Of PvdA zeeland heeft een vacature voor een vrijwilliger die dat wil en kan doen? Lokale partijpagina's zijn wel vaker een jaar of langer niet up to date.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:53 schreef zakjapannertje het volgende:
de website van PvdA Zeeland lijkt niet meer te worden bijgehouden trouwens, al sinds 2023 niet https://zeeland.pvda.nl/
op de site van GroenLinks Zeeland gebeurt het allemaal
https://zeeland.groenlinks.nl/home
lijkt me niet, dit is provinciaal. We hebben het niet over Zeeland in Noord-Brabantquote:Op zaterdag 8 februari 2025 21:15 schreef Hanca het volgende:
[..]
Of PvdA zeeland heeft een vacature voor een vrijwilliger die dat wil en kan doen? Lokale partijpagina's zijn wel vaker een jaar of langer niet up to date.
Jij denkt dat provinciale fracties over lopen van de vrijwilligers? Mijn ervaring binnen de CU is dat die het moeilijker hebben om volledige lijsten en vrijwilligers zoals steunfracties/fractiemedewerkers e.d. te vinden. Lokaal heeft men een band mee en is het vergaderen om de hoek, provinciaal is een stuk moeilijker.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 21:18 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
lijkt me niet, dit is provinciaal. We hebben het niet over Zeeland in Noord-Brabant
GroenLinksPvdA vormt in de Provinciale Staten van Zeeland 1 fractie. ik denk dat in Zeeland ze daarom alle activiteiten nu 1 site zetten, die van GroenLinks Zeeland blijkbaar, ook al is de Westerscheldetunnel tolvrij geworden voor personenvervoerquote:Op zaterdag 8 februari 2025 21:20 schreef Hanca het volgende:
[..]
Jij denkt dat provinciale fracties over lopen van de vrijwilligers? Mijn ervaring binnen de CU is dat die het moeilijker hebben om volledige lijsten en vrijwilligers zoals steunfracties/fractiemedewerkers e.d. te vinden. Lokaal heeft men een band mee en is het vergaderen om de hoek, provinciaal is een stuk moeilijker.
Stem lekker op het CDA oude man.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 21:45 schreef michaelmoore het volgende:
nu weet ik het verschil tussen en sociaal democraat en een klimaat activist
Rood Vooruit
rood gaat nooit verloren, de pvda is niet woke
CDA is voor Gristenen , oude manquote:
Ja dat is dus natuurlijk nu een minderheid, dat jij niet de slimste bent dat blijktquote:Op zaterdag 8 februari 2025 21:13 schreef Hanca het volgende:
[..]
87,9% van de PvdA leden is eigenlijk geen PvdA'er, maar een GL'er?
https://www.pvda.nl/ledenreferendum-linkse-samenwerking/
Zijn natuurlijk allemaal GL lovers inmiddels kunnen niet andersquote:Op zaterdag 8 februari 2025 21:10 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Als ze niks met Groenlinks te maken willen hebben, waarom werken ze dan zo vaak samen?
Dat was altijd een belangrijk punt van ze. Dat ontkennen is gewoon lachwekkend.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:00 schreef KingRoland het volgende:
Feit is dat pvda klimaat/duurzaamheid nooit op 1 had
dan ging jouw stem ook wel eens naar een zetel voor GroenLinks. de PvdA had namelijk in het verleden, toen het nog mocht, regelmatig lijstverbindingen met GroenLinks, de SP, en in het verre verleden D66quote:Op zaterdag 8 februari 2025 21:49 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
CDA is voor Gristenen , oude man
De Pvda is voor de kiezer die echt werkt
omdat Frans dacht dat ie Minister President zou worden, en algemeen werd dat opgepikt als een slim plan, met de PVDA als baas, en GL als bijwagen.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 21:10 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Als ze niks met Groenlinks te maken willen hebben, waarom werken ze dan zo vaak samen?
Ben jij uberhaupt lid van de PvdA?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:04 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
omdat Frans dacht dat ie Minister President zou worden, en algemeen werd dat opgepikt als goed idee, een fusie was NOOIT het plan, een lijstverbinding wel
Nu hebben we te maken met een andere realiteit
Dat de Pvda gered moet worden !!!!
Ik ben ook geen lid van een vakbond , nooit geweestquote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:05 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ben jij uberhaupt lid van de PvdA?
De Pvda gaat niet op de snelweg zittenquote:Oud-PvdA-leider Ad Melkert tegen fusie met GroenLinks: 'Klimaatthema is te geradicaliseerd geworden'
Nou als je je zo druk maakt om de PvdA moet je maar snel lid worden een een opstand organiseren. Niet altijd maar anderen jouw problemen laten oplossen.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:07 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Ik ben ook geen lid van een vakbond , nooit geweest
Den Uyl was geen PvdA'er?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:00 schreef KingRoland het volgende:
Feit is dat pvda klimaat/duurzaamheid nooit op 1 had. Als pvda stemmer stemde je daar niet voor en stond het niet eens in de top 3
De pvda wordt er bij gesleept om al die windmolens er door te krijgen overal, pvda moet zich niet laten gebruiken door dat elitaire stelletje wolven en stikstof mensenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:08 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nou als je je zo druk maakt om de PvdA moet je maar snel lid worden een een opstand organiseren. Niet altijd maar anderen jouw problemen laten oplossen.
Is natuurbescherming ook al woke ja? Wat is niet woke? Ik zag iemand op sociale media een nieuwe rolstolhelling "linkse woke shit" noemenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:07 schreef michaelmoore het volgende:
Pvda is niet woke met stikstof en wolven en brandnetels
Alles wat Groen Links loopt te blaten op de snelweg zitten enzo is woke,quote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:20 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Is natuurbescherming ook al woke ja? Wat is niet woke? Ik zag iemand op sociale media een nieuwe rolstolhelling "linkse woke shit" noemen
Dat bepalen de leden van de PvdA. Dus ga aan de slag.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:18 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
De pvda wordt er bij gesleept om al die windmolens er door te krijgen overal, pvda moet zich niet laten gebruiken door dat elitaire stelletje wolven en stikstof mensen
Alles dat niet direct in je eigen korte termijn belang is, dat is woke.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:20 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Is natuurbescherming ook al woke ja? Wat is niet woke? Ik zag iemand op sociale media een nieuwe rolstolhelling "linkse woke shit" noemen
onder het kabinet Rutte-Asscher was de PvdA juist de grote aanjager van windenergiequote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:18 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
De pvda wordt er bij gesleept om al die windmolens er door te krijgen overal, pvda moet zich niet laten gebruiken door dat elitaire stelletje wolven en stikstof mensen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |