Eens.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:40 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
Zijn opmerkingen over Trump en Amerika zijn niet mals. De beste man krijgt veel commentaar, maar meestal vind ik zijn analyses en constateringen best wel hout snijden.
India vliegt al jaren met een allegaartje aan toestellen, daarvan vraag ik me idd ook af hoe ze dat in vredesnaam voor elkaar krijgen zonder te verzanden in een enorme chaos vwb gereedschappen, ondersteuningsvoertuigen, opleidingen van grondpersoneel enz. Als ingenieur hou ik wel van uniformiteit in een machinepark.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 02:32 schreef oheng het volgende:
[..]
Dan heb je dus straks een luchtmacht met soviet, F-16, Mirage, en Gripen.
Wtf? Logistieke nachtmerrie hallo???!
Volledig mee eens, de Russische Federatie is een archasch gedrocht.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 09:24 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Het huidige Rusland is in z’n geheel een fout die al ruim een eeuw op de vuilnisbelt van de geschiedenis had moeten liggen. Tussen het Ottomaanse Rijk, Oostenrijk-Hongarije en Pruisen zeg maar.
Beggars can't be choosersquote:Op zaterdag 8 februari 2025 10:15 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
India vliegt al jaren met een allegaartje aan toestellen, daarvan vraag ik me idd ook af hoe ze dat in vredesnaam voor elkaar krijgen zonder te verzanden in een enorme chaos vwb gereedschappen, ondersteuningsvoertuigen, opleidingen van grondpersoneel enz. Als ingenieur hou ik wel van uniformiteit in een machinepark.
Ondersteuning bij de ontwikkeling van het Noord-Koreaanse kernwapenarsenaal.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 10:16 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
N00b vraagje hoor
Waarom steunt Noord Korea Rusland met wapens en soldaten. What's in it for them?
Rob de Wijk duidt eea nmm nog steeds prima en ik lees/luister zijn commentaar nog steeds op regelmatige basis. Maar waar het mis ging/gaat is dat eeuwige "noeks", "boomer", "koude oorlog idioot", "Robquote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:09 schreef RichardHammond het volgende:
Vind het wel typisch dat vanuit een bepaalde hoek Rob de Wijk niet meer wordt aangehaald? Het is toch niet omdat hij de laatste tijd voornamelijk zegt dat Rusland er op meerdere vlakken slecht voorstaat en niks meer voor elkaar krijgt in Oekrane?
Nou, als je zo gaat doen kan ik net zo goed alles wat jij zegt niet serieus nemen, want jij ben ten slotte ook geen expert, dus beter stop je met discussiren hier. Dus wat doe je hier nog?quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:07 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ja, want ewald engelen en marianne thieme zijn ook reguliere "experts".
Ook bestaande wapens testen onder gevechtsomstandigheden.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 10:16 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
N00b vraagje hoor
Waarom steunt Noord Korea Rusland met wapens en soldaten. What's in it for them?
En daarvoor mensenlevens op het spel zetten. Man man.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 10:38 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ook bestaande wapens testen onder gevechtsomstandigheden.
"Battle proven".
U bent bekend met Noord-Korea?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 10:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
En daarvoor mensenlevens op het spel zetten. Man man.
Zo zijn er wel meer. De luchtmacht (USAF, Navy en Mariniers) van de VS bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 10:15 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
India vliegt al jaren met een allegaartje aan toestellen, daarvan vraag ik me idd ook af hoe ze dat in vredesnaam voor elkaar krijgen zonder te verzanden in een enorme chaos vwb gereedschappen, ondersteuningsvoertuigen, opleidingen van grondpersoneel enz. Als ingenieur hou ik wel van uniformiteit in een machinepark.
Ik wil die sexy vliegtuigen uit de jaren 50/60 terug zien.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 11:33 schreef Ulx het volgende:
[..]
Zo zijn er wel meer. De luchtmacht (USAF, Navy en Mariniers) van de VS bijvoorbeeld.
F15/F15E
F16
F18
F22
F35
A10
en nog een hele riedel aan andere vliegtuigen.
Context is king, let op:quote:Op zaterdag 8 februari 2025 10:36 schreef Discombobulate het volgende:
Nou, als je zo gaat doen kan ik net zo goed alles wat jij zegt niet serieus nemen, want jij ben ten slotte ook geen expert,
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 20:56 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Oh jij zult het wel beter weten dan de experts die verwachten
Je flankeert expliciet de meningen van experts met die van een setje pacifisten, terwijl je bewoording suggereert dat ook andere experts een andere mening toegedaan zijn.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:01 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Nou daar lopen de meningen sterk over uiteen hoor.
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:07 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ja, want ewald engelen en marianne thieme zijn ook reguliere "experts".
Het is wel slim van Oekrane nu meer gebied in te pikken.quote:https://bsky.app/profile/maks23.bsky.social/post/3lhnsmidvyk2q
🔼🇺🇦 AFU advance near Cherkasskaya Konopelka in Kursk region, - DeepState
P.S. And Fanaseevka… According to Russians, battles south of Makhnovka to reach the Psel river are expected.
quote:https://bsky.app/profile/maks23.bsky.social/post/3lhnqqpj4us2q
🔥💣 The moment of the airstrike on the headquarters of the Russian35th brigade in Selydovo.
Maar dat zijn allemaal Amerikaanse toestellen, waarbij bouten, moeren etc. allemaal in inch maten zijn en componenten, avionica enz. waarschijnlijk grotendeels volgens dezelfde ontwerp-, onderhoud en bedienprincipes ontworpen zijn. De Indirs vliegen met Russische, Franse, Brits/Franse en "inheemse" toestellen.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 11:33 schreef Ulx het volgende:
[..]
Zo zijn er wel meer. De luchtmacht (USAF, Navy en Mariniers) van de VS bijvoorbeeld.
F15/F15E
F16
F18
F22
F35
A10
en nog een hele riedel aan andere vliegtuigen.
Is en blijft idd allegaartje maar ik denk dat oekraine zo snel ze de kans krijgen hun sovjet matriel uitfaseren. Ik denk dat als je bv een run of the mill sidewinder onder een F-16, Mirage of Gripen hangt, alle boordcomputers zeggen: yup, jou ken ik.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 12:15 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
Maar dat zijn allemaal Amerikaanse toestellen, waarbij bouten, moeren etc. allemaal in inch maten zijn en componenten, avionica enz. waarschijnlijk grotendeels volgens dezelfde ontwerp-, onderhoud en bedienprincipes ontworpen zijn. De Indirs vliegen met Russische, Franse, Brits/Franse en "inheemse" toestellen.
Ach hou toch op met bullshit man. Zo'n domme interpretatie weer.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 11:36 schreef ExTec het volgende:
Je flankeert expliciet de meningen van experts met die van een setje pacifisten, terwijl je bewoording suggereert dat ook andere experts een andere mening toegedaan zijn.
Niet echt. Ze probeerden het met de F35A/B/C en zelfs tussen die varianten zijn de verschillen behoorlijk.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 12:15 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
Maar dat zijn allemaal Amerikaanse toestellen, waarbij bouten, moeren etc. allemaal in inch maten zijn en componenten, avionica enz. waarschijnlijk grotendeels volgens dezelfde ontwerp-, onderhoud en bedienprincipes ontworpen zijn. De Indirs vliegen met Russische, Franse, Brits/Franse en "inheemse" toestellen.
Maar ik weet wie het zegt.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 12:40 schreef Discombobulate het volgende:
Zo'n domme interpretatie weer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |