SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Neee. Geen vega shoarma![]()
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Had ik nu maar edit rechten hier....
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
whyquote:Op maandag 3 februari 2025 21:41 schreef gebrokenglas het volgende:
Had ik nu maar edit rechten hier....![]()
![]()
quote:Op maandag 3 februari 2025 21:41 schreef JustinK het volgende:
[..]
Krijgen we daar in ieder geval geen beef over![]()
![]()
* Fogel wacht op het moment dat zijn linkeroor ‘plop’ zegt en een halve liter water eruit loopt.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Banaan erinquote:Op maandag 3 februari 2025 21:42 schreef Fogel het volgende:
* Fogel wacht op het moment dat zijn linkeroor ‘plop’ zegt en een halve liter water eruit loopt.![]()
![]()
om de TT stiekem aan te passen.....quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Das veel waterOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
* Harrie hoorde net wel *PLOP*quote:Op maandag 3 februari 2025 21:42 schreef Fogel het volgende:
* Fogel wacht op het moment dat zijn linkeroor ‘plop’ zegt en een halve liter water eruit loopt.![]()
![]()
Liever niet.quote:I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Op zich wel een goed plan. Heb mijn nieuwste plopper nog niet getest.quote:I'm surrounded by morons!
* Harrie wist niet dat je een nieuwe plopper hadquote:Op maandag 3 februari 2025 21:43 schreef Fogel het volgende:
[..]
Op zich wel een goed plan. Heb mijn nieuwste plopper nog niet getest.![]()
![]()
Zondequote:Op maandag 3 februari 2025 21:42 schreef maily het volgende:
einde van een icoon?![]()
Na 162 jaar dreigt einde voor iconische chocolademaker Droste; overname mislukt, personeel ontslagen![]()
Alhoewel ik het niet de lekkerste chocola vond![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op maandag 3 februari 2025 21:42 schreef maily het volgende:
einde van een icoon?![]()
Na 162 jaar dreigt einde voor iconische chocolademaker Droste; overname mislukt, personeel ontslagen
Als ze dit weer gaan uitzenden, komen potentiële kopers over elkaar heen struikelend aanrennen met geld in de klauwen!![]()
![]()
quote:Op maandag 3 februari 2025 21:43 schreef Fogel het volgende:
[..]
Op zich wel een goed plan. Heb mijn nieuwste plopper nog niet getest.Mini-ToT zat er vanmiddag nog eentje te testen in de bouwmarkt!
![]()
![]()
Het was toch vooral exclusief?quote:Op maandag 3 februari 2025 21:45 schreef JustinK het volgende:
[..]
Zonde![]()
Alhoewel ik het niet de lekkerste chocola vondAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Investeringsmaatschappijen...quote:Op maandag 3 februari 2025 21:45 schreef ToT het volgende:
Als ze dit weer gaan uitzenden, komen potentiële kopers over elkaar heen struikelend aanrennen met geld in de klauwen!
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Moeten ze maar meer in blote tetten gaan investeren.quote:Op maandag 3 februari 2025 21:46 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Investeringsmaatschappijen...![]()
Valt mee toch?quote:Op maandag 3 februari 2025 21:46 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het was toch vooral exclusief?![]()
weet ik nietquote:Op maandag 3 februari 2025 21:46 schreef mario390 het volgende:
thats all,congo,tonight,tonight...is welke band?
staat er geen ondertiteling bij![]()
Smashing Pumpkins?quote:Op maandag 3 februari 2025 21:46 schreef mario390 het volgende:
thats all,congo,tonight,tonight...is welke band?![]()
![]()
Ik kan me niet heugen ooit Droste chocolade te hebben gehad.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
du solst sehen #23quote:Op maandag 3 februari 2025 21:46 schreef mario390 het volgende:
Black lace?quote:Op maandag 3 februari 2025 21:46 schreef mario390 het volgende:
het is eine filbandquote:Op maandag 3 februari 2025 21:47 schreef maily het volgende:
[..]
weet ik niet
staat er geen ondertiteling bij![]()
Je zag de letters best vaak. Of die pastillesquote:Op maandag 3 februari 2025 21:47 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik kan me niet heugen ooit Droste chocolade te hebben gehad.![]()
Flesopener met magneet. Hangt op de koelkastdeur.quote:Op maandag 3 februari 2025 21:44 schreef Harrie het volgende:
[..]
* Harrie wist niet dat je een nieuwe plopper hadI'm surrounded by morons!
Ik wel, vond het totaal niet bijzonder.quote:Op maandag 3 februari 2025 21:47 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik kan me niet heugen ooit Droste chocolade te hebben gehad.![]()
Niet zo’n plopper.quote:Op maandag 3 februari 2025 21:45 schreef ToT het volgende:
[..]Mini-ToT zat er vanmiddag nog eentje te testen in de bouwmarkt!
En zeg dat ie em op je hoofd heeft geparkeerd….
I'm surrounded by morons!
Droste chocoladeletters waren de lekkerste.quote:Op maandag 3 februari 2025 21:48 schreef JustinK het volgende:
[..]
Je zag de letters best vaak. Of die pastilles![]()
![]()
Smaken verschillenquote:Op maandag 3 februari 2025 21:49 schreef Shii het volgende:
[..]
Droste chocoladeletters waren de lekkerste.![]()
![]()
Het Droste-effectquote:Op maandag 3 februari 2025 21:48 schreef JustinK het volgende:
[..]
Je zag de letters best vaak. Of die pastilles![]()
![]()
Ik plop nog steeds met een aanstekerquote:Op maandag 3 februari 2025 21:48 schreef Fogel het volgende:
[..]
Flesopener met magneet. Hangt op de koelkastdeur.ook al ben ik gestopt met roken
![]()
![]()
Pink Freud - the dark side of your momquote:I'm surrounded by morons!
Goed bezig!quote:Op maandag 3 februari 2025 21:50 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik plop nog steeds met een aanstekerook al ben ik gestopt met roken
I'm surrounded by morons!
Een vaardigheid die elke man moet hebbenquote:Op maandag 3 februari 2025 21:50 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik plop nog steeds met een aanstekerook al ben ik gestopt met roken
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Na het bolken danquote:Op maandag 3 februari 2025 21:50 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Een vaardigheid die elke man moet hebben![]()
Nee, op de grond!quote:Op maandag 3 februari 2025 21:49 schreef Fogel het volgende:
[..]
Niet zo’n plopper.
En zeg dat ie em op je hoofd heeft geparkeerd….Het ding zoog nog vast ook!
En hij lachen toen hij hem weer los kreeg!
![]()
![]()
Vroeger openden we bierflesjes altijd met aanstekers of met het krat zelf. Geen aparte opener nodig.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Die hebben een lied dat Black Lace heet.quote:
Maar ik had een ander nummer in gedachten, en kan die nu niet terug vinden!![]()
![]()
ik kan ploppen met zo'n beetje alles alleen met een aansteker kan ik het beste het geluid van de plop beoordelen zodat ik de paters met een verminderde kwaliteit gewoon direct kan wegspoelen en een nieuwe ploppen voor de optimale ervaring zeg maarquote:Op maandag 3 februari 2025 21:50 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Een vaardigheid die elke man moet hebben![]()
![]()
o jeequote:Op maandag 3 februari 2025 21:52 schreef mario390 het volgende:
julie hebben alle de foute band ,ik zei zanger is en fil![]()
![]()
Houd ons niet langer in spanning marioquote:Op maandag 3 februari 2025 21:52 schreef mario390 het volgende:
julie hebben alle de foute band ,ik zei zanger is en fil![]()
Kun je ook sabreren?quote:Op maandag 3 februari 2025 21:52 schreef Harrie het volgende:
[..]
ik kan ploppen met zo'n beetje alles alleen met een aansteker kan ik het beste het geluid van de plop beoordelen zodat ik de paters met een verminderde kwaliteit gewoon direct kan wegspoelen en een nieuwe ploppen voor de optimale ervaring zeg maarAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Nee, maar misschien kan hij die dingen wel op zo'n unieke manier openkrijgen?quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Alles wat een hefboomeffect heeft werktquote:Op maandag 3 februari 2025 21:51 schreef gebrokenglas het volgende:
Vroeger openden we bierflesjes altijd met aanstekers of met het krat zelf. Geen aparte opener nodig.:')![]()
Jaquote:maar dat doe ik nooit met bierflessen want dan krijg ik de statie niet terug en dat drinkt niet fijn uit fles
![]()
![]()
Genees 'ns?quote:Op maandag 3 februari 2025 21:55 schreef mario390 het volgende:
ook van de band is jesus he knows me en home by the sea![]()
![]()
opa van Tovequote:Op maandag 3 februari 2025 21:55 schreef mario390 het volgende:
ook van de band is jesus he knows me en home by the sea![]()
![]()
* Harrie heeft zo'n japans mes (weet ik veel hoe dat precies heet maar gewoon om mee te snijden) maar met die achterkant kun je ook prima die doppen er af klappen alleen die rand die dan overblijft is niet fijn om aan je bek te zettenheb wel paar keer gedaan, op zich werkt dat prima
![]()
![]()
ja bolkquote:Op maandag 3 februari 2025 21:58 schreef mario390 het volgende:
ik ben blij dat julie zo lang benotigen![]()
Niet alles hoeft in 2 minutenquote:Op maandag 3 februari 2025 21:58 schreef mario390 het volgende:
ik ben blij dat julie zo lang benotigen![]()
Ja, het schijnt dat je met dat sabreren geen last hebt van glassplinters omdat je de rand met een aardige snelheid van je wegslaat?quote:Op maandag 3 februari 2025 21:57 schreef Harrie het volgende:
* Harrie heeft zo'n japans mes (weet ik veel hoe dat precies heet maar gewoon om mee te snijden) maar met die achterkant kun je ook prima die doppen er af klappen alleen die rand die dan overblijft is niet fijn om aan je bek te zettenheb wel paar keer gedaan, op zich werkt dat prima
Het is wel gebroken glas natuurlijk.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
nee geen splinters, ik heb dat bier gewoon opgedronken uit een glas maar als je de hals er af slaat dan is die rand die overblijft te scherp voor mijn lip zeg maarquote:Op maandag 3 februari 2025 21:59 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, het schijnt dat je met dat sabreren geen last hebt van glassplinters omdat je de rand met een aardige snelheid van je wegslaat?
Het is wel gebroken glas natuurlijk.![]()
Oh die!quote:Op maandag 3 februari 2025 21:59 schreef maily het volgende:
[..]
https://www.gva.be/cnt/dmf20250201_92837312![]()
dan hadden kranten over de wereld volgeschreven over een milieurampquote:Op maandag 3 februari 2025 20:15 schreef maily het volgende:
[..]
Hebben.ze bij jou op.'t werk geen toiletten?Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Heb tijdens carnaval zowat alle delen van een auto getest als flesopener. Was een auto die al rijp was voor de sloop.
Het beste werkte de uiteindes van de gordels. Het stuur was suboptimaal
Tevens werkt bier niet heel erg goed als koelvloeistof, gaat auto (nog meer) van roken, maar hield het wel een extra kilometer uit
En ja, de chauffeur was nuchter.I'm surrounded by morons!
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
Forum Opties Forumhop: Hop naar: