Ja hij meldde idd dat ie dat zelf ook zou gaan doen ... Niets over dat ie het al eens niet gedaan heeft .. Maar het was natuurlijk niet zijn schuld dat ie zn moeder verloren heeft ...quote:Op dinsdag 4 februari 2025 18:23 schreef Flory- het volgende:
[..]
Precies! Hij blijft dat maar herhalen vanmiddag en niemand die hem erop aanspeekt
Want?quote:Op dinsdag 4 februari 2025 18:29 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Ja maar dat wordt hem niet, BB beschermt zijn deelname
Nog voor valentijnsdag. Dan zijn we daar ook weer vanafquote:Op dinsdag 4 februari 2025 18:31 schreef Poesjuh het volgende:
Maar van mij mag Jefflien erop en eruit
Graagquote:Op dinsdag 4 februari 2025 18:34 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Nog voor valentijnsdag. Dan zijn we daar ook weer vanaf
Ja vet irritant, die twinstreams ookquote:Op dinsdag 4 februari 2025 18:35 schreef BigBreg83 het volgende:
Wat is die SL nou de heletijd om niks? Komt er nog wat aan ofzo?
Lactose voor Evaquote:Op dinsdag 4 februari 2025 18:35 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Allemaal een hap vla van diezelfde lepel
Is gewoon speculaas van de Costa denk ik.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 18:39 schreef Flory- het volgende:
Waar komt deze TT vandaan? Heb ik iets gemist?
Axelquote:Op dinsdag 4 februari 2025 18:51 schreef Hznootje het volgende:
Wie heeft nou de vrijstelling Axel of Jolien?
Oh ik was in de veronderstelling dat David S. Er niet zoveel van wist enzoquote:Op dinsdag 4 februari 2025 18:53 schreef KinKiJan het volgende:
David S. die Karen het hondje van Ashley noemt
Held!
Zei hij dat haha niks mis met zijn geheugenquote:Op dinsdag 4 februari 2025 18:53 schreef KinKiJan het volgende:
David S. die Karen het hondje van Ashley noemt
Held!
Zegt ze al paar dagen achter de rug van hun. Beetje laf gedrag van weer een Belg. Zelf heeft ze lopen roddelen en kwaad spreken over mensen en nu zo doen. Iemand iets verwijten was ze zelf heeft gedaan.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 18:56 schreef Hznootje het volgende:
Haha Sharice is klaar met de kleuterclub..Kan er niet meer tegen
En waarschijnlijk om te voorkomen dat ze iets extra in hun mond stoppen want hij houdt niet van mensen die eten stelenquote:Op dinsdag 4 februari 2025 19:00 schreef OmaJacky het volgende:
Staat Jef nou te controleren of ze alles wel goed verdelen???![]()
Hé, je moet wel wat doen voor je geld toch?quote:Op dinsdag 4 februari 2025 19:06 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Lullig, eten bijna klaar en dan moet je een spel spelen
Heeft Jeffrey weer wat om over te zeiken straksquote:Op dinsdag 4 februari 2025 19:07 schreef Folies het volgende:
Elsa en andere genomineerden willen eten. Maar Kenau vraagt zich af hoe ze dan weten of de porties eerlijk verdeeld kunnen worden. En Milena wil eerst eten anders sterft ze.
Die heeft een vrijstelling..Iedereen met vrijstelling of nominatie mag niet mee doenquote:Op dinsdag 4 februari 2025 19:09 schreef Folies het volgende:
Axel heeft ook honger. Die is toch ook niet genomineerd?
Nou ja, ik snap er niks van.
quote:Op dinsdag 4 februari 2025 19:11 schreef ledn81 het volgende:
jeffrey gaat zijn liefje nog even leren kennen vlak voor het spel mochten ze vragen krijgen
Dit ging over de sambal niet over het eten zelf.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 19:09 schreef Poesjuh het volgende:
Elsa en milena willen niet wachten met eten.
Ze kunnen geen portie bepalen maar scheppen toch al voor zichzelf op.
Axek zegt, schep maar goed vol hoor dat bordje tegen elsa
Jane, pak wat je wil op is op...terwijl er 10 man verplicht in de slaapkamer zit nu wtf
Ja ik hoorde het..Hoe heet uw beste vriend?quote:Op dinsdag 4 februari 2025 19:11 schreef ledn81 het volgende:
jeffrey gaat zijn liefje nog even leren kennen vlak voor het spel mochten ze vragen krijgen
Potatoe potatoe, het is voor nog 10 mensenquote:Op dinsdag 4 februari 2025 19:12 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Dit ging over de sambal niet over het eten zelf.
Haar beste vriend haha hij wilde doen alsof die niet bestond maar moet er toch aan geloven.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 19:12 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ja ik hoorde het..Hoe heet uw beste vriend?Hoezo we kennen elkaar al heel goed
veel verder dan "ik mag u graag, ik mag u ook graag" heb ik ze nooit horen komen.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 19:12 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ja ik hoorde het..Hoe heet uw beste vriend?Hoezo we kennen elkaar al heel goed
wie wie wie???? hahahquote:Op dinsdag 4 februari 2025 18:56 schreef Koos1958 het volgende:
Sharice depri en zeuren over een persoon.
Zei hij dat?quote:Op dinsdag 4 februari 2025 19:16 schreef Lillfex het volgende:
Oh BB is streng als ze met elkaar praten of tegen Bb in de gameroom krijgen ze 500 euro boete
Dat doet die ook en Jolien geeft hem afquote:Op dinsdag 4 februari 2025 19:16 schreef mazaru het volgende:
Jeffrey gaat flink over de tong in de woonkamer. Ze denken dat hij Jolien de nominatie laat pakken om zichzelf te redden
Ja en er zijn een aantal die flinke porties sambal op hun kaas deden en er was afgesproken dat ze die voor de pasta wilden doen. Je kan wel raden wie dat deden, vandaar dat Jane nu zo reageert.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 19:13 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Potatoe potatoe, het is voor nog 10 mensen
Ik zie hem er ook voor aan.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 19:17 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Dat doet die ook en Jolien geeft hem af
Afstraffen dit gedragquote:Op dinsdag 4 februari 2025 19:13 schreef Rhosyn het volgende:
BB op strenge toon: Matteus kom naar de slaapkamer na de game kan je eten.
quote:Op dinsdag 4 februari 2025 19:17 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Ja Bb laat ze zien hoe ze met hem kunnen communiceren en ja de boete is hoog
zijn helemaal hot nu hoorquote:
Niet alleen Jeffrey gaat over de tongquote:Op dinsdag 4 februari 2025 19:16 schreef mazaru het volgende:
Jeffrey gaat flink over de tong in de woonkamer. Ze denken dat hij Jolien de nominatie laat pakken om zichzelf te redden
Ja ik zag hetquote:Op dinsdag 4 februari 2025 19:19 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Niet alleen Jeffrey gaat over de tong![]()
[ afbeelding ]
fop bedragquote:Op dinsdag 4 februari 2025 19:21 schreef KinKiJan het volgende:
Maar hoe werkt zo'n boete als ze niet in de min kunnen?
Dan heb je een nominatie.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 19:21 schreef KinKiJan het volgende:
Dan kost het jolien dr geldquote:Op dinsdag 4 februari 2025 19:21 schreef KinKiJan het volgende:
Of beiden vrijstellingquote:Op dinsdag 4 februari 2025 19:23 schreef mazaru het volgende:
Ach jee wedden dat die Jeffrey vrijstelling krijgt? Jolien gaat geld kiezen en hij kiest vrijstelling
Geloof ik niks van. Ze weet nu onderhand wel wat voor egoïst het isquote:Op dinsdag 4 februari 2025 19:24 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Of beiden vrijstelling
En dan dus beiden niks
Dat jolien zegt: ja jeff k dacht ge gunt die wel aan maaiiiii
Liefde is blind héquote:Op dinsdag 4 februari 2025 19:25 schreef mazaru het volgende:
[..]
Geloof ik niks van. Ze weet nu onderhand wel wat voor egoïst het is
Ja en haar IQ is heel laag, dus er is nog een greintje hoopquote:
Ik vrees het ergste vandaar mijn stomme TTquote:Op dinsdag 4 februari 2025 19:26 schreef ledn81 het volgende:
wat een suffe opdracht.. dit is voor jeff en jol natuurlijk heel simpel
Zouden ze de uitleg van tevoren krijgen? Of alleen de vraag wat kies je?quote:Op dinsdag 4 februari 2025 19:26 schreef ledn81 het volgende:
wat een suffe opdracht.. dit is voor jeff en jol natuurlijk heel simpel
Uitleg voorafquote:Op dinsdag 4 februari 2025 19:26 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Zouden ze de uitleg van tevoren krijgen? Of alleen de vraag wat kies je?
Meer kip dan pasta hoor ik iedereen zeggen vanavondquote:Op dinsdag 4 februari 2025 19:28 schreef Verida het volgende:
[..]
zit hij nou kale pasta te eten, zonder die paar flintertjes spinazie erin?
wat een kleuter joh
Hoe mooie ruzie wordt het als jeff EEN keer onverwachts nobel doet en geld pakt.quote:
Ik hoop met je meequote:Op dinsdag 4 februari 2025 19:30 schreef -river- het volgende:
Ik hoop zo dat Jolien vrijstelling pakt.
Nobel staat niet in zijn woordenboekquote:Op dinsdag 4 februari 2025 19:30 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Hoe mooie ruzie wordt het als jeff EEN keer onverwachts nobel doet en geld pakt.
En jolien dan ook geld pakt muhaha
Jawel david s zei het ook alquote:Op dinsdag 4 februari 2025 19:30 schreef Lillfex het volgende:
Volgens mij legt BB niet uit wat het inhoud anders was een muur ook niet nodig toch tussen de twee?
Mogen we niet zeggen is wappiequote:Op dinsdag 4 februari 2025 19:31 schreef Kodiak100 het volgende:
En tadaa daar komt de twist uit de hoge hoed om Jeff nog een weekje langer te houden
Als Jeff blut is zou Jolien nu ook blut zijn ...quote:Op dinsdag 4 februari 2025 19:29 schreef ledn81 het volgende:
Jeff was blut en maakte groot drama dus beter kiest ie geld
We hebben wel een data analist te maken he. Vergeet dat nietquote:Op dinsdag 4 februari 2025 19:33 schreef mazaru het volgende:
Ze weten dus al van te voren wat er gaat gebeuren. Dit kun je niet zomaar raden
Maar die hebben dus de opties voordat ze naar binnen gingen besproken als ik het goed begrijpquote:Op dinsdag 4 februari 2025 19:33 schreef Poesjuh het volgende:
Neee
Shariceeee heeft wicky de vrijstelling gegund
Het is wel duidelijk dat ze Wicky er niet uit willen hebben. Lievertje van de Febo. Zoveel is wel duidelijk inmiddels.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 19:36 schreef Kodiak100 het volgende:
Laat ze verdomme toch gewoon eens keihard strijden en dan nomineren en niet allemaal van die kut spelletjes en twistjes die nergens op slaan.![]()
![]()
Heel slim om dit scenario van te voren te bespreken. Zoiets kun je inderdaad verwachten na al dat gegun de afgelopen week.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 19:35 schreef mazaru het volgende:
Wicky en Sharice hadden 'een idee' van wat er zou gebeuren en hadden al afgesproken dat Wicky de vrijstelling zou krijgen. Dus of ze stammen allemaal ineens af van Nostradamus, of ze hebben gehoord wat er ging gebeuren.
BB kan ze denk ik meer sturen bij spellen. Bij normale nominatie hebben ze vaak allang uitgesproken op wie ze gaan of wie ze niet mogen. Dan is het lastiger om te sturen.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 19:36 schreef Kodiak100 het volgende:
Laat ze verdomme toch gewoon eens keihard strijden en dan nomineren en niet allemaal van die kut spelletjes en twistjes die nergens op slaan.![]()
![]()
Zo is de TT toch toepasselijk!!quote:Op dinsdag 4 februari 2025 19:31 schreef Kodiak100 het volgende:
En tadaa daar komt de twist uit de hoge hoed om Jeff nog een weekje langer te houden
Ja, maar lastig voor Jeffrey om te zeggen: ik pak de vrijstelling wel.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 19:38 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Heel slim om dit scenario van te voren te bespreken. Zoiets kun je inderdaad verwachten na al dat gegun de afgelopen week.
Nou oke, deze 2 geef ik het voordeel van de twijfel. Die zijn niet dom. Maar de rest heeft echt het verstand niet om dit te voorspellenquote:Op dinsdag 4 februari 2025 19:38 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Heel slim om dit scenario van te voren te bespreken. Zoiets kun je inderdaad verwachten na al dat gegun de afgelopen week.
Hou op, heb gewerkt vandaag en snap er geen klote meer vanquote:Op dinsdag 4 februari 2025 19:35 schreef Rhosyn het volgende:
Er gebeurd veel maar het geeft wel verwarring.
Je moet zowat een hele administratie bijhouden wie genomineerd en wie vrijstelling en wie target en wie blut en wie een token en waar ze slapen en wie met wie een duo
![]()
![]()
Fokking chaos
Jolien gunt hem welquote:Op dinsdag 4 februari 2025 19:39 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Ja, maar lastig voor Jeffrey om te zeggen: ik pak de vrijstelling wel.
Heul niet lastig voor hem hoor. Zijn moeder is er niet meer en hij is zieligquote:Op dinsdag 4 februari 2025 19:39 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Ja, maar lastig voor Jeffrey om te zeggen: ik pak de vrijstelling wel.
Snap dat ook niet. Ik sport iedere dag en voor mij is dat ook gewoon een normale portie.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 19:38 schreef mazaru het volgende:
Dat zijn toch prima porties? Wat lopen ze nou te janken dat het niet genoeg is?
[ afbeelding ]
Misschien, maar dan gaat ie in het zicht van iedereen voor zichzelf en niet voor Jolien.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 19:40 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Jolien gunt hem wel
ze verafgood hem
Wij weten niet wat BB in de Gameroom zegt. datzelfde geld tijdens het gunnen in de DBK.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 19:38 schreef Verity het volgende:
[..]
BB kan ze denk ik meer sturen bij spellen. Bij normale nominatie hebben ze vaak allang uitgesproken op wie ze gaan of wie ze niet mogen. Dan is het lastiger om te sturen.
Ben er er ook bang voor ja..quote:Op dinsdag 4 februari 2025 19:40 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Jolien gunt hem wel
ze verafgood hem
Ik geloof er geen moer van. Die hebben wat gehoord.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 19:38 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Sixth sense Poesjuhquote:Op dinsdag 4 februari 2025 19:39 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Zo is de TT toch toepasselijk!!
Even de setjes wisselen en hoppa Jeffje een vrijstelling. Ze kunnen het nu alleen nog met domheid verpesten
Ik hoor het BB nog zeggen: Je speelt alleen ..... is goed gelukt!quote:Op dinsdag 4 februari 2025 19:45 schreef ledn81 het volgende:
Dit gegun was vorig jaar al zo'n dooddoener..
Het was al niet veel, maar ben er nu wel klaar mee
Dit dus.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 19:45 schreef ledn81 het volgende:
Dit gegun was vorig jaar al zo'n dooddoener..
Het was al niet veel, maar ben er nu wel klaar mee
quote:Op dinsdag 4 februari 2025 19:46 schreef Kodiak100 het volgende:
Volgens Jordy heeft Jeff gezegd dat hij als het om een vrijstelling zou gaan hij Jolien de vrijstelling zou geven.
Ik mag zooo lijen dat Jolien de vrijstelling pakt en voor zich opkomt, met risico op beiden niksquote:Op dinsdag 4 februari 2025 19:45 schreef -river- het volgende:
Jeff gaat hem sws pakken en dat weet Jolien, of ze gunt hem of ze pakt hem ook.
Wishfull thinking ....quote:Op dinsdag 4 februari 2025 19:44 schreef Kodiak100 het volgende:
Matt weet toch wel dat hij er niet op komt
Nietszeggend meisje. Doeiquote:Op dinsdag 4 februari 2025 19:48 schreef Kodiak100 het volgende:
Nou nog even en we weten of de exit van Eva kunnen gaan voorbereiden
Ach hij probeert alles recht te praten wat krom is en ze accepteren het daar allemaalquote:Op dinsdag 4 februari 2025 19:41 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Misschien, maar dan gaat ie in het zicht van iedereen voor zichzelf en niet voor Jolien.
Snap dat niet zo, ik merk dat Jolien echt wel doet wat zij wil zonder zich aan Jeffrey te storen.....heeft ze vandaag al toch bewezen en ook al eerder....doet wat ze zelf wil Twee keer ff verleidelijk op zijn schoot wiebelen en Jeffrey is als was.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 19:49 schreef Kinga het volgende:
Ik wil eigenljk dat ze beide niks krijgen. En dan dikke ruzie, want jeffke zal not amused zijn dat iemand hem weer niks gunnnnnnt.. maar Jolien heeft ie om zijn vingertje, dus die troela zal het hem wel gunnen helaas.
Denk dat jeff niet anders meer durft dan geld nemenquote:Op dinsdag 4 februari 2025 19:52 schreef Kodiak100 het volgende:
Jeff pakt sowieso geld aldus Jordy
De contradictie van Jordy
quote:Op dinsdag 4 februari 2025 19:54 schreef ledn81 het volgende:
het is mislukt![]()
stomme koeien
polonaise met @:kodiak100
Denk beide of niet.....??quote:Op dinsdag 4 februari 2025 19:54 schreef Flow3r het volgende:
Jeff heeft het weer verkloot, Jolien mag niet kwaad zijn
quote:Op dinsdag 4 februari 2025 19:54 schreef Hznootje het volgende:
Dus kunnen zij of wij nog nomineren: David S., Sharice, Mattie, Jolien en Jeffrey![]()
![]()
Dat klinkt als jolienquote:Op dinsdag 4 februari 2025 19:55 schreef Flow3r het volgende:
Ze hadden afgesproken voor geld te kiezen maar Jeff had vrijstelling in zijn hoofd en nu heeft ie Jolien een vrijstelling door haar neus geboord
"Ge kon mij letterlijk een vrijstelling geven "
Zei Sharice dat ze dat daar pas per ongeluk hoorde van BB wat de bedoeling was en zo dus vliegensvlug kon overleggen? BB had toch gedreigd met forse boete?quote:Op dinsdag 4 februari 2025 19:51 schreef Poesjuh het volgende:
Ik vermoed dat Jolien de vrijstelling gaat ophouden en zich wil laten gelden. Zeker na de winst vandaag die ze ook al aan axel gaf
Dit spreekt mijn TT tegen maar dit is toch het enige logische gedrag na vandaag..... tactisch is afspreken jeff te gunnen aangezien de groep het jeff niet zal gunnen daarna. En BB is zelfs hier hoorbaar dus jefflien best veel nadenk overlegtijd. Sharice versprak zich ook dat ze dingen hoorde en met wicky afsprak toch......
We shall see
Als beide voor geld hadden gekozen en beide voor de vrijstelling gingen zijn beide toch niet te vertrouwen.....quote:Op dinsdag 4 februari 2025 19:56 schreef Rhosyn het volgende:
Jeff valt door de mand.
Hij had van te voren gezegd dat hij voor geld zou gaan en dat was de afspraak en nu hebben ze beide vrijstelling gekozen en dus beide niks..
Jolien moet nu dus snappen dat zij Jeffrey niet kan vertrouwen.
Ze weet toch dat hij niemand iets gunt, eigen schuld.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 19:55 schreef Flow3r het volgende:
Ze hadden afgesproken voor geld te kiezen maar Jeff had vrijstelling in zijn hoofd en nu heeft ie Jolien een vrijstelling door haar neus geboord
"Ge kon mij letterlijk een vrijstelling geven "
Nee zijn plannetje is mislukt die heett echt gedacht dat zei voor geld zou kiezen. Wat een vreselijk dom kind is die jolienquote:
Tis een domoor. Hij had tegen Jolien gezegd dat hij geld zou kiezen en daarom koos Jolien de vrijstelling.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 19:58 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Onbetrouwbaar ventje. Die heeft echt gedacht dat jolien geld zou pakken.
Neuuuu..maar geeft niks, want Jeffrey gaat naar huisquote:Op dinsdag 4 februari 2025 19:59 schreef Cupfighter het volgende:
Jolien, nu gaan je ogen open hopelijk
wat is de vertaling van "vies" hier?quote:Op dinsdag 4 februari 2025 19:59 schreef ledn81 het volgende:
ik heb u graag, ik heb u graag
naar
u doet vies, gij zijt vies
Kweetniet sharice haakte halverwege af toen men erop door vroeg en wicky leek gesprek te redden of zoquote:Op dinsdag 4 februari 2025 19:57 schreef kater1 het volgende:
[..]
Zei Sharice dat ze dat daar pas per ongeluk hoorde van BB wat de bedoeling was en zo dus vliegensvlug kon overleggen? BB had toch gedreigd met forse boete?
De schuld weer naar een ander schuiven daar is die heel goed inquote:Op dinsdag 4 februari 2025 19:59 schreef chufi het volgende:
Ge geeft me nu echt een fokking KUT gevoel en das ook gezien ...
Nee jeffrey wilde voor geld gaan en Jolien mocht de vrijstelling dat had Jeff gezegd.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 19:58 schreef zodeju het volgende:
[..]
Als beide voor geld hadden gekozen en beide voor de vrijstelling gingen zijn beide toch niet te vertrouwen.....
Ik Hij gunde het Jolien niet en hij kan nu wel zeggen ik wilde wisselen maar bull bull bull Toneelspelquote:
Vrijstelling gunde hij haar. Maar die manipulator heeft echt gedacht dat jolien het zou gunnen aan hem.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 19:59 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Tis een domoor. Hij had tegen Jolien gezegd dat hij geld zou kiezen en daarom koos Jolien de vrijstelling.
Yes, Oost- en West Vlaanderen gebruiken 'vies' ipv 'kwaad'quote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:00 schreef Verida het volgende:
[..]
wat is de vertaling van "vies" hier?
kwaad?
Ok.....dacht al.....dan is het zijn eigen domme schuld.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:00 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Nee jeffrey wilde voor geld gaan en Jolien mocht de vrijstelling dat had Jeff gezegd.
Jolien heeft gedaan wat ze hebben afgesproken. Jeff dus niet. Die denkt teveel na over zijn eigen voordeel.
Het is nooit zijn schuldquote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:01 schreef Krambo het volgende:
Het ging te snel, nog even proberen het op BB te schuiven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |