SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Is dat een bakkie thee terwijl je keuken in de brand staat? Sims stylequote:Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Ik hoop het nietquote:Op woensdag 5 februari 2025 13:28 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Is dat een bakkie thee terwijl je keuken in de brand staat? Sims style![]()
![]()
Volgens mij is het vooral alles omvattend voor 't geval je bepaalde voedingsstoffen niet uit eten haalt.quote:Op woensdag 5 februari 2025 13:28 schreef maily het volgende:
Wat zit er allemaal in die poeders en pillen dat je niet uit gewoon eten kunt halen?Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Uiteraard kun je alles ook gewoon uit eten halen, maar dan moet je elke dag enorm gevarieerd eten, en de ene dag zul je meer van het ene binnen krijgen en de andere dag meer van het ander.quote:Op woensdag 5 februari 2025 13:27 schreef maily het volgende:
Wat zit er allemaal in dat je niet uit gewoon eten kunt halen?
Wil je optimaal sporten en er optimale spieropbouw mee kunnen krijgen, dan zijn dit soort supplementen een heel fijn extraatje naast de reguliere voeding.
Sowieso als je het een half uur voor het sporten inneemt, heb je een mega boost van die stofjes op het moment dat je keihard aan je lichaam zit te werken.Dat gaat minder optimaal met gewoon 3 maaltijden per dag en wat fruit tussendoor enzo, wat uiteraard ook absoluut heel belangrijk is.
![]()
Ja daar heb ik een goedkope Kruidvat-variant van.quote:Op woensdag 5 februari 2025 13:29 schreef Pinnenmutske het volgende:
Het enige dat ik wel gebruik is Isostar.
![]()
![]()
Ik normaal van Decathlon maar niet meer geweest.quote:Op woensdag 5 februari 2025 13:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja daar heb ik een goedkope Kruidvat-variant van.Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Ik mag van de longarts buiten vitamine D niet eens aparte vitamie slikken. Die kunnen de groei van kanker versnellen volgens hemquote:Op woensdag 5 februari 2025 13:28 schreef maily het volgende:
Wat zit er allemaal in die poeders en pillen dat je niet uit gewoon eten kunt halen?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: