
Ik probeer ik positief te blijven maar lukt niet altijd![]()
![]()
Hoeft niet altijd!!quote:Op woensdag 5 februari 2025 15:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dat probeer ik wel.
Ik probeer ik positief te blijven maar lukt niet altijd
Wij houden je wel aan de gang![]()
![]()
Klopt gewoon lekker zonnetjequote:Op woensdag 5 februari 2025 15:23 schreef Lovely het volgende:
[..]
Indd, is vaak ook kouder vind ik..maar liever zomer
![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Er zijn ook wel andere mooie momenten. Hebben metquote:love
te maken
:')![]()
I knowquote:Op woensdag 5 februari 2025 15:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Er zijn ook wel andere mooie momenten. Hebben metlove
te maken
![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
quote:Op woensdag 5 februari 2025 15:23 schreef Aapje30 het volgende:
[..]
Je probeert het en dat is al heel knap!Soms wil ik gewoon even zeikenquote:Op woensdag 5 februari 2025 15:24 schreef maily het volgende:
[..]
Hoeft niet altijd!!
Wij houden je wel aan de gang:')![]()
Doen wij ookquote:Op woensdag 5 februari 2025 15:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
[..]
Soms wil ik gewoon even zeiken
Voiral @JustinK![]()
![]()
Lente is ook prima, weer iets warmer een graadje of 14/15quote:Op woensdag 5 februari 2025 15:24 schreef Aapje30 het volgende:
[..]
Klopt gewoon lekker zonnetjemaar liever zomer
Ja dat je zonder jas naar buiten kanquote:Op woensdag 5 februari 2025 15:26 schreef Lovely het volgende:
[..]
Lente is ook prima, weer iets warmer een graadje of 14/15![]()
![]()
Zonder dat je bevriest danquote:Op woensdag 5 februari 2025 15:26 schreef Aapje30 het volgende:
[..]
Ja dat je zonder jas naar buiten kan![]()
![]()
Kan nu ook hoorquote:Op woensdag 5 februari 2025 15:26 schreef Aapje30 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 5 februari 2025 15:29 schreef Aapje30 het volgende:
Wel lekker als je niet hoeft te krabben![]()
![]()
Andere kleren aan en schoenenquote:Op woensdag 5 februari 2025 15:26 schreef Aapje30 het volgende:
[..]
Nieuwe kleren kopen wooohoo
Geen sokken aanquote:Op woensdag 5 februari 2025 15:30 schreef Lovely het volgende:
[..]
Andere kleren aan en schoenen![]()
Nieuwe kleren kopen wooohoo![]()
![]()
Dat is nog het allerleukstequote:Op woensdag 5 februari 2025 15:30 schreef Lovely het volgende:
[..]
Andere kleren aan en schoenen![]()
Nieuwe kleren kopen wooohoo![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: