SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik zat al te checken of @sinterklaaskapoentje deze post niet zat te likenquote:Op dinsdag 4 februari 2025 11:04 schreef greysbones het volgende:
op een oude fiets moet je het leren![]()
![]()
![]()
Geen roestigequote:Op dinsdag 4 februari 2025 11:04 schreef greysbones het volgende:
op een oude fiets moet je het leren
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Kan gewoonquote:Op dinsdag 4 februari 2025 11:07 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik zat al te checken of @:sinterklaaskapoentje deze post niet zat te liken![]()
![]()
![]()
moest hij het nog leren danquote:Op dinsdag 4 februari 2025 11:07 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
maar dan heeft hij het niet op jou geleerdquote:Op dinsdag 4 februari 2025 11:09 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Neuhhh maar omdat ik 15 jaar ouder ben
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
het 1 sluit het ander niet uitquote:Op dinsdag 4 februari 2025 11:10 schreef Pinnenmutske het volgende:
Beter eenzame nacht dan slapeloze nachtThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op dinsdag 4 februari 2025 11:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
ligt er aan waarom je niet slaapt![]()
![]()
Ah tja dan is t niet erg neequote:Op dinsdag 4 februari 2025 11:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
ligt er aan waarom je niet slaapt
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
quote:Op dinsdag 4 februari 2025 11:07 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
![]()
:')sinterklaaskapoentje
![]()
Is de weitasknoop toch?quote:Op dinsdag 4 februari 2025 09:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[ afbeelding ]
Ik knoop telkens het linker draadje met de rest. Dat is het eigenlijk.
En waarom maak je het begin niet vast aan een stoel?
[ Bericht 2% gewijzigd door maily op 04-02-2025 11:32:28 ]![]()
Have you tried turning it off and on?quote:Op dinsdag 4 februari 2025 10:01 schreef Lovely het volgende:
[..]
Misschien de laptop even opschonen, is een vrij nieuwe laptop![]()
![]()
Or throw it out of the windowquote:Op dinsdag 4 februari 2025 11:29 schreef maily het volgende:
[..]
Have you tried turning it off and on?![]()
![]()
Zeer kut geslapen, ondanks de tabletjes die ik hier gisteren nog zo aanprees!quote:
Na het koterslingeren weer m'n nest in gekropen en toen heb ik wel goed geslapen.![]()
Ow das kut. Gelukkig uiteindelijk toch nog wel geslapenquote:Op dinsdag 4 februari 2025 11:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Zeer kut geslapen, ondanks de tabletjes die ik hier gisteren nog zo aanprees!
Na het koterslingeren weer m'n nest in gekropen en toen heb ik wel goed geslapen.![]()
![]()
wat voor tabletjes dan ?quote:Op dinsdag 4 februari 2025 11:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Zeer kut geslapen, ondanks de tabletjes die ik hier gisteren nog zo aanprees!
Na het koterslingeren weer m'n nest in gekropen en toen heb ik wel goed geslapen.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Lucotivaal slaaptabletjes. Ik heb er een tijdje enorm goed op geslapen.quote:
Misschien een kwestie van gewenning?sinterklaaskapoentje
![]()
Nee geen weitmas. Ze weet ook niet hoe die wel heet. Begin zit prima vast met die plakkerquote:Op dinsdag 4 februari 2025 11:26 schreef maily het volgende:
[..]
Is de weitasknoop toch?
En waarom maak je het begin niet vast aan een stoel?:')![]()
Yes i havequote:Op dinsdag 4 februari 2025 11:29 schreef maily het volgende:
[..]
Have you tried turning it off and on?![]()
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Nomnomnomquote:Op dinsdag 4 februari 2025 11:52 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ff door midden snijden en dan op de grill![]()
![]()
Eetsmakelijkquote:Op dinsdag 4 februari 2025 11:52 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ff door midden snijden en dan op de grill![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Heb al wat anders voor d'r gemaaktquote:Op dinsdag 4 februari 2025 11:59 schreef maily het volgende:
[..]
Nou nog eenzelfde voor je meissie @:mascara-klodder
:')![]()
quote:Op dinsdag 4 februari 2025 12:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Heb al wat anders voor d'r gemaakt![]()
![]()
![]()
Niet verklappen!quote:Op dinsdag 4 februari 2025 12:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Heb al wat anders voor d'r gemaakt
![]()
![]()
![]()
Gezellig -_-
Kom je thuis, vind je een plakbandje op je deur ...
Zat dus tegen m'n deur en de deurstijl boven de deur aangeplakt. Meteen de wijkagent op de hoogte gesteld en m'n beveiligingscamera bijgesteld zodat m'n voordeur beter in het zicht is
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Oef, dat soort trucjes!quote:Op dinsdag 4 februari 2025 12:15 schreef DJMO het volgende:
Gezellig -_-
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zat dus tegen m'n deur en de deurstijl boven de deur aangeplakt. Meteen de wijkagent op de hoogte gesteld en m'n beveiligingscamera bijgesteld zodat m'n voordeur beter in het zicht is
Heb ook wel eens een lading gruis onder m'n deur gehad. Natuurlijk meteen weggeveegd.sinterklaaskapoentje
![]()
Wat zou iemand willen bereiken met dat plakbandje?quote:Op dinsdag 4 februari 2025 12:15 schreef DJMO het volgende:
Gezellig -_-
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zat dus tegen m'n deur en de deurstijl boven de deur aangeplakt. Meteen de wijkagent op de hoogte gesteld en m'n beveiligingscamera bijgesteld zodat m'n voordeur beter in het zicht is:')![]()
Vanwege een plakbandje.... misschien was 't gewoon een kwajongens streek. Beetje lollig plakbandjes bij mensen op de deuren plakken, misschien is 't het nieuwe belletje lellen?quote:Op dinsdag 4 februari 2025 12:15 schreef DJMO het volgende:
Gezellig -_-
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een dra-ma meteen
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Plakbandje = weg --> jij bent thuis.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 12:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wat zou iemand willen bereiken met dat plakbandje?
Plakbandje is er na een paar dagen nog steeds --> Inbreken maar!![]()
![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
quote:
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
niks mis om alert te zijnquote:Op dinsdag 4 februari 2025 12:17 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Vanwege een plakbandje.... misschien was 't gewoon een kwajongens streek. Beetje lollig plakbandjes bij mensen op de deuren plakken, misschien is 't het nieuwe belletje lellen?
Wat een dra-ma meteenUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Oh zeker niet. Alert zijn is helemaal oke, zeker als 't uit het niets komt. Maar er word voor mijn gevoel wel een onnodig groot probleem van gemaakt.quote:
Ja, het kán iets zijn, maar het kunnen ook gewoon jochies zijn die lopen te klooien of iemand die een briefje heeft opgehangen die er af is gewaaid, je weet het niet.Well, life can be a riot
Kijken of ik gedurende langere tijd niet thuis ben om in te kunnen breken. Is een bekende trucquote:Op dinsdag 4 februari 2025 12:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wat zou iemand willen bereiken met dat plakbandje?Ik heb er één en ik ben er trots op
Ik woon twee hoog in een flat met een afgesloten portiek. Het lijkt me geen kwajongensstreek dus.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 12:21 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Oh zeker niet. Alert zijn is helemaal oke, zeker als 't uit het niets komt. Maar er word voor mijn gevoel wel een onnodig groot probleem van gemaakt.
Ja, het kán iets zijn, maar het kunnen ook gewoon jochies zijn die lopen te klooien of iemand die een briefje heeft opgehangen die er af is gewaaid, je weet het niet.
Ik heb er één en ik ben er trots op
bolkI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Misschien niet. Maar je weet het niet he.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 12:23 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik woon twee hoog in een flat met een afgesloten portiek. Het lijkt me geen kwajongensstreek dus.
Snap wel dat je alert bent, en is ook goed. Maar meteen van het ergste uitgaan zorgt alleen maar voor onnodige stress
Well, life can be a riot
En denk dat ik wel het nodige weet van stress in en om m'n huisomgeving
Well, life can be a riot
Als iemand een briefje had achtergelaten, had het of in de brievenbus beneden gelegen, of het was tegen het raam geplakt. Niet een klein stukje haaks op de deurstijl en -post. Ik heb er geen stress van, ben goed verzekerd. Heb enkel de wijkagent op de hoogte gesteld en die was blij met de melding, omdat de overlast hier in de buurt groot is.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 12:23 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Misschien niet. Maar je weet het niet he.
Snap wel dat je alert bent, en is ook goed. Maar meteen van het ergste uitgaan zorgt alleen maar voor onnodige stressIk heb er één en ik ben er trots op
Hiquote:
Doen ze hier met papiertjes in de brievenbus stoppenquote:Op dinsdag 4 februari 2025 12:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Plakbandje = weg --> jij bent thuis.
Plakbandje is er na een paar dagen nog steeds --> Inbreken maar!Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
![]()
Freaks like me drink teasinterklaaskapoentje
![]()
Oh ik kende die truc helemaal niet ..quote:Op dinsdag 4 februari 2025 12:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Plakbandje = weg --> jij bent thuis.
Plakbandje is er na een paar dagen nog steeds --> Inbreken maar!:')![]()
Gruis onder de deur, zoals ik net noemde, is er ook eentje; als je troep ziet, veeg je dat natuurlijk gelijk weg.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 12:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Oh ik kende die truc helemaal niet ..
Blijft het liggen, dan is het duidelijk dat er niemand thuis is.![]()
Veel trucjes zijn er
Waar ik nu woon heb ik sowieso altijd gruis onder de deur liggen door die klote bladblazers enzo die steeds door de straat heen komen!![]()
![]()
Het plakbandje zat er iig al wel zeker een paar dagen, het zat goed vast, ik voelde weerstand en hoorde 'm 'knappen' toen ik de deur opendeed. Dus ja. Zekere voor het onzekere.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 12:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Gruis onder de deur, zoals ik net noemde, is er ook eentje; als je troep ziet, veeg je dat natuurlijk gelijk weg.
Blijft het liggen, dan is het duidelijk dat er niemand thuis is.Ik heb er één en ik ben er trots op
Wel bijzonder, je zou zeggen dat ze na een dag of 2 al zouden kunnen toeslaan.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 12:45 schreef DJMO het volgende:
[..]
Het plakbandje zat er iig al wel zeker een paar dagen, het zat goed vast, ik voelde weerstand en hoorde 'm 'knappen' toen ik de deur opendeed. Dus ja. Zekere voor het onzekere.![]()
Kun je een strip onder de deur bevestigen om dat te voorkomen?quote:Op dinsdag 4 februari 2025 12:42 schreef ToT het volgende:
Waar ik nu woon heb ik sowieso altijd gruis onder de deur liggen door die klote bladblazers enzo die steeds door de straat heen komen!Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
M'n camera stond altijd zo dat ik net aan m'n eigen voordeur kon zien, zodat ik de buren niet zou hinderen, maar nu heb ik 'm zo ingesteld dat m'n voordeur frontaal in beeld is. Jammer voor de buren, maar ook zij zijn gebaat bij cameratoezicht mocht er wel ingebroken worden in de flat.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 12:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Wel bijzonder, je zou zeggen dat ze na een dag of 2 al zouden kunnen toeslaan.Ik heb er één en ik ben er trots op
quote:Op dinsdag 4 februari 2025 12:47 schreef Pinnenmutske het volgende:
Waar ik woon heb ik een veilige thuishaven
Ahoy piraatjesMoet gelijk aan Woezel en Pip denken wat ik soms aan Mini-ToT voorlees!
Charlie en Buurpoes zijn ook piraatjes in dat boekje.
![]()
![]()
Die troep zit echt overal.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 12:49 schreef drakin het volgende:
[..]
Kun je een strip onder de deur bevestigen om dat te voorkomen?![]()
![]()
Een strip voorkomt het meeste danquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
bI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japansinterklaaskapoentje
![]()
oI'm surrounded by morons!
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
pWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Benieuwde Luitenant Orcas BonifatieusOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
quote:
lI'm surrounded by morons!
kI'm surrounded by morons!
ijscoboerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
HulloDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
![]()
![]()
![]()
![]()
KillemDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
![]()
![]()
![]()
Killemquote:
![]()
![]()
Lekkerquote:Op dinsdag 4 februari 2025 13:36 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
risotto?
ik las eerst champagne ijsDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Champignon ijs staat er duidelijk in de kwootDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Zou zo maar ook een enorme pegel met champignons erop kunnen zijnquote:Op dinsdag 4 februari 2025 13:36 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
risotto?
ik las eerst champagne ijs
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
lekker manquote:Op dinsdag 4 februari 2025 13:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zou zo maar ook een enorme pegel met champignons erop kunnen zijnUw ADH vitamine Worst
Heerlijk met beetje kopkaas erbijquote:
![]()
![]()
![]()
![]()
Waar is Killem nouDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
niet zo lekker manquote:Op dinsdag 4 februari 2025 13:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heerlijk met beetje kopkaas erbijUw ADH vitamine Worst
Teleurstelling ditDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Die is even op bezoek bij zijn neefje Willemquote:
Proost!quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
quote:Op dinsdag 4 februari 2025 13:42 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Proost!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ah gelukkigquote:
Die man spuit gewoon ff de stoep schoon met die straal. Wat een baas.quote:
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
![]()
WTFquote:Op dinsdag 4 februari 2025 13:43 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Die man spuit gewoon ff de stoep schoon met die straal. Wat een baas.
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
![]()
quote:Op dinsdag 4 februari 2025 13:45 schreef mario390 het volgende:
heute nacht gaat geloof ik dat liefe farbige meisje naar huis![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
Freaks like me drink tea
Forum Opties Forumhop: Hop naar: