Wat reacties uit andere landen:quote:Op woensdag 5 februari 2025 17:35 schreef Lospedrosa het volgende:
Maar goed de linkse kliek reageert totaal verontwaardigd en denken dat daarmee de kous af is. het is belachelijk, niet serieus, een roep om aandacht.
Fout. Ik denk dat de VS gewoon doorpakt.
Ja dat is nou net wat mensen inderdaad denken.quote:Op woensdag 5 februari 2025 17:39 schreef Perrin het volgende:
[..]
Wat reacties uit andere landen:
[ x ]
Verder is dit gewoon de zoveelste natte scheet van Trump om rugdekking te geven aan zijn verbouwing van de Amerikaanse overheid.
Sinds wanneer geven al die genocide steunende westerse landen ook maar ene fuck over internationale recht?quote:Op woensdag 5 februari 2025 17:39 schreef Perrin het volgende:
[..]
[ x ]
Verder is dit gewoon de zoveelste natte scheet van Trump om rugdekking te geven aan zijn verbouwing van de Amerikaanse overheid.
Ja, voor internationale en mensenrechten moeten we bij onze Arabische en Noord-Afrikaanse broeders zijn ja.quote:Op woensdag 5 februari 2025 19:24 schreef egayalS het volgende:
[..]
Sinds wanneer geven al die genocide steunende westerse landen ook maar ene fuck over internationale recht?![]()
Ja het is aannemelijk dat het een natte scheet is. Als hij dit serieus zou willen dreigt de gehele regio te destabiliseren. Wat niet in Amerikas noch Israels belang is. Het is waarschijnlijk een signaal aan de Israël lobby in de VS dat hij zich voor hen inzet.
[ x ]
quote:Op woensdag 5 februari 2025 20:39 schreef egayalS het volgende:
Ik wil geen wo2 vergelijkingen maken maar dat is toch lastig wanneer Israel propagandisten exact hetzelfde zeggen over Palestijnse vluchtelingen als Hitler over joodse vluchtelingen
[ x ]
Dat is waar ook. Ik heb nog geen reaktie van Putin gezien.quote:Op woensdag 5 februari 2025 23:02 schreef TLC het volgende:
Zoveel verschillen putin en trump dus niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als Hamas z'n handjes nou thuis had gehouden, ergens begin oktober....En Israël met rust had gelaten, dan had je allang 2 staten gehad. Ipv de huidige vernietiging en absurde plannen van Trump.quote:Op woensdag 5 februari 2025 20:39 schreef egayalS het volgende:
Ik wil geen wo2 vergelijkingen maken maar dat is toch lastig wanneer Israel propagandisten exact hetzelfde zeggen over Palestijnse vluchtelingen als Hitler over joodse vluchtelingen
[ x ]
Wanneer krijgt Cyprus haar grondgebied weer terug? En Syrië? Inclusief Hatay provincie.quote:Op woensdag 5 februari 2025 19:24 schreef egayalS het volgende:
[..]
Sinds wanneer geven al die genocide steunende westerse landen ook maar ene fuck over internationale recht?![]()
Ja het is aannemelijk dat het een natte scheet is. Als hij dit serieus zou willen dreigt de gehele regio te destabiliseren. Wat niet in Amerikas noch Israels belang is. Het is waarschijnlijk een signaal aan de Israël lobby in de VS dat hij zich voor hen inzet.
[ x ]
Hij staat te popelen om die vergelijking te maken en maakt hem daarom ook.quote:Op woensdag 5 februari 2025 22:56 schreef Tengano het volgende:
[..]
Hier gestopt met lezen.
#ongeloofwaardig
Nee. Het is een signaal dat dit in de toekomst het evidente plan is. Geesten rijp maken.quote:Op woensdag 5 februari 2025 19:24 schreef egayalS het volgende:
[..]
[ x ]
Nouja, om dan voor hem op te komen: sommige mensen die stellen dat er geen genocide gaande is geweest in Gaza (waar ik een van ben, maar dan met andere argumenten) stellen bijvoorbeeld dat daarvoor het dodenaantal veel te laag en langzaam is gegaan. Dit zou je ook kunnen zeggen met de Armeense kwestie, toch?quote:Op donderdag 6 februari 2025 01:25 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Wanneer krijgt Cyprus haar grondgebied weer terug? En Syrië? Inclusief Hatay provincie.
Wanneer wordt de Armeense genocide erkend?
Genocide is niet afhankelijk van de tijdsduur. Daarnaast is het meer dan 50% van het huidige aantal inwoners.quote:Op donderdag 6 februari 2025 05:07 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Nouja, om dan voor hem op te komen: sommige mensen die stellen dat er geen genocide gaande is geweest in Gaza (waar ik een van ben, maar dan met andere argumenten) stellen bijvoorbeeld dat daarvoor het dodenaantal veel te laag en langzaam is gegaan. Dit zou je ook kunnen zeggen met de Armeense kwestie, toch?
Zo ongeveer 1 tot 1.5 miljoen doden in 8 jaar. Dat valt wel mee.
Hmm, jij bent zeker een van die mensen die in een klas zat waar het bespreken van de Holocaust 'moeilijk' was. Ik zou alsnog eens een boekje openslaan, want deze bizarre vergelijking gaat op geen enkele manier op. Zelfs niet met die gefabriceerde quote in die tweet.quote:Op woensdag 5 februari 2025 20:39 schreef egayalS het volgende:
[ x ]
Strategie van Trump:quote:Op woensdag 5 februari 2025 17:39 schreef Perrin het volgende:
[..]
[ x ]
Dit vind je (terecht) wel een kromme vergelijking, maar kristalnacht vergelijken met ruzie tussen taxichauffeurs en Maccabi-supporters niet? Hoe kan dat?quote:Op donderdag 6 februari 2025 09:29 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Hmm, jij bent zeker een van die mensen die in een klas zat waar het bespreken van de Holocaust 'moeilijk' was. Ik zou alsnog eens een boekje openslaan, want deze bizarre vergelijking gaat op geen enkele manier op. Zelfs niet met die gefabriceerde quote in die tweet.
Aaah, weten we ook weer hoe jij tegen de georganiseerde Jodenjacht aankijkt.quote:Op donderdag 6 februari 2025 13:48 schreef Drxx het volgende:
[..]
Dit vind je (terecht) wel een kromme vergelijking, maar kristalnacht vergelijken met ruzie tussen taxichauffeurs en Maccabi-supporters niet? Hoe kan dat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |