SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Neee. Geen vega shoarma![]()
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Had ik nu maar edit rechten hier....
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
whyquote:Op maandag 3 februari 2025 21:41 schreef gebrokenglas het volgende:
Had ik nu maar edit rechten hier....![]()
![]()
quote:Op maandag 3 februari 2025 21:41 schreef JustinK het volgende:
[..]
Krijgen we daar in ieder geval geen beef over![]()
![]()
* Fogel wacht op het moment dat zijn linkeroor ‘plop’ zegt en een halve liter water eruit loopt.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Banaan erinquote:Op maandag 3 februari 2025 21:42 schreef Fogel het volgende:
* Fogel wacht op het moment dat zijn linkeroor ‘plop’ zegt en een halve liter water eruit loopt.![]()
![]()
om de TT stiekem aan te passen.....quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Das veel waterOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
* Harrie hoorde net wel *PLOP*quote:Op maandag 3 februari 2025 21:42 schreef Fogel het volgende:
* Fogel wacht op het moment dat zijn linkeroor ‘plop’ zegt en een halve liter water eruit loopt.![]()
![]()
Liever niet.quote:I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Op zich wel een goed plan. Heb mijn nieuwste plopper nog niet getest.quote:I'm surrounded by morons!
* Harrie wist niet dat je een nieuwe plopper hadquote:Op maandag 3 februari 2025 21:43 schreef Fogel het volgende:
[..]
Op zich wel een goed plan. Heb mijn nieuwste plopper nog niet getest.![]()
![]()
Zondequote:Op maandag 3 februari 2025 21:42 schreef maily het volgende:
einde van een icoon?![]()
Na 162 jaar dreigt einde voor iconische chocolademaker Droste; overname mislukt, personeel ontslagen![]()
Alhoewel ik het niet de lekkerste chocola vond![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op maandag 3 februari 2025 21:42 schreef maily het volgende:
einde van een icoon?![]()
Na 162 jaar dreigt einde voor iconische chocolademaker Droste; overname mislukt, personeel ontslagen
Als ze dit weer gaan uitzenden, komen potentiële kopers over elkaar heen struikelend aanrennen met geld in de klauwen!![]()
![]()
quote:Op maandag 3 februari 2025 21:43 schreef Fogel het volgende:
[..]
Op zich wel een goed plan. Heb mijn nieuwste plopper nog niet getest.Mini-ToT zat er vanmiddag nog eentje te testen in de bouwmarkt!
![]()
![]()
Het was toch vooral exclusief?quote:Op maandag 3 februari 2025 21:45 schreef JustinK het volgende:
[..]
Zonde![]()
Alhoewel ik het niet de lekkerste chocola vondAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Investeringsmaatschappijen...quote:Op maandag 3 februari 2025 21:45 schreef ToT het volgende:
Als ze dit weer gaan uitzenden, komen potentiële kopers over elkaar heen struikelend aanrennen met geld in de klauwen!
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Moeten ze maar meer in blote tetten gaan investeren.quote:Op maandag 3 februari 2025 21:46 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Investeringsmaatschappijen...![]()
Valt mee toch?quote:Op maandag 3 februari 2025 21:46 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het was toch vooral exclusief?![]()
weet ik nietquote:Op maandag 3 februari 2025 21:46 schreef mario390 het volgende:
thats all,congo,tonight,tonight...is welke band?
staat er geen ondertiteling bij![]()
Smashing Pumpkins?quote:Op maandag 3 februari 2025 21:46 schreef mario390 het volgende:
thats all,congo,tonight,tonight...is welke band?![]()
![]()
Ik kan me niet heugen ooit Droste chocolade te hebben gehad.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
du solst sehen #23quote:Op maandag 3 februari 2025 21:46 schreef mario390 het volgende:
Black lace?quote:Op maandag 3 februari 2025 21:46 schreef mario390 het volgende:
het is eine filbandquote:Op maandag 3 februari 2025 21:47 schreef maily het volgende:
[..]
weet ik niet
staat er geen ondertiteling bij![]()
Je zag de letters best vaak. Of die pastillesquote:Op maandag 3 februari 2025 21:47 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik kan me niet heugen ooit Droste chocolade te hebben gehad.![]()
Flesopener met magneet. Hangt op de koelkastdeur.quote:Op maandag 3 februari 2025 21:44 schreef Harrie het volgende:
[..]
* Harrie wist niet dat je een nieuwe plopper hadI'm surrounded by morons!
Ik wel, vond het totaal niet bijzonder.quote:Op maandag 3 februari 2025 21:47 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik kan me niet heugen ooit Droste chocolade te hebben gehad.![]()
Niet zo’n plopper.quote:Op maandag 3 februari 2025 21:45 schreef ToT het volgende:
[..]Mini-ToT zat er vanmiddag nog eentje te testen in de bouwmarkt!
En zeg dat ie em op je hoofd heeft geparkeerd….
I'm surrounded by morons!
Droste chocoladeletters waren de lekkerste.quote:Op maandag 3 februari 2025 21:48 schreef JustinK het volgende:
[..]
Je zag de letters best vaak. Of die pastilles![]()
![]()
Smaken verschillenquote:Op maandag 3 februari 2025 21:49 schreef Shii het volgende:
[..]
Droste chocoladeletters waren de lekkerste.![]()
![]()
Het Droste-effectquote:Op maandag 3 februari 2025 21:48 schreef JustinK het volgende:
[..]
Je zag de letters best vaak. Of die pastilles![]()
![]()
Ik plop nog steeds met een aanstekerquote:Op maandag 3 februari 2025 21:48 schreef Fogel het volgende:
[..]
Flesopener met magneet. Hangt op de koelkastdeur.ook al ben ik gestopt met roken
![]()
![]()
Pink Freud - the dark side of your momquote:I'm surrounded by morons!
Goed bezig!quote:Op maandag 3 februari 2025 21:50 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik plop nog steeds met een aanstekerook al ben ik gestopt met roken
Een vaardigheid die elke man moet hebbenquote:Op maandag 3 februari 2025 21:50 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik plop nog steeds met een aanstekerook al ben ik gestopt met roken
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Na het bolken danquote:Op maandag 3 februari 2025 21:50 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Een vaardigheid die elke man moet hebben![]()
Nee, op de grond!quote:Op maandag 3 februari 2025 21:49 schreef Fogel het volgende:
[..]
Niet zo’n plopper.
En zeg dat ie em op je hoofd heeft geparkeerd….Het ding zoog nog vast ook!
En hij lachen toen hij hem weer los kreeg!
![]()
![]()
Vroeger openden we bierflesjes altijd met aanstekers of met het krat zelf. Geen aparte opener nodig.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Die hebben een lied dat Black Lace heet.quote:
Maar ik had een ander nummer in gedachten, en kan die nu niet terug vinden!![]()
![]()
ik kan ploppen met zo'n beetje alles alleen met een aansteker kan ik het beste het geluid van de plop beoordelen zodat ik de paters met een verminderde kwaliteit gewoon direct kan wegspoelen en een nieuwe ploppen voor de optimale ervaring zeg maarquote:Op maandag 3 februari 2025 21:50 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Een vaardigheid die elke man moet hebben![]()
![]()
o jeequote:Op maandag 3 februari 2025 21:52 schreef mario390 het volgende:
julie hebben alle de foute band ,ik zei zanger is en fil![]()
![]()
Houd ons niet langer in spanning marioquote:Op maandag 3 februari 2025 21:52 schreef mario390 het volgende:
julie hebben alle de foute band ,ik zei zanger is en fil![]()
Kun je ook sabreren?quote:Op maandag 3 februari 2025 21:52 schreef Harrie het volgende:
[..]
ik kan ploppen met zo'n beetje alles alleen met een aansteker kan ik het beste het geluid van de plop beoordelen zodat ik de paters met een verminderde kwaliteit gewoon direct kan wegspoelen en een nieuwe ploppen voor de optimale ervaring zeg maarAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Nee, maar misschien kan hij die dingen wel op zo'n unieke manier openkrijgen?quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Alles wat een hefboomeffect heeft werktquote:Op maandag 3 februari 2025 21:51 schreef gebrokenglas het volgende:
Vroeger openden we bierflesjes altijd met aanstekers of met het krat zelf. Geen aparte opener nodig.:')![]()
Jaquote:maar dat doe ik nooit met bierflessen want dan krijg ik de statie niet terug en dat drinkt niet fijn uit fles
![]()
![]()
Genees 'ns?quote:Op maandag 3 februari 2025 21:55 schreef mario390 het volgende:
ook van de band is jesus he knows me en home by the sea![]()
![]()
opa van Tovequote:Op maandag 3 februari 2025 21:55 schreef mario390 het volgende:
ook van de band is jesus he knows me en home by the sea![]()
![]()
* Harrie heeft zo'n japans mes (weet ik veel hoe dat precies heet maar gewoon om mee te snijden) maar met die achterkant kun je ook prima die doppen er af klappen alleen die rand die dan overblijft is niet fijn om aan je bek te zettenheb wel paar keer gedaan, op zich werkt dat prima
![]()
![]()
ja bolkquote:Op maandag 3 februari 2025 21:58 schreef mario390 het volgende:
ik ben blij dat julie zo lang benotigen![]()
Niet alles hoeft in 2 minutenquote:Op maandag 3 februari 2025 21:58 schreef mario390 het volgende:
ik ben blij dat julie zo lang benotigen![]()
Ja, het schijnt dat je met dat sabreren geen last hebt van glassplinters omdat je de rand met een aardige snelheid van je wegslaat?quote:Op maandag 3 februari 2025 21:57 schreef Harrie het volgende:
* Harrie heeft zo'n japans mes (weet ik veel hoe dat precies heet maar gewoon om mee te snijden) maar met die achterkant kun je ook prima die doppen er af klappen alleen die rand die dan overblijft is niet fijn om aan je bek te zettenheb wel paar keer gedaan, op zich werkt dat prima
Het is wel gebroken glas natuurlijk.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
nee geen splinters, ik heb dat bier gewoon opgedronken uit een glas maar als je de hals er af slaat dan is die rand die overblijft te scherp voor mijn lip zeg maarquote:Op maandag 3 februari 2025 21:59 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, het schijnt dat je met dat sabreren geen last hebt van glassplinters omdat je de rand met een aardige snelheid van je wegslaat?
Het is wel gebroken glas natuurlijk.![]()
Oh die!quote:Op maandag 3 februari 2025 21:59 schreef maily het volgende:
[..]
https://www.gva.be/cnt/dmf20250201_92837312![]()
dan hadden kranten over de wereld volgeschreven over een milieurampquote:Op maandag 3 februari 2025 20:15 schreef maily het volgende:
[..]
Hebben.ze bij jou op.'t werk geen toiletten?Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Heb tijdens carnaval zowat alle delen van een auto getest als flesopener. Was een auto die al rijp was voor de sloop.
Het beste werkte de uiteindes van de gordels. Het stuur was suboptimaal
Tevens werkt bier niet heel erg goed als koelvloeistof, gaat auto (nog meer) van roken, maar hield het wel een extra kilometer uit
En ja, de chauffeur was nuchter.I'm surrounded by morons!
Er zit iets meer druk op een Champagnefles dan de meeste bierflessen.quote:Op maandag 3 februari 2025 21:59 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, het schijnt dat je met dat sabreren geen last hebt van glassplinters omdat je de rand met een aardige snelheid van je wegslaat?
Het is wel gebroken glas natuurlijk.I'm surrounded by morons!
Ook de deurgrepen geprobeerd? En door het sluiten van de ramen?quote:Op maandag 3 februari 2025 22:03 schreef Fogel het volgende:
Heb tijdens carnaval zowat alle delen van een auto getest als flesopener. Was een auto die al rijp was voor de sloop.
Het beste werkte de uiteindes van de gordels. Het stuur was suboptimaal
Tevens werkt bier niet heel erg goed als koelvloeistof, gaat auto (nog meer) van roken, maar hield het wel een extra kilometer uit
En ja, de chauffeur was nuchter.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
ik heb de rest van dat bier anders gewoon opgedronkenquote:Op maandag 3 februari 2025 22:04 schreef Fogel het volgende:
[..]
Er zit iets meer druk op een Champagnefles dan de meeste bierflessen.![]()
![]()
kenner gespotquote:Op maandag 3 februari 2025 22:04 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ook de deurgrepen geprobeerd?![]()
![]()
binnenspiegel werkt ook topquote:Op maandag 3 februari 2025 22:04 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ook de deurgrepen geprobeerd? En door het sluiten van de ramen?![]()
![]()
Uiteraard.quote:Op maandag 3 februari 2025 22:04 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ook de deurgrepen geprobeerd? En door het sluiten van de ramen?
Bovenkant van een geopend raam ook. Delen van de motor ook. We hadden veel bier en tijd
Ik heb een keer de binnenspiegel per ongeluk van de voorruit geslagen.quote:
En met geen mogelijkheid kreeg ik dat ding weer gemonteerd. Dus zo snel mogelijk naar de garage gereden zodat die het konden fixen.
Maar dat rijdt klote, zonder binnenspiegel. Niet kunnen checken wat achter je rijdt is niet fijn.
Met een bus of vrachtwagen is het natuurlijk niet anders, maar toch.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Heb ik ook wel eens gehad.quote:Op maandag 3 februari 2025 22:08 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik heb een keer de binnenspiegel per ongeluk van de voorruit geslagen.
En met geen mogelijkheid kreeg ik dat ding weer gemonteerd. Dus zo snel mogelijk naar de garage gereden zodat die het konden fixen.
Maar dat rijdt klote, zonder binnenspiegel. Niet kunnen checken wat achter je rijdt is niet fijn.
Met een bus of vrachtwagen is het natuurlijk niet anders, maar toch.
Gewoon gelijmd. Was toch een oud barrel!![]()
![]()
ik mis mijn rechterbuitenspiegel eerder dan mijn binnenspiegelquote:Op maandag 3 februari 2025 22:08 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik heb een keer de binnenspiegel per ongeluk van de voorruit geslagen.
Met een bus of vrachtwagen is het natuurlijk niet anders, maar toch.![]()
![]()
Dit was een kliksysteem of een klik-schuif systeem. Lastig.quote:Op maandag 3 februari 2025 22:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Heb ik ook wel eens gehad.
Gewoon gelijmd. Was toch een oud barrel!
Die monteurs van de garage hadden het gelukkig in mum van tijd weer klaar.
Ik had de koffie nog niet eens op.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik gebruik alle drie de spiegels.quote:Op maandag 3 februari 2025 22:10 schreef Harrie het volgende:
[..]
ik mis mijn rechterbuitenspiegel eerder dan mijn binnenspiegelAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Die is er bij mijn auto af gebroken (was blijkbaar al eens eerder gelijmd) en is nu in een verkeerde hoek vastgeplakt met tape tot het weer warm genoeg is om het fatsoenlijk te lijmen.quote:Op maandag 3 februari 2025 22:10 schreef Harrie het volgende:
[..]
ik mis mijn rechterbuitenspiegel eerder dan mijn binnenspiegel
Ik kan er mee omgaan zo.![]()
ik ook wel maar ik kijk vaker in mijn rechterbuitenspiegel dan in mijn binnenspiegelquote:Op maandag 3 februari 2025 22:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Die is er bij mijn auto af gebroken (was blijkbaar al eens eerder gelijmd) en is nu in een verkeerde hoek vastgeplakt met tape tot het weer warm genoeg is om het fatsoenlijk te lijmen.
Ik kan er mee omgaan zo.![]()
![]()
Same!quote:Op maandag 3 februari 2025 22:13 schreef Harrie het volgende:
[..]
ik ook wel maar ik kijk vaker in mijn rechterbuitenspiegel dan in mijn binnenspiegel![]()
![]()
Zoals de spiegel nu staat moet ik iemand echt flink gepasseerd zijn voor ik echt kan zien dat ik er voorbij ben.
Beter dat dan andersom natuurlijk!
Maar ik kijk nu gewoon ff wat vaker naar rechts-achter.![]()
inhalen doe ik altijd gewoon op gevoelquote:Op maandag 3 februari 2025 22:14 schreef ToT het volgende:
Zoals de spiegel nu staat moet ik iemand echt flink gepasseerd zijn voor ik echt kan zien dat ik er voorbij ben.
Beter dat dan andersom natuurlijk!
Maar ik kijk nu gewoon ff wat vaker naar rechts-achter.als ik niks voel dan ging het goed
![]()
quote:Op maandag 3 februari 2025 22:15 schreef Harrie het volgende:
[..]
inhalen doe ik altijd gewoon op gevoelals ik niks voel dan ging het goed
![]()
!
![]()
Ze remmen altijd wel af...quote:Op maandag 3 februari 2025 22:15 schreef Harrie het volgende:
[..]
inhalen doe ik altijd gewoon op gevoelals ik niks voel dan ging het goed
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Tja, als je tussen de poorten van de hel woont, kom je vast wel wat apart volk tegen.quote:Op maandag 3 februari 2025 22:17 schreef Harrie het volgende:
[..]
niet allemaalzeker hier in Helmond niet
sinterklaaskapoentje
![]()
BolkOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ja manquote:Op maandag 3 februari 2025 22:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Tijd vliegt weer eens![]()
ik mag er ook niet zo veelquote:Op maandag 3 februari 2025 22:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb er 3 op en laat het daar bij.Proost man!
morgen 7 uur de wekker
studiedag
![]()
Ah lekker...quote:Op maandag 3 februari 2025 22:20 schreef Harrie het volgende:
[..]
ik mag er ook niet zo veelmorgen 7 uur de wekker
studiedag
sinterklaaskapoentje
![]()
Hier pas om 8 uur de wekker gelukigquote:Op maandag 3 februari 2025 22:20 schreef Harrie het volgende:
[..]
ik mag er ook niet zo veelmorgen 7 uur de wekker
studiedag
:')![]()
Geen corvee?quote:Op maandag 3 februari 2025 22:21 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hier pas om 8 uur de wekker gelukig![]()
sta tegenwoordig pas na 11 uur op dus morgen wordt afzienquote:Op maandag 3 februari 2025 22:21 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hier pas om 8 uur de wekker gelukig![]()
![]()
Morgen een drukke kantoordag.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
![]()
Donderdag weer geloof ik. ALs ik dan niet al naar huis ben.quote:Thuis stond ik ook op rond 10/11 uurquote:Op maandag 3 februari 2025 22:22 schreef Harrie het volgende:
[..]
sta tegenwoordig pas na 11 uur op dus morgen wordt afzien:')![]()
dank u. U ook?quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
hoop dat ze morgen wel Bosschebollen hebben bij de koffie anders ga ik al vroeg naar huis uit protest![]()
![]()
Gedeelde smart...quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Waarschijnlijk stroopwafels.quote:Op maandag 3 februari 2025 22:23 schreef Harrie het volgende:
hoop dat ze morgen wel Bosschebollen hebben bij de koffie anders ga ik al vroeg naar huis uit protestAutocorrect
(zelfst. naamw.)
![]()
Welterusten manquote:Op maandag 3 februari 2025 22:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Nou vooruit dan maar.Truste luitjes, en een prettige voortplanting hier!
quote:Op maandag 3 februari 2025 22:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Nou vooruit dan maar.Truste luitjes, en een prettige voortplanting hier!
![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
quote:Op maandag 3 februari 2025 22:30 schreef Harrie het volgende:
denk dat ik ff wat shoarma ga bakken, begin honger te krijgen
🥄quote:Op maandag 3 februari 2025 22:27 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja soms doe ik even een ondertitel en soms niet.![]()
Hoi Shiiquote:Op maandag 3 februari 2025 22:27 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja soms doe ik even een ondertitel en soms niet.![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.sinterklaaskapoentje
![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :Psinterklaaskapoentje
![]()
Hey Klaasje. Hoe is het?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Gozer!quote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Hey Klodderquote:Op maandag 3 februari 2025 22:41 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ga slapen! Des te eerder is het weekend
![]()
Eerst nog even dit kijkenquote:Op maandag 3 februari 2025 22:41 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ga slapen! Des te eerder is het weekend
Bekijk deze YouTube-videoHey Dottie. Het gaat wel oké hoor. En met jou?quote::')![]()
Fijn te horen. Hier ook alles oké.quote:Op maandag 3 februari 2025 22:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Eerst nog even dit kijken
Bekijk deze YouTube-video
[..]
Hey Dottie. Het gaat wel oké hoor. En met jou?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Dat bedoel ik nouquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Sssttttttt nu is mijn geheim mijn geheim niet meerquote:Op maandag 3 februari 2025 22:45 schreef maily het volgende:
[..]
ik kwam jou ook tegen op netflix
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Donderdag al naar huis? Hoe dan?quote:Op maandag 3 februari 2025 22:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Donderdag weer geloof ik. ALs ik dan niet al naar huis ben.
[..]
Thuis stond ik ook op rond 10/11 uurWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
die ben ik op dit moment naar binnen aan het harkenquote:
na Dry january altijd een komkommerdieet in Februari![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Die observatie is woensdag klaar. Dan komen ze met een behandelvoorstel. En dan is er eigenlijk geen reden meer voor mij om hier te blijven. Zo zei de arts in elk geval vandaag tegen mij.quote::')![]()
Net bijna zo’n achterlijk hardlopertje kunnen raken met de auto, steekt z’n hand niet uit bij het oversteken, geen lampje om z’n arm, muziek in z’n oren en nergens naar kijken.
En maar druk gebaren dat ik doorrij
Dying whore's cancer heater!!!!!!![]()
jammer dat je mistequote:Op maandag 3 februari 2025 22:57 schreef Rozevla het volgende:
Net bijna zo’n achterlijk hardlopertje kunnen raken met de auto, steekt z’n hand niet uit bij het oversteken, geen lampje om z’n arm, muziek in z’n oren en nergens naar kijken.
En maar druk gebaren dat ik doorrij![]()
![]()
![]()
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Gelukkig is dit onze hier kan hetOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
dit dusquote:Op maandag 3 februari 2025 22:59 schreef Rozevla het volgende:
Samen met wielrenners allemaal het kanaal in smijten.![]()
![]()
woon je nog in vs?quote:Op maandag 3 februari 2025 22:57 schreef Rozevla het volgende:
En maar druk gebaren dat ik doorrijUw ADH vitamine Worst
Veel geluid overlast weer van de buurman vandaag.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
o bahquote:Op maandag 3 februari 2025 23:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Veel geluid overlast weer van de buurman vandaag.
weer gebeld?![]()
Is het een hardloper?quote:Op maandag 3 februari 2025 23:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Veel geluid overlast weer van de buurman vandaag.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
als het mijn buur was geweest kan die beter een goede hardloper zijnquote:Uw ADH vitamine Worst
Helaas al weer een paar dagen terug in deze buitenlander opvang.quote:Dying whore's cancer heater!!!!!!![]()
Die kunnen we gewoon raken met de auto hoor.quote:Op maandag 3 februari 2025 23:03 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
als het mijn buur was geweest kan die beter een goede hardloper zijnDying whore's cancer heater!!!!!!![]()
Mario gaat Freriks vervangen bij de Slimste Mensquote:Op maandag 3 februari 2025 23:03 schreef mario390 het volgende:
everything coming up roses,sweetest smile is van welke overleden zanger?
Uw ADH vitamine Worst
ik geef je een roosje mijn roosjequote:Op maandag 3 februari 2025 23:03 schreef mario390 het volgende:
everything coming up roses,sweetest smile is van welke overleden zanger?![]()
Nee Leo Blokhuisquote:Op maandag 3 februari 2025 23:05 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Mario gaat Freriks vervangen bij de Slimste Mens![]()
![]()
Net er weer een appje naar zijn begeleider over uit gedaan.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
lekker met de heisse stfu nuttenquote:Op maandag 3 februari 2025 23:07 schreef mario390 het volgende:
mutti willt me vandaag vogelfutter kopen sonnenkerneUw ADH vitamine Worst
wat is dat?quote:Op maandag 3 februari 2025 23:08 schreef mario390 het volgende:
ik werd nu mijn nieuwe lu lu lump probierenUw ADH vitamine Worst
Vond hem vroeger echt top maar laatste jaren echt een ouwe seniele zeverzakquote:Op maandag 3 februari 2025 23:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik ben wel fan van hem.![]()
pas op voor deze vogel!!!!!quote:Op maandag 3 februari 2025 23:07 schreef mario390 het volgende:
mutti willt me vandaag vogelfutter kopen sonnenkerne![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Ik luister zn podcast graag voor het slapen. Lekker slaapverwekkend die stemquote:Op maandag 3 februari 2025 23:10 schreef Harrie het volgende:
[..]
Vond hem vroeger echt top maar laatste jaren echt een ouwe seniele zeverzak:')![]()
sie hat gesongen mit David Bowiequote:Op maandag 3 februari 2025 23:08 schreef mario390 het volgende:
ik werd nu mijn nieuwe lu lu lump probieren![]()
![]()
denk dat juist anderen moeten oppassen voor het vogeltje van marioquote:Op maandag 3 februari 2025 23:10 schreef maily het volgende:
[..]
pas op voor deze vogel!!!!!
[ afbeelding ]Uw ADH vitamine Worst
wie heet dr zanger??quote:Op maandag 3 februari 2025 23:03 schreef mario390 het volgende:
everything coming up roses,sweetest smile is van welke overleden zanger?![]()
en voor dezequote:Op maandag 3 februari 2025 23:10 schreef maily het volgende:
[..]
pas op voor deze vogel!!!!!
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
Ik zit nu allemaal feel good filmpjes te kijken hoe wielrenners worden aangereden.Dying whore's cancer heater!!!!!!![]()
quote:Op maandag 3 februari 2025 23:28 schreef Rozevla het volgende:
Ik zit nu allemaal feel good filmpjes te kijken hoe wielrenners worden aangereden.![]()
![]()
lol
![]()
dat voelt wel goedquote:Op maandag 3 februari 2025 23:28 schreef Rozevla het volgende:
Ik zit nu allemaal feel good filmpjes te kijken hoe wielrenners worden aangereden.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
vDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Johnny Englishquote:Op maandag 3 februari 2025 23:34 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee hij heet schwarz maar englisch![]()
oDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ah neeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
lDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Adam curry zijn dochter zit in echte meisjes in de jungle nu.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
![]()
![]()
Erik de vogel, mario ?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Cilla Blackquote:Op maandag 3 februari 2025 23:39 schreef mario390 het volgende:
wanneer ik zeg hij heet schwarz op english hoor
Forum Opties Forumhop: Hop naar: