SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik zat al te checken of @sinterklaaskapoentje deze post niet zat te likenquote:Op dinsdag 4 februari 2025 11:04 schreef greysbones het volgende:
op een oude fiets moet je het leren![]()
![]()
![]()
Geen roestigequote:Op dinsdag 4 februari 2025 11:04 schreef greysbones het volgende:
op een oude fiets moet je het leren
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Kan gewoonquote:Op dinsdag 4 februari 2025 11:07 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik zat al te checken of @:sinterklaaskapoentje deze post niet zat te liken![]()
![]()
![]()
moest hij het nog leren danquote:Op dinsdag 4 februari 2025 11:07 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
maar dan heeft hij het niet op jou geleerdquote:Op dinsdag 4 februari 2025 11:09 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Neuhhh maar omdat ik 15 jaar ouder ben
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
het 1 sluit het ander niet uitquote:Op dinsdag 4 februari 2025 11:10 schreef Pinnenmutske het volgende:
Beter eenzame nacht dan slapeloze nachtThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op dinsdag 4 februari 2025 11:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
ligt er aan waarom je niet slaapt![]()
![]()
Ah tja dan is t niet erg neequote:Op dinsdag 4 februari 2025 11:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
ligt er aan waarom je niet slaapt
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
quote:Op dinsdag 4 februari 2025 11:07 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
![]()
:')sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Is de weitasknoop toch?quote:Op dinsdag 4 februari 2025 09:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[ afbeelding ]
Ik knoop telkens het linker draadje met de rest. Dat is het eigenlijk.
En waarom maak je het begin niet vast aan een stoel?
[ Bericht 2% gewijzigd door maily op 04-02-2025 11:32:28 ]![]()
Have you tried turning it off and on?quote:Op dinsdag 4 februari 2025 10:01 schreef Lovely het volgende:
[..]
Misschien de laptop even opschonen, is een vrij nieuwe laptop![]()
![]()
Or throw it out of the windowquote:Op dinsdag 4 februari 2025 11:29 schreef maily het volgende:
[..]
Have you tried turning it off and on?![]()
![]()
Zeer kut geslapen, ondanks de tabletjes die ik hier gisteren nog zo aanprees!quote:
Na het koterslingeren weer m'n nest in gekropen en toen heb ik wel goed geslapen.![]()
Ow das kut. Gelukkig uiteindelijk toch nog wel geslapenquote:Op dinsdag 4 februari 2025 11:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Zeer kut geslapen, ondanks de tabletjes die ik hier gisteren nog zo aanprees!
Na het koterslingeren weer m'n nest in gekropen en toen heb ik wel goed geslapen.![]()
![]()
wat voor tabletjes dan ?quote:Op dinsdag 4 februari 2025 11:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Zeer kut geslapen, ondanks de tabletjes die ik hier gisteren nog zo aanprees!
Na het koterslingeren weer m'n nest in gekropen en toen heb ik wel goed geslapen.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Lucotivaal slaaptabletjes. Ik heb er een tijdje enorm goed op geslapen.quote:
Misschien een kwestie van gewenning?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: