Daniella Gilboa zou ook dood zijn maar kwam 25 januari vrijquote:Op vrijdag 7 februari 2025 19:32 schreef Burdie het volgende:
[..]
Elke week wordt duidelijker dat er geen hoop meer is voor de Bibas kinderen en hun moeder.
quote:Don’t loose hope for the Bibas family. This is why:-
In November, Hamas lied and falsely claimed Daniella was killed in an Israeli airstrike, even releasing photos of a body bag. Today, Daniella is alive and free.
They used lies to further torture her family. They are lying terrorists
Ik weet het, maar ze zouden "vrouwen en kinderen" eerst teruggeven, daarna de mannen, daarna de overledenen.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 19:58 schreef Nober het volgende:
[..]
Daniella Gilboa zou ook dood zijn maar kwam 25 januari vrij
[..]
[ x ]
Ja, en ze spelen hun eigen zieke spelletjes.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 20:16 schreef Burdie het volgende:
Ik weet het, maar ze zouden "vrouwen en kinderen" eerst teruggeven, daarna de mannen, daarna de overledenen.
Psychologische oorlogsvoering...quote:Op vrijdag 7 februari 2025 20:16 schreef Tengano het volgende:
Ik ben eigenlijk verheugd dit te horen en voor mij geeft dit hoop. Ik dacht namelijk al berichten te hebben gelezen dat de Bibas familie niet meer leefde.
Die informatie zal dan wel uit de lucht gegrepen zijn, maar nu heb ik echt weer hoop voor ze.
Het moet onbeschrijfelijk voelen hoe die vrienden en familie in Israel zich voelen met zulke onzekerheid.
I know...quote:Op vrijdag 7 februari 2025 20:17 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ja, en ze spelen hun eigen zieke spelletjes.
Lees maar eens wat die gijzelaars hebben meegemaakt. Dit zijn geen normale mensen
Wat had je anders verwacht?quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:45 schreef MissButterflyy het volgende:
https://www.nu.nl/midden-(...)gaza-gevangenen.html
Ik vind dit goed nieuws. Mooi dat Israël dit gedrag van militairen aanpakt en bestraft.
Heb je het artikel wel gelezen?quote:
quote:Een Israëlische militair is schuldig bevonden aan het martelen van verschillende Palestijnen die gevangen genomen waren uit Gaza. Het is de eerste veroordeling voor misbruik in de gevangenis waarin volgens klokkenluiders tientallen Palestijnen omkwamen en marteling en geweld normaal was.
Ik heb jou eerst een vraag gesteld. Dus, wat had je anders verwacht?quote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:40 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Heb je het artikel wel gelezen?
[..]
Ja, kennelijk lees je het nieuwsbericht niet goed aangezien er wordt gesproken over klokkenluiders en eerste veroordelingen van misbruik van gevangen.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 23:08 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
Ik heb jou eerst een vraag gesteld. Dus, wat had je anders verwacht?
Tweede keer dat je geen antwoord geeft. Gaat weer lekker.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 23:16 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ja, kennelijk lees je het nieuwsbericht niet goed aangezien er wordt gesproken over klokkenluiders en eerste veroordelingen van misbruik van gevangen.
Wat mij betreft wel klaar, je komt ontzettend onaardig over, geen zin in dan.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 08:06 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
Tweede keer dat je geen antwoord geeft. Gaat weer lekker.
Zal ik de vraag nog een keer stellen of is dit gesprek wel weer klaar?
Een normale discussie voeren, volgens de regels van de discussie, is niet echt aanvallend, of wel?quote:
De zogenaamde hongersnood onder de Palestijnen betrof natuurlijk een totale fabricage. Maar deze mensen zien er inderdaad behoorlijk uitgemergeld uit. Het is ook bizar hoe het Rode Kruis, waar men zich niet één keer druk heeft gemaakt over de gijzelaars en allemaal maar bezig was met pro-Palestijnse activisme, aan dit schouwspel wil meewerken.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 11:08 schreef deedeetee het volgende:
Wederom 3 gijzelaars vrijgelaten en nu weten we dus welke mensen er wél honger hebben geleden in Gaza...
https://nos.nl/artikel/25(...)kt-door-hun-toestand
Als het normaal kan is het niet aanvallendquote:Op zaterdag 8 februari 2025 11:10 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
Een normale discussie voeren, volgens de regels van de discussie, is niet echt aanvallend, of wel?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |