Al eens eeder voorbijgekomen:quote:Op woensdag 5 februari 2025 21:46 schreef havanagila het volgende:
Dat het beter is dan niks mag duidelijk zijn. Maar effectief? 1 knal en dat beest rent weg.
Wel een andere situatie en terrein.quote:Op woensdag 5 februari 2025 22:12 schreef AchJa het volgende:
[..]
Al eens eeder voorbijgekomen:
AchJa in NWS / Oorlog in Oekraïne #721 van het driedelig topic
Niks nieuws onder de zon, wij deden het ook in Afghanistan, werkt prima.
Als er een keus is pak ik de Pruttel wel.quote:Op woensdag 5 februari 2025 22:24 schreef BEFEM het volgende:
Wel een andere situatie en terrein.
Als jij mocht kiezen tussen een truck of een ezel in Oekraïne is de keus snel gemaakt toch?
Een gepard als apc. Ook een aparte keuze.quote:Op woensdag 5 februari 2025 22:25 schreef AchJa het volgende:
Als er een keus is pak ik de Pruttel wel.
Ik kan prima met dat ding omgaan dan ben ik iig een stuk nuttiger dan achterin de YPR...quote:Op woensdag 5 februari 2025 22:28 schreef ExTec het volgende:
Een gepard als apc. Ook een aparte keuze.
Ja, maar nee, die komen dit jaar echt.quote:Op woensdag 5 februari 2025 23:27 schreef Ulx het volgende:
Een soldaat zou het gevoel kunnen krijgen dat het misschien niet heel soepel verloopt en dat hij bijvoorbeeld ook niet hoeft te rekenen van steun van T14 Armata tanks.
Per maand kun je met 500 van dat soort drones aardig wat dingen in Rusland stuk maken.quote:Brigadier General Yuriy Shchyhol showcasing several types of Ukrainian kamikaze drones. According to him, Ukraine is producing 500 long-range strike drones a month.
https://www.thetimes.com/(...)3bdef305128ae027819d
https://bsky.app/profile/noelreports.com/post/3lhhlbvw76s2r
Met de neergeschoten drones hun brokstukken bedoel je immers Rusland schiet alles uit de luchtquote:Op donderdag 6 februari 2025 00:21 schreef Ulx het volgende:
[..]
Per maand kun je met 500 van dat soort drones aardig wat dingen in Rusland stuk maken.
Als het waar was, was Rusland allang verslagen.quote:Op donderdag 6 februari 2025 06:48 schreef Joppiez het volgende:
Een ezel voor munitietransport, het verbaast me inderdaad niet. Straks zijn de tanks ook op en worden de paarden van stal gehaald.
wie zijn we?quote:Op donderdag 6 februari 2025 09:05 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Als het waar was, was Rusland allang verslagen.
Hadden we nu over het Rode Plein gemarcheerd.
Westerse liberalen.quote:
Ik zal daar niet staan marcheren. Ik zou er weer heen gaan voor culturele ontspanning, genieten van de Metro, bewonderen van de talloze musea, etc etc.quote:Op donderdag 6 februari 2025 09:33 schreef ExTec het volgende:
[..]
Waarom zeg je dan we, alsof jij er daar een van bent?
Uh huh,quote:Op donderdag 6 februari 2025 09:35 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik zal daar niet staan marcheren. Ik zou er weer heen gaan voor culturele ontspanning, genieten van de Metro, bewonderen van de talloze musea, etc etc.
Ah, elitair vermaak.quote:Op donderdag 6 februari 2025 09:35 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik zal daar niet staan marcheren. Ik zou er weer heen gaan voor culturele ontspanning, genieten van de Metro, bewonderen van de talloze musea, etc etc.
Mijn god, wat een eikel.quote:Op donderdag 6 februari 2025 10:00 schreef ExTec het volgende:
Dit gaat een enorm succes worden, dat weet ik nu al.
[ afbeelding ]
Een paar flinke drone aanvallen op ministeries en FSB kantoren helpt daar wel tegen denk ik.quote:🤡 67% of Russians support the war, in addition, 65% of citizens believe that the war going successfully for Russian Armed Forces, - VTsIOM
https://bsky.app/profile/maks23.bsky.social/post/3lhimu3yxnc24
Als je klassiek liberalisme meerekent, dan wel enizins. Maar ik kan mij niet vinden in het exclusieve woke-lib denken die in het Westen over ons meester is geworden.quote:
Eerst zien dan geloven. Paar dagen terug hoorden we nog andere berichten.quote:Op donderdag 6 februari 2025 10:00 schreef ExTec het volgende:
Dit gaat een enorm succes worden, dat weet ik nu al.
[ afbeelding ]
Hij doet allemaal annoucements die elkaar bijten. Wat de strategie daarachter is weet ik niet, hopelijk krijgen wij dat ooit nog te weten.quote:Op donderdag 6 februari 2025 10:09 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Eerst zien dan geloven. Paar dagen terug hoorden we nog andere berichten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |