abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_216561904
Maar goed de linkse kliek reageert totaal verontwaardigd en denken dat daarmee de kous af is. het is belachelijk, niet serieus, een roep om aandacht.

Fout. Ik denk dat de VS gewoon doorpakt.
Vakman pur sang
  woensdag 5 februari 2025 @ 17:39:35 #52
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_216561946
quote:
1s.gif Op woensdag 5 februari 2025 17:35 schreef Lospedrosa het volgende:
Maar goed de linkse kliek reageert totaal verontwaardigd en denken dat daarmee de kous af is. het is belachelijk, niet serieus, een roep om aandacht.

Fout. Ik denk dat de VS gewoon doorpakt.
Wat reacties uit andere landen:
twitter

Verder is dit gewoon de zoveelste natte scheet van Trump om rugdekking te geven aan zijn verbouwing van de Amerikaanse overheid.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_216561998
quote:
1s.gif Op woensdag 5 februari 2025 17:39 schreef Perrin het volgende:

[..]
[ x ]

Verder is dit gewoon de zoveelste natte scheet van Trump om rugdekking te geven aan zijn verbouwing van de Amerikaanse overheid.
Ja dat is nou net wat mensen inderdaad denken.
Ze kunnen ook gewoon doorpakken en Gaza binnentreden.
Vakman pur sang
pi_216563244
quote:

[..]
[ x ]

Sinds wanneer geven al die genocide steunende westerse landen ook maar ene fuck over internationale recht? :X

Ja het is aannemelijk dat het een natte scheet is. Als hij dit serieus zou willen dreigt de gehele regio te destabiliseren. Wat niet in Amerikas noch Israels belang is. Het is waarschijnlijk een signaal aan de Israël lobby in de VS dat hij zich voor hen inzet.

twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_216564529
Gezichtsuitdrukking van Netanyahu zegt alles. Hij was volledig verrast door de uitingen van Trump.

twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  woensdag 5 februari 2025 @ 20:34:30 #56
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_216564573
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2025 19:24 schreef egayalS het volgende:

[..]
Sinds wanneer geven al die genocide steunende westerse landen ook maar ene fuck over internationale recht? :X

Ja het is aannemelijk dat het een natte scheet is. Als hij dit serieus zou willen dreigt de gehele regio te destabiliseren. Wat niet in Amerikas noch Israels belang is. Het is waarschijnlijk een signaal aan de Israël lobby in de VS dat hij zich voor hen inzet.

[ x ]
Ja, voor internationale en mensenrechten moeten we bij onze Arabische en Noord-Afrikaanse broeders zijn ja.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_216564586
Stel je voor.. een Disney Resort in Gaza.. dat zou een enorme publiekstrekker zijn.. nu hebben ze alleen in Amerika, Europa en Azië, maar het Midden-Oosten niet. Een Amerikaans Gaza zou een Disney Resort kunnen huisvesten met als hoofdthema de wereld van Aladdin!
pi_216564658
Ik wil geen wo2 vergelijkingen maken maar dat is toch lastig wanneer Israel propagandisten exact hetzelfde zeggen over Palestijnse vluchtelingen als Hitler over joodse vluchtelingen

twitter
-Rabia Al-Basri
pi_216566080
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2025 20:39 schreef egayalS het volgende:
Ik wil geen wo2 vergelijkingen maken maar dat is toch lastig wanneer Israel propagandisten exact hetzelfde zeggen over Palestijnse vluchtelingen als Hitler over joodse vluchtelingen

[ x ]
:')
Intolerant voor intolerantie
  woensdag 5 februari 2025 @ 22:56:09 #60
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_216566458
quote:
Ik wil geen wo2 vergelijkingen maken

Hier gestopt met lezen.

#ongeloofwaardig
pi_216566493
Zoveel verschillen putin en trump dus niet
"You can call me Susan if it makes you happy"
  woensdag 5 februari 2025 @ 23:09:25 #62
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_216566546
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2025 23:02 schreef TLC het volgende:
Zoveel verschillen putin en trump dus niet
Dat is waar ook. Ik heb nog geen reaktie van Putin gezien.

Wellicht gaat hij ook 0,0 kritiek leveren omdat Trump straks de deal tussen Rusland en Oekraine gaat begeleiden.

En misschien heeft Putin hem wel een felicitatie gestuurd.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_216567190
quote:

[ x ]
Als Hamas z'n handjes nou thuis had gehouden, ergens begin oktober....En Israël met rust had gelaten, dan had je allang 2 staten gehad. Ipv de huidige vernietiging en absurde plannen van Trump.
  donderdag 6 februari 2025 @ 01:25:55 #64
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_216567199
quote:

[..]

[ x ]
Wanneer krijgt Cyprus haar grondgebied weer terug? En Syrië? Inclusief Hatay provincie.

Wanneer wordt de Armeense genocide erkend?
  donderdag 6 februari 2025 @ 01:27:51 #65
396550 Richestorags
pi_216567206
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2025 22:56 schreef Tengano het volgende:

[..]
Hier gestopt met lezen.

#ongeloofwaardig
Hij staat te popelen om die vergelijking te maken en maakt hem daarom ook.
pi_216567362
quote:

[..]

[ x ]
Nee. Het is een signaal dat dit in de toekomst het evidente plan is. Geesten rijp maken.

Of dacht jij dat situatie Gaza nog 10, 20 jaar kon voortduren? voor nu zal dit plan inderdaad een natte scheet zijn, maar op een gegeven moment kan het niet anders.
pi_216567364
quote:
1s.gif Op donderdag 6 februari 2025 01:25 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Wanneer krijgt Cyprus haar grondgebied weer terug? En Syrië? Inclusief Hatay provincie.

Wanneer wordt de Armeense genocide erkend?
Nouja, om dan voor hem op te komen: sommige mensen die stellen dat er geen genocide gaande is geweest in Gaza (waar ik een van ben, maar dan met andere argumenten) stellen bijvoorbeeld dat daarvoor het dodenaantal veel te laag en langzaam is gegaan. Dit zou je ook kunnen zeggen met de Armeense kwestie, toch?

Zo ongeveer 1 tot 1.5 miljoen doden in 8 jaar. Dat valt wel mee.
  Moderator donderdag 6 februari 2025 @ 07:53:55 #68
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_216567602
Het aantal doden is helemaal niet relevant bij de vraag wel of geen genocide
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  donderdag 6 februari 2025 @ 09:12:47 #69
396550 Richestorags
pi_216568164
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2025 05:07 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Nouja, om dan voor hem op te komen: sommige mensen die stellen dat er geen genocide gaande is geweest in Gaza (waar ik een van ben, maar dan met andere argumenten) stellen bijvoorbeeld dat daarvoor het dodenaantal veel te laag en langzaam is gegaan. Dit zou je ook kunnen zeggen met de Armeense kwestie, toch?

Zo ongeveer 1 tot 1.5 miljoen doden in 8 jaar. Dat valt wel mee.
Genocide is niet afhankelijk van de tijdsduur. Daarnaast is het meer dan 50% van het huidige aantal inwoners.
pi_216568338
quote:

[ x ]
Hmm, jij bent zeker een van die mensen die in een klas zat waar het bespreken van de Holocaust 'moeilijk' was. Ik zou alsnog eens een boekje openslaan, want deze bizarre vergelijking gaat op geen enkele manier op. Zelfs niet met die gefabriceerde quote in die tweet.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  donderdag 6 februari 2025 @ 10:04:25 #71
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_216568769
quote:

[..]
[ x ]

Strategie van Trump:
Als je maar genoeg onzin uitkraamt, lijken de net iets minder onzinnige dingen die je zegt in verhouding ineens best redelijk.
KuikenGuppy
pi_216570707
twitter
pi_216571152
Dit is nou een paradigm shift en daarom is iedereen zo van de kook. Hij trapt gewoon de deur open, waarom laten we zo'n mooi stukje land verpieteren door decennialang geëmmer over een tweestatenoplossing die geblokkeerd wordt door een islamitische doodscultus en het volk dat dat massaal steunt? De mogelijke uitkomst wordt ineens tussen neus en lippen door enorm verbreed en de discussie is ineens een andere.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_216571362
quote:
14s.gif Op donderdag 6 februari 2025 09:29 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Hmm, jij bent zeker een van die mensen die in een klas zat waar het bespreken van de Holocaust 'moeilijk' was. Ik zou alsnog eens een boekje openslaan, want deze bizarre vergelijking gaat op geen enkele manier op. Zelfs niet met die gefabriceerde quote in die tweet.
Dit vind je (terecht) wel een kromme vergelijking, maar kristalnacht vergelijken met ruzie tussen taxichauffeurs en Maccabi-supporters niet? Hoe kan dat? :?
  donderdag 6 februari 2025 @ 13:50:55 #75
396550 Richestorags
pi_216571395
quote:
1s.gif Op donderdag 6 februari 2025 13:48 schreef Drxx het volgende:

[..]
Dit vind je (terecht) wel een kromme vergelijking, maar kristalnacht vergelijken met ruzie tussen taxichauffeurs en Maccabi-supporters niet? Hoe kan dat? :?
Aaah, weten we ook weer hoe jij tegen de georganiseerde Jodenjacht aankijkt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')