SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
quote:https://meduza.io/en/news(...)-in-occupied-ukraine
Some Russian military personnel operating in occupied Ukraine have reported disruptions to Starlink satellite communication terminals. Journalist Ivan Filippov monitors pro-invasion bloggers on Telegram and says the outage complaints began early on Tuesday, February 4.
Russian “war correspondents” Tatyana Kruglova and Roman Saponkov were among the first on Telegram to report the Starlink disruptions. According to Saponkov, “about 10 percent of all terminals across the front were blocked.” The Z-channel Tupi4ok Dizaynera reported that “a lot of dishes were suddenly blocked, but not all of them.” The bloggers did not specify where exactly Russian forces have encountered disrupted Starlink access.
En dat onder Trump.quote:Op woensdag 5 februari 2025 10:10 schreef ExTec het volgende:
Wat meer geluiden dezelfde kant op. Maar dan denk ik dat dit gekoppeld wordt aan dat oekraine ook daadwerkelijk leuk spul krijgt om te gaan gebruiken. Want diep in rus toeslaan met eigen spul, that is just another tuesday. Dus wat veranderd er dan precies.
[ x ]
Welk spul dan? En hoe veel hebben ze daarvan?quote:Op woensdag 5 februari 2025 10:10 schreef ExTec het volgende:
Wat meer geluiden dezelfde kant op. Maar dan denk ik dat dit gekoppeld wordt aan dat oekraine ook daadwerkelijk leuk spul krijgt om te gaan gebruiken. Want diep in rus toeslaan met eigen spul, that is just another tuesday. Dus wat veranderd er dan precies.
[ x ]
Atacms, meer clustermunitie, meer himars, meer bradleys etc gaan echt wel helpen en echt wel een verschil kunnen maken.quote:Op woensdag 5 februari 2025 10:22 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Welk spul dan? En hoe veel hebben ze daarvan?
Ik denk niet dat Oekraïne nieuw spul krijgt zoals Tomahawks en dergelijke. Wat ze al hebben van ons maakt amper verschil, ze hebben veel meer eigen spul wat verder kan toeslaan.
Maar daar hebben ze echt heel weinig van hé. En het is echt de vraag of ze ineens heel veel daarvan zullen krijgen. Ik denk het niet eigenlijk, want America first volgens Trump.quote:Op woensdag 5 februari 2025 10:23 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Atacms, meer clustermunitie, meer himars, meer bradleys etc gaan echt wel helpen en echt wel een verschil kunnen maken.
Maar met name natuurlijk Atacms.
Ja, de bekende box ticking: Hebben ze tanks gehad? Check! Hebben ze F-16s? Check!quote:Op woensdag 5 februari 2025 10:22 schreef Discombobulate het volgende:
Wat ze al hebben van ons maakt amper verschil, ze hebben veel meer eigen spul wat verder kan toeslaan.
Stuitert hij nog?quote:Op woensdag 5 februari 2025 10:43 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Er is ook een video van zijn val hehe
Maar daarvoor was het:quote:Op woensdag 5 februari 2025 10:36 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ja, de bekende box ticking: Hebben ze tanks gehad? Check! Hebben ze F-16s? Check!
Zie je wel, maakt geen verschil!
Alsof het volume er totaal niet toe doet.
Waar heb je het nou weer over dan, tanks die >300 kilometer Rusland in schieten met shells?quote:Op woensdag 5 februari 2025 10:36 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ja, de bekende box ticking: Hebben ze tanks gehad? Check! Hebben ze F-16s? Check!
Zie je wel, maakt geen verschil!
Alsof het volume er totaal niet toe doet.
Dat volume er toe doet. En dat louter vanwege broekpoepen consequent te weinig geven niet waarschijnlijk is onder trump. Of we het nou over tanks of wat anders hebben.quote:Op woensdag 5 februari 2025 11:04 schreef Discombobulate het volgende:
Waar ging het nou om in die post van je, diep toeslaan in Rusland toch?
Ga nou niet je eigen post verdraaien. Je had het over diep toeslaan in Rusland in dat X-linkje. Daar reageerde ik op. Oekraïne heeft veel meer eigen spul wat dat kan, want die ATACMS hebben ze niet veel van. Oekraïne kan effectief veel meer zelf maken om diep in Rusland toe te slaan. Wat dacht je van die drones?quote:Op woensdag 5 februari 2025 11:09 schreef ExTec het volgende:
[..]
Dat volume er toe doet. En dat louter vanwege broekpoepen consequent te weinig geven niet waarschijnlijk is onder trump. Of we het nou over tanks of wat anders hebben.
Uh huh, maar waarom zou je actualiteiten bijhouden als je je inbeeld dat je een onderbuikje hebt die alles wel feilloos verspeld, toch.quote:Op woensdag 5 februari 2025 11:04 schreef Discombobulate het volgende:
Zoals ik zei: America first volgens Trump.
quote:The Kremlin delivers a warning to the U.S. president over his military aid proposal for Kyiv.
Volgens mij zei ik dat ook.quote:Op woensdag 5 februari 2025 11:13 schreef Discombobulate het volgende:
Oekraïne heeft veel meer eigen spul wat dat kan,
quote:Op woensdag 5 februari 2025 10:10 schreef ExTec het volgende:
Want diep in rus toeslaan met eigen spul, that is just another tuesday.
quote:Op woensdag 5 februari 2025 11:12 schreef oheng het volgende:
Er staat een oliedepot in Krasnodar Krai in de fik (FIRMS).
Eerst zien dan geloven. Voorlopig staan er dankzij de Musk-coup weer genoeg projecten stil. En direct na de inauguratie stopte militaire hulp ook enkele dagen.quote:Op woensdag 5 februari 2025 11:09 schreef ExTec het volgende:
[..]
Dat volume er toe doet. En dat louter vanwege broekpoepen consequent te weinig geven niet waarschijnlijk is onder trump. Of we het nou over tanks of wat anders hebben.
quote:Op woensdag 5 februari 2025 11:13 schreef ExTec het volgende:
[..]
Uh huh, maar waarom zou je actualiteiten bijhouden als je je inbeeld dat je een onderbuikje hebt die alles wel feilloos verspeld, toch.
[..]
Klopt.quote:Op woensdag 5 februari 2025 11:19 schreef Discombobulate het volgende:
De vraag is of die steun ineens heel veel opgevoerd gaat worden. Dat zullen we gaan zien.
quote:Op woensdag 5 februari 2025 10:10 schreef ExTec het volgende:
Maar dan denk ik dat dit gekoppeld wordt aan dat oekraine ook daadwerkelijk leuk spul krijgt om te gaan gebruiken. Want diep in rus toeslaan met eigen spul, that is just another tuesday. Dus wat veranderd er dan precies.
100en beschikbaar:quote:Op woensdag 5 februari 2025 11:19 schreef Discombobulate het volgende:
Of die ATACMS ineens per honderden de zee over gaan is de vraag. De VS heeft meer belangen dan alleen Oekraïne. Zij en de NAVO hebben ook voldoende ATAMCS nodig voor afschrikking.
quote:U.S. Poised to Scrap Hundreds of M39 ATACMS Instead of Sending to Ukraine
Tomahawks op Vladivostok om Noord-Koreaanse shit op te blazenquote:Op woensdag 5 februari 2025 10:15 schreef ExTec het volgende:
En we gaan ook niks te horen krijgen. Ruim van te voren telegraferen wat er geleverd wordt, dat is de biden deescalatie clan, 'want we moeten putin wel de kans krijgen om eieren voor z'n geld te kiezen'.
We gaan het nu pas waarschijnlijk weten als rus het op z'n hoofd krijgt.
America first is ook: je mag verschieten wat je wilt als je het maar bij ons komt kopen.quote:Op woensdag 5 februari 2025 10:36 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Maar daar hebben ze echt heel weinig van hé. En het is echt de vraag of ze ineens heel veel daarvan zullen krijgen. Ik denk het niet eigenlijk, want America first volgens Trump.
met name op communistenquote:Op woensdag 5 februari 2025 11:57 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
America first is ook: je mag verschieten wat je wilt als je het maar bij ons komt kopen.
Ja, maar sommigen hebben een wereldbeeld overeind te houden waardoor we doen alsof dat geen mogelijkheid is.quote:Op woensdag 5 februari 2025 11:57 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
America first is ook: je mag verschieten wat je wilt als je het maar bij ons komt kopen.
Heb je overal.quote:Op woensdag 5 februari 2025 12:10 schreef Ulx het volgende:
Russische dienstplichtige zonder rijbewijs knalt met vrachtwagen tegen Su-25.
Vliegtuig totalled.
https://bsky.app/profile/maks23.bsky.social/post/3lhgfocc5ac2f
Komen soms langs. Of anders is het wel dat Berlijn en Parijs ook Russisch worden en zo.quote:Op woensdag 5 februari 2025 12:26 schreef halfway het volgende:
Ik heb al maanden geen Nuke dreiging gehoord of heb ik die gemist?
Hopen dat ze her en der wat tegenstoten kunnen geven als de Russen wat afzwakken.quote:
Dit soort diplomaten hebben niks geleerd van de afgelopen 30 jaar. Rusland was tevreden met de afgesproken vrede tot ineens niet meer. En Poetin begon eerst over sphere of influance, en later over rechten die ze denken te hebben over soevereine landen.quote:Op woensdag 5 februari 2025 12:47 schreef egayalS het volgende:
Goede interview met oud-EU-ambassadeur Tom de Bruijn https://www.nrc.nl/nieuws(...)-uitbreiden-a4881930
Oekraïne erbij halen maakt de EU zelf ook veiliger, is de gedachte in Brussel. Maar Rusland zal zich nog meer bedreigd, ónveilig, voelen?
„Dat is de veiligheidsparadox. Als je een bestendige vrede wil, dus niet alleen een staakt-het-vuren of een tijdelijk bestand, dan zul je die paradox moeten overwinnen. Dan zul je ook de Russen tevreden moeten stellen met een resultaat. Niets is zo erg als een bestand waarbij een van de twee partijen zich niet senang voelt, en alle reden heeft om dat weer ter discussie te stellen, door middel van nieuwe agressie of welke methode dan ook. Het is nu nog te vroeg om het hardop te doen, maar de EU moet nadenken over een nieuwe Europese veiligheidsarchitectuur waar je ook Rusland bij betrekt. Zodanig dat er een lange periode van vrede komt, en niet een gewapende vrede.”
quote:These are soldiers, sergeants, officers. Soldiers of the Naval Forces who were captured in Mariupol and Zaporizhia region, the Air Force, soldiers of the Airborne Assault and Ground Forces, National Guardsmen, border guards, land defense officers, as well as a policeman. All of them are from different directions of the front, but they are united by one thing in common: they fought for Ukraine.* - Zelensky
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |